Staat de apenkooi open?quote:
Ik niet, het is al duidelijk vanaf dag 1 dat Jaap met Dennix moest bonden en volgens mij is Jaap daar helemaal niet blij mee maar kan hij niet anders.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is hier iemand, die gelooft dat dit vanuit Dennis en Jaap zelf komt ???
ja.... dat heb ik geschreven.... het is toch ook zo en daarbij hoopte ik op Jaap zijn ego in te spelen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:16 schreef Disana het volgende:
'Ik mis jullie samen, en daarin sta ik niet alleen.' De brief van Desii voor Huub en Jaap?
[afbeelding]
Dat hangt van je karakter af. Dennis speelt volgens mij de rol van zijn leven. Hij heeft gezegd dat hij zich nog nooit zo sterk heeft gevoeld.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:17 schreef noekje het volgende:
Het lijkt me zo ongezond om alleen maar negatief te zijn, dagen lang en dat op één persoon gericht.
Dit meen ik serieus.
Leuk dat je brief in de utizending is gekomenquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:18 schreef Desii het volgende:
[..]
ja.... dat heb ik geschreven.... het is toch ook zo en daarbij hoopte ik op Jaap zijn ego in te spelen.
Ik heb het niet zo soft bedoeld, als hij het nu voorlas
klopt... want daar heb ik juist opgeletquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:17 schreef Dreamboy het volgende:
Huub zie helemaal niets tegen Jaap over die brief hij gaf hem en liep gelijk weg.
T zou kunnen dat Jaap door achter wordt 'gestimuleerd'.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik niet, het is al duidelijk vanaf dag 1 dat Jaap met Dennix moest bonden en volgens mij is Jaap daar helemaal niet blij mee maar kan hij niet anders.
Toch is het opvallend dat hij hem nog een keer wou lezen, en zelfs voorlas. Je brief laat hem dus niet koud.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:18 schreef Desii het volgende:
[..]
ja.... dat heb ik geschreven.... het is toch ook zo en daarbij hoopte ik op Jaap zijn ego in te spelen.
Ik heb het niet zo soft bedoeld, als hij het nu voorlas
Jaap snapt ook wel dat hij nergens is zonder Huub maar er is geen weg meer terug. Jammer Jaap.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:17 schreef Kinga het volgende:
Zoals wij scoren?
OH PLEASE JAAP. Voor een hoogbegaafde vent is hij verdomde stom.
hier staat alles op mutequote:Op dinsdag 4 september 2007 20:17 schreef Kinga het volgende:
Ik kan naar dat gelul van Dennix niet luisteren. Wat een idioot.
ja dat is ook heel ongezond dat noemt men toch een obsessie? het is energie die verkeerd gebruikt wordt en tot niks leidt.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:17 schreef noekje het volgende:
Het lijkt me zo ongezond om alleen maar negatief te zijn, dagen lang en dat op één persoon gericht.
Dit meen ik serieus.
denix was even alleen en bleef in hetgangetje staan,want Jaap was er niet bij ,quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:17 schreef Kinga het volgende:
Ik kan naar dat gelul van Dennix niet luisteren. Wat een idioot.
De enige reden dat Klodder Jaap bij die barbaren mee doet is vanwege zijn ''dekking''.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:17 schreef Kinga het volgende:
Zoals wij scoren?
OH PLEASE JAAP. Voor een hoogbegaafde vent is hij verdomde stom.
dat is de rol van Lostjaap en die speelt hij met vervequote:Op dinsdag 4 september 2007 20:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap snapt ook wel dat hij nergens is zonder Huub maar er is geen weg meer terug. Jammer Jaap.![]()
Vandaar de streamlocks en de herhaling van zetten. Ze kunnen en hebben niks anders.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:17 schreef noekje het volgende:
Dit meen ik serieus.
hahahahahahah wat is die dennis toch een laffe hyenaquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:21 schreef Taurus het volgende:
Jaap zegt: "Gewoon constant 1 van ons bij hem in de buurt. We wisselen af"
Bange Dennis: "Ehmmmm ... nee... nee dat vind ik nou weer net té"
Het feit dat hij zich zo sterk voelt omdat hij anderen het leven zuur maakt hangt zeker af van zijn karakter maar ik vind het alsnog niet gezond of normaal. Ik vind het eng en dat meen ik ook. Ik zou het iig niet in me hebben.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat hangt van je karakter af. Dennis speelt volgens mij de rol van zijn leven. Hij heeft gezegd dat hij zich nog nooit zo sterk heeft gevoeld.
Jaap heeft zijn kans vergooitquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:21 schreef pullup het volgende:
Dat is wel weer grappig. Zodra Jaap voorstelt om af te wisselen slaat de paniek bij Dennis toe dat hij het wel eens alleen zou moeten doen.
Slecht plan Jaap
De redactie effent de weg voor een nieuwe samenwerking tussen Huub en Jaap door Lieke een toneelhaak te gevenquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap snapt ook wel dat hij nergens is zonder Huub maar er is geen weg meer terug. Jammer Jaap.![]()
Jaap kan binnen één dag weer het vriendje van Huub spelen/zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geloof absoluut niet dat Jaap de illusie heeft dat hij kan winnen. Hij probeert de boel te manipuleren en chanteren, daarom wil hij nog een tijdje blijven zitten omdat hij weet dat er op de korte termijn niemand weggestemd gaat worden.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:19 schreef Py het volgende:
[..]
T zou kunnen dat Jaap door achter wordt 'gestimuleerd'.
Maar Jaap heeft beredeneerd dat hij met Huub en Lieke altijd derde wordt. Daarom is hij nu bij Dennis.
Dat laatste: sommige mensen willen of kunnen niet redenerenquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Het feit dat hij zich zo sterk voelt omdat hij anderen het leven zuur maakt hangt zeker af van zijn karakter maar ik vind het alsnog niet gezond of normaal. Ik vind het eng en dat meen ik ook. Ik zou het iig niet in me hebben.
(ook met Eric keurde ik het af want schijnbaar wordt er regelmatig gedacht dat als je dit afkeurt, dat wel goedkeurde)
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:22 schreef noekje het volgende:
Het feit dat hij zich zo sterk voelt omdat hij anderen het leven zuur maakt hangt zeker af van zijn karakter maar ik vind het alsnog niet gezond of normaal. Ik vind het eng en dat meen ik ook. Ik zou het iig niet in me hebben.
(ook met Eric keurde ik het af want schijnbaar wordt er regelmatig gedacht dat als je dit afkeurt, dat wel goedkeurde)
Ik heb nog geen glimlach van hem gekregen. Heb hem wel uitgelachen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:23 schreef BuffyJan het volgende:
Boem los boem los, doseren volgens nix. Met een grote dosis humor. Ben ik nog steeds in mn element alleen dan niet met zn 5en
Heeft die gast uberhaupt humor? Weet ie wel wat dat is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |