Hé, een tennisballetje.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:58 schreef hoM3r het volgende:
Als jij ook rechten gaat studeren op de UVA kun jij dat ook!
Leuk, leuk.quote:
Haar gezicht vind ik niet super, maar wat een lichaamquote:Op donderdag 6 september 2007 01:17 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Leuk, leuk.
Het is een dooddoener, maar wat is die Jankovic mooi.
Hehe true, true.quote:Op donderdag 6 september 2007 01:27 schreef hoM3r het volgende:
Ik heb hem al ge-edit.
Nadal moet het ook hebben van zijn explosieve inzet en loopvermogen, met een blessure neemt dat snel af, en word hij zwakker. Ik vind Ferrer een goede tennisser, maar ik denk dat hij vooralsnog gewoon zou verliezen van een fitte Nadal.quote:Op donderdag 6 september 2007 01:37 schreef suus21 het volgende:
heb net ferrer gezien tegen nadal, maar ook zonder blessure had nadal verloren. Wat een inzet en loopvermogen van die ferrer...
Alleen ik heb deze zware taak op mijn ranke schouders genomen.quote:Op donderdag 6 september 2007 06:48 schreef Buakaw het volgende:
Adios AndyToch niet iedereen wakker gebleven?
![]()
BTW, de service van Federer worden blijkbaar met de toernooi beter, hij slaat tegenwoordig zelfs meer aces dan Mandy.![]()
Federer slaat bijna in elke onderline ontmoeting veel meer aces dan Roddick..hij plaatst veel beter en is DE persoon die de Roddick service moeiteloos kan lezen..A-Rod kan niets tegen Federer wat aces betreft..quote:Op donderdag 6 september 2007 06:48 schreef Buakaw het volgende:
Adios AndyToch niet iedereen wakker gebleven?
![]()
BTW, de service van Federer worden blijkbaar met de toernooi beter, hij slaat tegenwoordig zelfs meer aces dan Mandy.![]()
Wie is dat meisje?quote:
Bettany Mattekquote:
Bethanie Mattek.quote:
Dat denk ik niet. Dan was het volgens mij wel close geworden want Ferrer speelde geweldig.quote:Op donderdag 6 september 2007 01:37 schreef suus21 het volgende:
heb net ferrer gezien tegen nadal, maar ook zonder blessure had nadal verloren. Wat een inzet en loopvermogen van die ferrer...
Bedankt.quote:
Bedankt. Op die foto met die ballenjongen stond ze het leukst. Heeft ze een of andere weddenschap verloren waarvan ze nu nog steeds de zure vruchten plukt?quote:Op donderdag 6 september 2007 09:46 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Bethanie Mattek.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, Nadal had gewoon geen kans gehad, ook topfit niet. Waarbij ik kramp geen blessure vind.....quote:Op donderdag 6 september 2007 09:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Dan was het volgens mij wel close geworden want Ferrer speelde geweldig.
Hoe kom je daarbij? Als Nadal topfit is en goed speelt, wint hij van iedereen (behalve van Federer op een snelle ondergrond). Van Ferrer had hij al de laatste vier keer gewonnen. En als Nadal en Ferrer beiden goed spelen wint Nadal echt wel hoor.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:09 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Nee, Nadal had gewoon geen kans gehad, ook topfit niet. Waarbij ik kramp geen blessure vind.....
Denk je dat Davydenko het Federer moeilijk kan mken?quote:Op donderdag 6 september 2007 11:09 schreef Mindlight het volgende:
Indrukwekkende cijfers van Federer weer, dit kan een leuke SF worden!
Nadal had echt niet gewonnen hoor. Nadal kreeg pas in de 4e set last van zijn blessure. In de 3 sets ervoor was hij gewoon fit. En toen werd hij al alle kanten op gestuurd. Dit had Nadal NOOIT gewonnen. Ferrer was gewoon sterker dan hem.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Als Nadal topfit is en goed speelt, wint hij van iedereen (behalve van Federer op een snelle ondergrond). Van Ferrer had hij al de laatste vier keer gewonnen. En als Nadal en Ferrer beiden goed spelen wint Nadal echt wel hoor.
quote:Op donderdag 6 september 2007 12:16 schreef Norrage het volgende:
En de enige keer dat Roddick won was ook nog eens een 3e set tiebreak waarin Fed matchpoints had geloof ik...Wat een dominantie
Halve finale Montreal inderdaad, in 2003.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:16 schreef Norrage het volgende:
En de enige keer dat Roddick won was ook nog eens een 3e set tiebreak waarin Fed matchpoints had geloof ik...Wat een dominantie
Heb je nog gekeken? Ik heb de wekker gezetquote:Op donderdag 6 september 2007 12:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er valt niks te troosten. Gewoon een goed toernooi gespeeld maar diep moeten buigen voor de master, zoals waarschijnlijk iedereen.
quote:Op donderdag 6 september 2007 12:25 schreef Norrage het volgende:
Davydenko gaat gewoon zonder setverlies het toernooi winnen!
quote:Op donderdag 6 september 2007 12:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Over samenvattingen gesproken.
Part I
Part II
Je weet toch niet of hij last heeft van zijn blesure? Je kon het misschien niet zien maar dat is iets anders. Nadal zegt dat hij door de pijn heen speelt. Maar goed, we zullen het noit weten. Ferrer speelde in elk geval heel goed vond ik.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:16 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nadal had echt niet gewonnen hoor. Nadal kreeg pas in de 4e set last van zijn blessure. In de 3 sets ervoor was hij gewoon fit. En toen werd hij al alle kanten op gestuurd. Dit had Nadal NOOIT gewonnen. Ferrer was gewoon sterker dan hem.
Nee, ondanks dat hij super in vorm is zijn er gewoon teveel spelers waar Davydenko nooit van kan/gaat winnen.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Denk je dat Davydenko het Federer moeilijk kan mken?
Ik bied mijn troost aan.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:20 schreef kleinzusje het volgende:
In plaats dat jullie me nou troosten![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 12:35 schreef XL het volgende:
[..]
Nee, ondanks dat hij super in vorm is zijn er gewoon teveel spelers waar Davydenko nooit van kan/gaat winnen.
1. Federer
2. Roddick
3. Blake
4. Nadal
5. Djokovic
Tegen Djokovic is niet eerlijk, want daar heeft hij nog nooit tegen gespeeld.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:35 schreef XL het volgende:
[..]
Nee, ondanks dat hij super in vorm is zijn er gewoon teveel spelers waar Davydenko nooit van kan/gaat winnen.
1. Federer
2. Roddick
3. Blake
4. Nadal
5. Djokovic
Daarom staat er 'gaat'.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:40 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Tegen Djokovic is niet eerlijk, want daar heeft hij nog nooit tegen gespeeld.![]()
Ik ben weer vrolijkquote:Op donderdag 6 september 2007 12:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik bied mijn troost aan.Vind het helemaal niet leuk voor je.
![]()
Voor alles is gelukkig een eerste keer, laten we hopen zaterdag.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:35 schreef XL het volgende:
[..]
1. Federer
2. Roddick
3. Blake
4. Nadal
5. Djokovic
Gelukkig.quote:
quote:Op donderdag 6 september 2007 12:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik bied mijn troost aan.Vind het helemaal niet leuk voor je.
![]()
Volgend jaar wint Andy de US Open en veegt hij Federer in de finale in drie sets van de baan.![]()
Je kunt altijd hopen. Was goed bedoeld.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:49 schreef Buakaw het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat zie ik zeker gebeuren, hoezo niet? Hij heeft pas 14 van de 15 keer klop gehad. En straight sets? Ja hoezo niet?
![]()
![]()
![]()
Je grote liefde blij maken met een dooie mus, dat is echt not done.![]()
ging er op wimbledon nog af tegen de kraaiquote:Op donderdag 6 september 2007 14:35 schreef TubewayDigital het volgende:
Chakvetadze in de halve finales
Roddick speelde gister in alle opzichten één van zijn beste wedstrijden ooit, ik heb er respect voor dat je zo gemotiveerd kan blijven, en gun hem zeker meer dan dit. Ik snap niet dat je dit triest vindt, moet hij zich als een mak schaapje af laten slachten dan?quote:Op donderdag 6 september 2007 14:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat was Federer goed en wat was hij ontspannen. Ook al wonnen ze beiden makkelijk hun servicegames in set 1 en 2 toch heb ik nooit het gevoel gehad alsof Roddick ook maar echt een bedreiging zou vormen. ZIjn overdreven gejuid, het proberen te imponeren van Federer door te huppelen, schreeuwen en naar het net te rennen..het was ergens IN en IN triest..vooral omdat Roger het TOTAAL niet interesseerde en hij ook helemaal niet geimponeerd was. Het is duidelijk dat Roddick nooit meer een GS zal winnen, tenzij Federer geblesseerd is. Ik vind het ergens wel jammer dat hij in 2003 de US Open won want ik vind Roddick behalve zijn sublieme service echt geen superspeler.
Roddick is tactisch en in de groundstrokes verruit de mindere..Federer heerste op echt alle fronten.
Zakpatatze...wat een verschrikkelijke speelster...die uitstralingquote:Op donderdag 6 september 2007 14:35 schreef TubewayDigital het volgende:
Chakvetadze in de halve finales
Zwaar overdreven allemaal. Triest is het ook niet alleen iedereen gaat er anders mee om, Roddick probeert het publiek mee te krijgen en zo misschien Federer onder druk te zetten. Het is niet triest van Roddick, het is subliem hoe Federer ermee om gaat.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:29 schreef LoveProfusion het volgende:
roddick-afzeik-verhaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |