Het schijnt dat Dennis van anaal houdt, raad nu eens wie daar ook wel iets mee heeft?quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou ze zo maar eens kunnen proberen, inderdaad. Maar of die twee haantjes allebei gedeelde eerste viool willen spelen?
Lieke:....die krijgt een beloning, rot op, en close.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:38 schreef blomst het volgende:
Lieke is niet blij.
What the fuck?quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:38 schreef Disana het volgende:
Lieke: degene die dat allemaal bij me opwekt, krijgt een beloning, rot op.
Kan kloppen ja, die studeerde die.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:42 schreef Leandra het volgende:
Huub speelt Candle in the wind??
quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:42 schreef Leandra het volgende:
Huub speelt Candle in the wind??
Je zou dan kunnen denken aan Amanda, die misschien toch haar makeuptasje heeft 'verlegd'? Ik kan nog niets beters bedenken, maar iemand is dus beloond en Lieke vindt dat die persoon haar heeft benadeeld.quote:
De propaganda werkt! heading bij een foto van de a4tjes. Spreken ze nu hun wensgedachte uit?quote:19:20 - Wijntje of glühwein?
We zijn benieuwd of er in de zomer van volgend jaar al een winnaar bekend is. Diegene kan dan namelijk gaan genieten van het zwembad en de mooie tuin! Iets wat deze zomer een beetje uitbleef vanwege de weinige zonnestraaltjes. Ook morgen kunnen we geen tropische temperaturen verwachten. De bewolking neemt vannacht al toe en het zal morgen gaan motregenen. Ach, met glühwein in de jacuzzi is ook nog een optie!
18:46 - Huub hoeft Dennis geen moment te vergeten!
Jaap heeft gisteren met Dennis flink lopen knutselen. Overal in de villa hangen nu a4-tjes die voor Huub bestemd zijn. Ach, bezigheidstherapie…
Er is meer gezegd.. want de bende van 5 is veel te vrolijk en Lieke zwaar over de zeik.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgens mij hebben ze een donderpreek gehad, vijf tegen twee mag niet meer .....
En dat gaan ze elke dag herhalen, zeker.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgens mij hebben ze een donderpreek gehad, vijf tegen twee mag niet meer .....
Knap werk moet ik zeggen en dat terwijl bijna iedereen weet dat het eind december einde verhaal is.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
De propaganda werkt! heading bij een foto van de a4tjes. Spreken ze nu hun wensgedachte uit?
De nix is een doodskopquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:47 schreef Leandra het volgende:
Dennis vind dat aan hun taktiek helemaal niets moet veranderen, het moet alleen gedoseerd worden..
Yeah right Dennis... je bent al weken aan het knallen, geweldige taktiek 100%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |