hi leandra, how's life?quote:
Ik heb het niet zo op dictators... en ik hou m'n paspoort graag Cuba-stempel-vrij... dat is een stuk makkelijker naar de VS reizenquote:
3 ouwe, don't count me outquote:Op zondag 9 september 2007 23:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi, twee lekkere knarren dus hier......
moguh willem, hij had het over jouwquote:
Niet dat ik een discussie wens, maar volgens mij dicteerd de VS zo ongeveer de halve wereld.quote:Op zondag 9 september 2007 23:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op dictators... en ik hou m'n paspoort graag Cuba-stempel-vrij... dat is een stuk makkelijker naar de VS reizen
quote:Op zondag 9 september 2007 23:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet dat ik een discussie wens, maar volgens mij dicteerd de VS zo ongeveer de halve wereld.
I know, geile waterbuffelquote:Op zondag 9 september 2007 23:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
moguh willem, hij had het over jouw![]()
Ze is nu bezig met de afterparty.......quote:Op zondag 9 september 2007 23:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
I know, geile waterbuffel![]()
zie net dat jarige miep al effe hier was...
Jups, het land waarvan ik het stempel niet in mijn paspoort wens plus nog een klein kutland liggend ergens aan de oostkant van de Middelandse zee. De twee handen op één financiële buik zal ik maar zeggen.quote:Op zondag 9 september 2007 23:06 schreef Pavement het volgende:
[..]
Het land welke op iedere plek in heel de wereld met meer dan 1000 man en een hoop boem binnen 1uur kan staan, ze hebben in bijna ieder land een basis of bootje liggen. Het is inprincipe de heerser vd de wereld
mot ze snel terug komen, ik mot toch echt ff slapen nu ouwe geile kantoorbok van mequote:Op zondag 9 september 2007 23:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
I know, geile waterbuffel![]()
zie net dat jarige miep al effe hier was...
het is daar gebruikelijker om een verjaardag te eindigen met een flinke kleunpartijquote:Op zondag 9 september 2007 23:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze is nu bezig met de afterparty.......
Ik heb met geen enkel volk moeite serieus, het is de regering die ik haat.quote:Op zondag 9 september 2007 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, het land waarvan ik het stempel niet in mijn paspoort wens plus nog een klein kutland liggend ergens aan de oostkant van de Middelandse zee. De twee handen op één financiële buik zal ik maar zeggen.
Bloed aan de muurquote:Op zondag 9 september 2007 23:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
het is daar gebruikelijker om een verjaardag te eindigen met een flinke kleunpartij
morgen vroeg de mijnen in?quote:Op zondag 9 september 2007 23:11 schreef Pavement het volgende:
[..]
mot ze snel terug komen, ik mot toch echt ff slapen nu ouwe geile kantoorbok van me
KLEUNUHquote:Op zondag 9 september 2007 23:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
het is daar gebruikelijker om een verjaardag te eindigen met een flinke kleunpartij
Ik met geen enkel mens individueel moeite, met in mijn achterhoofd dan wel het feit dat al die mensen vertegenwoordigd worden door de zittende regeringen die veelal gekozen zijn.quote:Op zondag 9 september 2007 23:12 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik heb met geen enkel volk moeite serieus, het is de regering die ik haat.
haha, lijkt wel op m'n jaren 70 keukentjequote:Op zondag 9 september 2007 23:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
KLEUNUH
had nog een foto van je liggen hier WJ
[afbeelding]
Die keukenquote:Op zondag 9 september 2007 23:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
KLEUNUH
[afbeelding]
Hmmz, beetje low budget Bruynzeel keukentje pave......dat kan beter.quote:Op zondag 9 september 2007 23:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
KLEUNUH
[afbeelding]
idd maar kijk eens naar de keuze, ik stem altijd maar nooit met 100% gevoel voor die partij nog niet eens 10% maar mot toch stemmen vind ik dan weer een voorrecht die we hebbenquote:Op zondag 9 september 2007 23:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik met geen enkel mens individueel moeite, met in mijn achterhoofd dan wel het feit dat al die mensen vertegenwoordigd worden door de zittende regeringen die veelal gekozen zijn.
In die keuken?? Dat lijkt me wel lekker retroquote:
hoi uniepoornquote:Op zondag 9 september 2007 23:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
In die keuken?? Dat lijkt me wel lekker retro![]()
Das waarquote:Op zondag 9 september 2007 23:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
In die keuken?? Dat lijkt me wel lekker retro![]()
Hoi JW WJquote:
heb mquote:Op zondag 9 september 2007 23:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoi JWLuister jullie even mee met heerlijke retro muziek? http://www.radioveronica.nl/radioveronicaplayer/player.php
iets met add ons, effe kijken hoe dat aan of uit moet...quote:Op zondag 9 september 2007 23:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoi JW WJLuister jullie even mee met heerlijke retro muziek? http://www.radioveronica.nl/radioveronicaplayer/player.php
Niet moeilijk doen, er is reclame en voor de rest kompleet onintressantquote:Op zondag 9 september 2007 23:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
iets met add ons, effe kijken hoe dat aan of uit moet...
idd had nog een mooi gifje voor der gemaakt in de vorige sc,quote:Op zondag 9 september 2007 23:35 schreef willem-jozef het volgende:
lobasca, melden bitte!
quote:Op zondag 9 september 2007 23:37 schreef Veulen het volgende:
Gompie wat een drukte ineens hierzo.
Slaaplekker ouwe walnoot van mequote:Op zondag 9 september 2007 23:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Luitjes.......lekker slapen voor straks.....ik ga mij voorbereiden op de dag van morgen, met de ogen toe![]()
![]()
![]()
![]()
truste pa, momentje nog..quote:Op zondag 9 september 2007 23:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Luitjes.......lekker slapen voor straks.....ik ga mij voorbereiden op de dag van morgen, met de ogen toe![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dahaag, dan vind je de keuken knapperquote:Op zondag 9 september 2007 23:39 schreef Pavement het volgende:
Hey wat weinig fotoboeken hier MENSEN werk er eens aan !
jeetje, ga je ook al?quote:Op zondag 9 september 2007 23:41 schreef Pavement het volgende:
Nou mensen en LURKhutten slaaplekker ik ga mn hok opzoeken MzzzzL
kom wel een keer in levende lijve je tuin omploegen met de zundapp!quote:Op zondag 9 september 2007 23:39 schreef Pavement het volgende:
Hey wat weinig fotoboeken hier MENSEN werk er eens aan !
hee veulert!quote:Op zondag 9 september 2007 23:37 schreef Veulen het volgende:
Gompie wat een drukte ineens hierzo.
Die discussie gaan we ook niet aan, maar de VS geeft z'n inwoners iig het recht het land te verlaten als ze denken dat ze het ergens anders beter kunnen krijgen...quote:Op zondag 9 september 2007 23:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet dat ik een discussie wens, maar volgens mij dicteerd de VS zo ongeveer de halve wereld.
zit je er nog?quote:Op zondag 9 september 2007 23:37 schreef Pavement het volgende:
[..]
idd had nog een mooi gifje voor der gemaakt in de vorige sc,
nog 1 peuk en dan zlapfen
Dat kun je de Cubanen iig niet verwijtenquote:Op zondag 9 september 2007 23:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik met geen enkel mens individueel moeite, met in mijn achterhoofd dan wel het feit dat al die mensen vertegenwoordigd worden door de zittende regeringen die veelal gekozen zijn.
Oh, je was al weg... al m'n antwoorden voor nietsquote:Op zondag 9 september 2007 23:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
![]()
![]()
Truste Pavementquote:Op zondag 9 september 2007 23:41 schreef Pavement het volgende:
Nou mensen en LURKhutten slaaplekker ik ga mn hok opzoeken MzzzzL
Ben er alweer... was ff ergens naar op zoek, en al googlend kom je dan van alles tegenquote:Op zondag 9 september 2007 23:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee veulert!
waar is leandra nu? en what about disanavic?
Zo... er zijn grenzen hèquote:Op zondag 9 september 2007 23:54 schreef willem-jozef het volgende:
lekker muziekie wel, uniekaaskind!
hoi leandra, ouwe communiste!
over leandra en haar sympathie voor het communisme zoals het in de jaren 80 was enquote:
Jij wilt echt ruzie met me hèquote:Op maandag 10 september 2007 00:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
over leandra en haar sympathie voor het communisme zoals het in de jaren 80 was en
over lobasca geertsma:
http://www.youtube.com/watch?v=8AJB8mfm9Zg
Ja precies, die uniekaaskind kan niet hoorquote:
Zal ik ze met benzine overgieten en er dan een vlammetje bijhouden???quote:Op maandag 10 september 2007 00:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die zijn inmiddels weg, nu die cpn-partijbladen van jou nog!![]()
Wat heeft dat 'Country Girl' liedje met Lobasca te maken?quote:Op maandag 10 september 2007 00:00 schreef willem-jozef het volgende:
over lobasca geertsma:
http://www.youtube.com/watch?v=8AJB8mfm9Zg
En dat vraag je aan mijquote:Op zondag 9 september 2007 23:49 schreef willem-jozef het volgende:
hee veulert!
waar is leandra nu? en what about disanavic?
dan bij nmns, die gaat binnenkort uit z'n hok wegquote:Op maandag 10 september 2007 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zal ik ze met benzine overgieten en er dan een vlammetje bijhouden???
terwijl ze in jouw woonkamer liggen....
Die vindt het vast niet goed als ik die CPN-magazines in de fik steekquote:Op maandag 10 september 2007 00:08 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dan bij nmns, die gaat binnenkort uit z'n hok weg
ze verdient de kost met het ploegen van het land en woont ook op het echte platteland. daarbij hebben ze geen winkels en brievenbussen in het dorp waar ze vandaan komtquote:Op maandag 10 september 2007 00:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat heeft dat 'Country Girl' liedje met Lobasca te maken?
ook paarden hebben een stem!quote:Op maandag 10 september 2007 00:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
En dat vraag je aan mij [afbeelding]
ja, klopt, hij heeft nog posters van marcus bakker en andree van es naast die poster van john wayne in z'n slaapkamertje hangenquote:Op maandag 10 september 2007 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die vindt het vast niet goed als ik die CPN-magazines in de fik steek
Dat klinkt behoorlijk ouderwets.quote:Op maandag 10 september 2007 00:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ze verdient de kost met het ploegen van het land en woont ook op het echte platteland. daarbij hebben ze geen winkels en brievenbussen in het dorp waar ze vandaan komt
*kont tegen de kribb gooit*quote:
Sjezus, is het zo erg?? Dan is het niet eens een dorp maar een buurtschap...quote:Op maandag 10 september 2007 00:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ze verdient de kost met het ploegen van het land en woont ook op het echte platteland. daarbij hebben ze geen winkels en brievenbussen in het dorp waar ze vandaan komt
maar ze heeft wel cup d en kan lekker koken en zingenquote:Op maandag 10 september 2007 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus, is het zo erg?? Dan is het niet eens een dorp maar een buurtschap...
Zelfs het gehucht waar ik woon heeft winkels... en een postagentschap![]()
Uniek in blokjesquote:Op maandag 10 september 2007 00:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Probeer ik een fotoboek aan te maken wil het niet. Stomme pixels![]()
blondquote:
Dan heeft ze beduidend meer kwaliteiten dan ikquote:Op maandag 10 september 2007 00:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
maar ze heeft wel cup d en kan lekker koken en zingen![]()
bij jou is het toch ook wel lekker rustig? veel bos en heide, toch?quote:Op maandag 10 september 2007 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan heeft ze beduidend meer kwaliteiten dan ik
En ach... zo in the middle of nowhere woont ook wel lekker rustig
Je had het toch niet tegen mij hequote:Op maandag 10 september 2007 00:32 schreef willem-jozef het volgende:
hoi dames. svp beiden binnen 10 minuten het fotoboek op orde!![]()
paarden hebben ook recht op een fotoboek!quote:Op maandag 10 september 2007 00:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je had het toch niet tegen mij he [afbeelding]
Weilanden vooral, bos en hei zijn een paar km verderop (maar wel letterlijk een paar km)quote:Op maandag 10 september 2007 00:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
bij jou is het toch ook wel lekker rustig? veel bos en heide, toch?
Het is toch gelukt?? Ik heb iig al een bericht achtergelatenquote:Op maandag 10 september 2007 00:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou, lach me maar uit. Kutzooi waarom doe ik dat dan ook ?
Neeh dat is niksquote:Op maandag 10 september 2007 00:40 schreef willem-jozef het volgende:
paarden hebben ook recht op een fotoboek!![]()
En waarom heb jij geen fobo??quote:Op maandag 10 september 2007 00:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
paarden hebben ook recht op een fotoboek!![]()
Zag het. snel weer vergetenquote:Op maandag 10 september 2007 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is toch gelukt?? Ik heb iig al een bericht achtergelaten
Watjequote:Op maandag 10 september 2007 00:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
omdat ik nu een puistje heb![]()
Nou laat zien dan! je enorme puistquote:Op maandag 10 september 2007 00:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
omdat ik nu een puistje heb![]()
http://www.youtube.com/watch?v=tquSRFKuv4Qquote:Op maandag 10 september 2007 00:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je had het toch niet tegen mij he [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |