chocola maken in de wok lijkt mij ook geen goed idee.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:02 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik ben net gaan wokken ..........kom terug en kan er werkelijk geen chocola meer van maken......![]()
Nee, de lade ging richting Huub. Dat bleek uit de woorden van Huub zelf later op de dag.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:03 schreef Py het volgende:
[..]
Thanx![]()
Dan zel die lade wel richting Lieke zijn gegaan en goed raak geweest idd waarschijnlijk als ik Lieke nu zie. Eerst Brian van t weekend en nu die lade. Terwijl zij zelf zo clean probeert te spelen. Dit is zwaar voor een meisje met een sterk rechtvaardigheidsgevoel.
chocothai..........quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:04 schreef blomst het volgende:
[..]
chocola maken in de wok lijkt mij ook geen goed idee.![]()
Precies, laat de bende van 5 maar eens flink op hun bek gaanquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:03 schreef blomst het volgende:
Als er niemand naar huis gaat gooi dan de popupol er maar in.
Lieke heeft via de post een leuk aanbod gehad om mee te gaan naar curaçao, dat kan nu wel heel verleidelijk voor haar zijn.
O. Dacht net dat ik het snapte.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, de lade ging richting Huub. Dat bleek uit de woorden van Huub zelf later op de dag.
Als we dat eens wisten. Haar eerste woorden die we konden horen waren letterlijkquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:07 schreef Py het volgende:
[..]
O. Dacht net dat ik het snapte.![]()
Waarom is Lieke nu zo pissed dan?
Chocolade wokken?quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:02 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik ben net gaan wokken ..........kom terug en kan er werkelijk geen chocola meer van maken......![]()
Bwian gaat dit fantastisch vindenquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:05 schreef Dreamboy het volgende:
Dennix. we moeten niet meer Brian er bij halen.
Nou dan heeft Brian niets meer te doen.
Dat was ook de reden dat ik nog twijfel of die la niet richting Lieke is gegaan.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:07 schreef Py het volgende:
[..]
O. Dacht net dat ik het snapte.![]()
Waarom is Lieke nu zo pissed dan?
Dan is Lieke ontploft tijdens de preek tijdens de streamlock?quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Als we dat eens wisten. Haar eerste woorden die we konden horen waren letterlijk
degene die dat allemaal bij me opwekt, krijgt een beloning, rot op.
Huub vertelde tegen Carlos dat Amanda een la tegen hem aan had gegooidquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was ook de reden dat ik nog twijfel of die la niet richting Lieke is gegaan.![]()
We zullen het wel op de bank horen hoop ik
Okquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Huub vertelde tegen Carlos dat Amanda een la tegen hem aan had gegooid
Ja, ik ook wel. Maar dat puzzelen met flarden van zinnetjes heeft ook wel watquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:10 schreef Py het volgende:
[..]
Dan is Lieke ontploft tijdens de preek tijdens de streamlock?
KwilwetenhoetzitKwilwetenhoetzitKwilwetenhoetzit
quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:06 schreef akveor het volgende:
Ik heb vanmiddag een abonnement genomen op de DGK SMS service. Lijkt me best een gezellig programma.... Ik denk dat ik binnenkort ook maar de streams aanschaf.
Aan zijn onderkin en pafferige kutkop te zien groeit hij idd lekker. Net als zijn dikke boezemvriend Jaap, de klootzak.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dennis gaat net zo groot als Jaap worden, minimaal vermoed ik. Hij blijft groeien, groeien, groeien
moeten ze op de bank dan? en zoja is de tijd al bekend?quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was ook de reden dat ik nog twijfel of die la niet richting Lieke is gegaan.![]()
We zullen het wel op de bank horen hoop ik
Wat een kutwijf ook hè... mevrouw jankt al als ze een gescheurde nagel heeft, en het dan nu jammer vinden dat ze moeten stoppen?? Met wat, de terror op Lieke??? Dat hadden ze eens richting haar moeten flikken.... ze was inmiddels al gillend de poort uitgerend, de villa achterlatend met de waterschade van haar Niagara watervallen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:01 schreef Disana het volgende:
Amanda tegen Nadia: Hoe vond je ons gesprek.
Nadia: Goed. Wel jammer dat we moeten stoppen.
Een beetje van de twee, een beetje veel van achter.....quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is hier iemand, die gelooft dat dit vanuit Dennis en Jaap zelf komt ???
Ja iddquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel. Maar dat puzzelen met flarden van zinnetjes heeft ook wel wat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |