Wel, hij stapt rustig en beheerst als hij ver genoeg staat vanwaar hij naartoe moet, maar staan wij bijvoorbeeld te dicht bij hem dan begint hij te lopen en neemt een duik. Dat deed hij hier ook op het einde van het filmpje.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:40 schreef Sugar het volgende:
Ha, wat lief. En wat doet ie het lekker rustig en relaxed.Een heel verschil met Storm!
![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:10 schreef Mibos het volgende:
Onze kleine moppies worden gewoon hard groot Chaca...
Als ik op die foto zag hoe Simon met zijn voeten in de drinkbak van de hond gaat staan lijkt het me ook niet heel erg lang meer te duren, hoor!quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:53 schreef PM-girl het volgende:
Wat knap van Fons!!
Ik kan me dat gewoon niet voorstellen, dat Simon dat al snel zou kunnen (wie weet duurt het ook nog heel lang). Zo bijzonder!
Hmja, dat had ik ook vreselijk als kind en Dean heeft de vorige keer dat hij zo hoestte ook al Ventolin gehad idd...ik zit ook elke nacht een half uur met hem in de badkamer te stomen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:56 schreef E.T. het volgende:
Hier heerst trouwens pseudo-kroep, Vivi.. (hing tenminste een briefje bij het kdv).
Die Bisolvon helpt alleen maar om eventueel vastzittend slijm los te krijgen..
Oh nee joh, niet doen! Ik ben juist blij dat ik het weet zeg! Ik houd hem nu nog wat strenger in de gaten gewoonquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:40 schreef Leah het volgende:
Shit... nou baal ik dat ik je zo aan het schrikken heb gemaakt. Sorry hoor!
Ik heb het allemaal uit 'Oei, ik groei' . Kan je gewoon bij de Prenatal kopen hoor. Het klopt steeds, dus denk ik dat het wel een nuttig boek is. Maar ik laat me er niet door leiden hoor...quote:Op zondag 16 september 2007 22:08 schreef DaviniaHR het volgende:
....
Wat is een goed boek waar ik dit zaken in kan lezen/leren?
quote:Op maandag 17 september 2007 09:49 schreef Mibos het volgende:
Omdat ze net als haar collega hier in huis het nodig vind om terug te gaan naar 1 slaapje en dus lekker wakker blijft tot na het eten tussen de middag hihihi...
Op de valreep!quote:Op maandag 17 september 2007 11:37 schreef Linda__ het volgende:
Ah, ook maar weer eens een update over Eva plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |