iddquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:32 schreef Pheno het volgende:
Eigen naamtopic, best jammer
is goedquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:29 schreef eer-ik het volgende:
ja, als dat lukt, moet je het sowieso laten weten
Kan ik ook gewoon met die ingredienten m'n OV ophalen.
niet eens op gelet eigenlijkquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:32 schreef Pheno het volgende:
quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:32 schreef Pheno het volgende:
quote:
daarom riep ik muckquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:35 schreef Pheno het volgende:
Is er een mod in de zaal? Maak er dan snel "starbucks ftw!" van
Muck!!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:35 schreef Pheno het volgende:
Is er een mod in de zaal? Maak er dan snel "starbucks ftw!" van
Ik ga alquote:
Neequote:
quote:
Echt?quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:42 schreef Pheno het volgende:
Lol, ze vonden die opel smerig eigenlijk had die gewassen moeten worden
man, een auto was ik om het jaar
id, ef kwartier in de spuitkabine van de Shellquote:
Ik kom zo goed als nooit langs een tankstation met wasstraat. En in onze straat mag je geen autos wassen, stelletje milieuhippiesquote:
Wassen is voor sukkels. Ik koop een gewassen auto en na 2 of 3 jaar ruil ik m in. Ik ga m in de tussentijd echt niet wassen. Het is mn piem0l niet.quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:42 schreef Pheno het volgende:
Lol, ze vonden die opel smerig eigenlijk had die gewassen moeten worden
man, een auto was ik om het jaar
ben je ook al zo gaarquote:
quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:32 schreef Pheno het volgende:
Eens!quote:
Das het verschil tussen eigen en lease....quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kom zo goed als nooit langs een tankstation met wasstraat. En in onze straat mag je geen autos wassen, stelletje milieuhippies
ik ga zo wel even de auto wassen, en dan naar het postkantoorquote:
wss belt dan zo'n boomknuffelaar de politie....quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:56 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Krijg je een boete als je het wel doet?![]()
k ga zeer binnenkort een auto kopen...quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ga zo wel even de auto wassen, en dan naar het postkantoor![]()
je zou eventueel ook een auto kunnen kopen die je wel mooi vindtquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wassen is voor sukkels. Ik koop een gewassen auto en na 2 of 3 jaar ruil ik m in. Ik ga m in de tussentijd echt niet wassen. Het is mn piem0l niet.
Vrij kansloos....quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
wss belt dan zo'n boomknuffelaar de politie....
stakkers.quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
wss belt dan zo'n boomknuffelaar de politie....
Waarom heb jij eigenlijk #443 niet geopend?quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je zou eventueel ook een auto kunnen kopen die je wel mooi vindt
Waarom heb jij eigenlijk #443 niet geopend?quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf....quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:05 schreef Frutsel het volgende:
losers
quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
k ga zeer binnenkort een auto kopen...![]()
...moet alleen de goeie vinden....
![]()
![]()
Goed plan!quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mjah, das waarquote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:07 schreef Aarti het volgende:
dag poppetjes!
is dat de prijs van de enige auto die bestaat die jij mooi vindt?quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goed plan!![]()
Kan ik 172.000 euro van je lenen?
Er zijn ook duurdere.quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
is dat de prijs van de enige auto die bestaat die jij mooi vindt?
Ga je een huis kopen?quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er zijn ook duurdere.![]()
Nee, waarom?quote:
Het gaat naar de klotequote:Op dinsdag 4 september 2007 15:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Welkom op FOK!
Ook in NWS, POL, KLG en ONZ hoor
Een auto kopen die ik mooi genoeg vind om regelmatig te wassen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wat ga je met 172.000 euro doen dan?
wil wel ff weten voordat ik je dat geld leen
en tis nog traag ookquote:Op dinsdag 4 september 2007 15:28 schreef JortK het volgende:
[..]
Het gaat naar de klote [afbeelding]
Heeft u:quote:
Euh, eigenlijk nooit, hooguit een paar postsquote:Op dinsdag 4 september 2007 15:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een auto kopen die ik mooi genoeg vind om regelmatig te wassen.
Lees jij nooit terug?
Wat moet ik met een huis doen dan?quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Euh, eigenlijk nooit, hooguit een paar posts
je kan een huis en een auto kopen voor dat geld man![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wat moet ik met een huis doen dan?
Erin wonenquote:Op dinsdag 4 september 2007 15:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
das waarquote:Op dinsdag 4 september 2007 15:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:57 schreef Kuukske het volgende:
Bongoedemiddag. Hoe is het, enzeau.
Kuukiequote:Op dinsdag 4 september 2007 15:57 schreef Kuukske het volgende:
Bongoedemiddag. Hoe is het, enzeau.
Drank?quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:18 schreef Pheno het volgende:
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
Fuck it, ik heb al een fles of 3 leeg
Wel oké.quote:
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:14 schreef Kuukske het volgende:
Wat is dat kutforum traag joh.
Whehehe ik heb m copypasted. Ik ga je sessionID zoekenquote:
gheile bakquote:
quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Jullie krijgen allemaal een rondje koffie van me.
Ik ben vandaag 7 geworden [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Felicitaties mogen in mijn FoBo [afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
37quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Truste O.quote:
Das vroeg Lenny. Beetje boeiend vak wel?quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
tyfus al om kwart voor 9 college
Bahquote:
Goed topic: Hoerige modem!!!quote:
Whehe.quote:
Goedemorgen OAquote:
70 maar...quote:Op woensdag 5 september 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van dinsdag 4 september 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
008. 101 Papierversnipperaar
009. 096 eer-ik
016. 074 Houniet
017. 073 Pheno
018. 072 Sjowhan
018. 072 JortK
021. 070 OA
026. 063 Muck
036. 053 buzzer
088. 036 Sebasser
133. 028 Lenny_Leonard
169. 023 Frutsel
207. 020 MPG
Daarom dus...quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:18 schreef Pheno het volgende:
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
Fuck it, ik heb al een fles of 3 leeg
De horror.quote:Op woensdag 5 september 2007 08:33 schreef Kuukske het volgende:
Ja inderdaad. Wat is het snél. Ik hou het niet bij.
Nah ik kan hier op zich wel aan wennenquote:Op woensdag 5 september 2007 08:42 schreef Sjowhan het volgende:
De horror.
Laat het snel maar weer langzaam gaan!
Iddquote:Op woensdag 5 september 2007 08:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
wat is dat toch met die wii ui![]()
Tis nog steeds niet anders als andersquote:Op woensdag 5 september 2007 08:48 schreef Kuukske het volgende:
Elleuhw Frutsel. Ik weet nu nog steeds niet hoe het met je verbouwing is afgelopen.
Vertel?
Heb je wel vaker met uien...quote:
Oh jammer. Maar er is al wel heel wat gedaan dan? Dat is wel lekker.quote:Op woensdag 5 september 2007 08:50 schreef Frutsel het volgende:
Tis nog steeds niet anders als anders![]()
Moet nog altijd wachten op de IKEA voor mijn tv-meubel en wat deurtjes v oor mijn nieuwe kast.
Verder zoek ik nog een eethoek..
Voor de rest is alles beneden, muv het laminaat, vernieuwd..![]()
Maar schijnen problemen te zijn bij de produktie bij IKEA, iets met foutieve verkleuren ofzo.. hoorde ik van MM.
Ja ja ik weet het. Maar ik wil een Wii.quote:
Ah dat is tof nieuws Sjow.quote:Op woensdag 5 september 2007 08:53 schreef Sjowhan het volgende:
Vandaag even een huisbezitter bellen, wellicht heeft hij een appartement die in oktober vrij komt.
Mooie naam heb jij!quote:Op woensdag 5 september 2007 08:51 schreef Miesjel het volgende:
KOFFIE IS GOEHOED.
Deze verder nutteloze post werd u aangeboden door Miesjel.
quote:Op woensdag 5 september 2007 08:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh jammer. Maar er is al wel heel wat gedaan dan? Dat is wel lekker.
quote:Op woensdag 5 september 2007 08:51 schreef Miesjel het volgende:
KOFFIE IS GOEHOED.
Deze verder nutteloze post werd u aangeboden door Miesjel.
Ik dacht dat er Miesje stond.quote:
Ahja, wij moeten dat ook steeds doen. Dingen aan de muurquote:Op woensdag 5 september 2007 09:01 schreef Frutsel het volgende:
Alles is verder klaar... hooguit mijn kast verder inrichten en wat dingen aan de muur en wat planten, maar daarvoor heb ik eerst die eethoek nodig en die tvmeubels![]()
Whehe..quote:Op woensdag 5 september 2007 09:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ahja, wij moeten dat ook steeds doen. Dingen aan de muur.
Open een topic in KLB...quote:
Dank je.quote:
Heuj eer!quote:
Heb jij brood gebakken? Gekocht? Nee?quote:
Nee.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb jij brood gebakken? Gekocht? Nee?![]()
ik ook...quote:Op woensdag 5 september 2007 09:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee.
geen zin om klb te openen, ben gaar
Is je hoofd weer in orde?quote:
Zal ik het voor je doen?quote:Op woensdag 5 september 2007 09:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee.
geen zin om klb te openen, ben gaar
Nee, maar ik voel me op zich wel goed.quote:
Bakleutze.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:24 schreef crossover het volgende:
Ik ga een ei bakken en koffie leuten!
Moment...quote:
je moet je bek houdenquote:Op woensdag 5 september 2007 09:24 schreef crossover het volgende:
Ik ga een ei bakken en koffie leuten!
quote:Op woensdag 5 september 2007 09:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De bakker zit hier iets van 4 huizen naast. Moet ik godverdomme helemaal heenlopen zeker!
Morgenvroeg is dat bij mij het geval.. maar de bakker is dichtbij. Niets zo lekker als een verse brownie met een kop goede koffie.quote:
Pak de autoquote:Op woensdag 5 september 2007 09:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De bakker zit hier iets van 4 huizen naast. Moet ik godverdomme helemaal heenlopen zeker!
Goed topic!quote:
OMFG...je bent er weer....quote:Op woensdag 5 september 2007 09:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heey jongens, alles goed?
Ik ben binnenkort weer volle bak beschikbaar, althans, naast de studie dan natuurlijk hè!
en ikke in je fobo posten...quote:Op woensdag 5 september 2007 10:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, ik ben er nu eventjes
quote:Op woensdag 5 september 2007 10:03 schreef JortK het volgende:
Stoplichten
* JortK don't need clones to be a baggeruser
uiteindelijk wint de bakker het van jequote:Op woensdag 5 september 2007 09:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
* naar bakkert loopt
wat voor brood heb je gehaald dan???quote:Op woensdag 5 september 2007 10:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goed. Wel duur brood vond ik.
is dat van dat brood waar je je kies op breekt?quote:Op woensdag 5 september 2007 10:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
bruin brood is idd lekker..maar woudbrood nog beter..![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 10:30 schreef Frutsel het volgende:
he
[..]
is dat van dat brood waar je je kies op breekt?
ttttsss...quote:Op woensdag 5 september 2007 10:30 schreef Frutsel het volgende:
he
[..]
is dat van dat brood waar je je kies op breekt?
Ga je lekker dik van schijtenquote:Op woensdag 5 september 2007 10:54 schreef Sjowhan het volgende:.
Ik heb 8 granen brood, ¤ 1,45 bij de Dirk
Goed idee!quote:
Mijn UI ja. Mooi he? Kuuks heeft er ook zoeenquote:
Erg boeiend ja. Weliswaar al bekend bij mij, maar desalniettemin boeiend.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:17 schreef crossover het volgende:http://www.rense.com/general72/size.htm
Interessant.
Nee.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn UI ja. Mooi he? Kuuks heeft er ook zoeen.
vind jequote:Op woensdag 5 september 2007 11:17 schreef crossover het volgende:The Size Of Our World
Interessant.
quote:Op woensdag 5 september 2007 11:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Erg boeiend ja. Weliswaar al bekend bij mij, maar desalniettemin boeiend.
quote:Zometeen Studium Generale lezing over de Bètacanon, door Prof. Dr. Robbert Dijkgraaf
Jaquote:
wanneer ga jij je nieuwe fixen? ik heb alweer een nieuwe met een vrouw erinquote:
Hebzucht is de motor onzer consumptie-economiequote:Op woensdag 5 september 2007 11:21 schreef OA het volgende:
[..]
Nee.![]()
Er straalt pure hebzucht vanuit!!![]()
Juist... een door en door verrotte maatschappij die puur gestoeld is op materialistische denkbeelden!quote:Op woensdag 5 september 2007 11:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Hebzucht is de motor onzer consumptie-economie.
Ik zie Jariquote:Op woensdag 5 september 2007 11:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
wanneer ga jij je nieuwe fixen? ik heb alweer een nieuwe met een vrouw erin
Mark Rutte had een populistisch praatje over groei. Niet zozeer saai, wel erg eenzijdig en een te grote scheut VVDpropagandaquote:Op woensdag 5 september 2007 11:22 schreef OA het volgende:
Zeg, wie heeft eigenlijk die prijs gewonnen maandag?
En hoe was Mark Rutte? Saai?
ja nog steeds Jariquote:Op woensdag 5 september 2007 11:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zie Jari
Ik zal er vanavond weer een zooi toevoegen, en dan wil ik ook me postcount erin gaan zetten
En misschien ook wel een leuk idee dat mensen zelf de UI kunnen wijzigen
Een maatschappij waar ook jij deel van uitmaakt ja.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:28 schreef OA het volgende:
[..]
Juist... een door en door verrotte maatschappij die puur gestoeld is op materialistische denkbeelden! [afbeelding]
Het zal eens niet waar wezen... Zelfs bij de opening van een nieuw studiejaar moeten zijn denkbeelden nog verspreid worden...quote:Op woensdag 5 september 2007 11:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Mark Rutte had een populistisch praatje over groei. Niet zozeer saai, wel erg eenzijdig en een te grote scheut VVDpropaganda.
Geheel terecht dan!!quote:De prijs is gewonnen door een hoogleraar van Biomedische Technologie, die precies datgene in de praktijk brengt wat wij studenten vragen. Enthousiasme overbrengen op zijn vakgebied, open houding naar de student, etc.
Je sigquote:Op woensdag 5 september 2007 11:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja nog steeds Jari
Terminator heeft ook zoiets, kan je ook tekst inzetten etc
Dat ontken ik niet!quote:Op woensdag 5 september 2007 11:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Een maatschappij waar ook jij deel van uitmaakt ja.
Een maatschappij die goedschiks of per beurs-crash verandert.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Een maatschappij waar ook jij deel van uitmaakt ja.
Ik hou niet van hardlopen.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:31 schreef JortK het volgende:
Komt er trouwens nog op een bepaalde dag een KSC marathon
Hardlopers zijn doodlopers!quote:Op woensdag 5 september 2007 11:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik hou niet van hardlopen.![]()
die komen tegen de bumper van mijn audi aanquote:
Hoe rijd die?quote:Op woensdag 5 september 2007 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
die komen tegen de bumper van mijn audi aan
Gheil.quote:
Het was gisteravond om 23.30 niet echt weer om buiten een foto te staan nemen. Regenquote:Op woensdag 5 september 2007 11:49 schreef crossover het volgende:
Foto, Ph!
Nou straks als je weer de mogelijkheid hebt om een foto te maken. Heb je wel een foto van hetzelfde model + kleur?quote:Op woensdag 5 september 2007 11:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het was gisteravond om 23.30 niet echt weer om buiten een foto te staan nemen. Regen
Leipe shitquote:Op woensdag 5 september 2007 12:03 schreef Frutsel het volgende:
hmm.. als iemand het niet eens is met mijn slotje
gaat ie dan ook ZO doen?
Je eigen verhaaltje op zoeen manier onder de aandacht brengen...quote:Op woensdag 5 september 2007 12:03 schreef Frutsel het volgende:
gaat ie dan ook ZO doen?
quote:Op woensdag 5 september 2007 12:09 schreef OA het volgende:
[..]
Je eigen verhaaltje op zoeen manier onder de aandacht brengen... [afbeelding]
Goed verhaal wel.![]()
teringquote:Op woensdag 5 september 2007 12:03 schreef Frutsel het volgende:
gaat ie dan ook ZO doen?
Zolang het maar een interessant artikel isquote:Op woensdag 5 september 2007 12:09 schreef OA het volgende:
[..]
Je eigen verhaaltje op zoeen manier onder de aandacht brengen... [afbeelding]
Zo negatief bedoel ik het niet hoor!quote:Op woensdag 5 september 2007 12:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
zo had ik het niet bekeken, ik heb ook al die anderen hier 'gepromoot',
maar ik zal er aan denken dat jij d'r zo over denkt![]()
goede tip!quote:Op woensdag 5 september 2007 12:08 schreef crossover het volgende:
[..]
Leipe shit
Misschien waarschuwing bij het filmpje voor de jonge kijkers?
(en er staan nog 2 codes bij het filmpjs)
http://www.audi.nl/home/m(...)17304,_D0Lnl,00.html in die kleur ook, (akoyazilver)quote:Op woensdag 5 september 2007 11:54 schreef crossover het volgende:
[..]
Nou straks als je weer de mogelijkheid hebt om een foto te maken. Heb je wel een foto van hetzelfde model + kleur?
Als het KSC gesloten word vrees ik het ergstequote:Op woensdag 5 september 2007 12:03 schreef Frutsel het volgende:
gaat ie dan ook ZO doen?
Als FOK gesloten wordt... wordt het massaverbrandingquote:Op woensdag 5 september 2007 12:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als het KSC gesloten word vrees ik het ergste![]()
![]()
Gaafquote:Op woensdag 5 september 2007 12:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.audi.nl/home/m(...)17304,_D0Lnl,00.html in die kleur ook, (akoyazilver)
quote:Op woensdag 5 september 2007 12:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als het KSC gesloten word vrees ik het ergste![]()
![]()
nou nouquote:Op woensdag 5 september 2007 12:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als FOK gesloten wordt... wordt het massaverbranding
quote:Op woensdag 5 september 2007 12:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nah, dan gaat met naar geen stijl.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
weet ikquote:Op woensdag 5 september 2007 12:12 schreef OA het volgende:
[..]
Zo negatief bedoel ik het niet hoor!![]()
Beter dan gewoon alleen de link overal dumpen!![]()
Daar is geen KSC...quote:Op woensdag 5 september 2007 12:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, dan gaat met naar geen stijl.
Nou nou?quote:
quote:
Mjah en die losers willen we geen primeur gevenquote:Op woensdag 5 september 2007 12:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, dan gaat met naar geen stijl.
wat een pannekoekquote:Op woensdag 5 september 2007 12:41 schreef Frutsel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ktriciteitsmast.html
OMFG.. nog zon nieuw/ranzig filmpje![]()
Jezusteringquote:Op woensdag 5 september 2007 12:03 schreef Frutsel het volgende:
gaat ie dan ook ZO doen?
quote:
quote:Op woensdag 5 september 2007 12:41 schreef Frutsel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ktriciteitsmast.html
OMFG.. nog zon nieuw/ranzig filmpje![]()
Wat mod je?quote:
quote:
Zoquote:Op woensdag 5 september 2007 12:25 schreef Pheno het volgende:
Ik ook, ga even lunchen. Nou ja, een uur
En ook precies 60 minuten he.quote:
quote:
toeval? of was je erop aan het wachtenquote:
Nee, kwam toevallig deze tijd weer binnen. Loempias ftwquote:Op woensdag 5 september 2007 13:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
toeval? of was je erop aan het wachten
loempia'squote:Op woensdag 5 september 2007 13:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, kwam toevallig deze tijd weer binnen. Loempias ftw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |