quote:
Op donderdag 13 september 2007 13:26 schreef appelsap het volgende:Hier op het CB zeiden ze hetzelfde, eigenlijk nog minder. Er is niet eens gezegd wat hij wel of niet mag hebben. Maar dat hou ik zelf wel bij.
Ik vind het echt moeilijk, dat overgaan op fruit en groente en nu ook brood en yoghurt. Vooral wanneer en wat, met de slaaptijden. Nu lijkt het ineens of hij zoveel slaapt en dat alles zo dicht op elkaar zit.
Hier is het
8.00 fles 200 cc
9.30 slapen
10.30 wakker
11.00 fruit
12.00 fles 200cc
12.30 slapen
16.00 wakker
16.15 groente
19.30 fles 200cc
Nu wil ik om 12.00 brood gaan geven maar dat zit weer erg dicht op het fruit.
Dus waarschijnlijk fruit voor het ochtendslaapje en brood dan gewoon om 12 uur.
Damian lust geen yoghurt. Heb het nu 2 keer geprobeerd om te kijken of hij het lekker vindt.
Kan ik dan beter een klein papje van een lepel geven, als toetje?
Wat een vragen, wat een onzekerheid.
![]()
Je hoeft niet persé yoghurt te geven hoor Appelsap, ik geef Dean altijd een Danoontje of Kwarkolino en dat vind ie heerlijk!
Verder heb ik die strakke eetschema's een beetje losgelaten, Dean eet per dag 1 a 2 boterhammen ( met smeerkaas en margarine, of soms met smeerleverworst of appelstroop.
Verder eet ie een héle grote fruithap van 3 a 4 vruchten met liga erdoor, en 's avonds altijd vers (van te voren gekookt meestal, ik heb de vriezer vol staan met "Opperdepop" recepten..gisteren heeft ie bijvoorbeeld couscous met vis gegeten
![]()
). Potjes komen er hier niet meer in. (Tenzij bij hoge nood).
Verder eet ie soms bordjes pap ipv een boterham, al of niet met een geraspt appeltje erdoor, rijstwafels en soms een Liga of een stuk komkommer om op te sabbelen/knagen (hoewel ie nog geen tanden heeft
![]()
)
Ik ga een beetje op mijn gevoel af qua tijdstippen, vanochtend waren we beiden samen weer in slaap gevallen in het grote bed
![]()
( Dean slaapt wat slecht omdat ie zo verkouden is dus de gebroken nachten hebben weer de intrede gedaan alhier) en dus schoof alles een uur of 2 op, omdat ie ipv 's middags dus 's ochtends al 2 boterhammetjes op had (lekker in bed samen Spongebob gekeken met een bammetje erbij
![]()
)
Verder krijgt ie nog 3 flessen van 200 ml. aangeboden, 1 daarvan met rijstebloem, om 7 uur als ie wakker wordt. Die andere twee laat ie eigenlijk meestal wel een bodempje van staan.
Vandaag zijn wij ook weer naar het CB geweest, heb dit overlegd en de arts vond het helemaal top hoe het ging, Dean een "relaxte gast" en heel contactueel, en hij vond mij een leuke moeder zei hij
![]()
(wel leuk om te horen) en het viel hem op dat ik zo'n goed contact had met Dean (óók heel leuk om te horen, al wist ik dat al natuurlijk
![]()
).
Daarna nog lekker Dean zijn wintergarderobe uitgebreid met een heel stoer lekker warm jack voor als het écht koud is en en mooie trui en heerlijk warme schapenwollen sloffies
![]()
(met dank aan oma).
[ Bericht 2% gewijzigd door Vivi op 13-09-2007 22:29:56 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.