Same herequote:Op dinsdag 4 september 2007 18:45 schreef miraculeus het volgende:
Volgens mij heb ik een streamlock nog nooit zo spannend gevonden,
maar ja, ben bang dat het met een sisser afloopt.
helaas pindakaas
Als je ze maar niet hier gaat spammenquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:48 schreef DrsH het volgende:
Ik heb twee boeken geschreven over DGK en lig dus ruimschoots voor op de twee vrouwelijke ex DGK deelneemsters. Sterker nog ik heb ook al een uitgever Wolt... Kluwe... . Het zijn twee Psycho Thrillers, ISDN nummers volgen binnenkort
quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:51 schreef markisboer het volgende:
op is oke holle holle
Als er een echte exit is voor Amanda, zal Brian niet schromen om hier en daar een echt bloedneusje uit te delen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:50 schreef Copycat het volgende:
Na de streamlock is de hele villa verlaten.
En toen werd ik wakker.
Ben benieuwd of er dadelijk, als de lock eraf is, wederom heel veel neusjes doen alsof ze bloeden.
Ik ook! Ik wacht bijna mn halve leven al! Altijd en overal maar wachten! Bij de slager, bakker supermarkt groenteboer en nu ook al hier!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:51 schreef miraculeus het volgende:
Ik haat wachten
ben bang van wel, maar dan maken ze zich echt volstrekt belachelijk, niet dat ze dat nog niet hadden gedaan....quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:54 schreef Desii het volgende:
Er zal wel niemand uitgaan.... had ik ook niet verwacht... maar er zal iig een hartig woordje gesproken worden... en terecht!!
quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:54 schreef lillkiss het volgende:
als het nou snel donker wordt kunnen we nog een beetje naar binnen kijken..
Die hartige woordjes zetten alleen geen zoden aan de dijk. Gisteren zijn ze ook streng toegesproken om vervolgens geen strobreed in de weg te worden gelegd bij een even haatdragend vervolg.quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:54 schreef Desii het volgende:
Er zal wel niemand uitgaan.... had ik ook niet verwacht... maar er zal iig een hartig woordje gesproken worden... en terecht!!
Gelukkig hoef ik vandaag niet op de uitzending te wachtenquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:57 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik ook! Ik wacht bijna mn halve leven al! Altijd en overal maar wachten! Bij de slager, bakker supermarkt groenteboer en nu ook al hier!!
Héhé.. Eindelijk mensen die er wat van zeggen....quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:37 schreef Sug4r het volgende:
Nadia besprak eerder uitvoerig met Amanda een brief van haar vriendin thuis die haar duidelijk niet zint. Haar vriendin vindt Nadia niet haarzelf in het huis en dat Nadia zich ordinair gedraagt. Ze heeft over Dennis geen goed woord over. Ze noemt hem zelfs Denniks
Jaap had het over de la die Amanda naar Huub gooide: streamlock.quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:59 schreef wie.. het volgende:
Wat is er loos ? Amanda eruit ? waarom ? Fok is erg traag dus zoeken gaat best moelijk :/
Wat is dit nou weer voor onzin, stelletje mongolen daarquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:00 schreef Dreamboy het volgende:
[afbeelding]
http://www.tien.tv/degoudenkooi/homepage.html
10 site
ja zeker een eng groepsproces ik ben het met je eens dit is niet omkeerbaar en dat zullen de zg 3 psychologen ook kunnen beamen denk ik zo.......dus nokken met die zooiquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die hartige woordjes zetten alleen geen zoden aan de dijk. Gisteren zijn ze ook streng toegesproken om vervolgens geen strobreed in de weg te worden gelegd bij een even haatdragend vervolg.
Dat enge groepsproces dat daar gaande is, is niet meer omkeerbaar, ben ik bang.
Toch nog 30% die vindt dat ze het verdient.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:00 schreef Dreamboy het volgende:
[afbeelding]
http://www.tien.tv/degoudenkooi/homepage.html
10 site
Woej, krijgen we dan toch Stanford gevangenis experiment taferelen?quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:03 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja zeker een eng groepsproces ik ben het met je eens dit is niet omkeerbaar en dat zullen de zg 3 psychologen ook kunnen beamen denk ik zo.......dus nokken met die zooi
Aha vandaar die streamlockquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Jaap had het over de la die Amanda naar Huub gooide: streamlock.
Huub en Lieke hadden het over een eventueel vertrek van Amanda: streamlock.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:06 schreef Kinga het volgende:
Woej, krijgen we dan toch Stanford gevangenis experiment taferelen?
Het is wel omkeerbaar.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:03 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja zeker een eng groepsproces ik ben het met je eens dit is niet omkeerbaar en dat zullen de zg 3 psychologen ook kunnen beamen denk ik zo.......dus nokken met die zooi
Das dennisquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:08 schreef Kinga het volgende:
Een ooievaar! Of wat is het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |