een ?wat? gebaar?quote:Op maandag 3 september 2007 18:33 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke heeft net al eten besteld voor morgen.
Toen Lieke ging bellen gaf Huub met zijn vinger een gebaar van buit bellen Lieke.
Huub heeft het nou een beetje door.
[afbeelding]
Oeh, misschien volgt er wel weer een tranendal van onze martelaar.quote:Op maandag 3 september 2007 18:36 schreef Meganog het volgende:
Brian is het grote slachtoffer van dit weekend.
Zijn vriendin is getrapt.
Hij is op zijn plaat gegaan.
Hij is niet op het uitje gegaan.
Hij is voor de kooi opgekomen.
Dat doet Jaap ook. Is om zgn de streamers te misleiden. Als je toch iemand geen cent mee moet geven dan is het die pad en die rat en dat rijmt verdomme ook nog eens vloeiend.quote:Op maandag 3 september 2007 18:37 schreef mazaru het volgende:
Brrr is weer met zijn rattenpraat bezig.
Hij schuift alles in de schoenen van Huub.
Huub is de enige die fout is geweest
Die gore Wifebeater moet zijn rattenbek houden
Hij is de hele dag al vreemd, overdreven hyper en nu weer slachtoffer.quote:Op maandag 3 september 2007 18:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Oeh, misschien volgt er wel weer een tranendal van onze martelaar.
Dat waren toch de meest grappige hoogtepunten van dgk.![]()
![]()
Ik had meer het idee dat Huub naar bed wou omdat de febo hem had betrapt op 'stiekum' drinken...quote:Op maandag 3 september 2007 18:39 schreef neehe het volgende:
Het is een setup van de FEBO om Huub en Lieke eruit te krijgen.
Nathanael die opeens kwam en tips aan die 5 ging geven.
Huub die naar bed wilde en opeens naar achteren moest, en meer dronken of stoned terugkwam.
En daarna deden de camera's bij de stal het zogenaamd niet, dus geen bewijs.
Ik heb Lieke ook niet wrijvend langs Jaap zien lopen hoor!quote:Op maandag 3 september 2007 18:40 schreef blomst het volgende:
Nadia: Uitlokken dat mag toch niet![]()
wat doen ze nu zelf de heletijd.
Amanda heeft meerdere malen de blaren op haar kont gehad door het schuren tijdens haar teaserdansje en toen hoorde je Nadia niet.quote:Op maandag 3 september 2007 18:41 schreef Vandaag... het volgende:
nadia: lieke schuurde net expres langs jaap in de keuken. Dat is toch uitlokken, dat mag toch niet?
Alsof jullie niet continue uitlokken met z´n vijven![]()
Bij Brian zit nog een stuk frustratie van de uilokperiode van Huub en de 'tikjes' die hij heeft gekregen zonder iets terug te mogen doen.quote:Op maandag 3 september 2007 18:43 schreef Vandaag... het volgende:
Brian op klagerig toontje: "en omdat wij in de meerderheid zijn krijgen wij steeds de schuld. "
Kijk nou uihuitquote:Op maandag 3 september 2007 18:43 schreef ericahysterica het volgende:
Gezien het verloop van deze middag in DGK moet ik zeggen dat de bewoners erg onder de indruk waren van de brief die zij vandaag kregen. Je ziet dat er een positieve vibe door de villa is gegaan, het spel wordt weer sportief en intelligent gespeeld echt zoals RTL het wenst./ En dat is mede te danken aan de Febo die een en ander in zeer positieve banen weet te leiden.![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 18:43 schreef ericahysterica het volgende:
Gezien het verloop van deze middag in DGK moet ik zeggen dat de bewoners erg onder de indruk waren van de brief die zij vandaag kregen. Je ziet dat er een positieve vibe door de villa is gegaan, het spel wordt weer sportief en intelligent gespeeld echt zoals RTL het wenst./ En dat is mede te danken aan de Febo die een en ander in zeer positieve banen weet te leiden.![]()
Geen cameraman in de tuin natuurlijk? Die is er nl altijd tijdens de meeste flutgesprekken tussen Dennis en Jaap of tussen Dennis en Nadia. Dan staat er altijd zo'n lullo met een camera op een statief maar ja, toen net even niet..quote:Op maandag 3 september 2007 18:44 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag me toch af waarom Huub Amada heeft getrapt. De enige verlkaring voor mij is dat Amanda, na het telefoontje van de FEBO met Naad, waar Amanda riep, waaaaaaaaaaat, snel naar buiten is gelopen en Lieke heeft aangevallen en Huub haar wilde verdedigen. Anders kan ik het niet verklaren. Btw, bij de pardenbak hangen tig camera's en die hebben ook niks gezien?![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 18:43 schreef ericahysterica het volgende:
En dat Lieke zich verdedigde en Brain daarom Lieke heeft getrapt oid. Toen is Huub er ook opaf gegaan. Denk dat er zoiets is gebeurd.quote:Op maandag 3 september 2007 18:44 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag me toch af waarom Huub Amada heeft getrapt. De enige verlkaring voor mij is dat Amanda, na het telefoontje van de FEBO met Naad, waar Amanda riep, waaaaaaaaaaat, snel naar buiten is gelopen en Lieke heeft aangevallen en Huub haar wilde verdedigen. Anders kan ik het niet verklaren. Btw, bij de pardenbak hangen tig camera's en die hebben ook niks gezien?![]()
Kunnen we niet effe die kant op rijden en met een megafoon over het hek schreeuwen dat de streamers over een week mogen gaan wegstemmen en beginnen bij homo's en fakende jankwijven?quote:Op maandag 3 september 2007 18:44 schreef BuffyJan het volgende:
Nadia vindt t wel gemeen van Stanley, dat had ze niet verwacht. Maar ze weet ook dat hij Huub en Lieke leuk vindt, en hij wil graag televisie maken
Dat zij en Amanda zeggen dat Dennix een homo of bi is, dat is dan weer niet gemeen natuurlijkquote:Op maandag 3 september 2007 18:44 schreef BuffyJan het volgende:
Nadia vindt t wel gemeen van Stanley, dat had ze niet verwacht. Maar ze weet ook dat hij Huub en Lieke leuk vindt, en hij wil graag televisie maken
eerder denk ik dat Amanda langs Huub zijn voet is gelopen, en daar nu een trap van maakt, anders had ze vanaf het begin het wel van de daken lopen schreeuwen.quote:Op maandag 3 september 2007 18:44 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag me toch af waarom Huub Amada heeft getrapt, als het al waar is. De enige verlkaring voor mij is dat Amanda, na het telefoontje van de FEBO met Naad, waar Amanda riep, waaaaaaaaaaat, snel naar buiten is gelopen en Lieke heeft aangevallen en Huub haar wilde verdedigen. Anders kan ik het niet verklaren. Btw, bij de pardenbak hangen tig camera's en die hebben ook niks gezien?![]()
nee zonde joh dan is het geen verrassing meerquote:Op maandag 3 september 2007 18:48 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Kunnen we niet effe die kant op rijden en met een megafoon over het hek schreeuwen dat de streamers over een week mogen gaan wegstemmen en beginnen bij homo's en fakende jankwijven?.
Ik heb de streams dan ook uitgezet.... het is me allemaal veel te lief....quote:Op maandag 3 september 2007 18:43 schreef ericahysterica het volgende:
Vergeet de vetkleppen nietquote:Op maandag 3 september 2007 18:48 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Kunnen we niet effe die kant op rijden en met een megafoon over het hek schreeuwen dat de streamers over een week mogen gaan wegstemmen en beginnen bij homo's en fakende jankwijven?.
Ze mag blij zijn dat hij haar niet heeft getrapt toen zij die hak in zijn schouder vastpinde, dus ik vermoed dat ze weer eens zelf is begonnen en hij zich dit keer niet heeft ingehouden omdat 6-2 nog op zijn netvlies staat natuurlijk.quote:Op maandag 3 september 2007 18:44 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag me toch af waarom Huub Amada heeft getrapt, als het al waar is. De enige verlkaring voor mij is dat Amanda, na het telefoontje van de FEBO met Naad, waar Amanda riep, waaaaaaaaaaat, snel naar buiten is gelopen en Lieke heeft aangevallen en Huub haar wilde verdedigen. Anders kan ik het niet verklaren. Btw, bij de pardenbak hangen tig camera's en die hebben ook niks gezien?![]()
Hij ontkend ook dat hij Amanda geslagen heeft, so what else is new?quote:Op maandag 3 september 2007 18:50 schreef blomst het volgende:
En Brian ontkend ook dat hij Lieke heeft geslagen.
Het schijnt een crimineel te zijn van het zuiverste water, ene Steve en nog iets, staat te lezen op Nowlive.quote:Op maandag 3 september 2007 18:49 schreef pullup het volgende:
Zojuist op RTL-boulevard natasia die als nieuws te melden had dat ze een nieuw stoer ventje had en hij is ook nog miljonair
tuurlijk wel, maar...quote:Op maandag 3 september 2007 18:44 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag me toch af waarom Huub Amada heeft getrapt, als het al waar is. De enige verlkaring voor mij is dat Amanda, na het telefoontje van de FEBO met Naad, waar Amanda riep, waaaaaaaaaaat, snel naar buiten is gelopen en Lieke heeft aangevallen en Huub haar wilde verdedigen. Anders kan ik het niet verklaren. Btw, bij de paardenbak hangen tig camera's en die hebben ook niks gezien?![]()
Ja daarom! Doen we daarna koffie bij mijn mutti!quote:Op maandag 3 september 2007 18:50 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Vergeet de vetkleppen niet
je zou t bijna doen
![]()
Eemnes is hier 10 minuutjes vandaan.
We kunnen morgen ook even bij Fons op de koffie gaan, zit toch naast mn werk![]()
Bij VOL las ik dat het om make-up zou gaan.quote:Op maandag 3 september 2007 18:52 schreef ericahysterica het volgende:
ik zit mij btw toch af te vragen wat Amanda ontvreemd heeft........heeft iemand dat gezien?
Steve Brownquote:Op maandag 3 september 2007 18:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het schijnt een crimineel te zijn van het zuiverste water, ene Steve en nog niets, staat te lezen op Nowlive.
Even kijken of ik het kan vinden.
Dat zou mooi zijnquote:Op maandag 3 september 2007 18:58 schreef Meganog het volgende:
Volgens mij zijn Brian en Nadia de hele middag al aan het flirten met elkaar, Brian slooft zich enorm uit, Nadia kirt en er zijn veelbetekende blikken over en weer. Lijkt het wel.
De arme manquote:
Kan iemand van die vijf haar even wakker maken....?quote:Op maandag 3 september 2007 19:03 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke is in slaap gevallen.
[afbeelding]
thxquote:Op maandag 3 september 2007 18:58 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Bij VOL las ik dat het om make-up zou gaan.
Ze moet toch tegen iemand kirren, he. Haar Dennis zit voortdurend vastgeplakt aan Jaap en voelde zich nog nooit zo geweldig, dus die is ze even kwijtquote:
ws heeft Achter ook een grote rol in het geheel.quote:Op maandag 3 september 2007 18:54 schreef avonne het volgende:
[..]
tuurlijk wel, maar...
- door te zeggen dat er geen beeld van is, hoeven ze het niet aan ons kijkertjes te laten zien.
- door te zeggen dat er geen beelden van zijn hoeven ze ook hun beslissing naar de bewoners niet te verantwoorden.
Lieke was wel haar roze makupkoffertje kwijt.quote:Op maandag 3 september 2007 18:58 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Bij VOL las ik dat het om make-up zou gaan.
En wat heeft hij gekregen achter, Een joint?quote:Op maandag 3 september 2007 19:05 schreef blomst het volgende:
[..]
ws heeft Achter ook een grote rol in het geheel.
Waarom werden Nadia en Amanda gebeld?
Waarom lieten ze Huub niet naar bed gaan, het was al 23.00uur geweest, dus volgens de regels had hij in bed kunnen gaan.
En ik kan me zelfs niet aan de indruk ontrekken dat ze het wel best vind.. Dus hoop ik wel op die ontwikkeling.quote:Op maandag 3 september 2007 19:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze moet toch tegen iemand kirren, he. Haar Dennis zit voortdurend vastgeplakt aan Jaap en voelde zich nog nooit zo geweldig, dus die is ze even kwijt![]()
En waarom gingen de streams meteen zo resoluut op slot toen er nog niet al te veel aan de hand was.quote:Op maandag 3 september 2007 19:05 schreef blomst het volgende:
[..]
ws heeft Achter ook een grote rol in het geheel.
Waarom werden Nadia en Amanda gebeld?
Waarom lieten ze Huub niet naar bed gaan, het was al 23.00uur geweest, dus volgens de regels had hij in bed kunnen gaan.
quote:
quote:Op maandag 3 september 2007 19:07 schreef Mokum020 het volgende:
Wie zin heeft om het te lezen:
http://nl.wikipedia.org/w(...)derlands_zakenman%29
Onfris type in ieder geval
quote:De journalist Bas van Hout stelde dat Brown had gedreigd om Johnny de Mol, de zoon van ondernemer John de Mol te ontvoeren. Brown ontkent de beschuldiging en zegt dat Van Hout te maken heeft met de moordaanslag op hem in 1999.
Ofwel ze vindt haar Dennis momenteel een stoere held, ofwel ze denkt stiekem al aan een triootje met Amanda en Brianquote:Op maandag 3 september 2007 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
En ik kan me zelfs niet aan de indruk ontrekken dat ze het wel best vind.. Dus hoop ik wel op die ontwikkeling.
Zou lachen zijn. Denk aleen dat Brian het niet echt met Nadia opheeft![]()
Heb ik al gedaan, lekker type, maar ik gun hem Natasja wel.quote:Op maandag 3 september 2007 19:07 schreef Mokum020 het volgende:
Wie zin heeft om het te lezen:
http://nl.wikipedia.org/w(...)derlands_zakenman%29
Ja hij is het..........quote:Op maandag 3 september 2007 19:10 schreef bloodymary het volgende:
Ja, maar is hij het wel? Ik las ook ergens dat het een misverstand is en dat het om een of andere Steven Brown gaat.
Tja inderdaad, wat dat betreft kan ze zich er maar slecht overheen zetten. Wat een rancune zeg!quote:Op maandag 3 september 2007 19:11 schreef beequeen het volgende:
Lieke verstopt het eten van de bende van vijf achter de bank. Ze is nog steeds pissed dat ze geslagen is.
Is dit Tas d'r nieuwe vriendjequote:Op maandag 3 september 2007 18:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het schijnt een crimineel te zijn van het zuiverste water, ene Steve en nog iets, staat te lezen op Nowlive.
Geen wonder dat Brian moet winnen....quote:
WFT??? Ik zat net bij te lezen en las "Steve nogiets" ik dacht al het zal toch niet Steve Brown zijn hèquote:
Wat moet hij dan nu nog doen.Zou jij niet agressief van die gasten worden dan.quote:Op maandag 3 september 2007 19:19 schreef Py het volgende:
Aan Huub zijn uitdrukking en gedrag te zien heeft hij gigantisch op zijn kloten gehad. Hij durft niets meer en is volledig verlamd lijkt het. Waarschijnlijk heeft hij al zijn crediet verspeeld.
Wat een klassevrouw is het toch ook hequote:Op maandag 3 september 2007 19:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
WFT??? Ik zat net bij te lezen en las "Steve nogiets" ik dacht al het zal toch niet Steve Brown zijn hè
Maar dat meen je niet?? Natasia doet het met Steve Brown???![]()
![]()
![]()
![]()
Vind je niet dat hij teneergeslagen lijkt? In Lieke zit nog volop pit maar Huub durft niet goed aan te sluiten bij de actietjes van Lieke en houdt zich afzijdig. Ik denk echt dat hij gered is door achter maar weet dat hij al zijn crediet kwijt is.quote:Op maandag 3 september 2007 19:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat moet hij dan nu nog doen.Zou jij niet agressief van die gasten worden dan.
Yep, that's him.quote:Op maandag 3 september 2007 19:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is dit Tas d'r nieuwe vriendje![]()
http://www.dumpert.nl/mediabase/18486/4475cb08/index.html
Niet te hard roepen, anders gaat RTL deze regel ook weer veranderen.quote:Op maandag 3 september 2007 19:20 schreef mazaru het volgende:
Waar is die regel gebleven dat 's avonds iedereen gezamelijk aan de eettafel moet eten?
Het ga je goedquote:Op maandag 3 september 2007 19:26 schreef Giggio het volgende:
mijn streams zijn verlopen
ik neem geen nieuwe meer
ik neem afscheid van DGK
ik trek dit niet meer
ga jullie goed allemaal
hoop dat H&L wijs genoeg zijn en gewoon zelf de poort uitlopen met opgeheven hoofd
en laten die 5 zielepoten elkaar maar opofferen en in een hel belanden zodra zij DGK verlaten
I rest my case'
Í've seen it.. its more than enough!
wat denk je zelf?quote:Op maandag 3 september 2007 19:24 schreef Dreamboy het volgende:
Amanda schopte dus Lieke.
Huub deed iets bij Amanda.
En Brian deed daarna wat.
Wat deed Dennix dan?
Hij is teleurgesteld in ieder geval.quote:Op maandag 3 september 2007 19:24 schreef Py het volgende:
[..]
Vind je niet dat hij teneergeslagen lijkt? In Lieke zit nog volop pit maar Huub durft niet goed aan te sluiten bij de actietjes van Lieke en houdt zich afzijdig. Ik denk echt dat hij gered is door achter maar weet dat hij al zijn crediet kwijt is.
Je mag hier ook posten als je geen streams kijkt hoorquote:Op maandag 3 september 2007 19:26 schreef Giggio het volgende:
mijn streams zijn verlopen
ik neem geen nieuwe meer
ik neem afscheid van DGK
ik trek dit niet meer
ga jullie goed allemaal
hoop dat H&L wijs genoeg zijn en gewoon zelf de poort uitlopen met opgeheven hoofd
en laten die 5 zielepoten elkaar maar opofferen en in een hel belanden zodra zij DGK verlaten
I rest my case'
Í've seen it.. its more than enough!
Dat zet je ook aan het denken, terleurstelling ipv opluchting.quote:Op maandag 3 september 2007 19:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is teleurgesteld in ieder geval.
Er was ook een enorm verschil in reactie op de brief van vanmiddag. huub en Lieke waren zwaar teleurgesteld en de rest pakte meteen ballonnen.
Huub ( en wellicht de rest ) had toch wat anders verwacht als uitslag van de brief.
Ik ben ook geneigd die conclusie te trekken.quote:Op maandag 3 september 2007 19:29 schreef bloodymary het volgende:
Inderdaad, dus viel het voor Huub en Lieke tegen dat niemand sanctie had en voor de anderen mee. Conclusie, de anderen zijn de aanstichters geweest.
Nee, joh.quote:Op maandag 3 september 2007 19:24 schreef bloodymary het volgende:
Die Brown papt vast aan met Natasia omdat hij haar ziet als een potentiele bolletjesslikster. Kan altijd van pas komen!
Dank je!quote:Op maandag 3 september 2007 19:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je mag hier ook posten zonder streams te kijken hoor.![]()
vast als een mot er zingend omheen fladderen en kwakenquote:Op maandag 3 september 2007 19:24 schreef Dreamboy het volgende:
Wat deed Dennix dan?
Denk alleen al aan het telefoontje van de Febo naar Naad, Amanda schreeuwde waaaaaaaaat, en weg waren die 2.quote:Op maandag 3 september 2007 19:29 schreef bloodymary het volgende:
Inderdaad, dus viel het voor Huub en Lieke tegen dat niemand sanctie had en voor de anderen mee. Conclusie, de anderen zijn de aanstichters geweest.
Huub wist dat hij door het oog van de naald was gekropen. Hij had nooit opgelucht kunnen reageren.quote:Op maandag 3 september 2007 19:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is teleurgesteld in ieder geval.
Er was ook een enorm verschil in reactie op de brief van vanmiddag. huub en Lieke waren zwaar teleurgesteld en de rest pakte meteen ballonnen.
Huub ( en wellicht de rest ) had toch wat anders verwacht als uitslag van de brief.
Huub probeert zijn woede onder controle te houden.Maar dat zal niet lang meer lukken.Brian heeft ook geslagen.Denk dat Huub alleen Lieke heeft beschermd die doordraaide omdat Brian haar sloeg.quote:Op maandag 3 september 2007 19:24 schreef Py het volgende:
[..]
Vind je niet dat hij teneergeslagen lijkt? In Lieke zit nog volop pit maar Huub durft niet goed aan te sluiten bij de actietjes van Lieke en houdt zich afzijdig. Ik denk echt dat hij gered is door achter maar weet dat hij al zijn crediet kwijt is.
ze moesten zich rotschamen.quote:Op maandag 3 september 2007 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Denk alleen al aan het telefoontje van de Febo naar Naad, Amanda schreeuwde waaaaaaaaat, en weg waren die 2.
Leuk zo'n redactie die hieraan meewerkt.
daar heb je inderdaad een positief puntquote:Op maandag 3 september 2007 19:34 schreef blomst het volgende:
Een voordeel van het gebeuren is dat we niet steeds een kleffe Dennix en Nadia in beeld zien.
Ditoquote:Op maandag 3 september 2007 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben ook geneigd die conclusie te trekken.
quote:Op maandag 3 september 2007 19:34 schreef blomst het volgende:
Een voordeel van het gebeuren is dat we niet steeds een kleffe Dennix en Nadia in beeld zien.
Teleurgesteld? Ze was gewoon boosquote:Op maandag 3 september 2007 19:33 schreef Py het volgende:
[..]
Huub wist dat hij door het oog van de naald was gekropen. Hij had nooit opgelucht kunnen reageren.
Lieke was, ietwat naief misschien, teleurgesteld.
Dat doen de anderen ook en nog VEEL erger !!!quote:Op maandag 3 september 2007 19:36 schreef Dreamboy het volgende:
Ik ben Dennix en ik vreet en praat gewoon met mijn bek vol.
[afbeelding]
Dennix moet naar "achteren" en Jaap zegt... "laat je niet omlullen"quote:Op maandag 3 september 2007 19:37 schreef ericahysterica het volgende:
jaap zegt te weigeren de sfeer gemoedelijk te maken ondanks dat de febo dat wil.
Nou redactie ik zou maar eens mijn tanden laten zien aan dit aardvarken
liever dit dan zogenaamd vriendlijk tegen elkaar doen.quote:Op maandag 3 september 2007 19:37 schreef rooie3 het volgende:
Ze luisteren dus niet naar RTl.
Vind het niet normaal meer.Dit is wel tegen een vrouw.Maar sommige vinden dit uiterst vermakelijk.quote:Op maandag 3 september 2007 19:35 schreef beequeen het volgende:
Even serieus, wie kan hier met droge ogen naar kijken en luisteren.![]()
Dat weten we helaas niet zeker, ik denk dat Achter er een hele grote rol in had.quote:Op maandag 3 september 2007 19:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dus we zijn eruit? Huub en Lieke zijn niet begonnen, maar het waren die anderen
Die deed weer aan anustikkerij natuurlijk.quote:Op maandag 3 september 2007 19:24 schreef Dreamboy het volgende:
Wat deed Dennix dan?
Ik ben ook heel erg nieuwsgierig hoe ze afgelopen weekend in de uitzending willen verwerken. Villa Vandaag klopt in ieder geval van geen kanten en verliest, zoals altijd, totaal z'n geloofwaardigheid. Eerst een flauwe vermelding van het gebash van de 5, dan de brief die dan zwaar overdreven lijkt en vervolgens een soort (imo kleuterniveau) feestje omdat Huub op z'n kloten heeft gehad o.i.d. (over de aanleiding is natuurlijk niets te lezen).quote:Op maandag 3 september 2007 19:29 schreef bloodymary het volgende:
Ok, heftig teleurgesteld dan.quote:
Ik dacht zoiets te lezen een paar pagina's geleden. We neigen naar....... En ja natuurlijk zit de regie hierachter. Mensen moeten deze week ook weer volop sms-en. Puppets on stringquote:Op maandag 3 september 2007 19:41 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat weten we helaas niet zeker, ik denk dat Achter er een hele grote rol in had.
Weet je hoe ze dat noemen, hoe jij je voelt ???quote:Op maandag 3 september 2007 19:41 schreef mspoez het volgende:
Wérkelijk, ik kan niet anders dan met walging kijken naar dit Dennis-wezen.
De verpersoonlijking is te groot bij veel fans, je krijgt het er niet doorheen. Al maanden nietquote:Op maandag 3 september 2007 19:43 schreef Py het volgende:
[..]
Ok, heftig teleurgesteld dan.
Maar de situatie nu dan. Wat de 5 nu doen is nog niets vergeleken met acties tegen de dates van Erik bijvoorbeeld. Onschuldige mensen die van buiten kwamen. Wat die letterlijk en figuurlijk over zich heen hebben gekregen...de beelden waren niet fraai.
Ik ben zo bang voor die roze Huubbrillen die alles maar bagatelliseren wat hij doet of ontkennen of verdraaien en opblazen wat de 'tegenstanders' doen. Er wordt heel eenzijdig gespeculeerd over dingen die we geen van allen hebben gezien.
Op deze foto lijkt hij net op een dikke shoarmaboer. Invloed van Jaap?quote:Op maandag 3 september 2007 19:36 schreef Dreamboy het volgende:
Ik ben Dennix en ik vreet en praat gewoon met mijn bek vol.
[afbeelding]
Dat was niet drie mannen tegen een vrouw.Het gaat ons ook meer om Lieke.Huub red zich wel,maar wat ze Lieke aandoen kan echt niet.quote:Op maandag 3 september 2007 19:43 schreef Py het volgende:
[..]
Maar de situatie nu dan. Wat de 5 nu doen is nog niets vergeleken met acties tegen de dates van Erik bijvoorbeeld. Onschuldige mensen die van buiten kwamen. Wat die letterlijk en figuurlijk over zich heen hebben gekregen...de beelden waren niet fraai.
Ik ben zo bang voor die roze Huubbrillen die alles maar bagatelliseren wat hij doet of ontkennen of verdraaien en opblazen wat de 'tegenstanders' doen. Er wordt heel eenzijdig gespeculeerd over dingen die we geen van allen hebben gezien.
Wat die Erik acties betreft heb je helemaal gelijk dat dat wel erger was maar het is niet vreemd dat daar alles nu wel over gezegd is.quote:Op maandag 3 september 2007 19:43 schreef Py het volgende:
[..]
en de febo wist natuurlijk allang dat dat apparaat ontkalkt moest worden.....quote:Op maandag 3 september 2007 19:45 schreef rooie3 het volgende:
Ze gebruiken Dennis als koffiejongen.Hij moest koffie halen van achter.
Andersom ookquote:Op maandag 3 september 2007 19:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De verpersoonlijking is te groot bij veel fans, je krijgt het er niet doorheen. Al maanden niet![]()
Wat doen ze dan nu bij Lieke dat ze niet al tien keer bij anderen heeft gedaan?quote:Op maandag 3 september 2007 19:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat was niet drie mannen tegen een vrouw.Het gaat ons ook meer om Lieke.Huub red zich wel,maar wat ze Lieke aandoen kan echt niet.
De acties tegen Eric en zijn date waren buitengewoon laag en konden echt niet door de beugel. Maar omdat daar aan werd deelgenomen door figuren die op de fora nogal hoog staan aangeschreven vind jij dat soortgelijke misselijke acties tegen de veroorzakers van toen nu wel kunnen? Oog om oog tand om tand?quote:Op maandag 3 september 2007 19:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De verpersoonlijking is te groot bij veel fans, je krijgt het er niet doorheen. Al maanden niet![]()
Ok Huub en Lieke overklassen de anderen op een hoop onderdelen. In het huidige spel (niemand zegt hoe het gespeeld moet worden, op dit moment wordt het gespeeld zoals we het zien. Deze manier van spelen heeft Huub zelf geintroduceerd toen hij binnenkwam).quote:Op maandag 3 september 2007 19:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub en Lieke waren niet blij met de brief, de andere vijf gingen ballonnen opblazen, slingers ophangen, briefjes ophangen, dansen, zingen, schreeuwen en bashen. Veel duidelijker kunnen de beelden niet zijn.quote:Op maandag 3 september 2007 19:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Overigens was Huub verdomd blij met de inhoud van die brief. Hij was nadien zeer opgelucht en sprak frank en vrij met Palma.
Ben ik ook benieuwd naar. Ben net terug van varen op ons bootje en we hebben speciaal internet voor op het bootje aangeschaft voor DGK, maar het is heel duur, betalen per MB, dus ik heb alleen Fok gevolgd.quote:Op maandag 3 september 2007 19:45 schreef pasjesjen het volgende:
Is vanavond eigenlijk de uitslag van de popo????
Er zijn voor anderen veel minder liefhebbers, maar ze zijn volgens mij ook veel genuanceerder in het algemeen, al heb je daar ook wel fanatieke uitzonderingen.quote:
nou ik ga niet naar een andere camping voor NIX, die gaat gewoon de sloot in!quote:Op maandag 3 september 2007 19:41 schreef mspoez het volgende:
Wérkelijk, ik kan niet anders dan met walging kijken naar dit Dennis-wezen.
Al mijn haren gaan overeind staan als ik dit zie. Dit zijn de mannen waarvoor ik een andere camping opzoek als ik ze op vakantie tegenkom ... de mannen die roepen : Wil je uit eten? Dan moet je dat en dat tentje nemen, noem mijn naam maar, ze kennen me daar wel en dan krijg je écht iets lekkers.
Brrr.
Vraagje: staat het vast dat Lieke dit weekend door 3 mannen is mishandeld?quote:Op maandag 3 september 2007 19:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat was niet drie mannen tegen een vrouw.Het gaat ons ook meer om Lieke.Huub red zich wel,maar wat ze Lieke aandoen kan echt niet.
Ho, wat gebeurt hier nou? Omdat één persoon niet blij is met een of andere 'roze Huubbril', wil dat nog niet zeggen dat iedereen hier kanten kiest of bij kanten ingedeeld mag worden hoorquote:Op maandag 3 september 2007 19:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt Lieke op dit moment door twee mannen en een soort van vrouw mishandeltquote:Op maandag 3 september 2007 19:54 schreef Py het volgende:
[..]
Vraagje: staat het vast dat Lieke dit weekend door 3 mannen is mishandeld?
Volgens mij word er op dit moment door de meeste hier behoorlijk rustig gereageerdquote:Op maandag 3 september 2007 19:50 schreef Py het volgende:
[..]
Ok Huub en Lieke overklassen de anderen op een hoop onderdelen. In het huidige spel (niemand zegt hoe het gespeeld moet worden, op dit moment wordt het gespeeld zoals we het zien. Deze manier van spelen heeft Huub zelf geintroduceerd toen hij binnenkwam).
Ieder zijn kracht. Maar vanachter je pc moet je toch enigszins kunnen relativeren lijkt me. En alle spelers daarin gelijk beschouwen. Ok voorkeuren prima. Maar hier worden feiten verdraaid en leugens vertelt.
Propaganda zou ik haast zeggen.
Ze moeten Jaap nou 's een flinke boete geven voor ongewenste intimiteiten... gadver!!!quote:Op maandag 3 september 2007 19:53 schreef Casshern het volgende:
nou ja zeg, lieke zit op de wc en jaap doet gewoon de deur open!
Koninklijk meervoudquote:Op maandag 3 september 2007 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ho, wat gebeurt hier nou? Omdat één persoon niet blij is met een of andere 'roze Huubbril', wil dat nog niet zeggen dat iedereen hier kanten kiest of bij kanten ingedeeld mag worden hoor![]()
Er staat erg weinig vast want er was niets op de streams te zien.quote:Op maandag 3 september 2007 19:54 schreef Py het volgende:
[..]
Vraagje: staat het vast dat Lieke dit weekend door 3 mannen is mishandeld?
Nee ik zei dat die acties tegen de dates veel erger waren. Wat er nu gebeurd is verbaal bashen en briefjes en slingers ophangen. Lijkt me niets mis mee. Tis tenslotte wel DGK you know.quote:Op maandag 3 september 2007 19:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De acties tegen Eric en zijn date waren buitengewoon laag en konden echt niet door de beugel. Maar omdat daar aan werd deelgenomen door figuren die op de fora nogal hoog staan aangeschreven vind jij dat soortgelijke misselijke acties tegen de veroorzakers van toen nu wel kunnen? Oog om oog tand om tand?
Dus Amanda en Nadia hebben ook al drie mannen op zich gehad.Kijk nu net Lieke zit te plassen en ze stormen de wc in.Vind dat echt niet kunnen.Dat is echt vernederend voor een vrouw.quote:Op maandag 3 september 2007 19:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat doen ze dan nu bij Lieke dat ze niet al tien keer bij anderen heeft gedaan?
Ah, daar had ik even niet aan gedacht.quote:
ik had die vetklep ook meteen een rottrap verkocht, wat een eikel zegquote:Op maandag 3 september 2007 19:56 schreef ericahysterica het volgende:
elke keer als nadia over die duw vertelde kwam er weer eenduw bij ,ze zat inmiddels al op 6 duwen en een pruillip. En dat jaap zomaar een wc deur openmaakt terwijl iemand daar zit,dat zou voor mij al een exit zijn!
heb je het vandaag eigenlijk wel gezien allemaal? Heb je toevallig amanda ook horen zeggen dat lieke met bloed de poort uitgaat......een klein voorvalletje maar toch......quote:Op maandag 3 september 2007 19:57 schreef Py het volgende:
[..]
Nee ik zei dat die acties tegen de dates veel erger waren. Wat er nu gebeurd is verbaal bashen en briefjes en slingers ophangen. Lijkt me niets mis mee. Tis tenslotte wel DGK you know.
Waarom gaat Brian bellen, kan die huppelkut dat zelf dan niet als ze zo'n onrecht is aangedaan?quote:Op maandag 3 september 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
OMG, Lieke loopt langs Naad en Naad zegt vervolgens dat Lieke haar duwt. Brian stuift naar beneden en noemt Lieke en stinkkut, en gaat zelfs bellen. Wat een zielepoten.
En steamlock omdat Brian Lieke aanpakt.
Nee die wordt beschermd,het zijn een stelletje hoere lopers,ik hoop dat er nu wat gebeurd,of stoppen.quote:Op maandag 3 september 2007 19:56 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Als ze nu Brain er niet uitzetten, snap ik er niets meer van, want als er één agressief is, is hij het wel!! Die gozer is eng. Heel eng.
Nou ja, de meesten toch echt wel, dat kun je niet ontkennen.quote:Op maandag 3 september 2007 19:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, daar had ik even niet aan gedacht.
Maar serieus, omdat iemand hier komt polariseren en er inderdaad een meerderheid is die het niet terecht vindt wat Huub en Lieke wordt aangedaan, wil nog niet zeggen dat we allemaal aan dat spel mee (moeten) doen.
Dat is idd wel weer zo. Maar kwam vanavond thuis en heb een paar cossen terug ziotten lezen en viel haast van mijn stoel.quote:Op maandag 3 september 2007 19:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens mij word er op dit moment door de meeste hier behoorlijk rustig gereageerden de nuance is in de meeste posts op dit moment ook we lterug te vinden toch ?
neej hoor, lieke duwde nadia duidelijk en nadia gooide thee op lieke dr bed.. dus weet niet wat jij zag?quote:Op maandag 3 september 2007 19:55 schreef mazaru het volgende:
Nadia liep Lieke te hinderen toen ze naar de slaapkamer wou gaan. Lieke liep gewoon door. Nadia helemaal uit haar dak dat Lieke loopt te duwen.
Nadia gooit water over Lieke heen, en Brian gaat bellen, daarna stormt Brian naar beneden naar Lieke toe, en gaat dreigend voor haar staan.
Streamlock.
[afbeelding]
nee helaas dat is mij ontgaan....maar nadia lijkt me vals genoeg om het zelfs met een beer (mannelijk varken) te doen als het haar zo uitkomt en dan te gillen schatje harder harder ik komquote:Op maandag 3 september 2007 19:57 schreef mspoez het volgende:
Brian gaat vast weer een nachtje in een hotel slapen, zelden iemand zo geforceerd mrhetdoetmeniks zien spelen...
Maareh, is de verkering tussen Naad en Dennis uit? Ze zat net te verkondigen, als het echt was geweest had ik er wel meer last van gehad. Weet iemand meer?
noem je dat duwen???quote:Op maandag 3 september 2007 20:00 schreef lillkiss het volgende:
[..]
neej hoor, lieke duwde nadia duidelijk en nadia gooide thee op lieke dr bed.. dus weet niet wat jij zag?
Weet je nog dat dat bellen een paar maanden schering en inslag was... daar is toen door achter een streep onder gezet. Maar het geheugen is kort, en ik denk dat ze het gewoon weer willen proberen. Eens kijken of achter er nu anders op reageert als destijds.quote:Op maandag 3 september 2007 19:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
Waarom gaat Brian bellen, kan die huppelkut dat zelf dan niet als ze zo'n onrecht is aangedaan?
Echt, dat jullie hier nog naar kunnen kijken, petje af hoor![]()
Sorry bedoelde het niet verkeerd.quote:Op maandag 3 september 2007 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ho, wat gebeurt hier nou? Omdat één persoon niet blij is met een of andere 'roze Huubbril', wil dat nog niet zeggen dat iedereen hier kanten kiest of bij kanten ingedeeld mag worden hoor![]()
nee, dan moet je bij Nathanael en Natasia zijnquote:Op maandag 3 september 2007 19:50 schreef Py het volgende:
[..]
. Deze manier van spelen heeft Huub zelf geintroduceerd toen hij binnenkwam).
Ik denk dat men het over de feiten wel eens is (voor zover we die met eigen ogen hebben kunnen aanschouwen).quote:Ok voorkeuren prima. Maar hier worden feiten verdraaid en leugens vertelt.
Propaganda zou ik haast zeggen.
lichamelijk contact is verboden....weet je nog? En gezien de situatie lijkt mij niet dat Lieke er heel voorzichtig langs loopt.quote:
preciesquote:Op maandag 3 september 2007 20:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
lichamelijk contact is verboden....weet je nog? En gezien de situatie lijkt mij niet dat Lieke er heel voorzichtig langs loopt.
Hoi Disana. Je moet je niet aangesproken voelen alhoewel ik wel generaliseerde.quote:Op maandag 3 september 2007 19:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, daar had ik even niet aan gedacht.
Maar serieus, omdat iemand hier komt polariseren en er inderdaad een meerderheid is die het niet terecht vindt wat Huub en Lieke wordt aangedaan, wil nog niet zeggen dat we allemaal aan dat spel mee (moeten) doen.
ik lees nou al de hele dag JOU waarneming..... maar je past bij die 5. op error ga je van mijn kant.quote:Op maandag 3 september 2007 20:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
lichamelijk contact is verboden....weet je nog? En gezien de situatie lijkt mij niet dat Lieke er heel voorzichtig langs loopt.
Dat was gisteren.quote:Op maandag 3 september 2007 20:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit is afgelopen nadat het sms-en gestopt is. De buit is dan weer binnen voor een maand![]()
He he.. Kom je er EINDELIJK achter ? Dennis kende haar ook al van voor De Kooi (Slikoquote:Op maandag 3 september 2007 20:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze is een sneaky fucker.....
True, maar ja als je maar één hersencel hebt kan er ook niet zoveel blijven hangenquote:Op maandag 3 september 2007 20:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je nog dat dat bellen een paar maanden schering en inslag was... daar is toen door achter een streep onder gezet. Maar het geheugen is kort, en ik denk dat ze het gewoon weer willen proberen. Eens kijken of achter er nu anders op reageert als destijds.
Okquote:Op maandag 3 september 2007 20:03 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, dan moet je bij Nathanael en Natasia zijn
[..]
Ik denk dat men het over de feiten wel eens is (voor zover we die met eigen ogen hebben kunnen aanschouwen).
Hoe je de feiten interpreteerd, en wat je zwaar vindt wegen, is voor iedereen weer anders.
Feit is bijvoorbeeld dat Eric hard aangepakt is.
Interpretatie is of het zwaar was, terecht was, geregisseerd was, of onacceptabel was.
Kan deze discussie niet naar een ander topic? Het neemt nogal wat ruimte in beslag, en gaat niet direct over de streams.
Vreemd.quote:Op maandag 3 september 2007 20:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, ze hebben allemaal, inclusief Palma een pestpokke hekel aan Lieke. Veel meer dan aan Huub. En dat moet een reden hebben. En nee, dat is niet dat ze zogenaamd zo hoogstaand, beleefd en bescheiden is. Ook zij gaf vanmorgen toe in Natasia's oor gebeten te hebben. Ze is een sneaky fucker.....
Prima, hou dat vastquote:Op maandag 3 september 2007 20:07 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
ik lees nou al de hele dag JOU waarneming..... maar je past bij die 5. op error ga je van mijn kant.
Nee, dat heb ik nooit gezegd, dat zeggen H en L fans.....quote:Op maandag 3 september 2007 20:08 schreef Meganog het volgende:
[..]
Vreemd.
Een tijdje geleden zat je nog te beweren dat Lieke niet in het huis thuishoorde omdat zij in vergelijking met de rest van het tuig te beschaafd was.![]()
(Gokje: je ogen zijn geopend?)
quote:Op maandag 3 september 2007 20:09 schreef Leandra het volgende:
Sjezus wat wordt Lieke schandalig hard aangepakt
Het wordt tijd dat er een paar exits komen, Dennis exit, Nadia exit, Amanda exit, RTL exit, Brian exit...
Ik hoop gewoon dat iedereen het hoofd koel houdt hier en dat we allemaal onze visies en voorkeuren mogen blijven opschrijvenquote:Op maandag 3 september 2007 20:06 schreef Py het volgende:
[..]
Hoi Disana. Je moet je niet aangesproken voelen alhoewel ik wel generaliseerde.
Ik heb niets tegen voorkeuren. Ik heb ze ook en ze komen overeen met de meesten hier denk ik. Maar probeer wel vanuit de situatie te kijken. Ik heb een probleem tegen het als waarheid verkondigen van leugens omdat dat voor iemands fravoriet beter past. Er zijn ook mensen die geen streams hebben en die worden hier soms behoorlijk op het verkeerde been gezet met zgn 'feiten'.
![]()
![]()
Ben jij nu helemaal belazerd.....dan hebben we niets meer overquote:Op maandag 3 september 2007 20:09 schreef Leandra het volgende:
Sjezus wat wordt Lieke schandalig hard aangepakt
Het wordt tijd dat er een paar exits komen, Dennis exit, Nadia exit, Amanda exit, RTL exit, Brian exit...
smssen is al afgelopen, kom gisteren nogquote:Op maandag 3 september 2007 20:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit is afgelopen nadat het sms-en gestopt is. De buit is dan weer binnen voor een maand![]()
Die villa is sowieso te klein voor 7 bewoners... tijd voor een grondige opruiming dusquote:Op maandag 3 september 2007 20:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben jij nu helemaal belazerd.....dan hebben we niets meer over![]()
Dan zal het morgen al wel minderen vermoed ik. Je houdt dat ook niet vol....gedoe allemaal.quote:Op maandag 3 september 2007 20:12 schreef blomst het volgende:
[..]
smssen is al afgelopen, kom gisteren nog
Je hebt wel al maanden lol dan in ieder gevalquote:Op maandag 3 september 2007 20:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke, en vooral Huub kunnen mij voorlopig niet hard genoeg worden aangepakt. What goes around comes around.
quote:Op maandag 3 september 2007 20:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik nooit gezegd, dat zeggen H en L fans.....
Heeft ie dat gezegd? Geestelijk geweldquote:Op maandag 3 september 2007 20:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nog maar een keer die quote:
De Mol
"Net als fysiek geweld is ook geestelijk geweld absoluut verboden. Wie zich er herhaaldelijk aan schuldig maakt, wordt eruit gezet. Ik durf te zeggen dat De Gouden Kooi kinderen beter zal laten zien hoe mensen met elkaar moeten omgaan dan al die Postbus-51-spotjes."
Ik vind het verwerpelijk wat er in het verleden is gebeurd en wat er nu gebeurt.
En Nadia stookt de boel op met dingen die nu binnenhuis zijn gebeurt (of niet?) en nu dus wel met de camera's vast gelegd kunnen zijn.. Als Lieke of Huub fout zijn geweest dan donder die eruit en als een van die vijf over de schreef is gegaan dan ook. Interressert me niet wie, maar dat halfzachte gedoe van 'achter' slaat nergens op.
Helemaal mee eens. Ik heb geen idee waar dit over gaat, maar Ome Sjon heeft natuurlijk niet zoveel meer in de melk te brokkelen, dat is nu Tante Fons.quote:Op maandag 3 september 2007 20:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nog maar een keer die quote:
De Mol
"Net als fysiek geweld is ook geestelijk geweld absoluut verboden. Wie zich er herhaaldelijk aan schuldig maakt, wordt eruit gezet. Ik durf te zeggen dat De Gouden Kooi kinderen beter zal laten zien hoe mensen met elkaar moeten omgaan dan al die Postbus-51-spotjes."
Ik vind het verwerpelijk wat er in het verleden is gebeurd en wat er nu gebeurt.
En Nadia stookt de boel op met dingen die nu binnenhuis zijn gebeurt (of niet?) en nu dus wel met de camera's vast gelegd kunnen zijn.. Als Lieke of Huub fout zijn geweest dan donder die eruit en als een van die vijf over de schreef is gegaan dan ook. Interressert me niet wie, maar dat halfzachte gedoe van 'achter' slaat nergens op.
Dus toch gewoon oog om oog tand om tand? pietje schopt jantje de vernielng in dan mag de familie van jantje pietje het ziekenhuis in schoppen? ( Ik doe het maar even in jip en janneke taal).quote:Op maandag 3 september 2007 20:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke, en vooral Huub kunnen mij voorlopig niet hard genoeg worden aangepakt. What goes around comes around.
Dat vind ik dus echt niet kunnen. Weer een voorbeeld dat Huub doorquote:Op maandag 3 september 2007 20:16 schreef Desii het volgende:
ze wisten precies wie hem om die koffie gestuurd had.
geloof dat je veel gemist hebquote:Op maandag 3 september 2007 20:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Klopt. Febo is alleen geinteresseerd in mooie tv en kijkcijfers. Over twee weken zijn de rollen weer volledig omgedraaid.quote:Op maandag 3 september 2007 20:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch eens opletten wat er dan over vier weken aan de hand is.....er lijkt wel iets van een cyclus in te zitten.
Ik ga dan ook niet mee in jouw Jip en Janneke taal. Ik gebruik het woord ziekenhuis en in de vernieling niet, sorry. Ik heb het over het bashen, dat wat nu aan de hand is.quote:Op maandag 3 september 2007 20:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dus toch gewoon oog om oog tand om tand? pietje schopt jantje de vernielng in dan mag de familie van jantje pietje het ziekenhuis in schoppen? ( Ik doe het maar even in jip en janneke taal).
hoe kan je nou voor lul worden gezet als je dat al bent?quote:Op maandag 3 september 2007 20:17 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt niet kunnen. Weer een voorbeeld dat Huub door
achter wordt voorgetrokken en Dennis zo voor lul wordt gezet........
Lieke ongesteld tijdens de PoPollweek??quote:Op maandag 3 september 2007 20:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch eens opletten wat er dan over vier weken aan de hand is.....er lijkt wel iets van een cyclus in te zitten.
dennis heeft helemaal niemand nodig om zichzelf voor lul te zettenquote:Op maandag 3 september 2007 20:17 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Als dat waar is staat de 5 kneuzen nog heel wat te wachten. Ook wifebeater Brian en superkneus Dennix.quote:Op maandag 3 september 2007 20:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb op z'n minst een kleur of drie minder dan de H en L fans.....en ben uitstekend in staat om positief over H en L uit te spreken als er positief nieuws te melden is.quote:Op maandag 3 september 2007 20:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
NMNS leest erg selectief, ik postte het ook al.
och liefie... bij DHWP waar jij zeker bij zal zijn, mag jij koffie voor hem halenquote:Op maandag 3 september 2007 20:17 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Hij schreef al zijn ideeen en ideetjes op in een document. Kennelijk is er een update o.i.d. op de computer geweest waardoor hij denkt dat hij ze kwijt is.quote:
Maar over de posters hier generaliseer je en toon je wel je voorkeur: voor het toespreken van de H&L fans en het negeren van de genuanceerde posts.quote:Op maandag 3 september 2007 20:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb op z'n minst een kleur of drie minder dan de H en L fans.....en ben uitstekend in staat om positief over H en L uit te spreken als er positief nieuws te melden is.
De manier waarop dat in het verleden ging, door wie dan ook, beviel me niet en nou bevalt het me ook niet. Er hoeft van mij geen ziekenhuis aan te pas te komen. En het strookt tniet met de opzet van De Mol.quote:Op maandag 3 september 2007 20:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ga dan ook niet mee in jouw Jip en Janneke taal. Ik gebruik het woord ziekenhuis en in de vernieling niet, sorry. Ik heb het over het bashen, dat wat nu aan de hand is.
Ik ben niet zo heel slim, kan je me nog 1 keer uitleggen waaraan Lieke dit verdiend heeft?quote:Op maandag 3 september 2007 20:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dan is DGK afgelopen, mooi.quote:Op maandag 3 september 2007 20:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb op z'n minst een kleur of drie minder dan de H en L fans.....en ben uitstekend in staat om positief over H en L uit te spreken als er positief nieuws te melden is.
Beltegoed op denk ikquote:Op maandag 3 september 2007 20:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lieke ongesteld tijdens de PoPollweek??![]()
Niet nodig. Met de huidige tactieken winnen de 5 het toch niet.quote:Op maandag 3 september 2007 20:22 schreef riri het volgende:
vanavond 3 logés erin die pro huub en lieke zijn en met alles mee mogen doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |