In die keuken?? Dat lijkt me wel lekker retroquote:
hoi uniepoornquote:Op zondag 9 september 2007 23:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
In die keuken?? Dat lijkt me wel lekker retro![]()
Das waarquote:Op zondag 9 september 2007 23:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
In die keuken?? Dat lijkt me wel lekker retro![]()
Hoi JW WJquote:
heb mquote:Op zondag 9 september 2007 23:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoi JWLuister jullie even mee met heerlijke retro muziek? http://www.radioveronica.nl/radioveronicaplayer/player.php
iets met add ons, effe kijken hoe dat aan of uit moet...quote:Op zondag 9 september 2007 23:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoi JW WJLuister jullie even mee met heerlijke retro muziek? http://www.radioveronica.nl/radioveronicaplayer/player.php
Niet moeilijk doen, er is reclame en voor de rest kompleet onintressantquote:Op zondag 9 september 2007 23:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
iets met add ons, effe kijken hoe dat aan of uit moet...
idd had nog een mooi gifje voor der gemaakt in de vorige sc,quote:Op zondag 9 september 2007 23:35 schreef willem-jozef het volgende:
lobasca, melden bitte!
quote:Op zondag 9 september 2007 23:37 schreef Veulen het volgende:
Gompie wat een drukte ineens hierzo.
Slaaplekker ouwe walnoot van mequote:Op zondag 9 september 2007 23:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Luitjes.......lekker slapen voor straks.....ik ga mij voorbereiden op de dag van morgen, met de ogen toe![]()
![]()
![]()
![]()
truste pa, momentje nog..quote:Op zondag 9 september 2007 23:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Luitjes.......lekker slapen voor straks.....ik ga mij voorbereiden op de dag van morgen, met de ogen toe![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dahaag, dan vind je de keuken knapperquote:Op zondag 9 september 2007 23:39 schreef Pavement het volgende:
Hey wat weinig fotoboeken hier MENSEN werk er eens aan !
jeetje, ga je ook al?quote:Op zondag 9 september 2007 23:41 schreef Pavement het volgende:
Nou mensen en LURKhutten slaaplekker ik ga mn hok opzoeken MzzzzL
kom wel een keer in levende lijve je tuin omploegen met de zundapp!quote:Op zondag 9 september 2007 23:39 schreef Pavement het volgende:
Hey wat weinig fotoboeken hier MENSEN werk er eens aan !
hee veulert!quote:Op zondag 9 september 2007 23:37 schreef Veulen het volgende:
Gompie wat een drukte ineens hierzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |