Anders ik wel, uiteraard in het voordeel van Haas.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:42 schreef TheGeneral het volgende:
Ik hoop op een mooie 5 setter.
quote:Op woensdag 5 september 2007 20:47 schreef Ambrosius het volgende:
We hebben iig uiterst kundig en totaal niet storend commentaar.
Ach, Serena is blijkbaar gefrustreerd dat ze niet langer de beste is en later niet herinnerd zal worden als de beste speelster van haar generatie.quote:Wat is Serena weer een onsportieve kutdoos zeg...Venus vind ik leuk, Serena is zo'n arrogant rotmens...
Ze heeft nu 3x op rij op een GS van Henin verloren, 3x lag het aan haarzelf, en niet aan Henin, en zat ze te zeiken dat ze eignelijk beter is dan Henin etc etc.....
Heeft ie ookquote:Op woensdag 5 september 2007 21:32 schreef TheGeneral het volgende:
Haas staat 1 break achter en Ted praat alsof hij de partij al heeft verlroen...
Idd, dit wordt de volgende 3 setter voor Nicolay. Wel knap op zich. Het is dan wel gelijk afgelopenquote:Op woensdag 5 september 2007 21:49 schreef TheGeneral het volgende:
Haas is niet echt scherp nee.
Vannacht, zet de wekker maar rond half 4quote:Op woensdag 5 september 2007 21:57 schreef Buakaw het volgende:
is vanavond Fed nog?
Ach, gewoon gaan slapen en de wekker zetten.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn wat een tijd, half 4. Chakvetadze stond aardig te spelen
. Het jurkje van Szavay
.
Mijn ideequote:Op woensdag 5 september 2007 22:10 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ach, gewoon gaan slapen en de wekker zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |