Dat zou echt cool zijn.quote:Op donderdag 6 september 2007 20:48 schreef Buakaw het volgende:
FedererDie gaat tot zijn 35e door, elk jaar min. 3 GS, die gaat ruim over de 30 heen....
![]()
Ja, klopt. Maar ik ben blij dat iemand daar even bij stilstaat.quote:Op donderdag 6 september 2007 20:01 schreef Buakaw het volgende:
[..]
WAaaaat?Nu heb je Federer-Fan's zijn hart gebroken
![]()
Kleinzusje, kun je me nog uitleggen hoe je smileys zoals die boze cheerleadersmiley maakt?quote:Op donderdag 6 september 2007 20:40 schreef kleinzusje het volgende:
WTF waarom niet Andy tegen Chela + Blake en Stan er nog in [afbeelding]![]()
[afbeelding]![]()
heeft Fed de editknop uitgevonden?quote:Op donderdag 6 september 2007 21:01 schreef Tim86 het volgende:
daarom heeft god de edit knop uitgevonden
jup, hoeft toch niet zoveel te trainen..heeft veel vrije tijdquote:Op donderdag 6 september 2007 21:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
heeft Fed de editknop uitgevonden?
Ik maakte een misberekening, dan zou die rond de 40 uitkomenquote:
we moeten de knop eigenlijk Fedit noemen trouwensquote:Op donderdag 6 september 2007 21:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
heeft Fed de editknop uitgevonden?
ja slaat helemaal nergens op dit...ga er echt niet op wachten hoor..pak hooguit een uurtje mee als ik toevallig op en thuis benquote:Op donderdag 6 september 2007 21:28 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Ferrer, eigenlijk veel beter dan Chela.
En nu wachten tot 1.30.
quote:Op donderdag 6 september 2007 21:19 schreef Buakaw het volgende:
[..]
Ik maakte een misberekening, dan zou die rond de 40 uitkomen![]()
![]()
![]()
mja, dat is ook ruim over de 30dus zat eigenlijk toch wel goed
![]()
![]()
![]()
Ja, echt suf is dat. Waarom plannen ze die wedstrijden niet gewoon achter elkaar.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:28 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Ferrer, eigenlijk veel beter dan Chela.
En nu wachten tot 1.30.
Ik denk dat Henin haar moet kunnen pakken. Henin is vaster, brengt veel terug.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:48 schreef Tim86 het volgende:
kan nog leuk gaan worden morgen met Venus tegen Henin...al niet meer tegen elkaar gespeeld sinds 2003...H2H: 7-1 Williams
in mijn ogen ook, maarja, dit betekent wel dat ze moeite heeft met haar speltype..quote:Op donderdag 6 september 2007 22:53 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik denk dat Henin haar moet kunnen pakken. Henin is vaster, brengt veel terug.
Ik hoop zo dat Venus wintquote:Op donderdag 6 september 2007 21:48 schreef Tim86 het volgende:
kan nog leuk gaan worden morgen met Venus tegen Henin...al niet meer tegen elkaar gespeeld sinds 2003...H2H: 7-1 Williams
quote:Op donderdag 6 september 2007 23:23 schreef Chivu het volgende:
Ik mis tennis, flikker op met turnen. Zend gewoon even een herhaling van Ferrer uit ofzo.
heb geen idee...ze zal wel de trots van de familie op willen houden maargoed..dat wilde Serena net zo goed..quote:Op donderdag 6 september 2007 23:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat Venus wint![]()
En het klopt toch dat Venus beter mept als haar zus er uit ligt ?
FFan ik jat die smileys overal en nergens, maak ze niet zelf
Doe mij dat laatste maarquote:Op donderdag 6 september 2007 22:49 schreef XL het volgende:
Ferrer was goed, maar niet goed genoeg om echt een rol van betekenis te gaan spelen. Gewoon in drie sets eraf tegen Djoko.... en anders verslaat hij Moya maar gaat hij er in drie sets af tegen Fed.
Nou ja, nog dik een half uurquote:Op vrijdag 7 september 2007 00:50 schreef Tim86 het volgende:
bijnaaaaaaaaaaa
hoezo? Stadion is al hele tijd niet meer in gespeeld..middagsessie is er al uit en avondsessie erin lijkt me..quote:
Ik hoop het niet nee. Nu Eurosport nog ff overschakelen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hoezo? Stadion is al hele tijd niet meer in gespeeld..middagsessie is er al uit en avondsessie erin lijkt me..
Vertraging is dus niet nodig lijkt me?
Het begint om 1.30 ongeveer.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hoezo? Stadion is al hele tijd niet meer in gespeeld..middagsessie is er al uit en avondsessie erin lijkt me..
Vertraging is dus niet nodig lijkt me?
Heb jij ook eurosport 2 ineens. Ik snap er niks vanquote:Op vrijdag 7 september 2007 01:14 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik hoop het niet nee. Nu Eurosport nog ff overschakelen.
Nee ik heb geen Eurosport 2.quote:Op vrijdag 7 september 2007 01:22 schreef Zhivago het volgende:
[..]
Heb jij ook eurosport 2 ineens. Ik snap er niks van![]()
Jup.. Ze komen nu het veld op.quote:Op vrijdag 7 september 2007 01:31 schreef Ambrosius het volgende:
En nog warmspelen ook, 1.40 dus ofzo.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 01:38 schreef RayMania het volgende:
Hup Carlos!
We zullen het toch niet beleven dat Ferrer in een grand slam finale komt te staan..quote:Op vrijdag 7 september 2007 01:50 schreef Tim86 het volgende:
als Djoko met 3-1 of 3-2 wint ben ik een gelukkig man
Volgende ronde pakt Ferrer hem dan op fitheid
Zoals hij nu staat te spelen? Graagquote:Op vrijdag 7 september 2007 01:52 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
We zullen het toch niet beleven dat Ferrer in een grand slam finale komt te staan..![]()
Moya wint in 4, denk ik.quote:Op vrijdag 7 september 2007 01:50 schreef Tim86 het volgende:
als Djoko met 3-1 of 3-2 wint ben ik een gelukkig man
Volgende ronde pakt Ferrer hem dan op fitheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |