Ja, leuk stel zo met Paul.quote:
Heeft hij een Ferrariquote:Op donderdag 6 september 2007 23:48 schreef borisz het volgende:
de auto van Spong is gemaakt in Modena
Ja, want Bram M. heeft er ook 1 en een Aston Martin, dus moet hij er ook 1.quote:
Dat lijkt wel een eigenschap voor dat soort mensenquote:
Ik, en nog iets van 380 miljoen mensen op de wereld. Het is de meest bekeken sport.....quote:
Jeroen Krabbé en Staatssecretaris Huizinga.quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:40 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb niet helemaal afgekeken .
Wie komen er vanavond ?
Thanx !!quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:43 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Jeroen Krabbé en Staatssecretaris Huizinga.
Ah. Joepie.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:43 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Jeroen Krabbé en Staatssecretaris Huizinga.
Ja en wat is daar mis mee? Er schijnen zelfs mensen naar voetbal te kijken.quote:
Ik val er net in. Wat is dat op z'n kop?quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:17 schreef Aoristus het volgende:
Wat een weirdo
Hij heeft de staatsloterij gewonnen en nu gaat hjj met dat geld mensen redden omdat de zorgverzekeraar weer geen reet doet. Hij wil wel anoniem blijven, daarom ziet hij er zo uit.quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:20 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik val er net in. Wat is dat op z'n kop?
Let it outquote:Op vrijdag 7 september 2007 23:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Hij heeft trouwens Gilles de la Tourette
En hij denkt dat dit zal helpenquote:Op vrijdag 7 september 2007 23:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Hij is vermomd zodat hij niet herkend wordt aangezien hij talloze miljoenen heeft gewonnen en nu iedereen iets van hem wilt.![]()
Hij maakte nogal rare bewegingen als hij sprak.quote:
Zo incasseer ik 'm ook, die vent is in zware paniek omdat hij geld heeftquote:Op vrijdag 7 september 2007 23:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij maakte nogal rare bewegingen als hij sprak.
Maar mijn conclusie is toch dat hij gewoon gek is. Als je hem hoort dat die prijs 'voorbestemd' was en dat hij een missie heeft oid (althans daar kwam het op neer).![]()
Daarentegen is die schrijver maar een slaapverwekkende gast.
Zeeeeeeeeeeeeeeeer zwakke minister....quote:
Sterker nog, ik heb uit betrouwbare bron dat ze knettergek is!quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:49 schreef Flyduck het volgende:
[..]
Zeeeeeeeeeeeeeeeer zwakke minister....
ja, erg, hè , een old skool zweefteef van iedere realiteit gespeendquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Is dat flip-flopwijf serieus minister in Nederland ???
Nee, van haar persoonlijk mocht je dat niet. Maar omdat ze niet de politieke moed heeft om er dan wat aan te doen zal je het wel kunnen ...quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:56 schreef milagro het volgende:
dus als een bivaksmuts een uiting van religie was, mocht ik er mee de bank in?
knettergek dusquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nee, van haar persoonlijk mocht je dat niet. Maar omdat ze niet de politieke moed heeft om er dan wat aan te doen zal je het wel kunnen ...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |