abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 september 2007 @ 22:00:09 #176
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53206192
Ik zou dus wel ff terug gaan.. goed slapen is heel wat waard voor die kleintjes
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 15 september 2007 @ 22:01:01 #177
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53206215
Ok, nou ik ga het toch nog maar es vragen , vind het zo zielig, zo'n mannetje dat helemaal oververmoeid tegen je aan hangt en half in slaap kukelt en dan weer wakker schrikt van het hoesten
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 15 september 2007 @ 22:14:01 #178
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_53206546
Vivi, ik ben dus ook een keer met jongste terug gegaan, ook vanwege veel hoesten, heb dagen zitten twijfelen of ik nou alleen voor dat hoesten moest gaan. Vond ik ook zo "stom" eigenlijk.

Longontsteking , en ik maar denken dat je daar koorts voor moest hebben .

Dus, als het me tegenwoordig te lang duurt, gaan we even langs, gewoon zodat er even geluisterd kan worden.
Niks mis mee hoor, mijn huisarts vind dat je bij langdurige dingen sowieso even langs moet komen met baby's.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zaterdag 15 september 2007 @ 22:25:32 #179
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53206825
Jeetje.. ik schrik me dood! Ben in staat om nú naar de HAP te gaan
  zaterdag 15 september 2007 @ 22:39:13 #180
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_53207135
Ow help, dat was niet de bedoeling! Jongste was daarbij ook benauwd hoor, die lag naast me en moest steeds rechtop gaan zitten vanwege ademnood, vandaar dat ik naar de HA ging.

Maar als het twee weken duurt zou ik gewoon even voor de zekerheid gaan.
  zaterdag 15 september 2007 @ 22:40:40 #181
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_53207167
Shit... nou baal ik dat ik je zo aan het schrikken heb gemaakt. Sorry hoor!
  zaterdag 15 september 2007 @ 22:41:34 #182
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53207198
Nou, Dean wil ook veel rechtop zitten
Ben wel meteen even gaan checken bij hem en hij slaapt nu wel rustig..ligt ook niet te zagen gelukkig.
Die hoestaanvallen komen vrnml. rond een uur of 4, 5 's ochtends, vreemd genoeg.

Hij drinkt wel enorm veel trouwens. Ik houd het wel ff in de gaten iig
  zaterdag 15 september 2007 @ 22:42:42 #183
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53207225
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:40 schreef Leah het volgende:
Shit... nou baal ik dat ik je zo aan het schrikken heb gemaakt. Sorry hoor!
Oh nee joh, niet doen! Ik ben juist blij dat ik het weet zeg! Ik houd hem nu nog wat strenger in de gaten gewoon
  zondag 16 september 2007 @ 21:02:41 #184
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_53228150
Na een paar gebroken nachten ben ik toch mijn Oei ik groei boek weer een gaan opdiepen. En ja hoor....we lijken in de aanloop te zitten naar de 19 weken sprong.
Wat vinden jullie: ze komt nu 's nachts weer (krijsen.....de stembanden hebben ook een sprongetje gemaakt), zal ik dan gewoon een flesje geven (een kleinere, anders kom ik over die liter voeding heen) of proberen te sussen. Ik ben zo bang dat ze weer aan die extra voeding gaat wennen en straks weer elke nacht komt...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 16 september 2007 @ 21:24:00 #185
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_53228777
Memmel, de aanloop naar de 19 weken - sprong duurt zo lang!
Ik had het boek er ook al bij gepakt want Devin is de laatste paar dagen behoorlijk uit z'n doen.
Hij is pas 13 1/2 week, maar 2 weken te laat geboren en dan zou hij dus ook al in de aanloop-periode zitten.
Superaanhankelijk: steeds willen worden vastgehouden en aangeraakt, bij voorkeur door mij. Helemaal hysterisch worden als hij in de box ligt en je laat hem even alleen. Veel huilen zonder aanwijsbare reden en nu al vanaf woensdag om ongeveer 3 uur wakker worden en na de voeding niet meer willen slapen...En dit kan zo te lezen nog wel even duren ook!!
Troost is wel dat hij steeds meer nieuwe dingen kan en dat is wel supertof om te zien!
En hij heeft ook zeker nog wel gezellige momenten, maar die kunnen binnen no time omslaan in gemopper, gejengel, gekrijs.....
Hij vindt het wel prettig in de draagdoek, dan merk je echt dat hij zich veilig voelt en ontspant.
Misschien een tip?
.... met gevoel voor drama....
  zondag 16 september 2007 @ 21:40:12 #186
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_53229237
Kersjes, bedankt voor de tip. Ik moet zeggen dat ik Anna eigenlijk maar moeilijk stil krijg als ze in een onbedaarlijke huilbui uitbarst. Ik leg haar dan in haar wagen en die rij ik een kwartier van voor naar achter, van voor naar achter enzo. En dan slaapt ze weer. Ik heb haar nog nooit in een draagdoek gehad, heb er ook geen.

Deze aanloop duurt inderdaad wel een poosje, he. Ik word er wel rustiger van als ik lees dat het maar een fase is. Maar jij geeft Devin wel een nachtvoeding extra nu?

Dit verklaart overigens ook haar verwoede pogingen om te kruipen....
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_53229550
Memmel, ik zou eerst proberen te sussen en mocht dat niet lukken dan gewoon een klein beetje geven. Ik geef zelf 's nachts nooit een hele fles, na een beetje gaat hij vaak wel weer slapen en is het al goed.

Hier vrijdagnacht ook een gebroken nacht. Had dit nog nooit meegemaakt met Damian. Hij is gewoon een halve nacht wakker geweest. Af en toe een uurtje slapen en dan weer een paar uur wakker. We hebben hem vanacht maar even op een apart kamertje gelegd en toen heeft hij als een roosje geslapen. Helaas kan dat bij mij thuis niet! Hij wordt de laatste tijd heel snel wakker van ons en is dan meteen ook helemaal overstuur, ik denk dat hij er van schrikt. Zal blij zijn als hij over 2 weken zijn eigen kamertje heeft want ik ben hem de laatste 2 weken zo'n 4 avonden per week een uur aan het troosten. Dan wil hij pas weer in bed op het moment dat ik hem half in slaap heb gewiegd.

Damian is de laatste dagen super vrolijk en druk! Sinds hij om kan rollen van rug naar buik is hij ineens zo actief. Hij rolt de hele kamer door, echt leuk om te zien.

Hoe is het nu met Dean? Gaat het al wat beter?
  zondag 16 september 2007 @ 22:08:59 #188
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_53230042
19-weken sprong?? Werkelijk nog noiot van gehoord!
En de kinderziektes en zo... Heb wel de zgn 5e ziekte langs zien komen in Z&G, maar daar blijft het ook bij.
Aldus deze ontaarde moeder die zich nu schuldig voelt over gebrek aan voorbereiding...

Wat is een goed boek waar ik dit zaken in kan lezen/leren?

[ Bericht 19% gewijzigd door DaviniaHR op 16-09-2007 22:32:29 ]
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zondag 16 september 2007 @ 23:43:25 #189
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_53232431
quote:
Op zondag 16 september 2007 22:08 schreef DaviniaHR het volgende:
....
Wat is een goed boek waar ik dit zaken in kan lezen/leren?
Ik heb het allemaal uit 'Oei, ik groei' . Kan je gewoon bij de Prenatal kopen hoor. Het klopt steeds, dus denk ik dat het wel een nuttig boek is. Maar ik laat me er niet door leiden hoor...
pi_53232669
Davinia, niet te druk maken! Gewoon rustig inlezen als je daar zin in hebt.
Eerlijk gezegd heb ik ook niet aan zoveel voorbereiding gedaan. Ik heb gewoon wat op internet rond gelezen en dan kom je al een hoop te weten. In de kraamweek krijg je ook een hoop informatie en folders hoor.
Ik heb helemaal geen boek, ook niet echt nodig tot nu toe.
pi_53236681
Davinia hier ook geen boek hoor! Lees als ik het nodig vind een beetje rond op internet en heel veel haal je gewoon al bij Fok vandaan grapje...

Sprongetjes merk ik hier aan even jengelen als ze naar bed toe gaat want normaal doet ze dat niet. Maar verder heb ik nog nooit ergere dingen meegemaakt met een sprongetje. Hard afkloppen doet...

Maar als ik het weleens hier zo lees dan hebben heel veel dames het Oei, ik groei boek.

En nee je bent heus geen ontaarde moeder hoor als je je niet ingelezen hebt.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  maandag 17 september 2007 @ 09:29:17 #192
144006 chacama
Ondernemend!
pi_53236816
waarom vind mijn drupje dat het nu even niet nodig is om te slapen.....? Mama is moe en voelt zich niet zo lekker...
pi_53237245
Omdat ze net als haar collega hier in huis het nodig vind om terug te gaan naar 1 slaapje en dus lekker wakker blijft tot na het eten tussen de middag hihihi...
  maandag 17 september 2007 @ 09:52:35 #194
144006 chacama
Ondernemend!
pi_53237308
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:49 schreef Mibos het volgende:
Omdat ze net als haar collega hier in huis het nodig vind om terug te gaan naar 1 slaapje en dus lekker wakker blijft tot na het eten tussen de middag hihihi...
daar was ik al bang voor.... Maar ik laat ze toch nog maar even lekker vechten daar boven in bed. Als ze over een kwartiertje nog zo ligt te mopperen dan haal ik d'r maar eruit.
pi_53237747
Nadeel is dan wel weer als ze zo'n bui hebben dat ze halverwege de boterham half slapende zijn...
pi_53239789
Ah, ook maar weer eens een update over Eva plaatsen. Ik lees hier over 19 weken sprongetjes enzo, wat is dat al weer lang geleden! Ik heb het boek wel, maar kijk er nooit meer in....

Eva doet het goed. Ze is een lachebekje, lacht met een opgekrulde neus, heel lief! Ze kruipt, maar tijgert ook nog, vind ze makkelijker. Ze zit nu bijna altijd te spelen, en ze kan staan! Ze trekt zich op aan de bank ofzo, en dan komt ze eens kijken wat daar te doen is. Meestal is het niet zo interessant en daalt ze snel weer af om verder te spelen. Eenkennigheid heeft ze ook nog wel wat, helaas. Op het kdv houdt ze met argusogen haar popje van thuis in de gaten, en als de leiding het even aan de kant legt, voor het eten ofzo, dan begint ze te protesteren. En verder is het gewoon een lieverdje
Eva en Maria
  maandag 17 september 2007 @ 11:39:51 #197
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53239835
quote:
Op maandag 17 september 2007 11:37 schreef Linda__ het volgende:
Ah, ook maar weer eens een update over Eva plaatsen.
Op de valreep!
Fijn dat het zo goed gaat Linda!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 17 september 2007 @ 11:42:56 #198
144006 chacama
Ondernemend!
pi_53239903
Lekker dat het zo goed gaat met Eva.

Maud stortte om half 12 in. Dus die ligt nu in bed. Ik hoop dat de oppas Fleur dan even bij me kan brengen, want ik wil Maud eigenlijk niet wakker maken, maar d'r laten liggen ook niet. Hihi, wat een muts ben ik eigenlijk toch...
pi_53239949
Grappig om te lezen Chaca dat Kaith en Maud zo gelijk opgaan. Heb namelijk Kaith ook net naar bed gebracht. Viel naast me op de bank in slaap...

Fijn dat Eva het zo goed doet Linda.
  maandag 17 september 2007 @ 12:14:39 #200
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_53240605
Lotte slaapt nu ook maar een keer per dag, maar dat is dan wel met wat duwen en trekken her en der.
Heb er net ook maar snel een fles gegeven, boterham wilde ze al niet meer, en dan hup het bed in.
volgens mij slaapt ze nu ook!

Gister stond ze voor het eerst los, zomaar een seconde of 30 wow!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')