vanwege deze tekst op de hyves van jaap, overweegt jaap een carriere als entertainer op lagere scholenquote:JAAAAAAAP POWEERRRR
WY HEBBEN EEN IMITATIE OP SGOOL
Als je nu naar de streams kijkt zie je precies wat er op dat moment te zien wasquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:10 schreef Kinga het volgende:
Ergens een filmpje van de la gooi actie?
en de popoll natuurlijkquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:09 schreef Zora01 het volgende:
pfff lekker is dat.. kids opbed.. afwas gedaan.. zetel me voor de pc... en een streamlock siert mijn scherm....
om moedeloos van te worden... pffff
enige lichtpuntje is het mogelijke verterk van amandel, maar ik durf daar al niet eens op te hopen..
kutrtl
Dus toch. Kan goed zijn dat ze dat nu aan het bespreken zijn. Opvallend is wel dat alles angstvallig donker is in dat hok, geen lichtje te bekennen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:10 schreef lillkiss het volgende:
http://blog.zoek-ik.nl/20(...)neren-en-wegstemmen/
Jaap waarschuwde Dennix ook voor Nadia die heeft ook van die trekje om te gaan slaan en gooien.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als Amanda gegooid heeft met een lade....en geraakt, dan kunnen ze er bijna niet omheen. Aan de andere kant, Huub gooide met een schoen, nog eentje en met een appel afgelopen weekend. Je weet bij DGK maar nooit hoe ze het fixen. Handige bliksems daar!
Jaap waarschuwde Dennix ook voor Nadia die heeft ook van die trekjes om te gaan slaan en gooien.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als Amanda gegooid heeft met een lade....en geraakt, dan kunnen ze er bijna niet omheen. Aan de andere kant, Huub gooide met een schoen, nog eentje en met een appel afgelopen weekend. Je weet bij DGK maar nooit hoe ze het fixen. Handige bliksems daar!
gaat hij voor de educatie aspergojaap? mm .........het pestproject van jaap. Hij heeft best een voorbeeldfunctie, ik denk wel dat hij dat best kan...........quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:12 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
vanwege deze tekst op de hyves van jaap, overweegt jaap een carriere als entertainer op lagere scholen
Ik dacht dat het een Polifinario was, kan me vergissen natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:14 schreef pullup het volgende:
Ik zie een klapwiek-wielewaal rondstappen![]()
ze zenden net de herhaling uit !quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Als je nu naar de streams kijkt zie je precies wat er op dat moment te zien was![]()
er gaat echt niemand naar huis.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En daar is appeltje weer.Had je gemist vandaag.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Leuke fotoquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:21 schreef Lady-night het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=38982&sess=794
Het is nog maar een uur en vijf minuten hoor... berg je maar vast als het een 'grote' wordt zoals afgelopen zondagmiddagquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:27 schreef wie.. het volgende:
Belachelijk zeg deze streamlock ik heb 1 weeks streams genomen 2 dagen alleen all locks gezien..
quote:
Waarom zou ze ze niet alletwee nemen. Ze heeft dan 50 procent kans dat ze óf het miljoen heeft óf er van kan profiteren.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:23 schreef Copycat het volgende:
Als Amanda (laat mij nog even dromen) eruit gaat, op zeker (100%, dus) dat Nadia Dennis laat vallen als een baksteen en zich direct op Brian werpt. Dat mens kent geen scrupules. En Brian laat zich maar wat graag bewerkstelligen, vermoed ik.
Je ziet alleen wat licht in de huiskamer, in de rest van dat hok is het pitch-dark.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:27 schreef blomst het volgende:
Of zijn ze allemaal naar huis? de villa lijkt zo domker.
Is dat de ex vriend van M.W.S.???????quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:29 schreef Nomrc2 het volgende:
na het verlaten van de villa heeft ook gouden amanda een miljonair aan de haak geslagen
veel kontakt tussen de twee geliefden is er niet omdat willem h. zich momenteel ,in afwachting van zijn proces, in de gevangenis bevind
gouden amanda is dolgelukkig en verwacht dat ze snel zullen trouwen
quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarom zou ze ze niet alletwee nemen. Ze heeft dan 50 procent kans dat ze óf het miljoen heeft óf er van kan profiteren.
Huub loopt naar Fries en er is weer niks aan de hand.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:35 schreef Leandra het volgende:
Loopt Huub naar achter??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |