Ja, leuk stel zo met Paul.quote:
Heeft hij een Ferrariquote:Op donderdag 6 september 2007 23:48 schreef borisz het volgende:
de auto van Spong is gemaakt in Modena
Ja, want Bram M. heeft er ook 1 en een Aston Martin, dus moet hij er ook 1.quote:
Dat lijkt wel een eigenschap voor dat soort mensenquote:
Ik, en nog iets van 380 miljoen mensen op de wereld. Het is de meest bekeken sport.....quote:
Jeroen Krabbé en Staatssecretaris Huizinga.quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:40 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb niet helemaal afgekeken .
Wie komen er vanavond ?
Thanx !!quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:43 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Jeroen Krabbé en Staatssecretaris Huizinga.
Ah. Joepie.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:43 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Jeroen Krabbé en Staatssecretaris Huizinga.
Ja en wat is daar mis mee? Er schijnen zelfs mensen naar voetbal te kijken.quote:
Ik val er net in. Wat is dat op z'n kop?quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:17 schreef Aoristus het volgende:
Wat een weirdo
Hij heeft de staatsloterij gewonnen en nu gaat hjj met dat geld mensen redden omdat de zorgverzekeraar weer geen reet doet. Hij wil wel anoniem blijven, daarom ziet hij er zo uit.quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:20 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik val er net in. Wat is dat op z'n kop?
Let it outquote:Op vrijdag 7 september 2007 23:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Hij heeft trouwens Gilles de la Tourette
En hij denkt dat dit zal helpenquote:Op vrijdag 7 september 2007 23:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Hij is vermomd zodat hij niet herkend wordt aangezien hij talloze miljoenen heeft gewonnen en nu iedereen iets van hem wilt.![]()
Hij maakte nogal rare bewegingen als hij sprak.quote:
Zo incasseer ik 'm ook, die vent is in zware paniek omdat hij geld heeftquote:Op vrijdag 7 september 2007 23:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij maakte nogal rare bewegingen als hij sprak.
Maar mijn conclusie is toch dat hij gewoon gek is. Als je hem hoort dat die prijs 'voorbestemd' was en dat hij een missie heeft oid (althans daar kwam het op neer).![]()
Daarentegen is die schrijver maar een slaapverwekkende gast.
Zeeeeeeeeeeeeeeeer zwakke minister....quote:
Sterker nog, ik heb uit betrouwbare bron dat ze knettergek is!quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:49 schreef Flyduck het volgende:
[..]
Zeeeeeeeeeeeeeeeer zwakke minister....
ja, erg, hè , een old skool zweefteef van iedere realiteit gespeendquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Is dat flip-flopwijf serieus minister in Nederland ???
Nee, van haar persoonlijk mocht je dat niet. Maar omdat ze niet de politieke moed heeft om er dan wat aan te doen zal je het wel kunnen ...quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:56 schreef milagro het volgende:
dus als een bivaksmuts een uiting van religie was, mocht ik er mee de bank in?
knettergek dusquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nee, van haar persoonlijk mocht je dat niet. Maar omdat ze niet de politieke moed heeft om er dan wat aan te doen zal je het wel kunnen ...![]()
Waar ze trouwens bij jullie over vallen , iemand die een minister knettergek noemt in de kamer. Bij ons in België vliegen krachtermen als 'mestkevers' en 'mentaal gehandicapte' vrolijk over en weer ...quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hij mag trots zijn, hij speelde mee in wat allicht de slechtste James Bond uit de hele filmgeschiedenis is ...
Hij heeft wel wat meer gedaan hoor. Hij zat ook in Dynasty.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hij mag trots zijn, hij speelde mee in wat allicht de slechtste James Bond uit de hele filmgeschiedenis is ...
ze vallen er enkel over omdat Wilders het zegt.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waar ze trouwens bij jullie over vallen , iemand die een minister knettergek noemt in de kamer. Bij ons in België vliegen krachtermen als 'mestkevers' en 'mentaal gehandicapte' vrolijk over en weer ...
Nee, zij vind het onwenselijk. Maar ze vindt de vrijheid van (het uiten van) religie en de vrijheid van onderwijs belangrijker dan een anti-Islamagenda. Ze wil deze waarden (en wetten) niet opofferen om Burka's op straat en Islamitische scholen te kunnen verbieden.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Nee, van haar persoonlijk mocht je dat niet. Maar omdat ze niet de politieke moed heeft om er dan wat aan te doen zal je het wel kunnen ...![]()
Zoals ik dus zei, ze heeft niet de politieke moed om dat te doen ...quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:52 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Nee, zij vind het onwenselijk. Maar ze vindt de vrijheid van (het uiten van) religie en de vrijheid van onderwijs belangrijker dan een anti-Islamagenda. Ze wil deze waarden (en wetten) niet opofferen om Burka's op straat en Islamitische scholen te kunnen verbieden.
Daar was Thomese een stuk realistischer in inderdaad. Als die ouders dat kind echt per ongeluk hebben gedood, dan kan ik me best voorstellen dat ze uit paniek dat kind 'kwijt maken' en vervolgens alarm slaan. En er misschien zelf nog in gaan geloven.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:30 schreef milagro het volgende:
jezus, Jeroen doe niet zo naief, er zijn ouders die hun kinderen vermoorden, meisje van Nulde, Jeroen?
Ik zal trouwens nog wat meer zeggen, op de VRT kwam vandaag gerechtspleiter Jef Vermassen die onderzoek gedaan heeft naar kindermoorden vertellen dat er niet enkel ouders zijn die hun kinderen vermoorden, maar dat zelfs in de meerderheid van de gevallen van een vermoord kind uiteindelijk de moeder de daderes blijkt te zijn. Ook al ontkennen ook nog eens de meerderheid van die dader-moeders dat bij aanvang van het onderzoek ...quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:30 schreef milagro het volgende:
jezus, Jeroen doe niet zo naief, er zijn ouders die hun kinderen vermoorden, meisje van Nulde, Jeroen?
Volgens mij ligt dat niet aan moed, maar vindt ze de gevolgen van de maatregelen die nodig zijn om Islamitische scholen en Burka's te verbieden onwenselijk.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zoals ik dus zei, ze heeft niet de politieke moed om dat te doen ...
Zijn Burka's altijd in publieke ruimte verboden? Heb je meer info (linkje) over omstandigheden en randvoorwaarden van deze wet? Ik ben wel benieuwd hoe het in België wel kan en waarom ze er in Nederland van terugschrikken.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Overigens, puur 'ter info' , maar in België zijn Burka's dus bv wél verboden. Het kan dus blijkbaar wél.
oh ik denk dat moeders, ouders, die zoiets doen, zo'n spijt kunnen hebben van hun daad, zelf niet kunnen geloven dat ze dat gedaan hebben en dan ook niet willen geloven en zo een herinnering creéren die niet bestaat.quote:Op zaterdag 8 september 2007 02:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik zal trouwens nog wat meer zeggen, op de VRT kwam vandaag gerechtspleiter Jef Vermassen die onderzoek gedaan heeft naar kindermoorden vertellen dat er niet enkel ouders zijn die hun kinderen vermoorden, maar dat zelfs in de meerderheid van de gevallen van een vermoord kind uiteindelijk de moeder de daderes blijkt te zijn. Ook al ontkennen ook nog eens de meerderheid van die dader-moeders dat bij aanvang van het onderzoek ...
Dat is het net , mensen denken dat een moeder dat niet kan doen met haar eigen kind, maar statistisch gezien is als kind de kans véél groter dat je vermoord zal worden door je bloedeigen moeder dan door een wildvreemde ...quote:Op zaterdag 8 september 2007 02:09 schreef milagro het volgende:
[..]
oh ik denk dat moeders, ouders, die zoiets doen, zo'n spijt kunnen hebben van hun daad, zelf niet kunnen geloven dat ze dat gedaan hebben en dan ook niet willen geloven en zo een herinnering creéren die niet bestaat.
en dan ben je ook overtuigend in je verdriet, en ben je ook volhardend in je ontkenning, je gelooft je eigen leugens. omdat de waarheid niet te dragen is.
ik word een beetje moe van mensen die zeggen "nee, dat kan ik me niet voorstellen, je eigen kind, waarom zou een moeder dat doen?? nee, hoor dat geloof ik niet"
ja weet ik veel, omdat ze gestoord is, overspannen is, in en in slecht is?
het komt voor, Jeroen, ouders die niet blij zijn met hun kinderen, met 1 specifiek kind, en het dan net effe een tik teveel geven.
nu vandaag ook weer in Zud Holland ergens, een vader, die vrouw en kind vermoord heeft ,kind van drie jaar, schattig meisje.quote:Op zaterdag 8 september 2007 02:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat is het net , mensen denken dat een moeder dat niet kan doen met haar eigen kind, maar statistisch gezien is als kind de kans véél groter dat je vermoord zal worden door je bloedeigen moeder dan door een wildvreemde ...
Heeft hij ff iedereen te pakken gehad!quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Hij is vermomd zodat hij niet herkend wordt aangezien hij talloze miljoenen heeft gewonnen en nu iedereen iets van hem wilt.![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 21:50 schreef Veerboot het volgende:
Benieuwd naar de rectificatie vanavond
De moeder van die patiënte is één van de gasten.quote:Op maandag 10 september 2007 21:50 schreef Veerboot het volgende:
www.pauwenwitteman.nlquote:Cobi Sollie
Ze is de moeder van anorexiapatiënte Saskia. Afgelopen vrijdag was Frank Verbeek te gast in Pauw & Witteman, hij deed zich voor als gulle loterijmiljonair die voor Saskia een dure behandeltherapie zou betalen
Iddquote:Op maandag 10 september 2007 21:50 schreef Veerboot het volgende:
De restaurantrekening ?quote:Op maandag 10 september 2007 23:07 schreef Arcee het volgende:
Pauw en Paultje moeten de rekening van dat meisje nu betalen.
Dat was alleen het toetjequote:
Hij ziet er niet snugger uit, maar het is een stuk meer discipline dan gewoon dom en statisch in de sportschool aan oud ijzer lopen sjorren hoor.quote:Op maandag 10 september 2007 23:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik weet het niet, maar die Van Gelder is toch echt bijna hét stereotype voorbeeld van de 'domme kracht' eigenlijk.
Sport en Wittemanquote:Op maandag 10 september 2007 23:22 schreef golfer het volgende:
Jouw broertjes deden het ook.
Ik heb een zus.
Weer lekker voorbereid Witteman.
Schandalig jaquote:Op maandag 10 september 2007 23:22 schreef golfer het volgende:
Jouw broertjes deden het ook.
Ik heb een zus.
Weer lekker voorbereid Witteman.
Vind ik wel meevallen.quote:
Het is dat bovenlipje hequote:Op maandag 10 september 2007 23:37 schreef golfer het volgende:
Ik vind Albayrak bij dit onderwerp wel goed betrokken en reëel overkomen.
Dat weet ik ook wel , maar hij ziet er gewoon uit als het "ideaalbeeld" dat al die domme krachten in de sportschool voor ogen hebben ...quote:Op maandag 10 september 2007 23:20 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Hij ziet er niet snugger uit, maar het is een stuk meer discipline dan gewoon dom en statisch in de sportschool aan oud ijzer lopen sjorren hoor.
ik ook, dat verongelijkte bekkie van 'm hoort niet niet in de politiek, misschien kan ie terecht bij hart van nederland ofzoquote:Op maandag 10 september 2007 23:47 schreef Toad het volgende:
Ik ben Jamimoe.
Ja, daar is-ie dus hard van teruggekomen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:06 schreef golfer het volgende:
Die Jami is nog fouter dan ik al dacht.
Die stond dus 6 jaar geleden te juichen bij de aanslagen van 11 september als 16 jarig jochie.
[wilders mode]Voor je het weet is hij een fundementalist die 'undercover' als "anti-moslim" gaat. [/wilders mode]quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, daar is-ie dus hard van teruggekomen.
Niet goed?
Jij ook niet op mijn vraag.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:15 schreef golfer het volgende:
Hij geeft ook geen concrete antwoorden op vragen die hem gesteld worden.
nee, natuurlijk niet, die Jami, dat is zo'n aandachtshoer, die moet je zoiets verwijten, dat hij als zestienjarige, een kind dus nog, domweg zijn ouders, zijn hele omgeving's mening deelde, iemand die tot zijn 12e in Iran heeft gewoond, goh , gek he dat hij na amper 4 jaar hier en nog pas 16 diezelfde domme ideeen nog had.. schande! slecht mens is het!quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, daar is-ie dus hard van teruggekomen.
Niet goed?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:22 schreef milagro het volgende:
, NEUKLAT!
dat mag hij van mij al krijgen vanwege het feit dat hij als 16 jarige hier kwam en zes jaar later in staat is zich uit te drukken in het Nederlands zoals hij dat nu doet, ongeacht wat er inhoudelijk van vindt.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:22 schreef golfer het volgende:
Dat jochie wil en krijgt veel te veel aandacht.
Sorry, maar hij kwam hier als 11-jarige en woont dus al 11 jaar in Nederland.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:25 schreef milagro het volgende:
dat mag hij van mij al krijgen vanwege het feit dat hij als 16 jarige hier kwam en zes jaar later in staat is zich uit te drukken in het Nederlands zoals hij dat nu doet, ongeacht wat er inhoudelijk van vindt.
Wat zijn we het vandaag oneens met elkaar.quote:
Ik vind hem gewoon misplaatst in dit gezelschap en heb geen zin om naar 'm te luisteren.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:38 schreef golfer het volgende:
Wat zijn we het vandaag oneens met elkaar.
Ik vind Japin altijd een prima pratende, boeiende man die prachtige boeken schrijft.
En nu heb ik vluchtig het profiel van Jami gelezen in De Volkskrant van zaterdag j.l. en daar komt hij een stuk beter over. Daar is hij meer de Jami van een paar maanden geleden.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:28 schreef Toad het volgende:
Ik ben toch aan het kijken.![]()
Erg overtuigend.
klopt, en dat hoeft ook niet, dat zei ik ook zoals je had kunnen lezen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Sorry, maar hij kwam hier als 11-jarige en woont dus al 11 jaar in Nederland.
En dat hij redelijk goed Nederlands spreekt wil nog niet zeggen dat wat en hoe hij het zegt mij aanspreekt.
dus op de 1 miljoen.... 380.000 hebben niets met vrijheid van godsdienst als die godsdienst de hunne niet meer is, 240.000 verbreken elk contact met de afvallige en 60.000 vinden dat je geweld moet inzetten tegen een afvallige..mowah, 60.000, da's 2 keer zoveel als de geschatte 30.000 radicale gekken, nog steeds te verwaarlozen , toch? immers 620.000 vinden dat je niet deugt, maar wel mag blijven leven....quote:Uit een enquête in opdracht van het tv-programma Nova blijkt dat 38% van de ondervraagde moslims afvalligheid afkeurt. 24% verbreekt elk contact met afvalligen. Zes procent is van mening dat ze geweld mogen gebruiken tegen een afvallige.
Hij was ook bloednerveus zo te zien en vond elke vraag een aanvalquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:51 schreef Toad het volgende:
Witteman is oke.![]()
En nu heb ik vluchtig het profiel van Jami gelezen in De Volkskrant van zaterdag j.l. en daar komt hij een stuk beter over. Daar is hij meer de Jami van een paar maanden geleden.
Ik weet het niet met hem.
Dat jochie heeft gelijk. hij mag zeggen wat hij wil en als je verdedigt dat je dat in nederland moet bekopen met in elkaar geslagen worden, is er iets met je mis.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:22 schreef golfer het volgende:
Dat jochie wil en krijgt veel te veel aandacht.
ja, vind je het gek als je door een SP'er en een PvdA'er ondervraagd wordtquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij was ook bloednerveus zo te zien en vond elke vraag een aanval
100% leugens. Het was zo doorzichtig.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:28 schreef Toad het volgende:
En Jami die herinneringen ophaalt over 11 september en wat hij toen deed.
Erg overtuigend.
quote:Op woensdag 12 september 2007 00:47 schreef evert het volgende:
ja, vind je het gek als je door een SP'er en een PvdA'er ondervraagd wordt
Hij kwam niet uit zijn woorden. Een zeer slechte spreker. En zijn vader ellian en steunpilaar dewinter noemen hem een intellectueel.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij was ook bloednerveus zo te zien en vond elke vraag een aanval
Het is dat meisje en dat jongetje. hahahahah pot-ketel verhaal!quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:25 schreef milagro het volgende:
alleen die meisje praat wel goed, maar echt die jongetje hij kan het niet weetje.
De context van de post van Milagro en het feit dat ze dat expres fout schreef ontgaat je dus geheel.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is dat meisje en dat jongetje. hahahahah pot-ketel verhaal!![]()
²
Nee, dat niet.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:44 schreef golfer het volgende:
[..]
De context van de post van Milagro en het feit dat ze dat expres fout schreef ontgaat je dus geheel.
Jami als ijkpunt gebruiken is ook niet echt lovenswaardig.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:44 schreef golfer het volgende:
[..]
De context van de post van Milagro en het feit dat ze dat expres fout schreef ontgaat je dus geheel.
Dat kan ik alleen maar beamen. Was mij ook opgevallen. Hij klinkt een beetje illegaal zoals we dat mooi in jargon noemen.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:59 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Jami als ijkpunt gebruiken is ook niet echt lovenswaardig.
Ik heb Jami op meerdere taalfouten kunnen betrappen, zoals dit manier of de salafisme.
Je kan niet bepaald zeggen dat het qua taalgevoel en grammatica het allemaal zo mooi is bij Jami.![]()
Ja, dan is Nederland van alle problemen verlostquote:Op woensdag 12 september 2007 12:15 schreef Aoristus het volgende:
De oplossing is simpel, SCH, ontmantel de homolobby en je hebt niets meer. Dat nichterige gekakel kan wat mij betreft ook de mond gesnoerd worden
Nee, maar dan is er tenminste weer ruimte voor 'oude' politiekquote:Op woensdag 12 september 2007 16:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dan is Nederland van alle problemen verlost![]()
![]()
![]()
Ik geloof je, maar ik weet zeker dat je geschrokken bent van de verregaande regels om zonder tussenkomst van de rechter mensen de toegang te ontzeggen tot openbare gebieden.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:57 schreef SCH het volgende:
Ik kan er ook niks aan doen dat die relnicht Jami al die aandacht krijgt.
Waar heb je het overquote:Op woensdag 12 september 2007 17:00 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik geloof je, maar ik weet zeker dat je geschrokken bent van de verregaande regels om zonder tussenkomst van de rechter mensen de toegang te ontzeggen tot openbare gebieden.
Politiestaat een feitquote:
We zijn het eens.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:16 schreef golfer het volgende:
We gaan zo weer beginnen met die verschrikkelijke zeezeiler Van der Velde
Ik reageerde net op je in het DWDD-topic.quote:
Mijn ideequote:Op woensdag 12 september 2007 23:16 schreef golfer het volgende:
We gaan zo weer beginnen met die verschrikkelijke zeezeiler Van der Velde,.
Daar geef ik geen antwoord op. Oké !!!quote:Op woensdag 12 september 2007 23:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik reageerde net op je in het DWDD-topic.
quote:Op woensdag 12 september 2007 23:31 schreef golfer het volgende:
Leuke vent, die Tommy Wieringa.![]()
had er nog nooit van gehoord
Een van de mooiste boeken uit de Nederlandse literatuur van de afgelopen 10 jaar, echt verpletterend.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:40 schreef milagro het volgende:
iemand hier zijn boek Joe Speedboot gelezen ?
nou, ik niet
hoest? het boek?
Ik ook niet.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:40 schreef milagro het volgende:
nou, ik niet
Ik vond er niet zo veel aan. Heb het een jaar geleden gelezen en kan me er eigenlijk niet veel meer van herinneren, dus weinig indruk gemaakt. Het is zeker geen Arnon Grunberg!quote:Op woensdag 12 september 2007 23:40 schreef milagro het volgende:
nou, ik niet
hoest? het boek?
ja dat was best leuke tv, niet allemaal maar er zaten wel een paar mooie afleveringen tussen.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:48 schreef paultjuhhh het volgende:
Toch jammer dat ik die serie niet gezien heb van Hugo
We zullen hem missenquote:
hoef je nog niet je kind af te schrijven, dat doet hij in feite.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:50 schreef paultjuhhh het volgende:
Zo vaag vind ik het niet hij is het gewoon zat hier in het westen en wilt vrij zijn voor het rest van zijn leven en lekker op z'n boot rondzwerven
Zou best nog op uitzendinggemist kunnen staan.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:48 schreef paultjuhhh het volgende:
Toch jammer dat ik die serie niet gezien heb van Hugo
Weet wel at het op dvd te koop is maar weet niet of dat de moeite waard isquote:Op woensdag 12 september 2007 23:51 schreef Wup het volgende:
[..]
ja dat was best leuke tv, niet allemaal maar er zaten wel een paar mooie afleveringen tussen.
wordt vast nog wel een keer herhaald ooit.
Proost en bye!quote:Op woensdag 12 september 2007 23:54 schreef Suko het volgende:
2309823psl;c, x AwePUY&T^RFVKb Jan Mulder???!!!!NBIYT*^(_ULJNBMV. Zo, dat was mijn zeer nuttige bijdrage.![]()
Komt misschien nog, of hij geeft de afspraak gemaakt om niet te veel als side-kick daar te zitten zoals destijds bij B&vD.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:56 schreef Arcee het volgende:
Waarom bemoeit Jan zich er niet mee verder?
He's a couple of clowns short of a circus.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:56 schreef cultheld het volgende:
Die Van der Velde heeft echt een paar draadjes los in z'n bovenkamer.
Komen jullie daar nu pas achterquote:Op woensdag 12 september 2007 23:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
He's a couple of clowns short of a circus.
ik ook, hoor, maar zeg dan (en doe dat ook uiteraardquote:Op woensdag 12 september 2007 23:55 schreef paultjuhhh het volgende:
Nou ik kan het me ook wel voorstellen wat die man gaat doen hoor een wereldreis naar onbekende eilanden, wow![]()
![]()
Omdat ie net als wij vol onbegrip zit jegens diequote:Op woensdag 12 september 2007 23:56 schreef Arcee het volgende:
Waarom bemoeit Jan zich er niet mee verder?
Dan gaat die zoon maar mee, die huilie !quote:Op donderdag 13 september 2007 00:00 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ook, hoor, maar zeg dan (en doe dat ook uiteraard) tegen je zoon dat je weer terug komt of langs vaart, of hem elders oppikt, voor een maandje vakantie met pa zo af en toe.... maar dit...
Die is toch opgeroepen door van Basten en kan nu niet meer voor Turkije spelen ?quote:Op donderdag 13 september 2007 00:04 schreef golfer het volgende:
Solidara, Esperanto.
Lijkt me een mooi land voor Yilderim om te gaan vertegenwoordigen als volksvertegenwoordiger: Esperanto-land.
ik denk dat JM hem meer een idé()e fix(e) vindtquote:Op donderdag 13 september 2007 00:13 schreef Aoristus het volgende:
Yilderim is de Asterix in SP land
Wie weet werkt het, zo ging het met de VVD en Wilders ook, het zijn eigenlijk soortgelijke partijen die in dezelfde vijver vissen, maar samen hebben ze bijna een verdubbeling qua zetels.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:17 schreef milagro het volgende:
[..]
ik denk dat JM hem meer een idé()e fix(e) vindt
geweldig juist.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:35 schreef Aoristus het volgende:
Niemand snapt die tekening nog
Hartverscheurendquote:Op donderdag 13 september 2007 00:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
geweldig juist.
Wieringa snapt het en die zeevaarder gaat gelukkig eeuwig het land uit.
Wat hij zegtquote:Op donderdag 13 september 2007 00:04 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dan gaat die zoon maar mee, die huilie !![]()
Je ziet dat Jan nog de grote Raymond Goethals meemaakte ... Niemand snapt wat ie zegt en nog minder wat ie tekent op dat bord, maar we weten allemaal wat ie bedoelt ... Dat zijn de echte grotenquote:Op donderdag 13 september 2007 00:35 schreef Aoristus het volgende:
Niemand snapt die tekening nog
Bedoel je de Jan Mulder foundation ?quote:Op donderdag 13 september 2007 01:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Je ziet dat Jan nog de grote Raymond Goethals meemaakte ... Niemand snapt wat ie zegt en nog minder wat ie tekent op dat bord, maar we weten allemaal wat ie bedoelt ... Dat zijn de echte groten![]()
ik kende 'm alleen van z'n columns in de spitsquote:Op woensdag 12 september 2007 23:40 schreef milagro het volgende:
nou, ik niet
hoest? het boek?
ja, maar geen pvda'er die door de partijtop gesteund wordt en waar witteman wel een aanhanger van isquote:Op woensdag 12 september 2007 00:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Check je bronnen nog eens en trouwens: Jami is zelf een PvdA-er.
Waar kan ik de PvdA-er Witteman terug vinden in de PvdA-ledenlijst?quote:Op donderdag 13 september 2007 02:12 schreef evert het volgende:
ja, maar geen pvda'er die door de partijtop gesteund wordt en waar witteman wel een aanhanger van is
quote:Op donderdag 13 september 2007 01:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Je ziet dat Jan nog de grote Raymond Goethals meemaakte ... Niemand snapt wat ie zegt en nog minder wat ie tekent op dat bord, maar we weten allemaal wat ie bedoelt ... Dat zijn de echte groten![]()
inderdaad, en hij belt nog gewoon elke zaterdag dusquote:Op donderdag 13 september 2007 01:00 schreef Aoristus het volgende:
wat een gelul trouwens, die vent wil lekker varen, laat 'm.
Sponsoren?quote:Op donderdag 13 september 2007 09:34 schreef ASroma het volgende:
[..]
inderdaad, en hij belt nog gewoon elke zaterdag dus![]()
waar haalt ie het geld vandaan???![]()
UIt de natuur. Ik denk dat het hem weinig kan schelen, hij zal zijn vissie wel vangen en hij heeft vast wel een doosje lucifers en een bbq om dat gaar te maken. Waar haalt hij zijn water vandaan vind ik een beterequote:Op donderdag 13 september 2007 09:34 schreef ASroma het volgende:
[..]
inderdaad, en hij belt nog gewoon elke zaterdag dus![]()
waar haalt ie het geld vandaan???![]()
Nou ik denk Griffith ook.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:51 schreef Thelonious het volgende:
Wouke heeft iig meer te melden dan Griffith.![]()
Smullen voor iedereen.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:09 schreef Arcee het volgende:
Witteman: "Een histórische dag van de VVD"
Smullen voor Paul.
Paul Wittemanquote:Op donderdag 13 september 2007 23:09 schreef Arcee het volgende:
Witteman: "Een histórische dag van de VVD"
Smullen voor Paul.
Ja, dat is idd de goeie omschrijving.quote:
Klopt, toen die Sinke met lovende woorden kwam dacht Paul: ho ho, dat is niet de bedoeling!quote:Op donderdag 13 september 2007 23:30 schreef Wopper1 het volgende:
Let voor de gein eens op Paul.
Hij laat mensen gewoonweg niet uitpraten. Zeker nu het over Verdonk gaat.
Lovende woorden over Verdonk zijn toch ook niet de bedoeling?quote:Op donderdag 13 september 2007 23:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klopt, toen die Sinke met lovende woorden kwam dacht Paul: ho ho, dat is niet de bedoeling!
quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:19 schreef Thelonious het volgende:
Witteman vermaakt zich prima met zn imitaties.
Idem hier, terwijl hij dus de woordvoerder op 1 van hun belangrijkste issues is, begreep ik.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:21 schreef milagro het volgende:
die VVD-er, maar dus echt nog nooit van gehoord
Goed verhaal van die gast.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:21 schreef milagro het volgende:
sympathieke man wel, die VVD-er, maar dus echt nog nooit van gehoord
Hij verandert iedere "s" wel voor een "sch". Dusch, precisch, fosschielenquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:29 schreef Wup het volgende:
ik snap de dodofascinatie niet zo maar het is een leuke kerel
Hij zegt het niet direct maar vergelijkt de dodo wel met een ufoquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Mulisch gelooft er niks van ...![]()
![]()
![]()
nee, Mulisch boeit enkel Mulisch gerelateerde onderwerpenquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Mulisch gelooft er niks van ...![]()
![]()
![]()
en Oefo'squote:Op vrijdag 14 september 2007 23:31 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, Mulisch boeit enkel Mulisch gerelateerde onderwerpen
Halbe Zijlstra.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:31 schreef SCH het volgende:
Hoe heet die VVD-er?
Die dodo, dat is Martijn-77.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:31 schreef SCH het volgende:
Hoe heet die VVD-er?
Doodoo, dooodoooquote:
Oh, die is toch best bekend - woordvoerder integratie nu Henk ziek is. Maar niet zo'n sterke sprekerd.quote:
Ik vind het ook wel interessant. De perikelen bij de VVD zijn echter ook leuk.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:34 schreef thettes het volgende:
Ik vind de Dodo interessanter dan de zoveelste VVD'er die dezelfde vragen op zich afgevuurd ziet over Verdonk. Daarnaast vertelde die geoloog op een leuke manier. Snap niet zo zeer waarom dit wordt geplaatst in de categorie "was het nieuws op ofzo?"
Mulisch begint op Paris Hilton te lijkenquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:36 schreef venomsnake het volgende:
Gaan we het over de intelligentie van de tekkel hebben nu?
Qua kapsel?quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:38 schreef SCH het volgende:
Mulisch begint op Paris Hilton te lijken
Ja, er is nog hoop voor heel wat FOk!-ers hier.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:44 schreef Thelonious het volgende:
Het rapport van Mulisch geeft toch hoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |