chocola maken in de wok lijkt mij ook geen goed idee.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:02 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik ben net gaan wokken ..........kom terug en kan er werkelijk geen chocola meer van maken......![]()
Nee, de lade ging richting Huub. Dat bleek uit de woorden van Huub zelf later op de dag.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:03 schreef Py het volgende:
[..]
Thanx![]()
Dan zel die lade wel richting Lieke zijn gegaan en goed raak geweest idd waarschijnlijk als ik Lieke nu zie. Eerst Brian van t weekend en nu die lade. Terwijl zij zelf zo clean probeert te spelen. Dit is zwaar voor een meisje met een sterk rechtvaardigheidsgevoel.
chocothai..........quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:04 schreef blomst het volgende:
[..]
chocola maken in de wok lijkt mij ook geen goed idee.![]()
Precies, laat de bende van 5 maar eens flink op hun bek gaanquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:03 schreef blomst het volgende:
Als er niemand naar huis gaat gooi dan de popupol er maar in.
Lieke heeft via de post een leuk aanbod gehad om mee te gaan naar curaçao, dat kan nu wel heel verleidelijk voor haar zijn.
O. Dacht net dat ik het snapte.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, de lade ging richting Huub. Dat bleek uit de woorden van Huub zelf later op de dag.
Als we dat eens wisten. Haar eerste woorden die we konden horen waren letterlijkquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:07 schreef Py het volgende:
[..]
O. Dacht net dat ik het snapte.![]()
Waarom is Lieke nu zo pissed dan?
Chocolade wokken?quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:02 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik ben net gaan wokken ..........kom terug en kan er werkelijk geen chocola meer van maken......![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |