maar ze heeft wel cup d en kan lekker koken en zingenquote:Op maandag 10 september 2007 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus, is het zo erg?? Dan is het niet eens een dorp maar een buurtschap...
Zelfs het gehucht waar ik woon heeft winkels... en een postagentschap![]()
Uniek in blokjesquote:Op maandag 10 september 2007 00:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Probeer ik een fotoboek aan te maken wil het niet. Stomme pixels![]()
blondquote:
Dan heeft ze beduidend meer kwaliteiten dan ikquote:Op maandag 10 september 2007 00:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
maar ze heeft wel cup d en kan lekker koken en zingen![]()
bij jou is het toch ook wel lekker rustig? veel bos en heide, toch?quote:Op maandag 10 september 2007 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan heeft ze beduidend meer kwaliteiten dan ik
En ach... zo in the middle of nowhere woont ook wel lekker rustig
Je had het toch niet tegen mij hequote:Op maandag 10 september 2007 00:32 schreef willem-jozef het volgende:
hoi dames. svp beiden binnen 10 minuten het fotoboek op orde!![]()
paarden hebben ook recht op een fotoboek!quote:Op maandag 10 september 2007 00:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je had het toch niet tegen mij he [afbeelding]
Weilanden vooral, bos en hei zijn een paar km verderop (maar wel letterlijk een paar km)quote:Op maandag 10 september 2007 00:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
bij jou is het toch ook wel lekker rustig? veel bos en heide, toch?
Het is toch gelukt?? Ik heb iig al een bericht achtergelatenquote:Op maandag 10 september 2007 00:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou, lach me maar uit. Kutzooi waarom doe ik dat dan ook ?
Neeh dat is niksquote:Op maandag 10 september 2007 00:40 schreef willem-jozef het volgende:
paarden hebben ook recht op een fotoboek!![]()
En waarom heb jij geen fobo??quote:Op maandag 10 september 2007 00:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
paarden hebben ook recht op een fotoboek!![]()
Zag het. snel weer vergetenquote:Op maandag 10 september 2007 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is toch gelukt?? Ik heb iig al een bericht achtergelaten
Watjequote:Op maandag 10 september 2007 00:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
omdat ik nu een puistje heb![]()
Nou laat zien dan! je enorme puistquote:Op maandag 10 september 2007 00:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
omdat ik nu een puistje heb![]()
http://www.youtube.com/watch?v=tquSRFKuv4Qquote:Op maandag 10 september 2007 00:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je had het toch niet tegen mij he [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |