en ikke in je fobo posten...quote:Op woensdag 5 september 2007 10:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, ik ben er nu eventjes
quote:Op woensdag 5 september 2007 10:03 schreef JortK het volgende:
Stoplichten
* JortK don't need clones to be a baggeruser
uiteindelijk wint de bakker het van jequote:Op woensdag 5 september 2007 09:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
* naar bakkert loopt
wat voor brood heb je gehaald dan???quote:Op woensdag 5 september 2007 10:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goed. Wel duur brood vond ik.
is dat van dat brood waar je je kies op breekt?quote:Op woensdag 5 september 2007 10:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
bruin brood is idd lekker..maar woudbrood nog beter..![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 10:30 schreef Frutsel het volgende:
he
[..]
is dat van dat brood waar je je kies op breekt?
ttttsss...quote:Op woensdag 5 september 2007 10:30 schreef Frutsel het volgende:
he
[..]
is dat van dat brood waar je je kies op breekt?
Ga je lekker dik van schijtenquote:Op woensdag 5 september 2007 10:54 schreef Sjowhan het volgende:.
Ik heb 8 granen brood, ¤ 1,45 bij de Dirk
Goed idee!quote:
Mijn UI ja. Mooi he? Kuuks heeft er ook zoeenquote:
Erg boeiend ja. Weliswaar al bekend bij mij, maar desalniettemin boeiend.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:17 schreef crossover het volgende:http://www.rense.com/general72/size.htm
Interessant.
Nee.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn UI ja. Mooi he? Kuuks heeft er ook zoeen.
vind jequote:Op woensdag 5 september 2007 11:17 schreef crossover het volgende:The Size Of Our World
Interessant.
quote:Op woensdag 5 september 2007 11:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Erg boeiend ja. Weliswaar al bekend bij mij, maar desalniettemin boeiend.
quote:Zometeen Studium Generale lezing over de Bètacanon, door Prof. Dr. Robbert Dijkgraaf
Jaquote:
wanneer ga jij je nieuwe fixen? ik heb alweer een nieuwe met een vrouw erinquote:
Hebzucht is de motor onzer consumptie-economiequote:Op woensdag 5 september 2007 11:21 schreef OA het volgende:
[..]
Nee.![]()
Er straalt pure hebzucht vanuit!!![]()
Juist... een door en door verrotte maatschappij die puur gestoeld is op materialistische denkbeelden!quote:Op woensdag 5 september 2007 11:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Hebzucht is de motor onzer consumptie-economie.
Ik zie Jariquote:Op woensdag 5 september 2007 11:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
wanneer ga jij je nieuwe fixen? ik heb alweer een nieuwe met een vrouw erin
Mark Rutte had een populistisch praatje over groei. Niet zozeer saai, wel erg eenzijdig en een te grote scheut VVDpropagandaquote:Op woensdag 5 september 2007 11:22 schreef OA het volgende:
Zeg, wie heeft eigenlijk die prijs gewonnen maandag?
En hoe was Mark Rutte? Saai?
ja nog steeds Jariquote:Op woensdag 5 september 2007 11:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zie Jari
Ik zal er vanavond weer een zooi toevoegen, en dan wil ik ook me postcount erin gaan zetten
En misschien ook wel een leuk idee dat mensen zelf de UI kunnen wijzigen
Een maatschappij waar ook jij deel van uitmaakt ja.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:28 schreef OA het volgende:
[..]
Juist... een door en door verrotte maatschappij die puur gestoeld is op materialistische denkbeelden! [afbeelding]
Het zal eens niet waar wezen... Zelfs bij de opening van een nieuw studiejaar moeten zijn denkbeelden nog verspreid worden...quote:Op woensdag 5 september 2007 11:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Mark Rutte had een populistisch praatje over groei. Niet zozeer saai, wel erg eenzijdig en een te grote scheut VVDpropaganda.
Geheel terecht dan!!quote:De prijs is gewonnen door een hoogleraar van Biomedische Technologie, die precies datgene in de praktijk brengt wat wij studenten vragen. Enthousiasme overbrengen op zijn vakgebied, open houding naar de student, etc.
Je sigquote:Op woensdag 5 september 2007 11:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja nog steeds Jari
Terminator heeft ook zoiets, kan je ook tekst inzetten etc
Dat ontken ik niet!quote:Op woensdag 5 september 2007 11:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Een maatschappij waar ook jij deel van uitmaakt ja.
Een maatschappij die goedschiks of per beurs-crash verandert.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Een maatschappij waar ook jij deel van uitmaakt ja.
Ik hou niet van hardlopen.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:31 schreef JortK het volgende:
Komt er trouwens nog op een bepaalde dag een KSC marathon
Hardlopers zijn doodlopers!quote:Op woensdag 5 september 2007 11:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik hou niet van hardlopen.![]()
die komen tegen de bumper van mijn audi aanquote:
Hoe rijd die?quote:Op woensdag 5 september 2007 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
die komen tegen de bumper van mijn audi aan
Gheil.quote:
Het was gisteravond om 23.30 niet echt weer om buiten een foto te staan nemen. Regenquote:Op woensdag 5 september 2007 11:49 schreef crossover het volgende:
Foto, Ph!
Nou straks als je weer de mogelijkheid hebt om een foto te maken. Heb je wel een foto van hetzelfde model + kleur?quote:Op woensdag 5 september 2007 11:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het was gisteravond om 23.30 niet echt weer om buiten een foto te staan nemen. Regen
Leipe shitquote:Op woensdag 5 september 2007 12:03 schreef Frutsel het volgende:
hmm.. als iemand het niet eens is met mijn slotje
gaat ie dan ook ZO doen?
Je eigen verhaaltje op zoeen manier onder de aandacht brengen...quote:Op woensdag 5 september 2007 12:03 schreef Frutsel het volgende:
gaat ie dan ook ZO doen?
quote:Op woensdag 5 september 2007 12:09 schreef OA het volgende:
[..]
Je eigen verhaaltje op zoeen manier onder de aandacht brengen... [afbeelding]
Goed verhaal wel.![]()
teringquote:Op woensdag 5 september 2007 12:03 schreef Frutsel het volgende:
gaat ie dan ook ZO doen?
Zolang het maar een interessant artikel isquote:Op woensdag 5 september 2007 12:09 schreef OA het volgende:
[..]
Je eigen verhaaltje op zoeen manier onder de aandacht brengen... [afbeelding]
Zo negatief bedoel ik het niet hoor!quote:Op woensdag 5 september 2007 12:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
zo had ik het niet bekeken, ik heb ook al die anderen hier 'gepromoot',
maar ik zal er aan denken dat jij d'r zo over denkt![]()
goede tip!quote:Op woensdag 5 september 2007 12:08 schreef crossover het volgende:
[..]
Leipe shit
Misschien waarschuwing bij het filmpje voor de jonge kijkers?
(en er staan nog 2 codes bij het filmpjs)
http://www.audi.nl/home/m(...)17304,_D0Lnl,00.html in die kleur ook, (akoyazilver)quote:Op woensdag 5 september 2007 11:54 schreef crossover het volgende:
[..]
Nou straks als je weer de mogelijkheid hebt om een foto te maken. Heb je wel een foto van hetzelfde model + kleur?
Als het KSC gesloten word vrees ik het ergstequote:Op woensdag 5 september 2007 12:03 schreef Frutsel het volgende:
gaat ie dan ook ZO doen?
Als FOK gesloten wordt... wordt het massaverbrandingquote:Op woensdag 5 september 2007 12:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als het KSC gesloten word vrees ik het ergste![]()
![]()
Gaafquote:Op woensdag 5 september 2007 12:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.audi.nl/home/m(...)17304,_D0Lnl,00.html in die kleur ook, (akoyazilver)
quote:Op woensdag 5 september 2007 12:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als het KSC gesloten word vrees ik het ergste![]()
![]()
nou nouquote:Op woensdag 5 september 2007 12:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als FOK gesloten wordt... wordt het massaverbranding
quote:Op woensdag 5 september 2007 12:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nah, dan gaat met naar geen stijl.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
weet ikquote:Op woensdag 5 september 2007 12:12 schreef OA het volgende:
[..]
Zo negatief bedoel ik het niet hoor!![]()
Beter dan gewoon alleen de link overal dumpen!![]()
Daar is geen KSC...quote:Op woensdag 5 september 2007 12:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, dan gaat met naar geen stijl.
Nou nou?quote:
quote:
Mjah en die losers willen we geen primeur gevenquote:Op woensdag 5 september 2007 12:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, dan gaat met naar geen stijl.
wat een pannekoekquote:Op woensdag 5 september 2007 12:41 schreef Frutsel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ktriciteitsmast.html
OMFG.. nog zon nieuw/ranzig filmpje![]()
Jezusteringquote:Op woensdag 5 september 2007 12:03 schreef Frutsel het volgende:
gaat ie dan ook ZO doen?
quote:
quote:Op woensdag 5 september 2007 12:41 schreef Frutsel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ktriciteitsmast.html
OMFG.. nog zon nieuw/ranzig filmpje![]()
Wat mod je?quote:
quote:
Zoquote:Op woensdag 5 september 2007 12:25 schreef Pheno het volgende:
Ik ook, ga even lunchen. Nou ja, een uur
En ook precies 60 minuten he.quote:
quote:
toeval? of was je erop aan het wachtenquote:
Nee, kwam toevallig deze tijd weer binnen. Loempias ftwquote:Op woensdag 5 september 2007 13:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
toeval? of was je erop aan het wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |