fok, ff terugquote:Op maandag 10 september 2007 01:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zet m dan niet als hoofdfoto neer maar als extra foto... dan mogen de bestanden groter zijn
He, jij bent bijna even oud als mijquote:Op maandag 10 september 2007 01:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Truste Petre, lieve reserve niet nodig mod
Jeeez WJ zelfs ik heb het voor elkaar gekregen, en nee dat is ook niet mijn leukste foto.... Schiet op met je puist !quote:
Oud? Jong! je bent bijna even jongquote:Op maandag 10 september 2007 01:38 schreef doka het volgende:
[..]
He, jij bent bijna even oud als mij![]()
O ja, ik bedoelde jongquote:Op maandag 10 september 2007 01:41 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oud? Jong! je bent bijna even jongPfffff, tien jaar geleden was jong inderdaad
niet nodig?quote:Op maandag 10 september 2007 01:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Truste Petre, lieve reserve niet nodig mod
quote:Op maandag 10 september 2007 01:42 schreef doka het volgende:
[..]
O ja, ik bedoelde jong![]()
![]()
'76 is een goed jaar
quote:
haha, ik heb foto verkleind naar 330x240 of zo, op gif en jpeg gezet en fobo blijft aangeven fat ie te groot is.... ?quote:Op maandag 10 september 2007 01:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jeeez WJ zelfs ik heb het voor elkaar gekregen, en nee dat is ook niet mijn leukste foto.... Schiet op met je puist !
extra foto is 400x300 ook goed....heb je het nieuwe formaat wel opgeslagenquote:Op maandag 10 september 2007 01:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, ik heb foto verkleind naar 330x240 of zo, op gif en jpeg gezet en fobo blijft aangeven fat ie te groot is.... ?
Ik heb er foto's van 700 pixels bijzitten, en dat is ook geen probleem, maar dan alleen als het een extra foto is.... als hoofdfoto mag ie maximaal 200 x 300 zijn.quote:Op maandag 10 september 2007 01:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, ik heb foto verkleind naar 330x240 of zo, op gif en jpeg gezet en fobo blijft aangeven fat ie te groot is.... ?
Ja daar zat ik dus ook mee. Zelf heb ik mijzelf groter gemaakt in paint en daarna geknipt en daarna nog eens een paar keer naar de 200 * 300 gedaan. Of zoiets heb wat geknoeid.quote:Op maandag 10 september 2007 01:47 schreef willem-jozef het volgende:
lea, fobo geeft nog steeds aan dat ie te groot is(misschien is comp in de war met mn plasser??). hoe kan dat?
Oi Leannemaisquote:Op maandag 10 september 2007 01:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lekkere Kutnewbie Schnitzel van me![]()
![]()
![]()
Leeg maar zichtbaarquote:Op maandag 10 september 2007 01:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Even een vraagje tussendoor, heb ik ook een zichtbaar fotoboek?
Ian, nachtridderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |