Dus toch. Kan goed zijn dat ze dat nu aan het bespreken zijn. Opvallend is wel dat alles angstvallig donker is in dat hok, geen lichtje te bekennen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:10 schreef lillkiss het volgende:
http://blog.zoek-ik.nl/20(...)neren-en-wegstemmen/
Jaap waarschuwde Dennix ook voor Nadia die heeft ook van die trekje om te gaan slaan en gooien.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als Amanda gegooid heeft met een lade....en geraakt, dan kunnen ze er bijna niet omheen. Aan de andere kant, Huub gooide met een schoen, nog eentje en met een appel afgelopen weekend. Je weet bij DGK maar nooit hoe ze het fixen. Handige bliksems daar!
Jaap waarschuwde Dennix ook voor Nadia die heeft ook van die trekjes om te gaan slaan en gooien.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als Amanda gegooid heeft met een lade....en geraakt, dan kunnen ze er bijna niet omheen. Aan de andere kant, Huub gooide met een schoen, nog eentje en met een appel afgelopen weekend. Je weet bij DGK maar nooit hoe ze het fixen. Handige bliksems daar!
gaat hij voor de educatie aspergojaap? mm .........het pestproject van jaap. Hij heeft best een voorbeeldfunctie, ik denk wel dat hij dat best kan...........quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:12 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
vanwege deze tekst op de hyves van jaap, overweegt jaap een carriere als entertainer op lagere scholen
Ik dacht dat het een Polifinario was, kan me vergissen natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:14 schreef pullup het volgende:
Ik zie een klapwiek-wielewaal rondstappen![]()
ze zenden net de herhaling uit !quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Als je nu naar de streams kijkt zie je precies wat er op dat moment te zien was![]()
er gaat echt niemand naar huis.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En daar is appeltje weer.Had je gemist vandaag.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |