abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 september 2007 @ 10:06:19 #181
166367 Opzoutvaatje
What goes around comes around
pi_52976308
Toen ik Roddick in de ochtend zag spelen tegen Federer, kreeg ik enorm veel medelijden met hem. Ergens in de tweede set zat hij te lachen en in zichzelf te praten. Hij speelde zo goed voor zijn doen en hij wilde het zo graag. Roddick heeft door Federer minder titels kunnen pakken, dat is uiteraard de klasse van Federer. Maar de andere kant is dat behoorlijk goede spelers als Safin, Hewitt en Roddick onder andere gewoon totaal niet aan de bak komen en dus super gedemotiveerd zijn.

Wanneer verliest Federer nou een GS-finale(op RG na)??
pi_52976821
Het probleem bij Fed is niet eens het aantal gewonnen GS-finales, maar het aantal finales dat tie haalt. Zo blijft er maar 1 plekjevrij voor het soepje. Gelukkig is Nadal zo blessuregevoelig.
pi_52977681
quote:
Op donderdag 6 september 2007 09:47 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. Dan was het volgens mij wel close geworden want Ferrer speelde geweldig.
Nee, Nadal had gewoon geen kans gehad, ook topfit niet. Waarbij ik kramp geen blessure vind.....

Indrukwekkende cijfers van Federer weer, dit kan een leuke SF worden!
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_52977696
Overigens dus niet wakker gebleven. Had de wekker wel gezet, maar die was net zo snel weer uit en heb me omgedraaid.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
  donderdag 6 september 2007 @ 11:54:06 #185
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_52978850
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:09 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Nee, Nadal had gewoon geen kans gehad, ook topfit niet. Waarbij ik kramp geen blessure vind.....
Hoe kom je daarbij? Als Nadal topfit is en goed speelt, wint hij van iedereen (behalve van Federer op een snelle ondergrond). Van Ferrer had hij al de laatste vier keer gewonnen. En als Nadal en Ferrer beiden goed spelen wint Nadal echt wel hoor.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 6 september 2007 @ 11:54:42 #186
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_52978869
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:09 schreef Mindlight het volgende:

Indrukwekkende cijfers van Federer weer, dit kan een leuke SF worden!
Denk je dat Davydenko het Federer moeilijk kan mken?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_52979436

US Open: Roddick weer niet opgewassen tegen Federer

Twee sets lang deed Andy Roddick alles goed tegen Roger Federer. En toch was het niet genoeg om de Zwitser van zijn troon te stoten. Voor de veertiende keer in vijftien onderlinge confrontaties troefde Federer Roddick af: 7-6 (5), 7-6 (4), 6-2.

Vooraf werd de confrontatie tussen de nummers 1 en vijf geplaatst aangekondigd als de 'Battle of the Men in Black'. Beide in zwarte tenues gehulde spelers haalden vanaf het begin van de wedstrijd een zeer hoog niveau. In de eerste set serveerden beide spelers zo goed dat er geen enkel breakpunt te noteren viel. Eén enkele minibreak in de tiebreak bracht Federer op een 1-0 voorsprong in sets.

In de tweede set was het van hetzelfde laken een pak. Beide spelers waren dominant in hun servicegames. Roddick slaagde er zowaar in 1 breakkans te forceren, maar deze werd door de onderkoelde Zwitser vakkunding weggeserveerd. Opnieuw moest er een tiebreak aan te pas komen en opnieuw was het Roddick die aan het korste eind trok.

In de derde set kwamen de frustraties bij de Amerikaan boven. Roddick had woorden met een vervelende toeschouwer en ergerde zich aan een challenge van Federer en enkele van zijn eigen keuzes. In de zesde game van de set viel de beslissing. Roddick kwam voor het eerst in de wedstrijd met 15-30 achter en Federer kreeg twee breakkansen, waarvan hij de tweede benutte.

Roddick bleek ook mentaal gebroken en zag zijn angstgegner er met de winst vandoor gaan.

Federer neemt het in de halve finale op tegen Nikolay Davydenko, die Tommy Haas uitschakelde. De andere kwartfinales worden donderdag gespeeld.

bron: sport1.nl
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_52979465
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:54 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij? Als Nadal topfit is en goed speelt, wint hij van iedereen (behalve van Federer op een snelle ondergrond). Van Ferrer had hij al de laatste vier keer gewonnen. En als Nadal en Ferrer beiden goed spelen wint Nadal echt wel hoor.
Nadal had echt niet gewonnen hoor. Nadal kreeg pas in de 4e set last van zijn blessure. In de 3 sets ervoor was hij gewoon fit. En toen werd hij al alle kanten op gestuurd. Dit had Nadal NOOIT gewonnen. Ferrer was gewoon sterker dan hem.
pi_52979471
En de enige keer dat Roddick won was ook nog eens een 3e set tiebreak waarin Fed matchpoints had geloof ik...Wat een dominantie
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_52979486
Oh en Roddick..

Bijna perfect spelen, alles goed doen, super serveren, prachtige groundstrokes. En er toch gewoon in 3 setjes afgaan. Dan weet je dat je wordt geownd...
pi_52979494
Volgende keer gewoon weer proberen .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_52979547
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:16 schreef Norrage het volgende:
En de enige keer dat Roddick won was ook nog eens een 3e set tiebreak waarin Fed matchpoints had geloof ik...Wat een dominantie
Ondanks mn grote verdriet, heb ik nog een tip voor je Jij had toch ook problemen met internet uitval ?
Ik heb flashplayer gedeinstaleerd en opnieuw geinstaleerd. Heb nog geen streams gekeken ( was niet thuis) , maar gisteren overdag met het scorenboard ging het goed.
pi_52979551
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:16 schreef Norrage het volgende:
Halve finale Montreal inderdaad, in 2003.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_52979567
In plaats dat jullie me nou troosten
pi_52979617
Er valt niks te troosten. Gewoon een goed toernooi gespeeld maar diep moeten buigen voor de master, zoals waarschijnlijk iedereen .
pi_52979663
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er valt niks te troosten. Gewoon een goed toernooi gespeeld maar diep moeten buigen voor de master, zoals waarschijnlijk iedereen .
Heb je nog gekeken? Ik heb de wekker gezet . Wordt net pas wakker
pi_52979694
Nee veel te laat naar bed gegaan . Ik wacht wel op je YouTube samenvatting die je ongetwijfeld gaat posten .
pi_52979699
Davydenko gaat gewoon zonder setverlies het toernooi winnen!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_52979714
Zolang Nikolay of Djoko maar niet winnen vind ik alles ok. Wel graag leuke 5 setters
En ik ben blij voor Venus Ze is lief en sterk. Jankovic had ik het ook gegund trouwens.
pi_52979735
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:25 schreef Norrage het volgende:
Davydenko gaat gewoon zonder setverlies het toernooi winnen!
pi_52979773

US Open: Venus in spannende partij langs Jankovic
In misschien wel de mooiste damespartij van de US Open tot nu toe heeft Venus Williams de halve finale van het toernooi weten te bereiken. De Amerikaanse oud-winnares versloeg de als derde geplaatste Jelena Jankovic pas in de tiebreak van de derde set: 4-6, 6-1, 7-6 (4).

Williams begon slordig aan de wedstrijd. Ze verloor haar eerste opslaggame en keek al snel tegen een 4-1 achterstand aan, vooral vanwege een groot aantal ongedwongen fouten. De Amerikaanse, als twaalfde geplaatst in New York, brak nog 1 keer terug, maar moest de set met 6-4 aan Jankovic laten.

In de tweede set kwam Jankovic er nauwelijks aan te pas. De Servische wist slechts één game te maken, nota bene op de service van Williams. Haar eigen service leverde Jankovic drie keer in: 6-1.

De beslissende derde set was van hoog niveau en zeer spannend. Beide speelsters slaagden erin hun servicegames te behouden. Op 6-5, op de service van Williams, wist Jankovic drie keer op deuce te komen, maar de Amerikaanse pakte toch de game en een tiebreak moest de wedstrijd beslissen. Hierin maakte Jankovic vlot vier onnodige fouten, waardoor Williams op 5-1 voor kwam. Op haar tweede matchpoint sloeg de winnares van 2000 en 2001 toe.

In de halve finale wacht de nummer 1 van de wereld, Justine Henin

bron: sport1.nl
pi_52979788
Over samenvattingen gesproken .

Part I
Part II
pi_52979856
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Over samenvattingen gesproken .

Part I
Part II
dank je
  donderdag 6 september 2007 @ 12:34:50 #204
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_52979902
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:16 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Nadal had echt niet gewonnen hoor. Nadal kreeg pas in de 4e set last van zijn blessure. In de 3 sets ervoor was hij gewoon fit. En toen werd hij al alle kanten op gestuurd. Dit had Nadal NOOIT gewonnen. Ferrer was gewoon sterker dan hem.
Je weet toch niet of hij last heeft van zijn blesure? Je kon het misschien niet zien maar dat is iets anders. Nadal zegt dat hij door de pijn heen speelt. Maar goed, we zullen het noit weten. Ferrer speelde in elk geval heel goed vond ik.
  donderdag 6 september 2007 @ 12:35:08 #205
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_52979910
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:54 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Denk je dat Davydenko het Federer moeilijk kan mken?
Nee, ondanks dat hij super in vorm is zijn er gewoon teveel spelers waar Davydenko nooit van kan/gaat winnen.

1. Federer
2. Roddick
3. Blake
4. Nadal
5. Djokovic
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  donderdag 6 september 2007 @ 12:36:17 #206
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_52979945
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:20 schreef kleinzusje het volgende:
In plaats dat jullie me nou troosten
Ik bied mijn troost aan. Vind het helemaal niet leuk voor je.

Volgend jaar wint Andy de US Open en veegt hij Federer in de finale in drie sets van de baan.
pi_52979958
quote:
Op woensdag 5 september 2007 19:07 schreef APK het volgende:
[afbeelding]

Die ballenjongen.
pi_52979995
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:35 schreef XL het volgende:

[..]

Nee, ondanks dat hij super in vorm is zijn er gewoon teveel spelers waar Davydenko nooit van kan/gaat winnen.

1. Federer
2. Roddick
3. Blake
4. Nadal
5. Djokovic
pi_52980045
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:35 schreef XL het volgende:

[..]

1. Federer
2. Roddick
3. Blake
4. Nadal
5. Djokovic
Tegen Djokovic is niet eerlijk, want daar heeft hij nog nooit tegen gespeeld.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_52980100
Djoko moet eerst nog winnen van Moya
Ik vrees dat het hem gaat lukken, maar ik hoop het niet.
Bij Chela - Ferrer maakt het mij niet uit, als het maar leuk en spannend wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')