Hele lange game, maar toch meteen weer de break en Davydenko die voor 2-0 serveert. Wat een robot blijft het, hij slaat alles zo scherp terug.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:06 schreef Ambrosius het volgende:
Haas breekt, nu moet 'ie het wel volhouden..
Is wel erg knap natuurlijk, hoewel het niet het leukste is om naar te kijken. Deze wedstrijd heeft hij al wel een x aantal superballen geslagen.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hele lange game, maar toch meteen weer de break en Davydenko die voor 2-0 serveert. Wat een robot blijft het, hij slaat alles zo scherp terug.
Qua spanning niet, maar ik vind het wel knap wat Davydenko klaarspeelt. Hij slaat zoveel terug, dat gaat bij de tegenstander in het hoofd spelen. Nu weer de break voor.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:49 schreef TheGeneral het volgende:
Dit is niet echt de wedstrijd waar we op hadden gehoopt...![]()
Niet het leukste om naar te kijken? Kan ik me half in vinden (ik snap je gedachte) maar ik vind het geweldigquote:Op woensdag 5 september 2007 22:23 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Is wel erg knap natuurlijk, hoewel het niet het leukste is om naar te kijken. Deze wedstrijd heeft hij al wel een x aantal superballen geslagen.
Ik blijf dat challengen mooi vinden in New York. "System ready..... Launch!!". Alsof de NASA een raket lanceert.
geweldig puntquote:Op woensdag 5 september 2007 22:58 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een punt van Davydenko op BP, weer een break voor.
Ja ik geniet er ook, wel van, maar qua genieten was Ferrer gisteren veel leuker. Lastig uit te leggen waar het in zit, maar Davydenko blijft iets saais houden.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Niet het leukste om naar te kijken? Kan ik me half in vinden (ik snap je gedachte) maar ik vind het geweldig
Na deze wedstrijd Ferrer - Nadal. En echt waar, Ferrer was geweldig. ELKE bal was aanvallend. Een pegel van jewelste.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:00 schreef Norrage het volgende:
Zijn uitstraling is natuurlijk verschrikkelijk, en het feit dat hij lijkt op een alcoholverslaafde, drugsslikkende Rus helpt ook niet.
En Ferrer heb ik niet gezien gister, maarik kan wel meepraten over dat hij wel vermakelijk kan zijn om te zien spelen
En ik hoop zeker dat hij het Federer moeilijk kan maken, maar een herhaling van RG zou ik verschrikkelijk vinden. Wat liep hij toen te choken zeg.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:00 schreef Norrage het volgende:
Zijn uitstraling is natuurlijk verschrikkelijk, en het feit dat hij lijkt op een alcoholverslaafde, drugsslikkende Rus helpt ook niet.
En Ferrer heb ik niet gezien gister, maarik kan wel meepraten over dat hij wel vermakelijk kan zijn om te zien spelen
tommy is net een kruidvat, en eentje dat niets met pleisters te maken heeftquote:Op woensdag 5 september 2007 23:07 schreef Ambrosius het volgende:
Wat zei Ted nou over het Kruidvat?
Het was toen wel duidelijk dat hij het Federer moeilijk kán maken...Eens kijken of hij nu wél kan doordrukken...Ik hoop het ten zeerste, in deze vorm moet het mogelijk zijn....quote:Op woensdag 5 september 2007 23:01 schreef Mindlight het volgende:
[..]
En ik hoop zeker dat hij het Federer moeilijk kan maken, maar een herhaling van RG zou ik verschrikkelijk vinden. Wat liep hij toen te choken zeg.
Ik zeg 3 sets voor Federer. Net als vorig jaar.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het was toen wel duidelijk dat hij het Federer moeilijk kán maken...Eens kijken of hij nu wél kan doordrukken...Ik hoop het ten zeerste, in deze vorm moet het mogelijk zijn....
Ach, tenminste nog wel een set toch? Als Isner een set kan winnen, en Lopez...dan toch zeker de #4 van de wereld?quote:Op woensdag 5 september 2007 23:11 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik zeg 3 sets voor Federer. Net als vorig jaar.
Ik ga voor Davy in 3quote:Op woensdag 5 september 2007 23:11 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik zeg 3 sets voor Federer. Net als vorig jaar.
Dan moet Davy wel ZEER goed spelen.. Isner serveerde ongelooflijk hard en zuiver. Lopez ook en nam elke bal met risico wat hem 1,5 set aardig lukte. Maar ik zie het Davydenko niet doen. Niet op hardcourt, niet tegen deze Federer.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ach, tenminste nog wel een set toch? Als Isner een set kan winnen, en Lopez...dan toch zeker de #4 van de wereld?
quote:Op woensdag 5 september 2007 23:16 schreef zjroentje het volgende:
Respect voor Davydenko.
Met de complimenten van XL.![]()
Federer heeft nog geen hele wedstrijd goed gespeeld dit toernooiquote:Op woensdag 5 september 2007 23:31 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dan moet Davy wel ZEER goed spelen.. Isner serveerde ongelooflijk hard en zuiver. Lopez ook en nam elke bal met risico wat hem 1,5 set aardig lukte. Maar ik zie het Davydenko niet doen. Niet op hardcourt, niet tegen deze Federer.
Tegen Capdeville wel. En Federer hoeft ook geen hele wedstrijd goed te spelen. Hij speelt goed genoeg totdat hij toch een tandje moet bijschakelen. En Lopez speelde de eerste set gewoon fenomenaal. En Federer iets minder, dat kan. Maar dan upt hij zijn spel, en loopt er overheen. Davydenko zie ik niet hetzelfde doen als Lopez.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:31 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Federer heeft nog geen hele wedstrijd goed gespeeld dit toernooi. Tegen Lopez had hij ook zomaar 2-0 achter kunnen komen.
Moya heeft de laatste 2x gewonnen van Djokovic hoor. De laatste keer 3/4 weken terug. Toen veegde hij Djokovic helemaal weg. Oke, hij was toen een beetje vermoeid van het toernooi ervoor. Maar vermoeid is hij nu ook.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Nee dat wint Djoko makkelijk. Moya is niet gevarieerd genoeg in zijn spel.
Hopelijk vernedert Federere Davydenko in de halve finale..ik hou niet van mensen die vals spelen (zoals gokken op wedstrijden) als Davydenko..bovendien is het echt 1 van de lelijkste gozers allertijden.
Ja mooi moment was datquote:Op donderdag 6 september 2007 00:09 schreef TheGeneral het volgende:
Ze draaiden trouwens ook de Imperial March tijdens de opkomst van "Darth Federer" tegen Lopez
(Imperial March is het nummer van Star Wars voor Darth Vader)
Je blijft op jaquote:Op donderdag 6 september 2007 00:34 schreef TheGeneral het volgende:
Nog maar een paar uur:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |