Cry baby ! kan nooit erger zijn dan ikkequote:Op maandag 10 september 2007 02:01 schreef willem-jozef het volgende:
hoi ian!
laat maar zitten, ik ben toch een lelijk
Tss... zelfs NMNS heeft het ondertussen al voor elkaar... wat is nou het probleem??quote:Op maandag 10 september 2007 02:01 schreef willem-jozef het volgende:
hoi ian!
laat maar zitten, ik ben toch een lelijk
En ik maar denken dat jij als geoefend zuiper geen last had van overmatige kroeg bezoekenquote:Op maandag 10 september 2007 01:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Oi Veulerst
Prima reis gehad, weekend viel een beetje tegen wegens overmatig kroegbezoek = niet goed voor mijn gezondheid
Maar ik leef nog, enzeaux![]()
Have fun jongenquote:Op maandag 10 september 2007 02:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Menschen, ik ben meteen weer weg.
Niet huilen enzeaux, ik moet morgen vroeg op, boterhammetjes smeren voor mevrouw die naar school moet.
Adieu
Dat moet meegevallen zijn, het is net twee uurtjes maandag en je bent alweer in staat om te posten... of is dat op automatische piloot?quote:Op maandag 10 september 2007 01:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Oi Veulerst
Prima reis gehad, weekend viel een beetje tegen wegens overmatig kroegbezoek = niet goed voor mijn gezondheid
Maar ik leef nog, enzeaux![]()
Slaap lekker dearquote:Op maandag 10 september 2007 02:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Menschen, ik ben meteen weer weg.
Niet huilen enzeaux, ik moet morgen vroeg op, boterhammetjes smeren voor mevrouw die naar school moet.
Adieu
3 minimaal geloof ik zoals ik het zie iig. Tis ook mijn eerste keerquote:Op maandag 10 september 2007 02:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoeveel fotootjes kun je eigenlijk plaatsen?
1 hoofdfoto van max 200 x 300 pixels en 10 extra foto's die groter mogen zijn...quote:Op maandag 10 september 2007 02:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoeveel fotootjes kun je eigenlijk plaatsen?
Mooi, nou je fobo nog activeren, dan kunnen wij m ook zien...quote:Op maandag 10 september 2007 02:12 schreef willem-jozef het volgende:
nu pakt ie m wel maar is weinig van over denk ik haha
Je moet het boek nog even activeren volgens mijquote:Op maandag 10 september 2007 02:12 schreef willem-jozef het volgende:
nu pakt ie m wel maar is weinig van over denk ik haha
okee, wilde ik je net vragen, slimpiequote:Op maandag 10 september 2007 02:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi, nou je fobo nog activeren, dan kunnen wij m ook zien...
Bij "profiel aanpassen" (in het fobo) ff rechts onder op "stel in" klikken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |