een heel booreilandquote:Op maandag 10 september 2007 01:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doet ie t wel dan?? Of heb je er een pompje bij?![]()
Jij begon gelijk met je "sssssttt" dus aan mij zal het niet liggen...quote:Op maandag 10 september 2007 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo stoppen we toch altijd?
ooh, dacht dat jij dat al had gedaan voor me. hoe dan, of zal ik t maar laten?quote:Op maandag 10 september 2007 01:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep... ik neem aan dat je alleen wel eerst ff je fobo in gebruik moet nemen
Zijn broer neemt al een tijd voor hem waar, maar telkens schijnt hij weer een of andere wonderbaarlijke genezing te ondergaan waardoor ze weer kunnen berichten dat het uistekend met hem gaat.quote:Op maandag 10 september 2007 01:10 schreef Veulen het volgende:
Leeft castro eigenlijk nog wel. Of hebben ze hem stiekem vervangen tijdens z'n ziekbed.
*Fantasie slaat op hol*
Ik kan een hoop, maar een fobo van een ander in gebruik nemen lukt me nog nietquote:Op maandag 10 september 2007 01:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ooh, dacht dat jij dat al had gedaan voor me. hoe dan, of zal ik t maar laten?
De Cubaanse KGB heeft connecties met Danny en nou gaan ze m'n auto opblazen omdat ik zeg dat het me niet verbaast als Fidel in een vrieskist ligt?? Mwah... zal wel meevallen tochquote:Op maandag 10 september 2007 01:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Leandra, misschien is het beter om het niet te zeggen hierzo
ik weet niet hoe, mamsiequote:Op maandag 10 september 2007 01:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan een hoop, maar een fobo van een ander in gebruik nemen lukt me nog niet
Als je op deze link klikt: http://fotoboek.fok.nl/willem-jozefquote:
Auto opblazen kan geen kwaad zolang je er niet in zit.....all risk verzekering biedt soelaas...quote:Op maandag 10 september 2007 01:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
De Cubaanse KGB heeft connecties met Danny en nou gaan ze m'n auto opblazen omdat ik zeg dat het me niet verbaast als Fidel in een vrieskist ligt?? Mwah... zal wel meevallen toch
Meestal regelen ze dat zo dat de bom dan afgaat als de motor gestart wordt... het lijkt me dat je er dan toch aardig bij in de buurt moet zijnquote:Op maandag 10 september 2007 01:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Auto opblazen kan geen kwaad zolang je er niet in zit.....all risk verzekering biedt soelaas...
En dat denk verwacht ik nu ook.quote:Op maandag 10 september 2007 01:17 schreef Leandra het volgende:
Zijn broer neemt al een tijd voor hem waar, maar telkens schijnt hij weer een of andere wonderbaarlijke genezing te ondergaan waardoor ze weer kunnen berichten dat het uistekend met hem gaat.
Het zou me echter niets verbazen als hij al tijden in een vrieskist in Havanna ligt, en ze gewoon wachten op een "goed" moment, dus waarschijnlijk wordt Fidel 155
Tegenwoordig niet meer, kan op afstandsbediening....quote:Op maandag 10 september 2007 01:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Meestal regelen ze dat zo dat de bom dan afgaat als de motor gestart wordt... het lijkt me dat je er dan toch aardig bij in de buurt moet zijn
Ooowww iets met Danny... nope niks aan de handquote:Op maandag 10 september 2007 01:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Leandra, misschien is het beter om het niet te zeggen hierzo
Nee, kut weekenden zijn slecht voor dag- en nachtritme....afschaffen die hapquote:Op maandag 10 september 2007 01:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ooowww iets met Danny... nope niks aan de hand
JW wil het niet lukken?
Mijn auto kan niet op afstandsbediening... die is uit het vorige millennium... ik moet morgen zelfs naar de Brezan om een verloopstekkertje voor m'n nieuwe autoradio te halenquote:Op maandag 10 september 2007 01:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer, kan op afstandsbediening....
Zet m dan niet als hoofdfoto neer maar als extra foto... dan mogen de bestanden groter zijnquote:Op maandag 10 september 2007 01:25 schreef willem-jozef het volgende:
ooh, het bestand is, vooralsnog te groot. momentito
Ja?quote:Op maandag 10 september 2007 01:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zet m dan niet als hoofdfoto neer maar als extra foto... dan mogen de bestanden groter zijn
In mijn fobo?? Nope... die staan er al tijden.... die kleurenfoto (met zonnebril) al een maand of 3 en die andere nog langer.quote:Op maandag 10 september 2007 01:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heb jij nieuwe fotootjes geplaatst Leandra?
Yep, check die 2 van mij maar... als je er op klikt worden ze groterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |