is dat de prijs van de enige auto die bestaat die jij mooi vindt?quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goed plan!![]()
Kan ik 172.000 euro van je lenen?
Er zijn ook duurdere.quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
is dat de prijs van de enige auto die bestaat die jij mooi vindt?
Ga je een huis kopen?quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er zijn ook duurdere.![]()
Nee, waarom?quote:
Het gaat naar de klotequote:Op dinsdag 4 september 2007 15:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Welkom op FOK!
Ook in NWS, POL, KLG en ONZ hoor
Een auto kopen die ik mooi genoeg vind om regelmatig te wassen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wat ga je met 172.000 euro doen dan?
wil wel ff weten voordat ik je dat geld leen
en tis nog traag ookquote:Op dinsdag 4 september 2007 15:28 schreef JortK het volgende:
[..]
Het gaat naar de klote [afbeelding]
Heeft u:quote:
Euh, eigenlijk nooit, hooguit een paar postsquote:Op dinsdag 4 september 2007 15:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een auto kopen die ik mooi genoeg vind om regelmatig te wassen.
Lees jij nooit terug?
Wat moet ik met een huis doen dan?quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Euh, eigenlijk nooit, hooguit een paar posts
je kan een huis en een auto kopen voor dat geld man![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wat moet ik met een huis doen dan?
Erin wonenquote:Op dinsdag 4 september 2007 15:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
das waarquote:Op dinsdag 4 september 2007 15:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:57 schreef Kuukske het volgende:
Bongoedemiddag. Hoe is het, enzeau.
Kuukiequote:Op dinsdag 4 september 2007 15:57 schreef Kuukske het volgende:
Bongoedemiddag. Hoe is het, enzeau.
Drank?quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:18 schreef Pheno het volgende:
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
Fuck it, ik heb al een fles of 3 leeg
Wel oké.quote:
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:14 schreef Kuukske het volgende:
Wat is dat kutforum traag joh.
Whehehe ik heb m copypasted. Ik ga je sessionID zoekenquote:
gheile bakquote:
quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Jullie krijgen allemaal een rondje koffie van me.
Ik ben vandaag 7 geworden [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Felicitaties mogen in mijn FoBo [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |