Na vanavond is het hopelijk meer Roddick dat de klok slaatquote:Op woensdag 5 september 2007 11:15 schreef kleinzusje het volgende:
OP
![]()
Zie alleen een rood kruis bij de 1e Andy![]()
Heb je mn kadootje al opengemaakt![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 11:16 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Na vanavond is het hopelijk meer Roddick dat de klok slaat
quote:Men's Singles - Quarter-Finals
Roger Federer SUI (1)
vs.
Andy Roddick USA (5)
Nikolay Davydenko RUS (4)
vs.
Tommy Haas GER (10)
Juan Ignacio Chela ARG (20)
vs.
David Ferrer ESP (15)
quote:Women's Singles - Quarter-Finals
Justine Henin BEL (1) 7 7 6
vs.
Serena Williams USA (8) 6 3 1
Jelena Jankovic SRB (3)
vs.
Venus Williams USA (12)
Anna Chakvetadze RUS (6)
vs.
Shahar Peer ISR (18)
Absoluut niet, Djoko speelt ook verder met blessures, Nadal maakt zijn blessuretje groter dan het is om te verbloemen dat hij volledig de baan afgeramd wordt.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:49 schreef kleinzusje het volgende:
Maar jemig wat is die Nadal een topvent, helemaal stuk, niet opgevenHij blijft vechten voor elk punt. Djoko had al lang liggen janken en was huilend de baan afgestrompeld.
En wie heeft er ook alweer gewonnen, en wie nietquote:Op woensdag 5 september 2007 11:49 schreef kleinzusje het volgende:
Maar jemig wat is die Nadal een topvent, helemaal stuk, niet opgevenHij blijft vechten voor elk punt. Djoko had al lang liggen janken en was huilend de baan afgestrompeld.
Maar gelukkig heeft niemand het door dat Nadal altijd bij achterstand met de vreemdste dingen op de proppen komtquote:Op woensdag 5 september 2007 11:52 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Absoluut niet, Djoko speelt ook verder met blessures, Nadal maakt zijn blessuretje groter dan het is om te verbloemen dat hij volledig de baan afgeramd wordt.
Vind ik nietquote:Op woensdag 5 september 2007 11:52 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Absoluut niet, Djoko speelt ook verder met blessures, Nadal maakt zijn blessuretje groter dan het is om te verbloemen dat hij volledig de baan afgeramd wordt.
quote:Op woensdag 5 september 2007 11:58 schreef Chivu het volgende:
Nadal verslikt zich in een stukje banaan als het hem uitkomtHoezo hij mekkert niet
En lekker geslapen met die tijger pic boven je bed ?quote:Op woensdag 5 september 2007 11:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En wie heeft er ook alweer gewonnen, en wie niet?
quote:Op woensdag 5 september 2007 12:04 schreef kleinzusje het volgende:
En lekker geslapen met die tijger pic boven je bed ?![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 12:05 schreef Chivu het volgende:
Overigens is die Djokovic wel hypocriet. Tijdens de trainingsessie Nadal nadoen, maar ondertussen voor elke service de bal 50 keer laten stuiteren
Waarquote:Op woensdag 5 september 2007 12:14 schreef Chivu het volgende:
Publiek tegen Andy:"Can you do Roger?"
I'M SO SICK OF HIM!
Wat kun jij ONTZETTEND overdrijven zeg en alles negatief zien over Djokovic. Voor z'n imago klappenquote:Op woensdag 5 september 2007 12:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
klopt
![]()
En nog wat, Andy was veel eerder en beter met het nadoen van spelers. Echt een klasse beter, op een sportieve manier. Djoko is het naar zn kop gestegen. Altijd zeiken na de wedstrijd dat hij te moe is om de pers te woord te staan.
Ook bij een mooi punt van Juan klapte hij, maar wel met zn rug naar Monaco toe en meer voor zijn eigen imago , dan uit respect.
Gisteren in de taxi: "Tis me hier te druk" blabla . Rot dan op![]()
Eerst dacht ik nog, goh wat een lief oorlogskindmaar hij is in welvaart opgevoed, ver van al het geweld, beschermd ed. + dat het geen excuse is voor zn gedrag.
Klopt, ik ben ook wel ergquote:Op woensdag 5 september 2007 12:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat kun jij ONTZETTEND overdrijven zeg en alles negatief zien over Djokovic. Voor z'n imago klappen, dat doet 'ie oprecht en dat ziet een tegenstander ook als het met de rug naar 'm toe is, want dat gebeurt namelijk altijd richting tegenstander.
Hij vindt gewoon dat NY een drukke stad is, mag dat niet?
quote:Op woensdag 5 september 2007 12:38 schreef TheGeneral het volgende:
Hier weer een filmpje van Djokovic zijn impressies.
http://www.segundosaque.com/index.php?id_video=170&id_seccion=5&id_subsec=1&boton=1
Ik zie het ja. Je hoeft ook niets te zeggen, alleen maar genietenquote:Op woensdag 5 september 2007 12:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
( ik durf niks meer te zeggen
)
Lees eens terug![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 12:47 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik zie het ja. Je hoeft ook niets te zeggen, alleen maar genieten![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 11:15 schreef kleinzusje het volgende:
OP
![]()
Zie alleen een rood kruis bij de 1e Andy![]()
Heb je mn kadootje al opengemaakt![]()
Aan de hand van dit filmpje kwam ik dit tegen.quote:
[Tennis] US Open 2007 #8] Met Donkey in topvormquote:Op woensdag 5 september 2007 13:08 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je moet me toch ff helpen want ik heb geen idee waar je het over hebt![]()
Oh had ik niet eens gezien.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[Tennis] US Open 2007 #8] Met Donkey in topvorm![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 13:18 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Oh had ik niet eens gezien.
Dank je wel!Leuk gedaan.
Maar je hoeft dat niet meer te doen hoor![]()
Alleen, Lenny Kravitz, een van mijn favorietenHeb ik dat eens gezegd?
quote:Op woensdag 5 september 2007 13:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wilde er niet mee pimpen, is 1 malig
![]()
Edit: is de favo van Roger![]()
Edit: Ik ben wegFOK
![]()
Ferrer was zo goedquote:Op woensdag 5 september 2007 17:57 schreef Norrage het volgende:
Wat is Serena weer een onsportieve kutdoos zeg...Venus vind ik leuk, Serena is zo'n arrogant rotmens...
Ze heeft nu 3x op rij op een GS van Henin verloren, 3x lag het aan haarzelf, en niet aan Henin, en zat ze te zeiken dat ze eignelijk beter is dan Henin etc etc.....
STOMME DOOS JE HEBT 3x OP RIJ VERLOREN!!!!
Maar Venus is wel altijd lief. Jankovic jammer genoeg ook...Ik hoop dat de winnaar van die wedstrijd het toernooi wint.
En Nadal eruit, had ik niet verwacht toen ik wakker werd...Speelde hij nou zo slecht door zijn blessures of was Ferrer zo goed?
Je hebt gelijk, Venus komt erin.quote:Op woensdag 5 september 2007 17:47 schreef BVO het volgende:
Rafa.
Serena.
Venus.
Waarom staat zij niet eens bij de favo's in de OP?.
[afbeelding]
Wat jij zegt.. Serena kwam dat Henin veel lucky shots had... Ze zei ook dat ze fit was en dat ze uren kon rennen...quote:Op woensdag 5 september 2007 17:57 schreef Norrage het volgende:
Wat is Serena weer een onsportieve kutdoos zeg...Venus vind ik leuk, Serena is zo'n arrogant rotmens...
Ze heeft nu 3x op rij op een GS van Henin verloren, 3x lag het aan haarzelf, en niet aan Henin, en zat ze te zeiken dat ze eignelijk beter is dan Henin etc etc.....
STOMME DOOS JE HEBT 3x OP RIJ VERLOREN!!!!
Maar Venus is wel altijd lief. Jankovic jammer genoeg ook...Ik hoop dat de winnaar van die wedstrijd het toernooi wint.
En Nadal eruit, had ik niet verwacht toen ik wakker werd...Speelde hij nou zo slecht door zijn blessures of was Ferrer zo goed?
Precies, smullen was het dusquote:Op woensdag 5 september 2007 18:49 schreef TheGeneral het volgende:
En Ferrer destroyde Nadal gewoon. Hij werd letterlijk alle kanten op gestuurd. En dat 3,5 uur lang.,, Op het einde kon zelfs Nadal dat niet meer belopen...
Ferrer heeft Nadal dus letterlijk gesloopt.
Terwijl eigenlijk Ferrer daar niet eens had moeten staan... Die simpele backhand die Nalbandian in het net sloeg op MP, terwijl het veld helemaal open lag, had natuurlijk gewoon het einde van Ferrer moeten zijn...quote:
Grmblquote:Op woensdag 5 september 2007 18:59 schreef TheGeneral het volgende:
Terwijl eigenlijk Ferrer daar niet eens had moeten staan... Die simpele backhand die Nalbandian in het net sloeg op MP, terwijl het veld helemaal open lag, had natuurlijk gewoon het einde van Ferrer moeten zijn...
Hahahaquote:
Dat is het enige aardige wat ze heeft gezegd.. Moet je het filmpje ook maar eens kijken... Wat een enge kwal zegquote:Op woensdag 5 september 2007 19:05 schreef BVO het volgende:
Serena zegt wel gewoon "No, I just think she played better", dus een beetje flauw om zo te reageren tegen haar.
Serenaquote:No, I mean, I'm just ‑‑ I really don't feel like talking about it, to be honest. It's like I don't want to get fined. That's the only reason I came (laughter). I can't afford to pay the fines because I keep losing.
Op die foto ziet die Mattek er niet eens zo verschrikkelijk uit als de indruk de je er doorgaans van krijgtquote:
Niet al te vroeg nee. Jankovic - Williams zal rond 01.30 beginnen. Als je pech hebt kan die partij 2 uur duren. Eer Fed en Rod dan op de baan zijn en ingespeeld zijn kun je weer een half uur verder zijn...quote:Op woensdag 5 september 2007 19:37 schreef Ceriel het volgende:
Hoe laat begint Nederlandse tijd die partij tussen Roddick en Federer eigenlijk ongeveer? Zo te zien op de US-open site niet al té vroeg?
Hangt natuurlijk af van de voorgaande partij, maar persoonlijk denk ik om een uur of drie vannachtquote:Op woensdag 5 september 2007 19:37 schreef Ceriel het volgende:
Hoe laat begint Nederlandse tijd die partij tussen Roddick en Federer eigenlijk ongeveer? Zo te zien op de US-open site niet al té vroeg?
Damnz da's minder, had er wel naar uitgekeken. Thnx voor de info.quote:Op woensdag 5 september 2007 19:40 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Niet al te vroeg nee. Jankovic - Williams zal rond 01.30 beginnen. Als je pech hebt kan die partij 2 uur duren. Eer Fed en Rod dan op de baan zijn en ingespeeld zijn kun je weer een half uur verder zijn...
Dus zeg tussen 03.15 en 04.00 denk ik.
Klopt, Nalbandian had die partij gewoon moeten winnen, die bal was dramatisch. Maar voor het verdere verloop van het toernooi was dit wel beter, aangezien Nadal er nu uit ligt.quote:Op woensdag 5 september 2007 18:59 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Terwijl eigenlijk Ferrer daar niet eens had moeten staan... Die simpele backhand die Nalbandian in het net sloeg op MP, terwijl het veld helemaal open lag, had natuurlijk gewoon het einde van Ferrer moeten zijn...
Maar je hoort mij niet klagen hoor
Dit is zeer goed voor Federer zijn nummer 1 ranking.
Nadal![]()
Alsof Nalbandian niet van Nadal had kunnen winnenquote:Op woensdag 5 september 2007 19:57 schreef Mindlight het volgende:
Klopt, Nalbandian had die partij gewoon moeten winnen, die bal was dramatisch. Maar voor het verdere verloop van het toernooi was dit wel beter, aangezien Nadal er nu uit ligt.
Anders ik wel, uiteraard in het voordeel van Haas.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:42 schreef TheGeneral het volgende:
Ik hoop op een mooie 5 setter.
quote:Op woensdag 5 september 2007 20:47 schreef Ambrosius het volgende:
We hebben iig uiterst kundig en totaal niet storend commentaar.
Ach, Serena is blijkbaar gefrustreerd dat ze niet langer de beste is en later niet herinnerd zal worden als de beste speelster van haar generatie.quote:Wat is Serena weer een onsportieve kutdoos zeg...Venus vind ik leuk, Serena is zo'n arrogant rotmens...
Heeft ie ookquote:Op woensdag 5 september 2007 21:32 schreef TheGeneral het volgende:
Haas staat 1 break achter en Ted praat alsof hij de partij al heeft verlroen...
Idd, dit wordt de volgende 3 setter voor Nicolay. Wel knap op zich. Het is dan wel gelijk afgelopenquote:Op woensdag 5 september 2007 21:49 schreef TheGeneral het volgende:
Haas is niet echt scherp nee.
Vannacht, zet de wekker maar rond half 4quote:Op woensdag 5 september 2007 21:57 schreef Buakaw het volgende:
is vanavond Fed nog?
Ach, gewoon gaan slapen en de wekker zetten.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn wat een tijd, half 4. Chakvetadze stond aardig te spelen
. Het jurkje van Szavay
.
Mijn ideequote:Op woensdag 5 september 2007 22:10 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ach, gewoon gaan slapen en de wekker zetten.
Hele lange game, maar toch meteen weer de break en Davydenko die voor 2-0 serveert. Wat een robot blijft het, hij slaat alles zo scherp terug.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:06 schreef Ambrosius het volgende:
Haas breekt, nu moet 'ie het wel volhouden..
Is wel erg knap natuurlijk, hoewel het niet het leukste is om naar te kijken. Deze wedstrijd heeft hij al wel een x aantal superballen geslagen.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hele lange game, maar toch meteen weer de break en Davydenko die voor 2-0 serveert. Wat een robot blijft het, hij slaat alles zo scherp terug.
Qua spanning niet, maar ik vind het wel knap wat Davydenko klaarspeelt. Hij slaat zoveel terug, dat gaat bij de tegenstander in het hoofd spelen. Nu weer de break voor.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:49 schreef TheGeneral het volgende:
Dit is niet echt de wedstrijd waar we op hadden gehoopt...![]()
Niet het leukste om naar te kijken? Kan ik me half in vinden (ik snap je gedachte) maar ik vind het geweldigquote:Op woensdag 5 september 2007 22:23 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Is wel erg knap natuurlijk, hoewel het niet het leukste is om naar te kijken. Deze wedstrijd heeft hij al wel een x aantal superballen geslagen.
Ik blijf dat challengen mooi vinden in New York. "System ready..... Launch!!". Alsof de NASA een raket lanceert.
geweldig puntquote:Op woensdag 5 september 2007 22:58 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een punt van Davydenko op BP, weer een break voor.
Ja ik geniet er ook, wel van, maar qua genieten was Ferrer gisteren veel leuker. Lastig uit te leggen waar het in zit, maar Davydenko blijft iets saais houden.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Niet het leukste om naar te kijken? Kan ik me half in vinden (ik snap je gedachte) maar ik vind het geweldig
Na deze wedstrijd Ferrer - Nadal. En echt waar, Ferrer was geweldig. ELKE bal was aanvallend. Een pegel van jewelste.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:00 schreef Norrage het volgende:
Zijn uitstraling is natuurlijk verschrikkelijk, en het feit dat hij lijkt op een alcoholverslaafde, drugsslikkende Rus helpt ook niet.
En Ferrer heb ik niet gezien gister, maarik kan wel meepraten over dat hij wel vermakelijk kan zijn om te zien spelen
En ik hoop zeker dat hij het Federer moeilijk kan maken, maar een herhaling van RG zou ik verschrikkelijk vinden. Wat liep hij toen te choken zeg.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:00 schreef Norrage het volgende:
Zijn uitstraling is natuurlijk verschrikkelijk, en het feit dat hij lijkt op een alcoholverslaafde, drugsslikkende Rus helpt ook niet.
En Ferrer heb ik niet gezien gister, maarik kan wel meepraten over dat hij wel vermakelijk kan zijn om te zien spelen
tommy is net een kruidvat, en eentje dat niets met pleisters te maken heeftquote:Op woensdag 5 september 2007 23:07 schreef Ambrosius het volgende:
Wat zei Ted nou over het Kruidvat?
Het was toen wel duidelijk dat hij het Federer moeilijk kán maken...Eens kijken of hij nu wél kan doordrukken...Ik hoop het ten zeerste, in deze vorm moet het mogelijk zijn....quote:Op woensdag 5 september 2007 23:01 schreef Mindlight het volgende:
[..]
En ik hoop zeker dat hij het Federer moeilijk kan maken, maar een herhaling van RG zou ik verschrikkelijk vinden. Wat liep hij toen te choken zeg.
Ik zeg 3 sets voor Federer. Net als vorig jaar.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het was toen wel duidelijk dat hij het Federer moeilijk kán maken...Eens kijken of hij nu wél kan doordrukken...Ik hoop het ten zeerste, in deze vorm moet het mogelijk zijn....
Ach, tenminste nog wel een set toch? Als Isner een set kan winnen, en Lopez...dan toch zeker de #4 van de wereld?quote:Op woensdag 5 september 2007 23:11 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik zeg 3 sets voor Federer. Net als vorig jaar.
Ik ga voor Davy in 3quote:Op woensdag 5 september 2007 23:11 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik zeg 3 sets voor Federer. Net als vorig jaar.
Dan moet Davy wel ZEER goed spelen.. Isner serveerde ongelooflijk hard en zuiver. Lopez ook en nam elke bal met risico wat hem 1,5 set aardig lukte. Maar ik zie het Davydenko niet doen. Niet op hardcourt, niet tegen deze Federer.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ach, tenminste nog wel een set toch? Als Isner een set kan winnen, en Lopez...dan toch zeker de #4 van de wereld?
quote:Op woensdag 5 september 2007 23:16 schreef zjroentje het volgende:
Respect voor Davydenko.
Met de complimenten van XL.![]()
Federer heeft nog geen hele wedstrijd goed gespeeld dit toernooiquote:Op woensdag 5 september 2007 23:31 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dan moet Davy wel ZEER goed spelen.. Isner serveerde ongelooflijk hard en zuiver. Lopez ook en nam elke bal met risico wat hem 1,5 set aardig lukte. Maar ik zie het Davydenko niet doen. Niet op hardcourt, niet tegen deze Federer.
Tegen Capdeville wel. En Federer hoeft ook geen hele wedstrijd goed te spelen. Hij speelt goed genoeg totdat hij toch een tandje moet bijschakelen. En Lopez speelde de eerste set gewoon fenomenaal. En Federer iets minder, dat kan. Maar dan upt hij zijn spel, en loopt er overheen. Davydenko zie ik niet hetzelfde doen als Lopez.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:31 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Federer heeft nog geen hele wedstrijd goed gespeeld dit toernooi. Tegen Lopez had hij ook zomaar 2-0 achter kunnen komen.
Moya heeft de laatste 2x gewonnen van Djokovic hoor. De laatste keer 3/4 weken terug. Toen veegde hij Djokovic helemaal weg. Oke, hij was toen een beetje vermoeid van het toernooi ervoor. Maar vermoeid is hij nu ook.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Nee dat wint Djoko makkelijk. Moya is niet gevarieerd genoeg in zijn spel.
Hopelijk vernedert Federere Davydenko in de halve finale..ik hou niet van mensen die vals spelen (zoals gokken op wedstrijden) als Davydenko..bovendien is het echt 1 van de lelijkste gozers allertijden.
Ja mooi moment was datquote:Op donderdag 6 september 2007 00:09 schreef TheGeneral het volgende:
Ze draaiden trouwens ook de Imperial March tijdens de opkomst van "Darth Federer" tegen Lopez
(Imperial March is het nummer van Star Wars voor Darth Vader)
Je blijft op jaquote:Op donderdag 6 september 2007 00:34 schreef TheGeneral het volgende:
Nog maar een paar uur:
Ik ga zo wel slapen. Want anders slaap ik helemaal niet. Duurt waarschijnlijk wel tot 5 uur ofzo.. Dat is me iets te gortig.quote:
Hé, een tennisballetje.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:58 schreef hoM3r het volgende:
Als jij ook rechten gaat studeren op de UVA kun jij dat ook!
Leuk, leuk.quote:
Haar gezicht vind ik niet super, maar wat een lichaamquote:Op donderdag 6 september 2007 01:17 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Leuk, leuk.
Het is een dooddoener, maar wat is die Jankovic mooi.
Hehe true, true.quote:Op donderdag 6 september 2007 01:27 schreef hoM3r het volgende:
Ik heb hem al ge-edit.
Nadal moet het ook hebben van zijn explosieve inzet en loopvermogen, met een blessure neemt dat snel af, en word hij zwakker. Ik vind Ferrer een goede tennisser, maar ik denk dat hij vooralsnog gewoon zou verliezen van een fitte Nadal.quote:Op donderdag 6 september 2007 01:37 schreef suus21 het volgende:
heb net ferrer gezien tegen nadal, maar ook zonder blessure had nadal verloren. Wat een inzet en loopvermogen van die ferrer...
Alleen ik heb deze zware taak op mijn ranke schouders genomen.quote:Op donderdag 6 september 2007 06:48 schreef Buakaw het volgende:
Adios AndyToch niet iedereen wakker gebleven?
![]()
BTW, de service van Federer worden blijkbaar met de toernooi beter, hij slaat tegenwoordig zelfs meer aces dan Mandy.![]()
Federer slaat bijna in elke onderline ontmoeting veel meer aces dan Roddick..hij plaatst veel beter en is DE persoon die de Roddick service moeiteloos kan lezen..A-Rod kan niets tegen Federer wat aces betreft..quote:Op donderdag 6 september 2007 06:48 schreef Buakaw het volgende:
Adios AndyToch niet iedereen wakker gebleven?
![]()
BTW, de service van Federer worden blijkbaar met de toernooi beter, hij slaat tegenwoordig zelfs meer aces dan Mandy.![]()
Wie is dat meisje?quote:
Bettany Mattekquote:
Bethanie Mattek.quote:
Dat denk ik niet. Dan was het volgens mij wel close geworden want Ferrer speelde geweldig.quote:Op donderdag 6 september 2007 01:37 schreef suus21 het volgende:
heb net ferrer gezien tegen nadal, maar ook zonder blessure had nadal verloren. Wat een inzet en loopvermogen van die ferrer...
Bedankt.quote:
Bedankt. Op die foto met die ballenjongen stond ze het leukst. Heeft ze een of andere weddenschap verloren waarvan ze nu nog steeds de zure vruchten plukt?quote:Op donderdag 6 september 2007 09:46 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Bethanie Mattek.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, Nadal had gewoon geen kans gehad, ook topfit niet. Waarbij ik kramp geen blessure vind.....quote:Op donderdag 6 september 2007 09:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Dan was het volgens mij wel close geworden want Ferrer speelde geweldig.
Hoe kom je daarbij? Als Nadal topfit is en goed speelt, wint hij van iedereen (behalve van Federer op een snelle ondergrond). Van Ferrer had hij al de laatste vier keer gewonnen. En als Nadal en Ferrer beiden goed spelen wint Nadal echt wel hoor.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:09 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Nee, Nadal had gewoon geen kans gehad, ook topfit niet. Waarbij ik kramp geen blessure vind.....
Denk je dat Davydenko het Federer moeilijk kan mken?quote:Op donderdag 6 september 2007 11:09 schreef Mindlight het volgende:
Indrukwekkende cijfers van Federer weer, dit kan een leuke SF worden!
Nadal had echt niet gewonnen hoor. Nadal kreeg pas in de 4e set last van zijn blessure. In de 3 sets ervoor was hij gewoon fit. En toen werd hij al alle kanten op gestuurd. Dit had Nadal NOOIT gewonnen. Ferrer was gewoon sterker dan hem.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Als Nadal topfit is en goed speelt, wint hij van iedereen (behalve van Federer op een snelle ondergrond). Van Ferrer had hij al de laatste vier keer gewonnen. En als Nadal en Ferrer beiden goed spelen wint Nadal echt wel hoor.
quote:Op donderdag 6 september 2007 12:16 schreef Norrage het volgende:
En de enige keer dat Roddick won was ook nog eens een 3e set tiebreak waarin Fed matchpoints had geloof ik...Wat een dominantie
Halve finale Montreal inderdaad, in 2003.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:16 schreef Norrage het volgende:
En de enige keer dat Roddick won was ook nog eens een 3e set tiebreak waarin Fed matchpoints had geloof ik...Wat een dominantie
Heb je nog gekeken? Ik heb de wekker gezetquote:Op donderdag 6 september 2007 12:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er valt niks te troosten. Gewoon een goed toernooi gespeeld maar diep moeten buigen voor de master, zoals waarschijnlijk iedereen.
quote:Op donderdag 6 september 2007 12:25 schreef Norrage het volgende:
Davydenko gaat gewoon zonder setverlies het toernooi winnen!
quote:Op donderdag 6 september 2007 12:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Over samenvattingen gesproken.
Part I
Part II
Je weet toch niet of hij last heeft van zijn blesure? Je kon het misschien niet zien maar dat is iets anders. Nadal zegt dat hij door de pijn heen speelt. Maar goed, we zullen het noit weten. Ferrer speelde in elk geval heel goed vond ik.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:16 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nadal had echt niet gewonnen hoor. Nadal kreeg pas in de 4e set last van zijn blessure. In de 3 sets ervoor was hij gewoon fit. En toen werd hij al alle kanten op gestuurd. Dit had Nadal NOOIT gewonnen. Ferrer was gewoon sterker dan hem.
Nee, ondanks dat hij super in vorm is zijn er gewoon teveel spelers waar Davydenko nooit van kan/gaat winnen.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Denk je dat Davydenko het Federer moeilijk kan mken?
Ik bied mijn troost aan.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:20 schreef kleinzusje het volgende:
In plaats dat jullie me nou troosten![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 12:35 schreef XL het volgende:
[..]
Nee, ondanks dat hij super in vorm is zijn er gewoon teveel spelers waar Davydenko nooit van kan/gaat winnen.
1. Federer
2. Roddick
3. Blake
4. Nadal
5. Djokovic
Tegen Djokovic is niet eerlijk, want daar heeft hij nog nooit tegen gespeeld.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:35 schreef XL het volgende:
[..]
Nee, ondanks dat hij super in vorm is zijn er gewoon teveel spelers waar Davydenko nooit van kan/gaat winnen.
1. Federer
2. Roddick
3. Blake
4. Nadal
5. Djokovic
Daarom staat er 'gaat'.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:40 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Tegen Djokovic is niet eerlijk, want daar heeft hij nog nooit tegen gespeeld.![]()
Ik ben weer vrolijkquote:Op donderdag 6 september 2007 12:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik bied mijn troost aan.Vind het helemaal niet leuk voor je.
![]()
Voor alles is gelukkig een eerste keer, laten we hopen zaterdag.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:35 schreef XL het volgende:
[..]
1. Federer
2. Roddick
3. Blake
4. Nadal
5. Djokovic
Gelukkig.quote:
quote:Op donderdag 6 september 2007 12:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik bied mijn troost aan.Vind het helemaal niet leuk voor je.
![]()
Volgend jaar wint Andy de US Open en veegt hij Federer in de finale in drie sets van de baan.![]()
Je kunt altijd hopen. Was goed bedoeld.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:49 schreef Buakaw het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat zie ik zeker gebeuren, hoezo niet? Hij heeft pas 14 van de 15 keer klop gehad. En straight sets? Ja hoezo niet?
![]()
![]()
![]()
Je grote liefde blij maken met een dooie mus, dat is echt not done.![]()
ging er op wimbledon nog af tegen de kraaiquote:Op donderdag 6 september 2007 14:35 schreef TubewayDigital het volgende:
Chakvetadze in de halve finales
Roddick speelde gister in alle opzichten één van zijn beste wedstrijden ooit, ik heb er respect voor dat je zo gemotiveerd kan blijven, en gun hem zeker meer dan dit. Ik snap niet dat je dit triest vindt, moet hij zich als een mak schaapje af laten slachten dan?quote:Op donderdag 6 september 2007 14:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat was Federer goed en wat was hij ontspannen. Ook al wonnen ze beiden makkelijk hun servicegames in set 1 en 2 toch heb ik nooit het gevoel gehad alsof Roddick ook maar echt een bedreiging zou vormen. ZIjn overdreven gejuid, het proberen te imponeren van Federer door te huppelen, schreeuwen en naar het net te rennen..het was ergens IN en IN triest..vooral omdat Roger het TOTAAL niet interesseerde en hij ook helemaal niet geimponeerd was. Het is duidelijk dat Roddick nooit meer een GS zal winnen, tenzij Federer geblesseerd is. Ik vind het ergens wel jammer dat hij in 2003 de US Open won want ik vind Roddick behalve zijn sublieme service echt geen superspeler.
Roddick is tactisch en in de groundstrokes verruit de mindere..Federer heerste op echt alle fronten.
Zakpatatze...wat een verschrikkelijke speelster...die uitstralingquote:Op donderdag 6 september 2007 14:35 schreef TubewayDigital het volgende:
Chakvetadze in de halve finales
Zwaar overdreven allemaal. Triest is het ook niet alleen iedereen gaat er anders mee om, Roddick probeert het publiek mee te krijgen en zo misschien Federer onder druk te zetten. Het is niet triest van Roddick, het is subliem hoe Federer ermee om gaat.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:29 schreef LoveProfusion het volgende:
roddick-afzeik-verhaal
he he eindelijk iemand die ook mijn mening deelt. Ferrer speelde heel goed en erg aanvallend, Nadal had geen kans ook niet als ie fitter was geweest want ook dan zou die dat tempo (wie wel) niet kunnen bijhouden. Ferrer speelde de wedstrijd van zijn leven en zal hierna niet meer zo goed spelen..quote:Op donderdag 6 september 2007 11:09 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Nee, Nadal had gewoon geen kans gehad, ook topfit niet. Waarbij ik kramp geen blessure vind.....
Indrukwekkende cijfers van Federer weer, dit kan een leuke SF worden!
quote:Op donderdag 6 september 2007 14:55 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Roddick speelde gister in alle opzichten één van zijn beste wedstrijden ooit, ik heb er respect voor dat je zo gemotiveerd kan blijven, en gun hem zeker meer dan dit. Ik snap niet dat je dit triest vindt, moet hij zich als een mak schaapje af laten slachten dan?
quote:Op donderdag 6 september 2007 17:37 schreef suus21 het volgende:
[..]
he he eindelijk iemand die ook mijn mening deelt. Ferrer speelde heel goed en erg aanvallend, Nadal had geen kans ook niet als ie fitter was geweest want ook dan zou die dat tempo (wie wel) niet kunnen bijhouden. Ferrer speelde de wedstrijd van zijn leven en zal hierna niet meer zo goed spelen..
Ik heb maar 1 grote liefde en die houdt niet van Tennisquote:Op donderdag 6 september 2007 13:49 schreef Buakaw het volgende:
Je grote liefde blij maken met een dooie mus, dat is echt not done.![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 19:08 schreef Ambrosius het volgende:
Chela-Ferrer begint denk ik rond 19.30.
WAaaaat?quote:Op donderdag 6 september 2007 18:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 grote liefde en die houdt niet van Tennis![]()
![]()
Ik zou aan die passage in vet het volgende toevoegen: van iemand anders in het toernooi verliest of een (hele) slechte dag heeft tegen Roddick.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat was Federer goed en wat was hij ontspannen. Ook al wonnen ze beiden makkelijk hun servicegames in set 1 en 2 toch heb ik nooit het gevoel gehad alsof Roddick ook maar echt een bedreiging zou vormen. ZIjn overdreven gejuid, het proberen te imponeren van Federer door te huppelen, schreeuwen en naar het net te rennen..het was ergens IN en IN triest..vooral omdat Roger het TOTAAL niet interesseerde en hij ook helemaal niet geimponeerd was. Het is duidelijk dat Roddick nooit meer een GS zal winnen, tenzij Federer geblesseerd is. Ik vind het ergens wel jammer dat hij in 2003 de US Open won want ik vind Roddick behalve zijn sublieme service echt geen superspeler.
Roddick is tactisch en in de groundstrokes verruit de mindere..Federer heerste op echt alle fronten.
quote:Op donderdag 6 september 2007 18:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 grote liefde en die houdt niet van Tennis![]()
![]()
Dat zou echt cool zijn.quote:Op donderdag 6 september 2007 20:48 schreef Buakaw het volgende:
FedererDie gaat tot zijn 35e door, elk jaar min. 3 GS, die gaat ruim over de 30 heen....
![]()
Ja, klopt. Maar ik ben blij dat iemand daar even bij stilstaat.quote:Op donderdag 6 september 2007 20:01 schreef Buakaw het volgende:
[..]
WAaaaat?Nu heb je Federer-Fan's zijn hart gebroken
![]()
Kleinzusje, kun je me nog uitleggen hoe je smileys zoals die boze cheerleadersmiley maakt?quote:Op donderdag 6 september 2007 20:40 schreef kleinzusje het volgende:
WTF waarom niet Andy tegen Chela + Blake en Stan er nog in [afbeelding]![]()
[afbeelding]![]()
heeft Fed de editknop uitgevonden?quote:Op donderdag 6 september 2007 21:01 schreef Tim86 het volgende:
daarom heeft god de edit knop uitgevonden
jup, hoeft toch niet zoveel te trainen..heeft veel vrije tijdquote:Op donderdag 6 september 2007 21:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
heeft Fed de editknop uitgevonden?
Ik maakte een misberekening, dan zou die rond de 40 uitkomenquote:
we moeten de knop eigenlijk Fedit noemen trouwensquote:Op donderdag 6 september 2007 21:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
heeft Fed de editknop uitgevonden?
ja slaat helemaal nergens op dit...ga er echt niet op wachten hoor..pak hooguit een uurtje mee als ik toevallig op en thuis benquote:Op donderdag 6 september 2007 21:28 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Ferrer, eigenlijk veel beter dan Chela.
En nu wachten tot 1.30.
quote:Op donderdag 6 september 2007 21:19 schreef Buakaw het volgende:
[..]
Ik maakte een misberekening, dan zou die rond de 40 uitkomen![]()
![]()
![]()
mja, dat is ook ruim over de 30dus zat eigenlijk toch wel goed
![]()
![]()
![]()
Ja, echt suf is dat. Waarom plannen ze die wedstrijden niet gewoon achter elkaar.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:28 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Ferrer, eigenlijk veel beter dan Chela.
En nu wachten tot 1.30.
Ik denk dat Henin haar moet kunnen pakken. Henin is vaster, brengt veel terug.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:48 schreef Tim86 het volgende:
kan nog leuk gaan worden morgen met Venus tegen Henin...al niet meer tegen elkaar gespeeld sinds 2003...H2H: 7-1 Williams
in mijn ogen ook, maarja, dit betekent wel dat ze moeite heeft met haar speltype..quote:Op donderdag 6 september 2007 22:53 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik denk dat Henin haar moet kunnen pakken. Henin is vaster, brengt veel terug.
Ik hoop zo dat Venus wintquote:Op donderdag 6 september 2007 21:48 schreef Tim86 het volgende:
kan nog leuk gaan worden morgen met Venus tegen Henin...al niet meer tegen elkaar gespeeld sinds 2003...H2H: 7-1 Williams
quote:Op donderdag 6 september 2007 23:23 schreef Chivu het volgende:
Ik mis tennis, flikker op met turnen. Zend gewoon even een herhaling van Ferrer uit ofzo.
heb geen idee...ze zal wel de trots van de familie op willen houden maargoed..dat wilde Serena net zo goed..quote:Op donderdag 6 september 2007 23:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat Venus wint![]()
En het klopt toch dat Venus beter mept als haar zus er uit ligt ?
FFan ik jat die smileys overal en nergens, maak ze niet zelf
Doe mij dat laatste maarquote:Op donderdag 6 september 2007 22:49 schreef XL het volgende:
Ferrer was goed, maar niet goed genoeg om echt een rol van betekenis te gaan spelen. Gewoon in drie sets eraf tegen Djoko.... en anders verslaat hij Moya maar gaat hij er in drie sets af tegen Fed.
Nou ja, nog dik een half uurquote:Op vrijdag 7 september 2007 00:50 schreef Tim86 het volgende:
bijnaaaaaaaaaaa
hoezo? Stadion is al hele tijd niet meer in gespeeld..middagsessie is er al uit en avondsessie erin lijkt me..quote:
Ik hoop het niet nee. Nu Eurosport nog ff overschakelen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hoezo? Stadion is al hele tijd niet meer in gespeeld..middagsessie is er al uit en avondsessie erin lijkt me..
Vertraging is dus niet nodig lijkt me?
Het begint om 1.30 ongeveer.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hoezo? Stadion is al hele tijd niet meer in gespeeld..middagsessie is er al uit en avondsessie erin lijkt me..
Vertraging is dus niet nodig lijkt me?
Heb jij ook eurosport 2 ineens. Ik snap er niks vanquote:Op vrijdag 7 september 2007 01:14 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik hoop het niet nee. Nu Eurosport nog ff overschakelen.
Nee ik heb geen Eurosport 2.quote:Op vrijdag 7 september 2007 01:22 schreef Zhivago het volgende:
[..]
Heb jij ook eurosport 2 ineens. Ik snap er niks van![]()
Jup.. Ze komen nu het veld op.quote:Op vrijdag 7 september 2007 01:31 schreef Ambrosius het volgende:
En nog warmspelen ook, 1.40 dus ofzo.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 01:38 schreef RayMania het volgende:
Hup Carlos!
We zullen het toch niet beleven dat Ferrer in een grand slam finale komt te staan..quote:Op vrijdag 7 september 2007 01:50 schreef Tim86 het volgende:
als Djoko met 3-1 of 3-2 wint ben ik een gelukkig man
Volgende ronde pakt Ferrer hem dan op fitheid
Zoals hij nu staat te spelen? Graagquote:Op vrijdag 7 september 2007 01:52 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
We zullen het toch niet beleven dat Ferrer in een grand slam finale komt te staan..![]()
Moya wint in 4, denk ik.quote:Op vrijdag 7 september 2007 01:50 schreef Tim86 het volgende:
als Djoko met 3-1 of 3-2 wint ben ik een gelukkig man
Volgende ronde pakt Ferrer hem dan op fitheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |