Moya heeft de laatste 2x gewonnen van Djokovic hoor. De laatste keer 3/4 weken terug. Toen veegde hij Djokovic helemaal weg. Oke, hij was toen een beetje vermoeid van het toernooi ervoor. Maar vermoeid is hij nu ook.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Nee dat wint Djoko makkelijk. Moya is niet gevarieerd genoeg in zijn spel.
Hopelijk vernedert Federere Davydenko in de halve finale..ik hou niet van mensen die vals spelen (zoals gokken op wedstrijden) als Davydenko..bovendien is het echt 1 van de lelijkste gozers allertijden.
Ja mooi moment was datquote:Op donderdag 6 september 2007 00:09 schreef TheGeneral het volgende:
Ze draaiden trouwens ook de Imperial March tijdens de opkomst van "Darth Federer" tegen Lopez
(Imperial March is het nummer van Star Wars voor Darth Vader)
Je blijft op jaquote:Op donderdag 6 september 2007 00:34 schreef TheGeneral het volgende:
Nog maar een paar uur:
Ik ga zo wel slapen. Want anders slaap ik helemaal niet. Duurt waarschijnlijk wel tot 5 uur ofzo.. Dat is me iets te gortig.quote:
Hé, een tennisballetje.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:58 schreef hoM3r het volgende:
Als jij ook rechten gaat studeren op de UVA kun jij dat ook!
Leuk, leuk.quote:
Haar gezicht vind ik niet super, maar wat een lichaamquote:Op donderdag 6 september 2007 01:17 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Leuk, leuk.
Het is een dooddoener, maar wat is die Jankovic mooi.
Hehe true, true.quote:Op donderdag 6 september 2007 01:27 schreef hoM3r het volgende:
Ik heb hem al ge-edit.
Nadal moet het ook hebben van zijn explosieve inzet en loopvermogen, met een blessure neemt dat snel af, en word hij zwakker. Ik vind Ferrer een goede tennisser, maar ik denk dat hij vooralsnog gewoon zou verliezen van een fitte Nadal.quote:Op donderdag 6 september 2007 01:37 schreef suus21 het volgende:
heb net ferrer gezien tegen nadal, maar ook zonder blessure had nadal verloren. Wat een inzet en loopvermogen van die ferrer...
Alleen ik heb deze zware taak op mijn ranke schouders genomen.quote:Op donderdag 6 september 2007 06:48 schreef Buakaw het volgende:
Adios AndyToch niet iedereen wakker gebleven?
![]()
BTW, de service van Federer worden blijkbaar met de toernooi beter, hij slaat tegenwoordig zelfs meer aces dan Mandy.![]()
Federer slaat bijna in elke onderline ontmoeting veel meer aces dan Roddick..hij plaatst veel beter en is DE persoon die de Roddick service moeiteloos kan lezen..A-Rod kan niets tegen Federer wat aces betreft..quote:Op donderdag 6 september 2007 06:48 schreef Buakaw het volgende:
Adios AndyToch niet iedereen wakker gebleven?
![]()
BTW, de service van Federer worden blijkbaar met de toernooi beter, hij slaat tegenwoordig zelfs meer aces dan Mandy.![]()
Wie is dat meisje?quote:
Bettany Mattekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |