Avondquote:Op zondag 9 september 2007 04:11 schreef willem-jozef het volgende:
aha, doka! alles goed?
ja, dan wordt disana node gemist(verder ook wel, hoor).
hoihoiquote:Op zondag 9 september 2007 04:13 schreef doka het volgende:
[..]
Avond
Ik wacht op de jarige, maar helaas...
[..]
Avond
[..]
Avond
Oh, jammerquote:Op zondag 9 september 2007 04:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoihoi
die had een feestje. komt niet meer, dwz;niet hier!
Jij blijft komen zo te zien... 3 x achter elkaarquote:Op zondag 9 september 2007 04:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoihoi
die had een feestje. komt niet meer, dwz;niet hier!
quote:Op zondag 9 september 2007 04:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij blijft komen zo te zien... 3 x achter elkaar
Ja het viel mij ook op... ik ben ingelogd en boem...... FOK! in slowmotionquote:Op zondag 9 september 2007 04:17 schreef willem-jozef het volgende:
hoi leandra!!
had net m'n tandenborstel in de aanslag
(fok deed opeens heul traag, vandaar 3x post).
uit 'weest?quote:Op zondag 9 september 2007 04:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij blijft komen zo te zien... 3 x achter elkaar
gezellig, nog gedanst etc?quote:Op zondag 9 september 2007 04:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, met een dinnetje de stad in...
hier in de buurt wel 'weest', maar niet in alkmaarquote:Op zondag 9 september 2007 04:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeggen ze bij jullie "west" trouwens?? Bij ons zeggen ze dan "west'....
Uut west??
jij nog gezopen/gesnoven vanavond, katers?quote:Op zondag 9 september 2007 04:13 schreef doka het volgende:
[..]
Avond
Neuh... in de stad denken ze al snel dat ze ABN sprekenquote:Op zondag 9 september 2007 04:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hier in de buurt wel 'weest', maar niet in alkmaar
Ik ben de vorige SC net aan het nalezen...quote:Op zondag 9 september 2007 04:26 schreef willem-jozef het volgende:
nmns was er ook nog met tipsg, de vorige cs was vol en ik denk dat de drie stooges allen niet in staat waren een nieuwe te openen...dus deed katers dat later. nmns en tip zijn nu pleite..
Geen van beidequote:Op zondag 9 september 2007 04:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jij nog gezopen/gesnoven vanavond, katers?
mmm'quote:Op zondag 9 september 2007 04:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben de vorige SC net aan het nalezen...
Ik lees net in de vorige SC dat WJ zo'n ouwe lul aan t worden is dat ie wel in de kroeg gezeten heeft maar het zo ongezellig vond dat hij om 1 uur alweer naar huis gingquote:
De kroegtijger is een schootkatje geworden?quote:Op zondag 9 september 2007 04:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik lees net in de vorige SC dat WJ zo'n ouwe lul aan t worden is dat ie wel in de kroeg gezeten heeft maar het zo ongezellig vond dat hij om 1 uur alweer naar huis ging![]()
![]()
haha, ligt meer aan 't dorp hier dan aan mijquote:Op zondag 9 september 2007 04:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik lees net in de vorige SC dat WJ zo'n ouwe lul aan t worden is dat ie wel in de kroeg gezeten heeft maar het zo ongezellig vond dat hij om 1 uur alweer naar huis ging![]()
![]()
he, ik lig wel toevallig bij een hele dikke negerin met een baard op schoot..wat een toevalquote:Op zondag 9 september 2007 04:33 schreef doka het volgende:
[..]
De kroegtijger is een schootkatje geworden?
Sodemieter op, dat ligt altijd aan jezelf, ik heb hier in t dorp maar 1 kroeg maar het kan wel gezellig zijn...quote:Op zondag 9 september 2007 04:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, ligt meer aan 't dorp hier dan aan mij![]()
OMG... zou het de leeftijd zijn?? WJ is maar een jaar ouder dan ikquote:Op zondag 9 september 2007 04:33 schreef doka het volgende:
[..]
De kroegtijger is een schootkatje geworden?
ooh fuck, ze hadden dat kroegverbod in je dorp geprolongeerd? rot voor jequote:Op zondag 9 september 2007 04:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sodemieter op, dat ligt altijd aan jezelf, ik heb hier in t dorp maar 1 kroeg maar het kan wel gezellig zijn...
Hoewel in vanavond in Amersfoort zat, maar dat had een andere reden![]()
LOL... neuh, ik heb zelfs ff een SMSje gestuurd om me in de dorpskroeg voor vanavond af te meldenquote:Op zondag 9 september 2007 04:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ooh fuck, ze hadden dat kroegverbod in je dorp geprolongeerd? rot voor je![]()
of had je daar een scharreltje?![]()
Je begint echt oud te worden hèquote:Op zondag 9 september 2007 04:38 schreef willem-jozef het volgende:
fok, m'n luiken beginnen dicht te vallen, nog een liedske en dan crash ik ook...
Dat zijn ook geen tijden natuurlijk, zeker niet als je er om 3 uur pas in ligtquote:Op zondag 9 september 2007 04:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mwah, gaat wel, afgelopen week een aantal dagen om 5 m'n nest uit
Nope, ben al klaar... hoezo?quote:Op zondag 9 september 2007 04:45 schreef willem-jozef het volgende:
ben je nog aan het teruglezen vorige sc, leandra?
Mijn kater komt morgen pas, voor de rest had ik toch echt het idee dat je het tegen mij hadquote:Op zondag 9 september 2007 04:59 schreef willem-jozef het volgende:
hee kater, ouwe geilaard, truste straks he!![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 19:28 schreef Soury het volgende:
Daar is ze !!!! Feli....[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Yvonne, kersenbrandewijn of citroenbrandewijn?quote:Op zondag 9 september 2007 20:02 schreef yvonne het volgende:
Hé, gefeliciteerd! Ben ik nog op tijd, of hebben jullie alles al opgedronken?
Voor mij een biertje graag!quote:Op zondag 9 september 2007 20:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Yvonne, kersenbrandewijn of citroenbrandewijn?
quote:
Nee hoor, dank je liefquote:Op zondag 9 september 2007 20:41 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Voor mij een biertje graag!enne... feli!
![]()
Ik ben wat laat, heb ik wat gemist?
Ik heb me op z'n Nadiaas aan alle taart weten te ontrekken..quote:
quote:Op zondag 9 september 2007 20:49 schreef Soury het volgende:
[afbeelding]
Voor Bascie nogmaals en stukje voor veulents
quote:Op zondag 9 september 2007 20:53 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb me op z'n Nadiaas aan alle taart weten te ontrekken..
Aardbeienvlaai of een .... ik weet niet eens meer hoe die bende heet voor jou.
O, ja, mocca gebakjes.... my favorites![]()
Tast toe!!!!![]()
I love Andy... had graag mijn tanden in hem willen zetten...quote:Op zondag 9 september 2007 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
[afbeelding]
Voor Bascie nogmaals en stukje voor veulents
quote:Op zondag 9 september 2007 20:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Mijn dank.
En voel je je al echt jarig?
Hoeveel keer ben je al 18 geworden?quote:Op zondag 9 september 2007 20:57 schreef Lobasca het volgende:
![]()
Gelukkig maar, kan ik op mijn ouwe leeftijd blijven teren .....18....
![]()
Neehee. ben nu 36quote:Op zondag 9 september 2007 20:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hoeveel keer ben je al 18 geworden?
20x ofzo?
Dank jequote:Op zondag 9 september 2007 21:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Lobasca! Nogmaals gefeliciteerd meid!!!![]()
Yep, was gezellig... heb jij je ook nog een beetje vermaakt nu onze date niet doorging?quote:Op zondag 9 september 2007 22:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Was ut een beetje leuk in keistad?
Citroentje met suikerquote:Op zondag 9 september 2007 20:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Yvonne, kersenbrandewijn of citroenbrandewijn?
Geen klagen............ik vermaak mij altijd wel.quote:Op zondag 9 september 2007 22:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, was gezellig... heb jij je ook nog een beetje vermaakt nu onze date niet doorging?
Wel een roststreek van je......'t is genoteerdquote:Op zondag 9 september 2007 22:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geen klagen............ik vermaak mij altijd wel.
Wat moet ik doen om het goed te maken?quote:Op zondag 9 september 2007 22:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wel een roststreek van je......'t is genoteerd![]()
Het aanbod van een veertiendaagse vakantie naar Cuba is een leuk begin om het weer wat vlot te trekkenquote:Op zondag 9 september 2007 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat moet ik doen om het goed te maken?![]()
Kwam ff kieken doen, nog spannende zaken/onderwerpen/muziekjes ?quote:Op zondag 9 september 2007 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dag Pavement....goed dat je er bent!
Helaas, m'n vakantiebudget is weer helemaal op na het weekendje Parijs met zoonlief, je bent aan de beurt zodra ik de lotto win, maar niet naar Cuba... zolang er een Castro aan de macht isquote:Op zondag 9 september 2007 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het aanbod van een veertiendaagse vakantie naar Cuba is een leuk begin om het weer wat vlot te trekken![]()
Geen moer te beleven, stilte voor de maandagochtendstorm..quote:Op zondag 9 september 2007 22:50 schreef Pavement het volgende:
[..]
Kwam ff kieken doen, nog spannende zaken/onderwerpen/muziekjes ?
Ik hou van Castro.....quote:Op zondag 9 september 2007 22:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Helaas, m'n vakantiebudget is weer helemaal op na het weekendje Parijs met zoonlief, je bent aan de beurt zodra ik de lotto win, maar niet naar Cuba... zolang er een Castro aan de macht is![]()
Eindelijk weer een lekkere vent hier........WJ, welkom!quote:Op zondag 9 september 2007 22:51 schreef willem-jozef het volgende:
hoihoi en g'navond
quote:Op zondag 9 september 2007 22:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eindelijk weer een lekkere vent hier........WJ, welkom!
hi leandra, how's life?quote:
Ik heb het niet zo op dictators... en ik hou m'n paspoort graag Cuba-stempel-vrij... dat is een stuk makkelijker naar de VS reizenquote:
3 ouwe, don't count me outquote:Op zondag 9 september 2007 23:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi, twee lekkere knarren dus hier......
moguh willem, hij had het over jouwquote:
Niet dat ik een discussie wens, maar volgens mij dicteerd de VS zo ongeveer de halve wereld.quote:Op zondag 9 september 2007 23:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op dictators... en ik hou m'n paspoort graag Cuba-stempel-vrij... dat is een stuk makkelijker naar de VS reizen
quote:Op zondag 9 september 2007 23:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet dat ik een discussie wens, maar volgens mij dicteerd de VS zo ongeveer de halve wereld.
I know, geile waterbuffelquote:Op zondag 9 september 2007 23:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
moguh willem, hij had het over jouw![]()
Ze is nu bezig met de afterparty.......quote:Op zondag 9 september 2007 23:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
I know, geile waterbuffel![]()
zie net dat jarige miep al effe hier was...
Jups, het land waarvan ik het stempel niet in mijn paspoort wens plus nog een klein kutland liggend ergens aan de oostkant van de Middelandse zee. De twee handen op één financiële buik zal ik maar zeggen.quote:Op zondag 9 september 2007 23:06 schreef Pavement het volgende:
[..]
Het land welke op iedere plek in heel de wereld met meer dan 1000 man en een hoop boem binnen 1uur kan staan, ze hebben in bijna ieder land een basis of bootje liggen. Het is inprincipe de heerser vd de wereld
mot ze snel terug komen, ik mot toch echt ff slapen nu ouwe geile kantoorbok van mequote:Op zondag 9 september 2007 23:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
I know, geile waterbuffel![]()
zie net dat jarige miep al effe hier was...
het is daar gebruikelijker om een verjaardag te eindigen met een flinke kleunpartijquote:Op zondag 9 september 2007 23:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze is nu bezig met de afterparty.......
Ik heb met geen enkel volk moeite serieus, het is de regering die ik haat.quote:Op zondag 9 september 2007 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, het land waarvan ik het stempel niet in mijn paspoort wens plus nog een klein kutland liggend ergens aan de oostkant van de Middelandse zee. De twee handen op één financiële buik zal ik maar zeggen.
Bloed aan de muurquote:Op zondag 9 september 2007 23:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
het is daar gebruikelijker om een verjaardag te eindigen met een flinke kleunpartij
morgen vroeg de mijnen in?quote:Op zondag 9 september 2007 23:11 schreef Pavement het volgende:
[..]
mot ze snel terug komen, ik mot toch echt ff slapen nu ouwe geile kantoorbok van me
KLEUNUHquote:Op zondag 9 september 2007 23:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
het is daar gebruikelijker om een verjaardag te eindigen met een flinke kleunpartij
Ik met geen enkel mens individueel moeite, met in mijn achterhoofd dan wel het feit dat al die mensen vertegenwoordigd worden door de zittende regeringen die veelal gekozen zijn.quote:Op zondag 9 september 2007 23:12 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik heb met geen enkel volk moeite serieus, het is de regering die ik haat.
haha, lijkt wel op m'n jaren 70 keukentjequote:Op zondag 9 september 2007 23:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
KLEUNUH
had nog een foto van je liggen hier WJ
[afbeelding]
Die keukenquote:Op zondag 9 september 2007 23:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
KLEUNUH
[afbeelding]
Hmmz, beetje low budget Bruynzeel keukentje pave......dat kan beter.quote:Op zondag 9 september 2007 23:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
KLEUNUH
[afbeelding]
idd maar kijk eens naar de keuze, ik stem altijd maar nooit met 100% gevoel voor die partij nog niet eens 10% maar mot toch stemmen vind ik dan weer een voorrecht die we hebbenquote:Op zondag 9 september 2007 23:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik met geen enkel mens individueel moeite, met in mijn achterhoofd dan wel het feit dat al die mensen vertegenwoordigd worden door de zittende regeringen die veelal gekozen zijn.
In die keuken?? Dat lijkt me wel lekker retroquote:
hoi uniepoornquote:Op zondag 9 september 2007 23:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
In die keuken?? Dat lijkt me wel lekker retro![]()
Das waarquote:Op zondag 9 september 2007 23:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
In die keuken?? Dat lijkt me wel lekker retro![]()
Hoi JW WJquote:
heb mquote:Op zondag 9 september 2007 23:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoi JWLuister jullie even mee met heerlijke retro muziek? http://www.radioveronica.nl/radioveronicaplayer/player.php
iets met add ons, effe kijken hoe dat aan of uit moet...quote:Op zondag 9 september 2007 23:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoi JW WJLuister jullie even mee met heerlijke retro muziek? http://www.radioveronica.nl/radioveronicaplayer/player.php
Niet moeilijk doen, er is reclame en voor de rest kompleet onintressantquote:Op zondag 9 september 2007 23:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
iets met add ons, effe kijken hoe dat aan of uit moet...
idd had nog een mooi gifje voor der gemaakt in de vorige sc,quote:Op zondag 9 september 2007 23:35 schreef willem-jozef het volgende:
lobasca, melden bitte!
quote:Op zondag 9 september 2007 23:37 schreef Veulen het volgende:
Gompie wat een drukte ineens hierzo.
Slaaplekker ouwe walnoot van mequote:Op zondag 9 september 2007 23:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Luitjes.......lekker slapen voor straks.....ik ga mij voorbereiden op de dag van morgen, met de ogen toe![]()
![]()
![]()
![]()
truste pa, momentje nog..quote:Op zondag 9 september 2007 23:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Luitjes.......lekker slapen voor straks.....ik ga mij voorbereiden op de dag van morgen, met de ogen toe![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dahaag, dan vind je de keuken knapperquote:Op zondag 9 september 2007 23:39 schreef Pavement het volgende:
Hey wat weinig fotoboeken hier MENSEN werk er eens aan !
jeetje, ga je ook al?quote:Op zondag 9 september 2007 23:41 schreef Pavement het volgende:
Nou mensen en LURKhutten slaaplekker ik ga mn hok opzoeken MzzzzL
kom wel een keer in levende lijve je tuin omploegen met de zundapp!quote:Op zondag 9 september 2007 23:39 schreef Pavement het volgende:
Hey wat weinig fotoboeken hier MENSEN werk er eens aan !
hee veulert!quote:Op zondag 9 september 2007 23:37 schreef Veulen het volgende:
Gompie wat een drukte ineens hierzo.
Die discussie gaan we ook niet aan, maar de VS geeft z'n inwoners iig het recht het land te verlaten als ze denken dat ze het ergens anders beter kunnen krijgen...quote:Op zondag 9 september 2007 23:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet dat ik een discussie wens, maar volgens mij dicteerd de VS zo ongeveer de halve wereld.
zit je er nog?quote:Op zondag 9 september 2007 23:37 schreef Pavement het volgende:
[..]
idd had nog een mooi gifje voor der gemaakt in de vorige sc,
nog 1 peuk en dan zlapfen
Dat kun je de Cubanen iig niet verwijtenquote:Op zondag 9 september 2007 23:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik met geen enkel mens individueel moeite, met in mijn achterhoofd dan wel het feit dat al die mensen vertegenwoordigd worden door de zittende regeringen die veelal gekozen zijn.
Oh, je was al weg... al m'n antwoorden voor nietsquote:Op zondag 9 september 2007 23:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
![]()
![]()
Truste Pavementquote:Op zondag 9 september 2007 23:41 schreef Pavement het volgende:
Nou mensen en LURKhutten slaaplekker ik ga mn hok opzoeken MzzzzL
Ben er alweer... was ff ergens naar op zoek, en al googlend kom je dan van alles tegenquote:Op zondag 9 september 2007 23:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee veulert!
waar is leandra nu? en what about disanavic?
Zo... er zijn grenzen hèquote:Op zondag 9 september 2007 23:54 schreef willem-jozef het volgende:
lekker muziekie wel, uniekaaskind!
hoi leandra, ouwe communiste!
over leandra en haar sympathie voor het communisme zoals het in de jaren 80 was enquote:
Jij wilt echt ruzie met me hèquote:Op maandag 10 september 2007 00:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
over leandra en haar sympathie voor het communisme zoals het in de jaren 80 was en
over lobasca geertsma:
http://www.youtube.com/watch?v=8AJB8mfm9Zg
Ja precies, die uniekaaskind kan niet hoorquote:
Zal ik ze met benzine overgieten en er dan een vlammetje bijhouden???quote:Op maandag 10 september 2007 00:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die zijn inmiddels weg, nu die cpn-partijbladen van jou nog!![]()
Wat heeft dat 'Country Girl' liedje met Lobasca te maken?quote:Op maandag 10 september 2007 00:00 schreef willem-jozef het volgende:
over lobasca geertsma:
http://www.youtube.com/watch?v=8AJB8mfm9Zg
En dat vraag je aan mijquote:Op zondag 9 september 2007 23:49 schreef willem-jozef het volgende:
hee veulert!
waar is leandra nu? en what about disanavic?
dan bij nmns, die gaat binnenkort uit z'n hok wegquote:Op maandag 10 september 2007 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zal ik ze met benzine overgieten en er dan een vlammetje bijhouden???
terwijl ze in jouw woonkamer liggen....
Die vindt het vast niet goed als ik die CPN-magazines in de fik steekquote:Op maandag 10 september 2007 00:08 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dan bij nmns, die gaat binnenkort uit z'n hok weg
ze verdient de kost met het ploegen van het land en woont ook op het echte platteland. daarbij hebben ze geen winkels en brievenbussen in het dorp waar ze vandaan komtquote:Op maandag 10 september 2007 00:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat heeft dat 'Country Girl' liedje met Lobasca te maken?
ook paarden hebben een stem!quote:Op maandag 10 september 2007 00:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
En dat vraag je aan mij [afbeelding]
ja, klopt, hij heeft nog posters van marcus bakker en andree van es naast die poster van john wayne in z'n slaapkamertje hangenquote:Op maandag 10 september 2007 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die vindt het vast niet goed als ik die CPN-magazines in de fik steek
Dat klinkt behoorlijk ouderwets.quote:Op maandag 10 september 2007 00:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ze verdient de kost met het ploegen van het land en woont ook op het echte platteland. daarbij hebben ze geen winkels en brievenbussen in het dorp waar ze vandaan komt
*kont tegen de kribb gooit*quote:
Sjezus, is het zo erg?? Dan is het niet eens een dorp maar een buurtschap...quote:Op maandag 10 september 2007 00:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ze verdient de kost met het ploegen van het land en woont ook op het echte platteland. daarbij hebben ze geen winkels en brievenbussen in het dorp waar ze vandaan komt
maar ze heeft wel cup d en kan lekker koken en zingenquote:Op maandag 10 september 2007 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus, is het zo erg?? Dan is het niet eens een dorp maar een buurtschap...
Zelfs het gehucht waar ik woon heeft winkels... en een postagentschap![]()
Uniek in blokjesquote:Op maandag 10 september 2007 00:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Probeer ik een fotoboek aan te maken wil het niet. Stomme pixels![]()
blondquote:
Dan heeft ze beduidend meer kwaliteiten dan ikquote:Op maandag 10 september 2007 00:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
maar ze heeft wel cup d en kan lekker koken en zingen![]()
bij jou is het toch ook wel lekker rustig? veel bos en heide, toch?quote:Op maandag 10 september 2007 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan heeft ze beduidend meer kwaliteiten dan ik
En ach... zo in the middle of nowhere woont ook wel lekker rustig
Je had het toch niet tegen mij hequote:Op maandag 10 september 2007 00:32 schreef willem-jozef het volgende:
hoi dames. svp beiden binnen 10 minuten het fotoboek op orde!![]()
paarden hebben ook recht op een fotoboek!quote:Op maandag 10 september 2007 00:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je had het toch niet tegen mij he [afbeelding]
Weilanden vooral, bos en hei zijn een paar km verderop (maar wel letterlijk een paar km)quote:Op maandag 10 september 2007 00:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
bij jou is het toch ook wel lekker rustig? veel bos en heide, toch?
Het is toch gelukt?? Ik heb iig al een bericht achtergelatenquote:Op maandag 10 september 2007 00:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou, lach me maar uit. Kutzooi waarom doe ik dat dan ook ?
Neeh dat is niksquote:Op maandag 10 september 2007 00:40 schreef willem-jozef het volgende:
paarden hebben ook recht op een fotoboek!![]()
En waarom heb jij geen fobo??quote:Op maandag 10 september 2007 00:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
paarden hebben ook recht op een fotoboek!![]()
Zag het. snel weer vergetenquote:Op maandag 10 september 2007 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is toch gelukt?? Ik heb iig al een bericht achtergelaten
Watjequote:Op maandag 10 september 2007 00:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
omdat ik nu een puistje heb![]()
Nou laat zien dan! je enorme puistquote:Op maandag 10 september 2007 00:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
omdat ik nu een puistje heb![]()
http://www.youtube.com/watch?v=tquSRFKuv4Qquote:Op maandag 10 september 2007 00:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je had het toch niet tegen mij he [afbeelding]
hahaquote:Op maandag 10 september 2007 00:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nou laat zien dan! je enorme puist
Eerste beeld, half naakte man. Ja hoorquote:Op maandag 10 september 2007 00:50 schreef willem-jozef het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=tquSRFKuv4Q
Dat is geen bevredigend antwoordquote:
ik heb er 1 in m'n comp. wil ik best doen, maar daarna wel weer er uit. kan dat?quote:Op maandag 10 september 2007 00:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat is geen bevredigend antwoord
Do no... als je niet wil dan moet je het niet doen gekke puistenhoofdjequote:Op maandag 10 september 2007 00:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik heb er 1 in m'n comp. wil ik best doen, maar daarna wel weer er uit. kan dat?
Tuurlijk kan dat... je kunt foto's plaatsen en verwijderen, geen probleemquote:Op maandag 10 september 2007 00:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik heb er 1 in m'n comp. wil ik best doen, maar daarna wel weer er uit. kan dat?
haha, je neemt me niet in de pis, right, hon? okee, en dannn?quote:Op maandag 10 september 2007 00:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat... je kunt foto's plaatsen en verwijderen, geen probleem
Nope, je kunt je hele fobo weer leegtrekken...quote:Op maandag 10 september 2007 00:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, je neemt me niet in de pis, right, hon? okee, en dannn?
quote:Op maandag 10 september 2007 01:00 schreef willem-jozef het volgende:
uniekhoorn, watdefukkertisdatvoorfotozeg?
haha, wasquote:Op maandag 10 september 2007 01:01 schreef Leandra het volgende:
Oeh... volgens z'n fobo is WJ een vrouw http://fotoboek.fok.nl/willem-jozef![]()
okee, ff zoeken op schijven. als ik 'm vind moet ik m dan uploaden?quote:Op maandag 10 september 2007 01:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, je kunt je hele fobo weer leegtrekken...
Yep... ik neem aan dat je alleen wel eerst ff je fobo in gebruik moet nemenquote:Op maandag 10 september 2007 01:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee, ff zoeken op schijven. als ik 'm vind moet ik m dan uploaden?
Hey kerel, je wilt iemand uploadenquote:Op maandag 10 september 2007 01:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee, ff zoeken op schijven. als ik 'm vind moet ik m dan uploaden?
sssstttquote:Op maandag 10 september 2007 01:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ja... zeker weer z'n broer Raúl![]()
Zo stoppen we toch altijd?quote:Op maandag 10 september 2007 01:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah... we beginnen de boel gewoon met een doofpot-affaire...![]()
een heel booreilandquote:Op maandag 10 september 2007 01:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doet ie t wel dan?? Of heb je er een pompje bij?![]()
Jij begon gelijk met je "sssssttt" dus aan mij zal het niet liggen...quote:Op maandag 10 september 2007 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo stoppen we toch altijd?
ooh, dacht dat jij dat al had gedaan voor me. hoe dan, of zal ik t maar laten?quote:Op maandag 10 september 2007 01:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep... ik neem aan dat je alleen wel eerst ff je fobo in gebruik moet nemen
Zijn broer neemt al een tijd voor hem waar, maar telkens schijnt hij weer een of andere wonderbaarlijke genezing te ondergaan waardoor ze weer kunnen berichten dat het uistekend met hem gaat.quote:Op maandag 10 september 2007 01:10 schreef Veulen het volgende:
Leeft castro eigenlijk nog wel. Of hebben ze hem stiekem vervangen tijdens z'n ziekbed.
*Fantasie slaat op hol*
Ik kan een hoop, maar een fobo van een ander in gebruik nemen lukt me nog nietquote:Op maandag 10 september 2007 01:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ooh, dacht dat jij dat al had gedaan voor me. hoe dan, of zal ik t maar laten?
De Cubaanse KGB heeft connecties met Danny en nou gaan ze m'n auto opblazen omdat ik zeg dat het me niet verbaast als Fidel in een vrieskist ligt?? Mwah... zal wel meevallen tochquote:Op maandag 10 september 2007 01:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Leandra, misschien is het beter om het niet te zeggen hierzo
ik weet niet hoe, mamsiequote:Op maandag 10 september 2007 01:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan een hoop, maar een fobo van een ander in gebruik nemen lukt me nog niet
Als je op deze link klikt: http://fotoboek.fok.nl/willem-jozefquote:
Auto opblazen kan geen kwaad zolang je er niet in zit.....all risk verzekering biedt soelaas...quote:Op maandag 10 september 2007 01:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
De Cubaanse KGB heeft connecties met Danny en nou gaan ze m'n auto opblazen omdat ik zeg dat het me niet verbaast als Fidel in een vrieskist ligt?? Mwah... zal wel meevallen toch
Meestal regelen ze dat zo dat de bom dan afgaat als de motor gestart wordt... het lijkt me dat je er dan toch aardig bij in de buurt moet zijnquote:Op maandag 10 september 2007 01:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Auto opblazen kan geen kwaad zolang je er niet in zit.....all risk verzekering biedt soelaas...
En dat denk verwacht ik nu ook.quote:Op maandag 10 september 2007 01:17 schreef Leandra het volgende:
Zijn broer neemt al een tijd voor hem waar, maar telkens schijnt hij weer een of andere wonderbaarlijke genezing te ondergaan waardoor ze weer kunnen berichten dat het uistekend met hem gaat.
Het zou me echter niets verbazen als hij al tijden in een vrieskist in Havanna ligt, en ze gewoon wachten op een "goed" moment, dus waarschijnlijk wordt Fidel 155
Tegenwoordig niet meer, kan op afstandsbediening....quote:Op maandag 10 september 2007 01:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Meestal regelen ze dat zo dat de bom dan afgaat als de motor gestart wordt... het lijkt me dat je er dan toch aardig bij in de buurt moet zijn
Ooowww iets met Danny... nope niks aan de handquote:Op maandag 10 september 2007 01:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Leandra, misschien is het beter om het niet te zeggen hierzo
Nee, kut weekenden zijn slecht voor dag- en nachtritme....afschaffen die hapquote:Op maandag 10 september 2007 01:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ooowww iets met Danny... nope niks aan de hand
JW wil het niet lukken?
Mijn auto kan niet op afstandsbediening... die is uit het vorige millennium... ik moet morgen zelfs naar de Brezan om een verloopstekkertje voor m'n nieuwe autoradio te halenquote:Op maandag 10 september 2007 01:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer, kan op afstandsbediening....
Zet m dan niet als hoofdfoto neer maar als extra foto... dan mogen de bestanden groter zijnquote:Op maandag 10 september 2007 01:25 schreef willem-jozef het volgende:
ooh, het bestand is, vooralsnog te groot. momentito
Ja?quote:Op maandag 10 september 2007 01:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zet m dan niet als hoofdfoto neer maar als extra foto... dan mogen de bestanden groter zijn
In mijn fobo?? Nope... die staan er al tijden.... die kleurenfoto (met zonnebril) al een maand of 3 en die andere nog langer.quote:Op maandag 10 september 2007 01:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heb jij nieuwe fotootjes geplaatst Leandra?
Yep, check die 2 van mij maar... als je er op klikt worden ze groterquote:
fok, ff terugquote:Op maandag 10 september 2007 01:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zet m dan niet als hoofdfoto neer maar als extra foto... dan mogen de bestanden groter zijn
He, jij bent bijna even oud als mijquote:Op maandag 10 september 2007 01:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Truste Petre, lieve reserve niet nodig mod
Jeeez WJ zelfs ik heb het voor elkaar gekregen, en nee dat is ook niet mijn leukste foto.... Schiet op met je puist !quote:
Oud? Jong! je bent bijna even jongquote:Op maandag 10 september 2007 01:38 schreef doka het volgende:
[..]
He, jij bent bijna even oud als mij![]()
O ja, ik bedoelde jongquote:Op maandag 10 september 2007 01:41 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oud? Jong! je bent bijna even jongPfffff, tien jaar geleden was jong inderdaad
niet nodig?quote:Op maandag 10 september 2007 01:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Truste Petre, lieve reserve niet nodig mod
quote:Op maandag 10 september 2007 01:42 schreef doka het volgende:
[..]
O ja, ik bedoelde jong![]()
![]()
'76 is een goed jaar
quote:
haha, ik heb foto verkleind naar 330x240 of zo, op gif en jpeg gezet en fobo blijft aangeven fat ie te groot is.... ?quote:Op maandag 10 september 2007 01:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jeeez WJ zelfs ik heb het voor elkaar gekregen, en nee dat is ook niet mijn leukste foto.... Schiet op met je puist !
extra foto is 400x300 ook goed....heb je het nieuwe formaat wel opgeslagenquote:Op maandag 10 september 2007 01:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, ik heb foto verkleind naar 330x240 of zo, op gif en jpeg gezet en fobo blijft aangeven fat ie te groot is.... ?
Ik heb er foto's van 700 pixels bijzitten, en dat is ook geen probleem, maar dan alleen als het een extra foto is.... als hoofdfoto mag ie maximaal 200 x 300 zijn.quote:Op maandag 10 september 2007 01:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, ik heb foto verkleind naar 330x240 of zo, op gif en jpeg gezet en fobo blijft aangeven fat ie te groot is.... ?
Ja daar zat ik dus ook mee. Zelf heb ik mijzelf groter gemaakt in paint en daarna geknipt en daarna nog eens een paar keer naar de 200 * 300 gedaan. Of zoiets heb wat geknoeid.quote:Op maandag 10 september 2007 01:47 schreef willem-jozef het volgende:
lea, fobo geeft nog steeds aan dat ie te groot is(misschien is comp in de war met mn plasser??). hoe kan dat?
Oi Leannemaisquote:Op maandag 10 september 2007 01:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lekkere Kutnewbie Schnitzel van me![]()
![]()
![]()
Leeg maar zichtbaarquote:Op maandag 10 september 2007 01:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Even een vraagje tussendoor, heb ik ook een zichtbaar fotoboek?
Ian, nachtridderquote:
Cry baby ! kan nooit erger zijn dan ikkequote:Op maandag 10 september 2007 02:01 schreef willem-jozef het volgende:
hoi ian!
laat maar zitten, ik ben toch een lelijk
Tss... zelfs NMNS heeft het ondertussen al voor elkaar... wat is nou het probleem??quote:Op maandag 10 september 2007 02:01 schreef willem-jozef het volgende:
hoi ian!
laat maar zitten, ik ben toch een lelijk
En ik maar denken dat jij als geoefend zuiper geen last had van overmatige kroeg bezoekenquote:Op maandag 10 september 2007 01:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Oi Veulerst
Prima reis gehad, weekend viel een beetje tegen wegens overmatig kroegbezoek = niet goed voor mijn gezondheid
Maar ik leef nog, enzeaux![]()
Have fun jongenquote:Op maandag 10 september 2007 02:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Menschen, ik ben meteen weer weg.
Niet huilen enzeaux, ik moet morgen vroeg op, boterhammetjes smeren voor mevrouw die naar school moet.
Adieu
Dat moet meegevallen zijn, het is net twee uurtjes maandag en je bent alweer in staat om te posten... of is dat op automatische piloot?quote:Op maandag 10 september 2007 01:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Oi Veulerst
Prima reis gehad, weekend viel een beetje tegen wegens overmatig kroegbezoek = niet goed voor mijn gezondheid
Maar ik leef nog, enzeaux![]()
Slaap lekker dearquote:Op maandag 10 september 2007 02:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Menschen, ik ben meteen weer weg.
Niet huilen enzeaux, ik moet morgen vroeg op, boterhammetjes smeren voor mevrouw die naar school moet.
Adieu
3 minimaal geloof ik zoals ik het zie iig. Tis ook mijn eerste keerquote:Op maandag 10 september 2007 02:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoeveel fotootjes kun je eigenlijk plaatsen?
1 hoofdfoto van max 200 x 300 pixels en 10 extra foto's die groter mogen zijn...quote:Op maandag 10 september 2007 02:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoeveel fotootjes kun je eigenlijk plaatsen?
Mooi, nou je fobo nog activeren, dan kunnen wij m ook zien...quote:Op maandag 10 september 2007 02:12 schreef willem-jozef het volgende:
nu pakt ie m wel maar is weinig van over denk ik haha
Je moet het boek nog even activeren volgens mijquote:Op maandag 10 september 2007 02:12 schreef willem-jozef het volgende:
nu pakt ie m wel maar is weinig van over denk ik haha
okee, wilde ik je net vragen, slimpiequote:Op maandag 10 september 2007 02:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi, nou je fobo nog activeren, dan kunnen wij m ook zien...
Bij "profiel aanpassen" (in het fobo) ff rechts onder op "stel in" klikken...
Dat dacht ik alquote:Op maandag 10 september 2007 02:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee, wilde ik je net vragen, slimpie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |