Na vanavond is het hopelijk meer Roddick dat de klok slaatquote:Op woensdag 5 september 2007 11:15 schreef kleinzusje het volgende:
OP
![]()
Zie alleen een rood kruis bij de 1e Andy![]()
Heb je mn kadootje al opengemaakt![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 11:16 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Na vanavond is het hopelijk meer Roddick dat de klok slaat
quote:Men's Singles - Quarter-Finals
Roger Federer SUI (1)
vs.
Andy Roddick USA (5)
Nikolay Davydenko RUS (4)
vs.
Tommy Haas GER (10)
Juan Ignacio Chela ARG (20)
vs.
David Ferrer ESP (15)
quote:Women's Singles - Quarter-Finals
Justine Henin BEL (1) 7 7 6
vs.
Serena Williams USA (8) 6 3 1
Jelena Jankovic SRB (3)
vs.
Venus Williams USA (12)
Anna Chakvetadze RUS (6)
vs.
Shahar Peer ISR (18)
Absoluut niet, Djoko speelt ook verder met blessures, Nadal maakt zijn blessuretje groter dan het is om te verbloemen dat hij volledig de baan afgeramd wordt.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:49 schreef kleinzusje het volgende:
Maar jemig wat is die Nadal een topvent, helemaal stuk, niet opgevenHij blijft vechten voor elk punt. Djoko had al lang liggen janken en was huilend de baan afgestrompeld.
En wie heeft er ook alweer gewonnen, en wie nietquote:Op woensdag 5 september 2007 11:49 schreef kleinzusje het volgende:
Maar jemig wat is die Nadal een topvent, helemaal stuk, niet opgevenHij blijft vechten voor elk punt. Djoko had al lang liggen janken en was huilend de baan afgestrompeld.
Maar gelukkig heeft niemand het door dat Nadal altijd bij achterstand met de vreemdste dingen op de proppen komtquote:Op woensdag 5 september 2007 11:52 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Absoluut niet, Djoko speelt ook verder met blessures, Nadal maakt zijn blessuretje groter dan het is om te verbloemen dat hij volledig de baan afgeramd wordt.
Vind ik nietquote:Op woensdag 5 september 2007 11:52 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Absoluut niet, Djoko speelt ook verder met blessures, Nadal maakt zijn blessuretje groter dan het is om te verbloemen dat hij volledig de baan afgeramd wordt.
quote:Op woensdag 5 september 2007 11:58 schreef Chivu het volgende:
Nadal verslikt zich in een stukje banaan als het hem uitkomtHoezo hij mekkert niet
En lekker geslapen met die tijger pic boven je bed ?quote:Op woensdag 5 september 2007 11:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En wie heeft er ook alweer gewonnen, en wie niet?
quote:Op woensdag 5 september 2007 12:04 schreef kleinzusje het volgende:
En lekker geslapen met die tijger pic boven je bed ?![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 12:05 schreef Chivu het volgende:
Overigens is die Djokovic wel hypocriet. Tijdens de trainingsessie Nadal nadoen, maar ondertussen voor elke service de bal 50 keer laten stuiteren
Waarquote:Op woensdag 5 september 2007 12:14 schreef Chivu het volgende:
Publiek tegen Andy:"Can you do Roger?"
I'M SO SICK OF HIM!
Wat kun jij ONTZETTEND overdrijven zeg en alles negatief zien over Djokovic. Voor z'n imago klappenquote:Op woensdag 5 september 2007 12:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
klopt
![]()
En nog wat, Andy was veel eerder en beter met het nadoen van spelers. Echt een klasse beter, op een sportieve manier. Djoko is het naar zn kop gestegen. Altijd zeiken na de wedstrijd dat hij te moe is om de pers te woord te staan.
Ook bij een mooi punt van Juan klapte hij, maar wel met zn rug naar Monaco toe en meer voor zijn eigen imago , dan uit respect.
Gisteren in de taxi: "Tis me hier te druk" blabla . Rot dan op![]()
Eerst dacht ik nog, goh wat een lief oorlogskindmaar hij is in welvaart opgevoed, ver van al het geweld, beschermd ed. + dat het geen excuse is voor zn gedrag.
Klopt, ik ben ook wel ergquote:Op woensdag 5 september 2007 12:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat kun jij ONTZETTEND overdrijven zeg en alles negatief zien over Djokovic. Voor z'n imago klappen, dat doet 'ie oprecht en dat ziet een tegenstander ook als het met de rug naar 'm toe is, want dat gebeurt namelijk altijd richting tegenstander.
Hij vindt gewoon dat NY een drukke stad is, mag dat niet?
quote:Op woensdag 5 september 2007 12:38 schreef TheGeneral het volgende:
Hier weer een filmpje van Djokovic zijn impressies.
http://www.segundosaque.com/index.php?id_video=170&id_seccion=5&id_subsec=1&boton=1
Ik zie het ja. Je hoeft ook niets te zeggen, alleen maar genietenquote:Op woensdag 5 september 2007 12:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
( ik durf niks meer te zeggen
)
Lees eens terug![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 12:47 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik zie het ja. Je hoeft ook niets te zeggen, alleen maar genieten![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 11:15 schreef kleinzusje het volgende:
OP
![]()
Zie alleen een rood kruis bij de 1e Andy![]()
Heb je mn kadootje al opengemaakt![]()
Aan de hand van dit filmpje kwam ik dit tegen.quote:
[Tennis] US Open 2007 #8] Met Donkey in topvormquote:Op woensdag 5 september 2007 13:08 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je moet me toch ff helpen want ik heb geen idee waar je het over hebt![]()
Oh had ik niet eens gezien.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[Tennis] US Open 2007 #8] Met Donkey in topvorm![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 13:18 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Oh had ik niet eens gezien.
Dank je wel!Leuk gedaan.
Maar je hoeft dat niet meer te doen hoor![]()
Alleen, Lenny Kravitz, een van mijn favorietenHeb ik dat eens gezegd?
quote:Op woensdag 5 september 2007 13:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wilde er niet mee pimpen, is 1 malig
![]()
Edit: is de favo van Roger![]()
Edit: Ik ben wegFOK
![]()
Ferrer was zo goedquote:Op woensdag 5 september 2007 17:57 schreef Norrage het volgende:
Wat is Serena weer een onsportieve kutdoos zeg...Venus vind ik leuk, Serena is zo'n arrogant rotmens...
Ze heeft nu 3x op rij op een GS van Henin verloren, 3x lag het aan haarzelf, en niet aan Henin, en zat ze te zeiken dat ze eignelijk beter is dan Henin etc etc.....
STOMME DOOS JE HEBT 3x OP RIJ VERLOREN!!!!
Maar Venus is wel altijd lief. Jankovic jammer genoeg ook...Ik hoop dat de winnaar van die wedstrijd het toernooi wint.
En Nadal eruit, had ik niet verwacht toen ik wakker werd...Speelde hij nou zo slecht door zijn blessures of was Ferrer zo goed?
Je hebt gelijk, Venus komt erin.quote:Op woensdag 5 september 2007 17:47 schreef BVO het volgende:
Rafa.
Serena.
Venus.
Waarom staat zij niet eens bij de favo's in de OP?.
[afbeelding]
Wat jij zegt.. Serena kwam dat Henin veel lucky shots had... Ze zei ook dat ze fit was en dat ze uren kon rennen...quote:Op woensdag 5 september 2007 17:57 schreef Norrage het volgende:
Wat is Serena weer een onsportieve kutdoos zeg...Venus vind ik leuk, Serena is zo'n arrogant rotmens...
Ze heeft nu 3x op rij op een GS van Henin verloren, 3x lag het aan haarzelf, en niet aan Henin, en zat ze te zeiken dat ze eignelijk beter is dan Henin etc etc.....
STOMME DOOS JE HEBT 3x OP RIJ VERLOREN!!!!
Maar Venus is wel altijd lief. Jankovic jammer genoeg ook...Ik hoop dat de winnaar van die wedstrijd het toernooi wint.
En Nadal eruit, had ik niet verwacht toen ik wakker werd...Speelde hij nou zo slecht door zijn blessures of was Ferrer zo goed?
Precies, smullen was het dusquote:Op woensdag 5 september 2007 18:49 schreef TheGeneral het volgende:
En Ferrer destroyde Nadal gewoon. Hij werd letterlijk alle kanten op gestuurd. En dat 3,5 uur lang.,, Op het einde kon zelfs Nadal dat niet meer belopen...
Ferrer heeft Nadal dus letterlijk gesloopt.
Terwijl eigenlijk Ferrer daar niet eens had moeten staan... Die simpele backhand die Nalbandian in het net sloeg op MP, terwijl het veld helemaal open lag, had natuurlijk gewoon het einde van Ferrer moeten zijn...quote:
Grmblquote:Op woensdag 5 september 2007 18:59 schreef TheGeneral het volgende:
Terwijl eigenlijk Ferrer daar niet eens had moeten staan... Die simpele backhand die Nalbandian in het net sloeg op MP, terwijl het veld helemaal open lag, had natuurlijk gewoon het einde van Ferrer moeten zijn...
Hahahaquote:
Dat is het enige aardige wat ze heeft gezegd.. Moet je het filmpje ook maar eens kijken... Wat een enge kwal zegquote:Op woensdag 5 september 2007 19:05 schreef BVO het volgende:
Serena zegt wel gewoon "No, I just think she played better", dus een beetje flauw om zo te reageren tegen haar.
Serenaquote:No, I mean, I'm just ‑‑ I really don't feel like talking about it, to be honest. It's like I don't want to get fined. That's the only reason I came (laughter). I can't afford to pay the fines because I keep losing.
Op die foto ziet die Mattek er niet eens zo verschrikkelijk uit als de indruk de je er doorgaans van krijgtquote:
Niet al te vroeg nee. Jankovic - Williams zal rond 01.30 beginnen. Als je pech hebt kan die partij 2 uur duren. Eer Fed en Rod dan op de baan zijn en ingespeeld zijn kun je weer een half uur verder zijn...quote:Op woensdag 5 september 2007 19:37 schreef Ceriel het volgende:
Hoe laat begint Nederlandse tijd die partij tussen Roddick en Federer eigenlijk ongeveer? Zo te zien op de US-open site niet al té vroeg?
Hangt natuurlijk af van de voorgaande partij, maar persoonlijk denk ik om een uur of drie vannachtquote:Op woensdag 5 september 2007 19:37 schreef Ceriel het volgende:
Hoe laat begint Nederlandse tijd die partij tussen Roddick en Federer eigenlijk ongeveer? Zo te zien op de US-open site niet al té vroeg?
Damnz da's minder, had er wel naar uitgekeken. Thnx voor de info.quote:Op woensdag 5 september 2007 19:40 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Niet al te vroeg nee. Jankovic - Williams zal rond 01.30 beginnen. Als je pech hebt kan die partij 2 uur duren. Eer Fed en Rod dan op de baan zijn en ingespeeld zijn kun je weer een half uur verder zijn...
Dus zeg tussen 03.15 en 04.00 denk ik.
Klopt, Nalbandian had die partij gewoon moeten winnen, die bal was dramatisch. Maar voor het verdere verloop van het toernooi was dit wel beter, aangezien Nadal er nu uit ligt.quote:Op woensdag 5 september 2007 18:59 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Terwijl eigenlijk Ferrer daar niet eens had moeten staan... Die simpele backhand die Nalbandian in het net sloeg op MP, terwijl het veld helemaal open lag, had natuurlijk gewoon het einde van Ferrer moeten zijn...
Maar je hoort mij niet klagen hoor
Dit is zeer goed voor Federer zijn nummer 1 ranking.
Nadal![]()
Alsof Nalbandian niet van Nadal had kunnen winnenquote:Op woensdag 5 september 2007 19:57 schreef Mindlight het volgende:
Klopt, Nalbandian had die partij gewoon moeten winnen, die bal was dramatisch. Maar voor het verdere verloop van het toernooi was dit wel beter, aangezien Nadal er nu uit ligt.
Anders ik wel, uiteraard in het voordeel van Haas.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:42 schreef TheGeneral het volgende:
Ik hoop op een mooie 5 setter.
quote:Op woensdag 5 september 2007 20:47 schreef Ambrosius het volgende:
We hebben iig uiterst kundig en totaal niet storend commentaar.
Ach, Serena is blijkbaar gefrustreerd dat ze niet langer de beste is en later niet herinnerd zal worden als de beste speelster van haar generatie.quote:Wat is Serena weer een onsportieve kutdoos zeg...Venus vind ik leuk, Serena is zo'n arrogant rotmens...
Heeft ie ookquote:Op woensdag 5 september 2007 21:32 schreef TheGeneral het volgende:
Haas staat 1 break achter en Ted praat alsof hij de partij al heeft verlroen...
Idd, dit wordt de volgende 3 setter voor Nicolay. Wel knap op zich. Het is dan wel gelijk afgelopenquote:Op woensdag 5 september 2007 21:49 schreef TheGeneral het volgende:
Haas is niet echt scherp nee.
Vannacht, zet de wekker maar rond half 4quote:Op woensdag 5 september 2007 21:57 schreef Buakaw het volgende:
is vanavond Fed nog?
Ach, gewoon gaan slapen en de wekker zetten.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn wat een tijd, half 4. Chakvetadze stond aardig te spelen
. Het jurkje van Szavay
.
Mijn ideequote:Op woensdag 5 september 2007 22:10 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ach, gewoon gaan slapen en de wekker zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |