Meerdere seizoenen dan, het is ook al geen winter geweest afgelopen jaar.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:04 schreef CyclingGirl het volgende:
Nee het is koud en wat hebben we nou voor een zomer gehad, ik heb het idee dat ik een seizoen over geslagen heb.
Doorgaans wel, maar de chauffeur is er met de Bentley vandoor....quote:Op woensdag 5 september 2007 09:04 schreef ruud.nl het volgende:
Met zo'n username had ik op z'n minst verwacht dat je je in een dikke Bentley met chauffeur liet rondrijden.![]()
Ja, vrij ongewoon in Nederland inderdaad...quote:
Baggerweer...quote:Op woensdag 5 september 2007 09:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik had ook zoiets
wilde ik gister vol goede moed naar college gaan, fiets ik 50 meter.. begint het kei hard te regenen
omgedraaid
Lekker anders.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:23 schreef Dromer het volgende:
Lekker fris.
Inderdaad jaquote:Op woensdag 5 september 2007 09:04 schreef CyclingGirl het volgende:
Nee het is koud en wat hebben we nou voor een zomer gehad, ik heb het idee dat ik een seizoen over geslagen heb.
hehequote:Op woensdag 5 september 2007 09:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik had ook zoiets
wilde ik gister vol goede moed naar college gaan, fiets ik 50 meter.. begint het kei hard te regenen
omgedraaid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |