hi leandra, how's life?quote:
Ik heb het niet zo op dictators... en ik hou m'n paspoort graag Cuba-stempel-vrij... dat is een stuk makkelijker naar de VS reizenquote:
3 ouwe, don't count me outquote:Op zondag 9 september 2007 23:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi, twee lekkere knarren dus hier......
moguh willem, hij had het over jouwquote:
Niet dat ik een discussie wens, maar volgens mij dicteerd de VS zo ongeveer de halve wereld.quote:Op zondag 9 september 2007 23:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op dictators... en ik hou m'n paspoort graag Cuba-stempel-vrij... dat is een stuk makkelijker naar de VS reizen
quote:Op zondag 9 september 2007 23:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet dat ik een discussie wens, maar volgens mij dicteerd de VS zo ongeveer de halve wereld.
I know, geile waterbuffelquote:Op zondag 9 september 2007 23:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
moguh willem, hij had het over jouw![]()
Ze is nu bezig met de afterparty.......quote:Op zondag 9 september 2007 23:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
I know, geile waterbuffel![]()
zie net dat jarige miep al effe hier was...
Jups, het land waarvan ik het stempel niet in mijn paspoort wens plus nog een klein kutland liggend ergens aan de oostkant van de Middelandse zee. De twee handen op één financiële buik zal ik maar zeggen.quote:Op zondag 9 september 2007 23:06 schreef Pavement het volgende:
[..]
Het land welke op iedere plek in heel de wereld met meer dan 1000 man en een hoop boem binnen 1uur kan staan, ze hebben in bijna ieder land een basis of bootje liggen. Het is inprincipe de heerser vd de wereld
mot ze snel terug komen, ik mot toch echt ff slapen nu ouwe geile kantoorbok van mequote:Op zondag 9 september 2007 23:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
I know, geile waterbuffel![]()
zie net dat jarige miep al effe hier was...
het is daar gebruikelijker om een verjaardag te eindigen met een flinke kleunpartijquote:Op zondag 9 september 2007 23:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze is nu bezig met de afterparty.......
Ik heb met geen enkel volk moeite serieus, het is de regering die ik haat.quote:Op zondag 9 september 2007 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, het land waarvan ik het stempel niet in mijn paspoort wens plus nog een klein kutland liggend ergens aan de oostkant van de Middelandse zee. De twee handen op één financiële buik zal ik maar zeggen.
Bloed aan de muurquote:Op zondag 9 september 2007 23:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
het is daar gebruikelijker om een verjaardag te eindigen met een flinke kleunpartij
morgen vroeg de mijnen in?quote:Op zondag 9 september 2007 23:11 schreef Pavement het volgende:
[..]
mot ze snel terug komen, ik mot toch echt ff slapen nu ouwe geile kantoorbok van me
KLEUNUHquote:Op zondag 9 september 2007 23:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
het is daar gebruikelijker om een verjaardag te eindigen met een flinke kleunpartij
Ik met geen enkel mens individueel moeite, met in mijn achterhoofd dan wel het feit dat al die mensen vertegenwoordigd worden door de zittende regeringen die veelal gekozen zijn.quote:Op zondag 9 september 2007 23:12 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik heb met geen enkel volk moeite serieus, het is de regering die ik haat.
haha, lijkt wel op m'n jaren 70 keukentjequote:Op zondag 9 september 2007 23:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
KLEUNUH
had nog een foto van je liggen hier WJ
[afbeelding]
Die keukenquote:Op zondag 9 september 2007 23:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
KLEUNUH
[afbeelding]
Hmmz, beetje low budget Bruynzeel keukentje pave......dat kan beter.quote:Op zondag 9 september 2007 23:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
KLEUNUH
[afbeelding]
idd maar kijk eens naar de keuze, ik stem altijd maar nooit met 100% gevoel voor die partij nog niet eens 10% maar mot toch stemmen vind ik dan weer een voorrecht die we hebbenquote:Op zondag 9 september 2007 23:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik met geen enkel mens individueel moeite, met in mijn achterhoofd dan wel het feit dat al die mensen vertegenwoordigd worden door de zittende regeringen die veelal gekozen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |