De kroegtijger is een schootkatje geworden?quote:Op zondag 9 september 2007 04:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik lees net in de vorige SC dat WJ zo'n ouwe lul aan t worden is dat ie wel in de kroeg gezeten heeft maar het zo ongezellig vond dat hij om 1 uur alweer naar huis ging![]()
![]()
haha, ligt meer aan 't dorp hier dan aan mijquote:Op zondag 9 september 2007 04:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik lees net in de vorige SC dat WJ zo'n ouwe lul aan t worden is dat ie wel in de kroeg gezeten heeft maar het zo ongezellig vond dat hij om 1 uur alweer naar huis ging![]()
![]()
he, ik lig wel toevallig bij een hele dikke negerin met een baard op schoot..wat een toevalquote:Op zondag 9 september 2007 04:33 schreef doka het volgende:
[..]
De kroegtijger is een schootkatje geworden?
Sodemieter op, dat ligt altijd aan jezelf, ik heb hier in t dorp maar 1 kroeg maar het kan wel gezellig zijn...quote:Op zondag 9 september 2007 04:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, ligt meer aan 't dorp hier dan aan mij![]()
OMG... zou het de leeftijd zijn?? WJ is maar een jaar ouder dan ikquote:Op zondag 9 september 2007 04:33 schreef doka het volgende:
[..]
De kroegtijger is een schootkatje geworden?
ooh fuck, ze hadden dat kroegverbod in je dorp geprolongeerd? rot voor jequote:Op zondag 9 september 2007 04:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sodemieter op, dat ligt altijd aan jezelf, ik heb hier in t dorp maar 1 kroeg maar het kan wel gezellig zijn...
Hoewel in vanavond in Amersfoort zat, maar dat had een andere reden![]()
LOL... neuh, ik heb zelfs ff een SMSje gestuurd om me in de dorpskroeg voor vanavond af te meldenquote:Op zondag 9 september 2007 04:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ooh fuck, ze hadden dat kroegverbod in je dorp geprolongeerd? rot voor je![]()
of had je daar een scharreltje?![]()
Je begint echt oud te worden hèquote:Op zondag 9 september 2007 04:38 schreef willem-jozef het volgende:
fok, m'n luiken beginnen dicht te vallen, nog een liedske en dan crash ik ook...
Dat zijn ook geen tijden natuurlijk, zeker niet als je er om 3 uur pas in ligtquote:Op zondag 9 september 2007 04:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mwah, gaat wel, afgelopen week een aantal dagen om 5 m'n nest uit
Nope, ben al klaar... hoezo?quote:Op zondag 9 september 2007 04:45 schreef willem-jozef het volgende:
ben je nog aan het teruglezen vorige sc, leandra?
Mijn kater komt morgen pas, voor de rest had ik toch echt het idee dat je het tegen mij hadquote:Op zondag 9 september 2007 04:59 schreef willem-jozef het volgende:
hee kater, ouwe geilaard, truste straks he!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |