Same herequote:Op dinsdag 4 september 2007 18:45 schreef miraculeus het volgende:
Volgens mij heb ik een streamlock nog nooit zo spannend gevonden,
maar ja, ben bang dat het met een sisser afloopt.
helaas pindakaas
Als je ze maar niet hier gaat spammenquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:48 schreef DrsH het volgende:
Ik heb twee boeken geschreven over DGK en lig dus ruimschoots voor op de twee vrouwelijke ex DGK deelneemsters. Sterker nog ik heb ook al een uitgever Wolt... Kluwe... . Het zijn twee Psycho Thrillers, ISDN nummers volgen binnenkort
quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:51 schreef markisboer het volgende:
op is oke holle holle
Als er een echte exit is voor Amanda, zal Brian niet schromen om hier en daar een echt bloedneusje uit te delen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:50 schreef Copycat het volgende:
Na de streamlock is de hele villa verlaten.
En toen werd ik wakker.
Ben benieuwd of er dadelijk, als de lock eraf is, wederom heel veel neusjes doen alsof ze bloeden.
Ik ook! Ik wacht bijna mn halve leven al! Altijd en overal maar wachten! Bij de slager, bakker supermarkt groenteboer en nu ook al hier!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:51 schreef miraculeus het volgende:
Ik haat wachten
ben bang van wel, maar dan maken ze zich echt volstrekt belachelijk, niet dat ze dat nog niet hadden gedaan....quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:54 schreef Desii het volgende:
Er zal wel niemand uitgaan.... had ik ook niet verwacht... maar er zal iig een hartig woordje gesproken worden... en terecht!!
quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:54 schreef lillkiss het volgende:
als het nou snel donker wordt kunnen we nog een beetje naar binnen kijken..
Die hartige woordjes zetten alleen geen zoden aan de dijk. Gisteren zijn ze ook streng toegesproken om vervolgens geen strobreed in de weg te worden gelegd bij een even haatdragend vervolg.quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:54 schreef Desii het volgende:
Er zal wel niemand uitgaan.... had ik ook niet verwacht... maar er zal iig een hartig woordje gesproken worden... en terecht!!
Gelukkig hoef ik vandaag niet op de uitzending te wachtenquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:57 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik ook! Ik wacht bijna mn halve leven al! Altijd en overal maar wachten! Bij de slager, bakker supermarkt groenteboer en nu ook al hier!!
Héhé.. Eindelijk mensen die er wat van zeggen....quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:37 schreef Sug4r het volgende:
Nadia besprak eerder uitvoerig met Amanda een brief van haar vriendin thuis die haar duidelijk niet zint. Haar vriendin vindt Nadia niet haarzelf in het huis en dat Nadia zich ordinair gedraagt. Ze heeft over Dennis geen goed woord over. Ze noemt hem zelfs Denniks
Jaap had het over de la die Amanda naar Huub gooide: streamlock.quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:59 schreef wie.. het volgende:
Wat is er loos ? Amanda eruit ? waarom ? Fok is erg traag dus zoeken gaat best moelijk :/
Wat is dit nou weer voor onzin, stelletje mongolen daarquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:00 schreef Dreamboy het volgende:
[afbeelding]
http://www.tien.tv/degoudenkooi/homepage.html
10 site
ja zeker een eng groepsproces ik ben het met je eens dit is niet omkeerbaar en dat zullen de zg 3 psychologen ook kunnen beamen denk ik zo.......dus nokken met die zooiquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die hartige woordjes zetten alleen geen zoden aan de dijk. Gisteren zijn ze ook streng toegesproken om vervolgens geen strobreed in de weg te worden gelegd bij een even haatdragend vervolg.
Dat enge groepsproces dat daar gaande is, is niet meer omkeerbaar, ben ik bang.
Toch nog 30% die vindt dat ze het verdient.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:00 schreef Dreamboy het volgende:
[afbeelding]
http://www.tien.tv/degoudenkooi/homepage.html
10 site
Woej, krijgen we dan toch Stanford gevangenis experiment taferelen?quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:03 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja zeker een eng groepsproces ik ben het met je eens dit is niet omkeerbaar en dat zullen de zg 3 psychologen ook kunnen beamen denk ik zo.......dus nokken met die zooi
Aha vandaar die streamlockquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Jaap had het over de la die Amanda naar Huub gooide: streamlock.
Huub en Lieke hadden het over een eventueel vertrek van Amanda: streamlock.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:06 schreef Kinga het volgende:
Woej, krijgen we dan toch Stanford gevangenis experiment taferelen?
Het is wel omkeerbaar.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:03 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja zeker een eng groepsproces ik ben het met je eens dit is niet omkeerbaar en dat zullen de zg 3 psychologen ook kunnen beamen denk ik zo.......dus nokken met die zooi
Das dennisquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:08 schreef Kinga het volgende:
Een ooievaar! Of wat is het?
vanwege deze tekst op de hyves van jaap, overweegt jaap een carriere als entertainer op lagere scholenquote:JAAAAAAAP POWEERRRR
WY HEBBEN EEN IMITATIE OP SGOOL
Als je nu naar de streams kijkt zie je precies wat er op dat moment te zien wasquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:10 schreef Kinga het volgende:
Ergens een filmpje van de la gooi actie?
en de popoll natuurlijkquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:09 schreef Zora01 het volgende:
pfff lekker is dat.. kids opbed.. afwas gedaan.. zetel me voor de pc... en een streamlock siert mijn scherm....
om moedeloos van te worden... pffff
enige lichtpuntje is het mogelijke verterk van amandel, maar ik durf daar al niet eens op te hopen..
kutrtl
Dus toch. Kan goed zijn dat ze dat nu aan het bespreken zijn. Opvallend is wel dat alles angstvallig donker is in dat hok, geen lichtje te bekennen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:10 schreef lillkiss het volgende:
http://blog.zoek-ik.nl/20(...)neren-en-wegstemmen/
Jaap waarschuwde Dennix ook voor Nadia die heeft ook van die trekje om te gaan slaan en gooien.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als Amanda gegooid heeft met een lade....en geraakt, dan kunnen ze er bijna niet omheen. Aan de andere kant, Huub gooide met een schoen, nog eentje en met een appel afgelopen weekend. Je weet bij DGK maar nooit hoe ze het fixen. Handige bliksems daar!
Jaap waarschuwde Dennix ook voor Nadia die heeft ook van die trekjes om te gaan slaan en gooien.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als Amanda gegooid heeft met een lade....en geraakt, dan kunnen ze er bijna niet omheen. Aan de andere kant, Huub gooide met een schoen, nog eentje en met een appel afgelopen weekend. Je weet bij DGK maar nooit hoe ze het fixen. Handige bliksems daar!
gaat hij voor de educatie aspergojaap? mm .........het pestproject van jaap. Hij heeft best een voorbeeldfunctie, ik denk wel dat hij dat best kan...........quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:12 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
vanwege deze tekst op de hyves van jaap, overweegt jaap een carriere als entertainer op lagere scholen
Ik dacht dat het een Polifinario was, kan me vergissen natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:14 schreef pullup het volgende:
Ik zie een klapwiek-wielewaal rondstappen![]()
ze zenden net de herhaling uit !quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Als je nu naar de streams kijkt zie je precies wat er op dat moment te zien was![]()
er gaat echt niemand naar huis.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En daar is appeltje weer.Had je gemist vandaag.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Leuke fotoquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:21 schreef Lady-night het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=38982&sess=794
Het is nog maar een uur en vijf minuten hoor... berg je maar vast als het een 'grote' wordt zoals afgelopen zondagmiddagquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:27 schreef wie.. het volgende:
Belachelijk zeg deze streamlock ik heb 1 weeks streams genomen 2 dagen alleen all locks gezien..
quote:
Waarom zou ze ze niet alletwee nemen. Ze heeft dan 50 procent kans dat ze óf het miljoen heeft óf er van kan profiteren.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:23 schreef Copycat het volgende:
Als Amanda (laat mij nog even dromen) eruit gaat, op zeker (100%, dus) dat Nadia Dennis laat vallen als een baksteen en zich direct op Brian werpt. Dat mens kent geen scrupules. En Brian laat zich maar wat graag bewerkstelligen, vermoed ik.
Je ziet alleen wat licht in de huiskamer, in de rest van dat hok is het pitch-dark.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:27 schreef blomst het volgende:
Of zijn ze allemaal naar huis? de villa lijkt zo domker.
Is dat de ex vriend van M.W.S.???????quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:29 schreef Nomrc2 het volgende:
na het verlaten van de villa heeft ook gouden amanda een miljonair aan de haak geslagen
veel kontakt tussen de twee geliefden is er niet omdat willem h. zich momenteel ,in afwachting van zijn proces, in de gevangenis bevind
gouden amanda is dolgelukkig en verwacht dat ze snel zullen trouwen
quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarom zou ze ze niet alletwee nemen. Ze heeft dan 50 procent kans dat ze óf het miljoen heeft óf er van kan profiteren.
Huub loopt naar Fries en er is weer niks aan de hand.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:35 schreef Leandra het volgende:
Loopt Huub naar achter??
Het schijnt dat Dennis van anaal houdt, raad nu eens wie daar ook wel iets mee heeft?quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou ze zo maar eens kunnen proberen, inderdaad. Maar of die twee haantjes allebei gedeelde eerste viool willen spelen?
Lieke:....die krijgt een beloning, rot op, en close.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:38 schreef blomst het volgende:
Lieke is niet blij.
What the fuck?quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:38 schreef Disana het volgende:
Lieke: degene die dat allemaal bij me opwekt, krijgt een beloning, rot op.
Kan kloppen ja, die studeerde die.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:42 schreef Leandra het volgende:
Huub speelt Candle in the wind??
quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:42 schreef Leandra het volgende:
Huub speelt Candle in the wind??
Je zou dan kunnen denken aan Amanda, die misschien toch haar makeuptasje heeft 'verlegd'? Ik kan nog niets beters bedenken, maar iemand is dus beloond en Lieke vindt dat die persoon haar heeft benadeeld.quote:
De propaganda werkt! heading bij een foto van de a4tjes. Spreken ze nu hun wensgedachte uit?quote:19:20 - Wijntje of glühwein?
We zijn benieuwd of er in de zomer van volgend jaar al een winnaar bekend is. Diegene kan dan namelijk gaan genieten van het zwembad en de mooie tuin! Iets wat deze zomer een beetje uitbleef vanwege de weinige zonnestraaltjes. Ook morgen kunnen we geen tropische temperaturen verwachten. De bewolking neemt vannacht al toe en het zal morgen gaan motregenen. Ach, met glühwein in de jacuzzi is ook nog een optie!
18:46 - Huub hoeft Dennis geen moment te vergeten!
Jaap heeft gisteren met Dennis flink lopen knutselen. Overal in de villa hangen nu a4-tjes die voor Huub bestemd zijn. Ach, bezigheidstherapie…
Er is meer gezegd.. want de bende van 5 is veel te vrolijk en Lieke zwaar over de zeik.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgens mij hebben ze een donderpreek gehad, vijf tegen twee mag niet meer .....
En dat gaan ze elke dag herhalen, zeker.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgens mij hebben ze een donderpreek gehad, vijf tegen twee mag niet meer .....
Knap werk moet ik zeggen en dat terwijl bijna iedereen weet dat het eind december einde verhaal is.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
De propaganda werkt! heading bij een foto van de a4tjes. Spreken ze nu hun wensgedachte uit?
De nix is een doodskopquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:47 schreef Leandra het volgende:
Dennis vind dat aan hun taktiek helemaal niets moet veranderen, het moet alleen gedoseerd worden..
Yeah right Dennis... je bent al weken aan het knallen, geweldige taktiek 100%
En weer een herhaling van de zetten van gisteren. En hoogstwaarschijnlijk een proefje van de zetten van morgen ...quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:49 schreef Clank het volgende:
[..]
Er is meer gezegd.. want de bende van 5 is veel te vrolijk en Lieke zwaar over de zeik.
Gelul, hij bedacht het en heeft de hele dag gelachen van de pret.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:43 schreef Leandra het volgende:
Jaap wil voorstellen dat er binnen de tegenstanders die er zijn toch een soort van normale omgang gaat zijn (hij is volgens eigen zeggen nogal geschrokken van de agressie van vanmorgen)
Ik vind ze niet zo vrolijk. Meer licht opstandig.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:49 schreef Clank het volgende:
[..]
Er is meer gezegd.. want de bende van 5 is veel te vrolijk en Lieke zwaar over de zeik.
Ja maar, we kennen Dennix nog helemaal niet, dat vertelde hij vanmiddag tegen Naad, we moeten nog even wachten op de echte Dennix.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:47 schreef Leandra het volgende:
Dennis vind dat aan hun taktiek helemaal niets moet veranderen, het moet alleen gedoseerd worden..
Yeah right Dennis... je bent al weken aan het knallen, geweldige taktiek 100%
Zoals ik al schreef pakt ze voornamelijk post in. Ze gooide enveloppes weg die in de prullenmand in de slaapkamer lagen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:51 schreef Leandra het volgende:
Is Lieke nou aan het inpakken?? En wat gooit ze weg??
Ondertussen pakt Nadia nog even haar lipgloss af en weigert het terug te geven, en Amanda en Nadia wandelen weg met de woorden dat ze toch ook wel eens iets kan delen![]()
![]()
Wat zat nadia nou te zeiken dan over die lipgloss ze wil toch geen hema make upquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:52 schreef Leandra het volgende:
Wat mij betreft had Lieke net Nadia's arm mogen breken...... gvd wat een vieze vuile tyfussnol is het
+1, twee armen graagquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:52 schreef Leandra het volgende:
Wat mij betreft had Lieke net Nadia's arm mogen breken...... gvd wat een vieze vuile tyfussnol is het
Jups, alweer geen sex voor Huub vanavondquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:50 schreef lillkiss het volgende:
lieke is boos
Vandaag nog AFGEKRAAKT AL 2 EURO MAKUPquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:51 schreef pullup het volgende:
En na alles wat er gebeurt is ook nog over de zeik zijn dat ze niet zomaar lipgloss krijgt van Lieke
Unfuckingbelievable. Als ik niet beter zou weten, zou ik denken dat je me in het ootje nam.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:51 schreef Leandra het volgende:
Is Lieke nou aan het inpakken?? En wat gooit ze weg??
Ondertussen pakt Nadia nog even haar lipgloss af en weigert het terug te geven, en Amanda en Nadia wandelen weg met de woorden dat ze toch ook wel eens iets kan delen![]()
![]()
Hou je de sex van Huub en Lieke bij, net als Brian en Jaap, in een notitieboekje?quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, alweer geen sex voor Huub vanavond
quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, alweer geen sex voor Huub vanavond
Er was vanochtend een ruzie tussen Amanda en Lieke waarna de 5 weer kwam bashen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:57 schreef Py het volgende:
Is Lieke Nadia te lijf gegaan? Watskebeurt?
Ik heb Jaap zijn boekje mogen inkijken, staat een hoop inquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hou je de sex van Huub en Lieke bij, net als Brian en Jaap, in een notitieboekje?![]()
in de slaapkamer Lieke ruimt haar post op.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:00 schreef beequeen het volgende:
Waar zijn Huub en Lieke? Ik weiger te luisteren naar deze aso"s.![]()
Van voren, van onder, van boven of van achter is het niet veel beterquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:01 schreef riri het volgende:
wat een lelijk profiel heeft Jaap....helemaal een ingedeukte kop vanaf de zijkant gezien
ik ben net gaan wokken ..........kom terug en kan er werkelijk geen chocola meer van maken......quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:59 schreef Dreamboy het volgende:
Geen 5 tegen 2 meer als ik zo naar Jaap en Dennix luister.
Inderdaad aso's die lul denix denkt dat hij het heeft gemaakt,en maar slijmen bij die dikke klootzakquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:00 schreef beequeen het volgende:
Waar zijn Huub en Lieke? Ik weiger te luisteren naar deze aso"s.![]()
Dat wordt een hel.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:00 schreef Clank het volgende:
Dennis wil het op gaan lossen met humor?? HOE??!!
Thanxquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Er was vanochtend een ruzie tussen Amanda en Lieke waarna de 5 weer kwam bashen.
Gedurende de lock schijnt Amanda een lade richting Huub of Lieke te hebben gegooid die goed raak was.
Jaap zit al de hele dag te hinten dat dat goed stom was en wel eens een exit kan betekenen.
Poesie mauw.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:03 schreef Borga het volgende:
[..]
Dat wordt een hel.Dan gaat hij grappige liedjes zingen
![]()
![]()
![]()
Ja.. 5 tegen 2 is toch niet zón goed idee.. Jaap en Dennis samen tegen Huub en Lieke.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:01 schreef ruby het volgende:
Ach, komt er weer zo'n geforceerd gesprek?
En ondertussen zijn de dames aan het bespreken in welke mate hij homo is, en of hij niet toch een beetje bi isquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:02 schreef Jewscky het volgende:
[..]
Inderdaad aso's die lul denix denkt dat hij het heeft gemaakt,en maar slijmen bij die dikke klootzak![]()
chocola maken in de wok lijkt mij ook geen goed idee.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:02 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik ben net gaan wokken ..........kom terug en kan er werkelijk geen chocola meer van maken......![]()
Nee, de lade ging richting Huub. Dat bleek uit de woorden van Huub zelf later op de dag.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:03 schreef Py het volgende:
[..]
Thanx![]()
Dan zel die lade wel richting Lieke zijn gegaan en goed raak geweest idd waarschijnlijk als ik Lieke nu zie. Eerst Brian van t weekend en nu die lade. Terwijl zij zelf zo clean probeert te spelen. Dit is zwaar voor een meisje met een sterk rechtvaardigheidsgevoel.
chocothai..........quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:04 schreef blomst het volgende:
[..]
chocola maken in de wok lijkt mij ook geen goed idee.![]()
Precies, laat de bende van 5 maar eens flink op hun bek gaanquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:03 schreef blomst het volgende:
Als er niemand naar huis gaat gooi dan de popupol er maar in.
Lieke heeft via de post een leuk aanbod gehad om mee te gaan naar curaçao, dat kan nu wel heel verleidelijk voor haar zijn.
O. Dacht net dat ik het snapte.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, de lade ging richting Huub. Dat bleek uit de woorden van Huub zelf later op de dag.
Als we dat eens wisten. Haar eerste woorden die we konden horen waren letterlijkquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:07 schreef Py het volgende:
[..]
O. Dacht net dat ik het snapte.![]()
Waarom is Lieke nu zo pissed dan?
Chocolade wokken?quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:02 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik ben net gaan wokken ..........kom terug en kan er werkelijk geen chocola meer van maken......![]()
Bwian gaat dit fantastisch vindenquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:05 schreef Dreamboy het volgende:
Dennix. we moeten niet meer Brian er bij halen.
Nou dan heeft Brian niets meer te doen.
Dat was ook de reden dat ik nog twijfel of die la niet richting Lieke is gegaan.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:07 schreef Py het volgende:
[..]
O. Dacht net dat ik het snapte.![]()
Waarom is Lieke nu zo pissed dan?
Dan is Lieke ontploft tijdens de preek tijdens de streamlock?quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Als we dat eens wisten. Haar eerste woorden die we konden horen waren letterlijk
degene die dat allemaal bij me opwekt, krijgt een beloning, rot op.
Huub vertelde tegen Carlos dat Amanda een la tegen hem aan had gegooidquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was ook de reden dat ik nog twijfel of die la niet richting Lieke is gegaan.![]()
We zullen het wel op de bank horen hoop ik
Okquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Huub vertelde tegen Carlos dat Amanda een la tegen hem aan had gegooid
Ja, ik ook wel. Maar dat puzzelen met flarden van zinnetjes heeft ook wel watquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:10 schreef Py het volgende:
[..]
Dan is Lieke ontploft tijdens de preek tijdens de streamlock?
KwilwetenhoetzitKwilwetenhoetzitKwilwetenhoetzit
quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:06 schreef akveor het volgende:
Ik heb vanmiddag een abonnement genomen op de DGK SMS service. Lijkt me best een gezellig programma.... Ik denk dat ik binnenkort ook maar de streams aanschaf.
Aan zijn onderkin en pafferige kutkop te zien groeit hij idd lekker. Net als zijn dikke boezemvriend Jaap, de klootzak.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dennis gaat net zo groot als Jaap worden, minimaal vermoed ik. Hij blijft groeien, groeien, groeien
moeten ze op de bank dan? en zoja is de tijd al bekend?quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was ook de reden dat ik nog twijfel of die la niet richting Lieke is gegaan.![]()
We zullen het wel op de bank horen hoop ik
Wat een kutwijf ook hè... mevrouw jankt al als ze een gescheurde nagel heeft, en het dan nu jammer vinden dat ze moeten stoppen?? Met wat, de terror op Lieke??? Dat hadden ze eens richting haar moeten flikken.... ze was inmiddels al gillend de poort uitgerend, de villa achterlatend met de waterschade van haar Niagara watervallen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:01 schreef Disana het volgende:
Amanda tegen Nadia: Hoe vond je ons gesprek.
Nadia: Goed. Wel jammer dat we moeten stoppen.
Een beetje van de twee, een beetje veel van achter.....quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is hier iemand, die gelooft dat dit vanuit Dennis en Jaap zelf komt ???
Ja iddquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel. Maar dat puzzelen met flarden van zinnetjes heeft ook wel wat![]()
Staat de apenkooi open?quote:
Ik niet, het is al duidelijk vanaf dag 1 dat Jaap met Dennix moest bonden en volgens mij is Jaap daar helemaal niet blij mee maar kan hij niet anders.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is hier iemand, die gelooft dat dit vanuit Dennis en Jaap zelf komt ???
ja.... dat heb ik geschreven.... het is toch ook zo en daarbij hoopte ik op Jaap zijn ego in te spelen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:16 schreef Disana het volgende:
'Ik mis jullie samen, en daarin sta ik niet alleen.' De brief van Desii voor Huub en Jaap?
[afbeelding]
Dat hangt van je karakter af. Dennis speelt volgens mij de rol van zijn leven. Hij heeft gezegd dat hij zich nog nooit zo sterk heeft gevoeld.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:17 schreef noekje het volgende:
Het lijkt me zo ongezond om alleen maar negatief te zijn, dagen lang en dat op één persoon gericht.
Dit meen ik serieus.
Leuk dat je brief in de utizending is gekomenquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:18 schreef Desii het volgende:
[..]
ja.... dat heb ik geschreven.... het is toch ook zo en daarbij hoopte ik op Jaap zijn ego in te spelen.
Ik heb het niet zo soft bedoeld, als hij het nu voorlas
klopt... want daar heb ik juist opgeletquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:17 schreef Dreamboy het volgende:
Huub zie helemaal niets tegen Jaap over die brief hij gaf hem en liep gelijk weg.
T zou kunnen dat Jaap door achter wordt 'gestimuleerd'.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik niet, het is al duidelijk vanaf dag 1 dat Jaap met Dennix moest bonden en volgens mij is Jaap daar helemaal niet blij mee maar kan hij niet anders.
Toch is het opvallend dat hij hem nog een keer wou lezen, en zelfs voorlas. Je brief laat hem dus niet koud.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:18 schreef Desii het volgende:
[..]
ja.... dat heb ik geschreven.... het is toch ook zo en daarbij hoopte ik op Jaap zijn ego in te spelen.
Ik heb het niet zo soft bedoeld, als hij het nu voorlas
Jaap snapt ook wel dat hij nergens is zonder Huub maar er is geen weg meer terug. Jammer Jaap.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:17 schreef Kinga het volgende:
Zoals wij scoren?
OH PLEASE JAAP. Voor een hoogbegaafde vent is hij verdomde stom.
hier staat alles op mutequote:Op dinsdag 4 september 2007 20:17 schreef Kinga het volgende:
Ik kan naar dat gelul van Dennix niet luisteren. Wat een idioot.
ja dat is ook heel ongezond dat noemt men toch een obsessie? het is energie die verkeerd gebruikt wordt en tot niks leidt.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:17 schreef noekje het volgende:
Het lijkt me zo ongezond om alleen maar negatief te zijn, dagen lang en dat op één persoon gericht.
Dit meen ik serieus.
denix was even alleen en bleef in hetgangetje staan,want Jaap was er niet bij ,quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:17 schreef Kinga het volgende:
Ik kan naar dat gelul van Dennix niet luisteren. Wat een idioot.
De enige reden dat Klodder Jaap bij die barbaren mee doet is vanwege zijn ''dekking''.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:17 schreef Kinga het volgende:
Zoals wij scoren?
OH PLEASE JAAP. Voor een hoogbegaafde vent is hij verdomde stom.
dat is de rol van Lostjaap en die speelt hij met vervequote:Op dinsdag 4 september 2007 20:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap snapt ook wel dat hij nergens is zonder Huub maar er is geen weg meer terug. Jammer Jaap.![]()
Vandaar de streamlocks en de herhaling van zetten. Ze kunnen en hebben niks anders.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:17 schreef noekje het volgende:
Dit meen ik serieus.
hahahahahahah wat is die dennis toch een laffe hyenaquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:21 schreef Taurus het volgende:
Jaap zegt: "Gewoon constant 1 van ons bij hem in de buurt. We wisselen af"
Bange Dennis: "Ehmmmm ... nee... nee dat vind ik nou weer net té"
Het feit dat hij zich zo sterk voelt omdat hij anderen het leven zuur maakt hangt zeker af van zijn karakter maar ik vind het alsnog niet gezond of normaal. Ik vind het eng en dat meen ik ook. Ik zou het iig niet in me hebben.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat hangt van je karakter af. Dennis speelt volgens mij de rol van zijn leven. Hij heeft gezegd dat hij zich nog nooit zo sterk heeft gevoeld.
Jaap heeft zijn kans vergooitquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:21 schreef pullup het volgende:
Dat is wel weer grappig. Zodra Jaap voorstelt om af te wisselen slaat de paniek bij Dennis toe dat hij het wel eens alleen zou moeten doen.
Slecht plan Jaap
De redactie effent de weg voor een nieuwe samenwerking tussen Huub en Jaap door Lieke een toneelhaak te gevenquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap snapt ook wel dat hij nergens is zonder Huub maar er is geen weg meer terug. Jammer Jaap.![]()
Jaap kan binnen één dag weer het vriendje van Huub spelen/zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geloof absoluut niet dat Jaap de illusie heeft dat hij kan winnen. Hij probeert de boel te manipuleren en chanteren, daarom wil hij nog een tijdje blijven zitten omdat hij weet dat er op de korte termijn niemand weggestemd gaat worden.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:19 schreef Py het volgende:
[..]
T zou kunnen dat Jaap door achter wordt 'gestimuleerd'.
Maar Jaap heeft beredeneerd dat hij met Huub en Lieke altijd derde wordt. Daarom is hij nu bij Dennis.
Dat laatste: sommige mensen willen of kunnen niet redenerenquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Het feit dat hij zich zo sterk voelt omdat hij anderen het leven zuur maakt hangt zeker af van zijn karakter maar ik vind het alsnog niet gezond of normaal. Ik vind het eng en dat meen ik ook. Ik zou het iig niet in me hebben.
(ook met Eric keurde ik het af want schijnbaar wordt er regelmatig gedacht dat als je dit afkeurt, dat wel goedkeurde)
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:22 schreef noekje het volgende:
Het feit dat hij zich zo sterk voelt omdat hij anderen het leven zuur maakt hangt zeker af van zijn karakter maar ik vind het alsnog niet gezond of normaal. Ik vind het eng en dat meen ik ook. Ik zou het iig niet in me hebben.
(ook met Eric keurde ik het af want schijnbaar wordt er regelmatig gedacht dat als je dit afkeurt, dat wel goedkeurde)
Ik heb nog geen glimlach van hem gekregen. Heb hem wel uitgelachen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:23 schreef BuffyJan het volgende:
Boem los boem los, doseren volgens nix. Met een grote dosis humor. Ben ik nog steeds in mn element alleen dan niet met zn 5en
Heeft die gast uberhaupt humor? Weet ie wel wat dat is?
Het meest lamme vind ik nog.. WAT is zijn positie? Eerste plek in de popo? Zijn manier van spelen? Leider van Lieke? Er is helemaal niets tastbaars waar ze hem vanaf kunnen halenquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:20 schreef rooie3 het volgende:
Die twee gekken denken echt dat ze Huub van zijn positie afkrijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |