Avondquote:Op zondag 9 september 2007 04:11 schreef willem-jozef het volgende:
aha, doka! alles goed?
ja, dan wordt disana node gemist(verder ook wel, hoor).
hoihoiquote:Op zondag 9 september 2007 04:13 schreef doka het volgende:
[..]
Avond
Ik wacht op de jarige, maar helaas...
[..]
Avond
[..]
Avond
Oh, jammerquote:Op zondag 9 september 2007 04:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoihoi
die had een feestje. komt niet meer, dwz;niet hier!
Jij blijft komen zo te zien... 3 x achter elkaarquote:Op zondag 9 september 2007 04:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoihoi
die had een feestje. komt niet meer, dwz;niet hier!
quote:Op zondag 9 september 2007 04:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij blijft komen zo te zien... 3 x achter elkaar
Ja het viel mij ook op... ik ben ingelogd en boem...... FOK! in slowmotionquote:Op zondag 9 september 2007 04:17 schreef willem-jozef het volgende:
hoi leandra!!
had net m'n tandenborstel in de aanslag
(fok deed opeens heul traag, vandaar 3x post).
uit 'weest?quote:Op zondag 9 september 2007 04:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij blijft komen zo te zien... 3 x achter elkaar
gezellig, nog gedanst etc?quote:Op zondag 9 september 2007 04:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, met een dinnetje de stad in...
hier in de buurt wel 'weest', maar niet in alkmaarquote:Op zondag 9 september 2007 04:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeggen ze bij jullie "west" trouwens?? Bij ons zeggen ze dan "west'....
Uut west??
jij nog gezopen/gesnoven vanavond, katers?quote:Op zondag 9 september 2007 04:13 schreef doka het volgende:
[..]
Avond
Neuh... in de stad denken ze al snel dat ze ABN sprekenquote:Op zondag 9 september 2007 04:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hier in de buurt wel 'weest', maar niet in alkmaar
Ik ben de vorige SC net aan het nalezen...quote:Op zondag 9 september 2007 04:26 schreef willem-jozef het volgende:
nmns was er ook nog met tipsg, de vorige cs was vol en ik denk dat de drie stooges allen niet in staat waren een nieuwe te openen...dus deed katers dat later. nmns en tip zijn nu pleite..
Geen van beidequote:Op zondag 9 september 2007 04:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jij nog gezopen/gesnoven vanavond, katers?
mmm'quote:Op zondag 9 september 2007 04:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben de vorige SC net aan het nalezen...
Ik lees net in de vorige SC dat WJ zo'n ouwe lul aan t worden is dat ie wel in de kroeg gezeten heeft maar het zo ongezellig vond dat hij om 1 uur alweer naar huis gingquote:
De kroegtijger is een schootkatje geworden?quote:Op zondag 9 september 2007 04:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik lees net in de vorige SC dat WJ zo'n ouwe lul aan t worden is dat ie wel in de kroeg gezeten heeft maar het zo ongezellig vond dat hij om 1 uur alweer naar huis ging![]()
![]()
haha, ligt meer aan 't dorp hier dan aan mijquote:Op zondag 9 september 2007 04:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik lees net in de vorige SC dat WJ zo'n ouwe lul aan t worden is dat ie wel in de kroeg gezeten heeft maar het zo ongezellig vond dat hij om 1 uur alweer naar huis ging![]()
![]()
he, ik lig wel toevallig bij een hele dikke negerin met een baard op schoot..wat een toevalquote:Op zondag 9 september 2007 04:33 schreef doka het volgende:
[..]
De kroegtijger is een schootkatje geworden?
Sodemieter op, dat ligt altijd aan jezelf, ik heb hier in t dorp maar 1 kroeg maar het kan wel gezellig zijn...quote:Op zondag 9 september 2007 04:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, ligt meer aan 't dorp hier dan aan mij![]()
OMG... zou het de leeftijd zijn?? WJ is maar een jaar ouder dan ikquote:Op zondag 9 september 2007 04:33 schreef doka het volgende:
[..]
De kroegtijger is een schootkatje geworden?
ooh fuck, ze hadden dat kroegverbod in je dorp geprolongeerd? rot voor jequote:Op zondag 9 september 2007 04:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sodemieter op, dat ligt altijd aan jezelf, ik heb hier in t dorp maar 1 kroeg maar het kan wel gezellig zijn...
Hoewel in vanavond in Amersfoort zat, maar dat had een andere reden![]()
LOL... neuh, ik heb zelfs ff een SMSje gestuurd om me in de dorpskroeg voor vanavond af te meldenquote:Op zondag 9 september 2007 04:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ooh fuck, ze hadden dat kroegverbod in je dorp geprolongeerd? rot voor je![]()
of had je daar een scharreltje?![]()
Je begint echt oud te worden hèquote:Op zondag 9 september 2007 04:38 schreef willem-jozef het volgende:
fok, m'n luiken beginnen dicht te vallen, nog een liedske en dan crash ik ook...
Dat zijn ook geen tijden natuurlijk, zeker niet als je er om 3 uur pas in ligtquote:Op zondag 9 september 2007 04:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mwah, gaat wel, afgelopen week een aantal dagen om 5 m'n nest uit
Nope, ben al klaar... hoezo?quote:Op zondag 9 september 2007 04:45 schreef willem-jozef het volgende:
ben je nog aan het teruglezen vorige sc, leandra?
Mijn kater komt morgen pas, voor de rest had ik toch echt het idee dat je het tegen mij hadquote:Op zondag 9 september 2007 04:59 schreef willem-jozef het volgende:
hee kater, ouwe geilaard, truste straks he!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |