yOU'RE JUST TO GOOD TO BE TRUE!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 05:14 schreef Disana het volgende:
volgt!
oUD WIJF!quote:Op dinsdag 4 september 2007 05:16 schreef ppi het volgende:
tvp
Zolang je maar geen kwaad in de zin hebt, ik zie een schommeltje bij de ava's dat ik nog niet ken.quote:Op dinsdag 4 september 2007 05:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik ben lief en onschuldig... en een beetje dom...![]()
Zonder twijfel: geen uitstel meer voor Basje!quote:Op dinsdag 4 september 2007 05:24 schreef nachtzuster het volgende:
Leuke OP Disana, met wat vertraging toch nog gelukt![]()
Basje is volgende keer, maar dat lijkt me duidelijk![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=4LtYaCm5njYquote:Op dinsdag 4 september 2007 05:24 schreef nachtzuster het volgende:
Leuke OP Disana, met wat vertraging toch nog gelukt![]()
Basje is volgende keer, maar dat lijkt me duidelijk![]()
![]()
Eeeew. Betekent dat dat ik nu uit mijn neus moet gaan zitten eten en tussen mijn billen moet krabben? En dat ga jij om me heen huppelen en roepen dat je je nog nooit zo sterk hebt gevoeld?quote:
En vergeet niet de vinger(s) in me poepert!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 05:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Eeeew. Betekent dat dat ik nu uit mijn neus moet gaan zitten eten en tussen mijn billen moet krabben? En dat ga jij om me heen huppelen en roepen dat je je nog nooit zo sterk hebt gevoeld?
Kweenie hoor Lobasca...
Ja sorry hoor, word ik midden in de nacht weer wakker om over poepvingers te moeten lezen? En dat nádat ik jóuw SC moest openen?quote:Op dinsdag 4 september 2007 05:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En vergeet niet de vinger(s) in me poepert!!![]()
In die avatar zie je Petraa, die net terug is van vakantie. Ik vind hem weer erg leuk gedaan.quote:Op dinsdag 4 september 2007 05:23 schreef ppi het volgende:
[..]
Zolang je maar geen kwaad in de zin hebt, ik zie een schommeltje bij de ava's dat ik nog niet ken.
Dat is liefde Saan, geven en nemen..quote:Op dinsdag 4 september 2007 05:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, word ik midden in de nacht weer wakker om over poepvingers te moeten lezen? En dat nádat ik jóuw SC moest openen?
Dit gaat ver. Errug ver...
Poepvingerliefde. Ik pas ervoor.quote:Op dinsdag 4 september 2007 05:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat is liefde Saan, geven en nemen..![]()
Ik kreeg een tekenquote:Op dinsdag 4 september 2007 05:29 schreef Lobasca het volgende:
Maar dames, geweldig dat jullie nog weer wakker zijn!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |