Ja, leuk stel zo met Paul.quote:
Heeft hij een Ferrariquote:Op donderdag 6 september 2007 23:48 schreef borisz het volgende:
de auto van Spong is gemaakt in Modena
Ja, want Bram M. heeft er ook 1 en een Aston Martin, dus moet hij er ook 1.quote:
Dat lijkt wel een eigenschap voor dat soort mensenquote:
Ik, en nog iets van 380 miljoen mensen op de wereld. Het is de meest bekeken sport.....quote:
Jeroen Krabbé en Staatssecretaris Huizinga.quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:40 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb niet helemaal afgekeken .
Wie komen er vanavond ?
Thanx !!quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:43 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Jeroen Krabbé en Staatssecretaris Huizinga.
Ah. Joepie.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:43 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Jeroen Krabbé en Staatssecretaris Huizinga.
Ja en wat is daar mis mee? Er schijnen zelfs mensen naar voetbal te kijken.quote:
Ik val er net in. Wat is dat op z'n kop?quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:17 schreef Aoristus het volgende:
Wat een weirdo
Hij heeft de staatsloterij gewonnen en nu gaat hjj met dat geld mensen redden omdat de zorgverzekeraar weer geen reet doet. Hij wil wel anoniem blijven, daarom ziet hij er zo uit.quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:20 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik val er net in. Wat is dat op z'n kop?
Let it outquote:Op vrijdag 7 september 2007 23:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Hij heeft trouwens Gilles de la Tourette
En hij denkt dat dit zal helpenquote:Op vrijdag 7 september 2007 23:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Hij is vermomd zodat hij niet herkend wordt aangezien hij talloze miljoenen heeft gewonnen en nu iedereen iets van hem wilt.![]()
Hij maakte nogal rare bewegingen als hij sprak.quote:
Zo incasseer ik 'm ook, die vent is in zware paniek omdat hij geld heeftquote:Op vrijdag 7 september 2007 23:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij maakte nogal rare bewegingen als hij sprak.
Maar mijn conclusie is toch dat hij gewoon gek is. Als je hem hoort dat die prijs 'voorbestemd' was en dat hij een missie heeft oid (althans daar kwam het op neer).![]()
Daarentegen is die schrijver maar een slaapverwekkende gast.
Zeeeeeeeeeeeeeeeer zwakke minister....quote:
Sterker nog, ik heb uit betrouwbare bron dat ze knettergek is!quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:49 schreef Flyduck het volgende:
[..]
Zeeeeeeeeeeeeeeeer zwakke minister....
ja, erg, hè , een old skool zweefteef van iedere realiteit gespeendquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Is dat flip-flopwijf serieus minister in Nederland ???
Nee, van haar persoonlijk mocht je dat niet. Maar omdat ze niet de politieke moed heeft om er dan wat aan te doen zal je het wel kunnen ...quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:56 schreef milagro het volgende:
dus als een bivaksmuts een uiting van religie was, mocht ik er mee de bank in?
knettergek dusquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nee, van haar persoonlijk mocht je dat niet. Maar omdat ze niet de politieke moed heeft om er dan wat aan te doen zal je het wel kunnen ...![]()
Waar ze trouwens bij jullie over vallen , iemand die een minister knettergek noemt in de kamer. Bij ons in België vliegen krachtermen als 'mestkevers' en 'mentaal gehandicapte' vrolijk over en weer ...quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hij mag trots zijn, hij speelde mee in wat allicht de slechtste James Bond uit de hele filmgeschiedenis is ...
Hij heeft wel wat meer gedaan hoor. Hij zat ook in Dynasty.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hij mag trots zijn, hij speelde mee in wat allicht de slechtste James Bond uit de hele filmgeschiedenis is ...
ze vallen er enkel over omdat Wilders het zegt.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waar ze trouwens bij jullie over vallen , iemand die een minister knettergek noemt in de kamer. Bij ons in België vliegen krachtermen als 'mestkevers' en 'mentaal gehandicapte' vrolijk over en weer ...
Nee, zij vind het onwenselijk. Maar ze vindt de vrijheid van (het uiten van) religie en de vrijheid van onderwijs belangrijker dan een anti-Islamagenda. Ze wil deze waarden (en wetten) niet opofferen om Burka's op straat en Islamitische scholen te kunnen verbieden.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Nee, van haar persoonlijk mocht je dat niet. Maar omdat ze niet de politieke moed heeft om er dan wat aan te doen zal je het wel kunnen ...![]()
Zoals ik dus zei, ze heeft niet de politieke moed om dat te doen ...quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:52 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Nee, zij vind het onwenselijk. Maar ze vindt de vrijheid van (het uiten van) religie en de vrijheid van onderwijs belangrijker dan een anti-Islamagenda. Ze wil deze waarden (en wetten) niet opofferen om Burka's op straat en Islamitische scholen te kunnen verbieden.
Daar was Thomese een stuk realistischer in inderdaad. Als die ouders dat kind echt per ongeluk hebben gedood, dan kan ik me best voorstellen dat ze uit paniek dat kind 'kwijt maken' en vervolgens alarm slaan. En er misschien zelf nog in gaan geloven.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:30 schreef milagro het volgende:
jezus, Jeroen doe niet zo naief, er zijn ouders die hun kinderen vermoorden, meisje van Nulde, Jeroen?
Ik zal trouwens nog wat meer zeggen, op de VRT kwam vandaag gerechtspleiter Jef Vermassen die onderzoek gedaan heeft naar kindermoorden vertellen dat er niet enkel ouders zijn die hun kinderen vermoorden, maar dat zelfs in de meerderheid van de gevallen van een vermoord kind uiteindelijk de moeder de daderes blijkt te zijn. Ook al ontkennen ook nog eens de meerderheid van die dader-moeders dat bij aanvang van het onderzoek ...quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:30 schreef milagro het volgende:
jezus, Jeroen doe niet zo naief, er zijn ouders die hun kinderen vermoorden, meisje van Nulde, Jeroen?
Volgens mij ligt dat niet aan moed, maar vindt ze de gevolgen van de maatregelen die nodig zijn om Islamitische scholen en Burka's te verbieden onwenselijk.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zoals ik dus zei, ze heeft niet de politieke moed om dat te doen ...
Zijn Burka's altijd in publieke ruimte verboden? Heb je meer info (linkje) over omstandigheden en randvoorwaarden van deze wet? Ik ben wel benieuwd hoe het in België wel kan en waarom ze er in Nederland van terugschrikken.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Overigens, puur 'ter info' , maar in België zijn Burka's dus bv wél verboden. Het kan dus blijkbaar wél.
oh ik denk dat moeders, ouders, die zoiets doen, zo'n spijt kunnen hebben van hun daad, zelf niet kunnen geloven dat ze dat gedaan hebben en dan ook niet willen geloven en zo een herinnering creéren die niet bestaat.quote:Op zaterdag 8 september 2007 02:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik zal trouwens nog wat meer zeggen, op de VRT kwam vandaag gerechtspleiter Jef Vermassen die onderzoek gedaan heeft naar kindermoorden vertellen dat er niet enkel ouders zijn die hun kinderen vermoorden, maar dat zelfs in de meerderheid van de gevallen van een vermoord kind uiteindelijk de moeder de daderes blijkt te zijn. Ook al ontkennen ook nog eens de meerderheid van die dader-moeders dat bij aanvang van het onderzoek ...
Dat is het net , mensen denken dat een moeder dat niet kan doen met haar eigen kind, maar statistisch gezien is als kind de kans véél groter dat je vermoord zal worden door je bloedeigen moeder dan door een wildvreemde ...quote:Op zaterdag 8 september 2007 02:09 schreef milagro het volgende:
[..]
oh ik denk dat moeders, ouders, die zoiets doen, zo'n spijt kunnen hebben van hun daad, zelf niet kunnen geloven dat ze dat gedaan hebben en dan ook niet willen geloven en zo een herinnering creéren die niet bestaat.
en dan ben je ook overtuigend in je verdriet, en ben je ook volhardend in je ontkenning, je gelooft je eigen leugens. omdat de waarheid niet te dragen is.
ik word een beetje moe van mensen die zeggen "nee, dat kan ik me niet voorstellen, je eigen kind, waarom zou een moeder dat doen?? nee, hoor dat geloof ik niet"
ja weet ik veel, omdat ze gestoord is, overspannen is, in en in slecht is?
het komt voor, Jeroen, ouders die niet blij zijn met hun kinderen, met 1 specifiek kind, en het dan net effe een tik teveel geven.
nu vandaag ook weer in Zud Holland ergens, een vader, die vrouw en kind vermoord heeft ,kind van drie jaar, schattig meisje.quote:Op zaterdag 8 september 2007 02:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat is het net , mensen denken dat een moeder dat niet kan doen met haar eigen kind, maar statistisch gezien is als kind de kans véél groter dat je vermoord zal worden door je bloedeigen moeder dan door een wildvreemde ...
Heeft hij ff iedereen te pakken gehad!quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Hij is vermomd zodat hij niet herkend wordt aangezien hij talloze miljoenen heeft gewonnen en nu iedereen iets van hem wilt.![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 21:50 schreef Veerboot het volgende:
Benieuwd naar de rectificatie vanavond
De moeder van die patiënte is één van de gasten.quote:Op maandag 10 september 2007 21:50 schreef Veerboot het volgende:
www.pauwenwitteman.nlquote:Cobi Sollie
Ze is de moeder van anorexiapatiënte Saskia. Afgelopen vrijdag was Frank Verbeek te gast in Pauw & Witteman, hij deed zich voor als gulle loterijmiljonair die voor Saskia een dure behandeltherapie zou betalen
Iddquote:Op maandag 10 september 2007 21:50 schreef Veerboot het volgende:
De restaurantrekening ?quote:Op maandag 10 september 2007 23:07 schreef Arcee het volgende:
Pauw en Paultje moeten de rekening van dat meisje nu betalen.
Dat was alleen het toetjequote:
Hij ziet er niet snugger uit, maar het is een stuk meer discipline dan gewoon dom en statisch in de sportschool aan oud ijzer lopen sjorren hoor.quote:Op maandag 10 september 2007 23:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik weet het niet, maar die Van Gelder is toch echt bijna hét stereotype voorbeeld van de 'domme kracht' eigenlijk.
Sport en Wittemanquote:Op maandag 10 september 2007 23:22 schreef golfer het volgende:
Jouw broertjes deden het ook.
Ik heb een zus.
Weer lekker voorbereid Witteman.
Schandalig jaquote:Op maandag 10 september 2007 23:22 schreef golfer het volgende:
Jouw broertjes deden het ook.
Ik heb een zus.
Weer lekker voorbereid Witteman.
Vind ik wel meevallen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |