hahaquote:Op maandag 10 september 2007 00:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nou laat zien dan! je enorme puist
Eerste beeld, half naakte man. Ja hoorquote:Op maandag 10 september 2007 00:50 schreef willem-jozef het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=tquSRFKuv4Q
Dat is geen bevredigend antwoordquote:
ik heb er 1 in m'n comp. wil ik best doen, maar daarna wel weer er uit. kan dat?quote:Op maandag 10 september 2007 00:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat is geen bevredigend antwoord
Do no... als je niet wil dan moet je het niet doen gekke puistenhoofdjequote:Op maandag 10 september 2007 00:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik heb er 1 in m'n comp. wil ik best doen, maar daarna wel weer er uit. kan dat?
Tuurlijk kan dat... je kunt foto's plaatsen en verwijderen, geen probleemquote:Op maandag 10 september 2007 00:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik heb er 1 in m'n comp. wil ik best doen, maar daarna wel weer er uit. kan dat?
haha, je neemt me niet in de pis, right, hon? okee, en dannn?quote:Op maandag 10 september 2007 00:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat... je kunt foto's plaatsen en verwijderen, geen probleem
Nope, je kunt je hele fobo weer leegtrekken...quote:Op maandag 10 september 2007 00:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, je neemt me niet in de pis, right, hon? okee, en dannn?
quote:Op maandag 10 september 2007 01:00 schreef willem-jozef het volgende:
uniekhoorn, watdefukkertisdatvoorfotozeg?
haha, wasquote:Op maandag 10 september 2007 01:01 schreef Leandra het volgende:
Oeh... volgens z'n fobo is WJ een vrouw http://fotoboek.fok.nl/willem-jozef![]()
okee, ff zoeken op schijven. als ik 'm vind moet ik m dan uploaden?quote:Op maandag 10 september 2007 01:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, je kunt je hele fobo weer leegtrekken...
Yep... ik neem aan dat je alleen wel eerst ff je fobo in gebruik moet nemenquote:Op maandag 10 september 2007 01:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee, ff zoeken op schijven. als ik 'm vind moet ik m dan uploaden?
Hey kerel, je wilt iemand uploadenquote:Op maandag 10 september 2007 01:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee, ff zoeken op schijven. als ik 'm vind moet ik m dan uploaden?
sssstttquote:Op maandag 10 september 2007 01:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ja... zeker weer z'n broer Raúl![]()
Zo stoppen we toch altijd?quote:Op maandag 10 september 2007 01:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah... we beginnen de boel gewoon met een doofpot-affaire...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |