abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 3 september 2007 @ 18:29:05 #1
137949 Disana
pi_52921806
5 minuten COS

Lieke had wel zin om een van de vijf te laten schrikken, maar Huub adviseerde haar zich rustig te houden. Momenteel zou alles voeding zijn voor de vijf; beter is het af te wachten tot ze hun kruit verschoten hebben.

Dennis verkeert in een victoriestemming. Voortdurend volgt hij Jaap op de voet. Hij zegt zich nog nooit zo sterk gevoeld te hebben.

Huub mag niet meer uitpraten of met de vijf praten. Al zijn pogingen worden gedwarsboomd, maar hij zegt dat hij dit geen probleem vindt.

Hier leveren wij Commentaar Op de Streams

Als je over andere zaken dan de streams wilt babbelen, doe dat dan a.u.b niet hier maar in de gezellige slow chat:
[SC]

Voor wie meer wil bijdragen:

Veel users zijn niet in staat om voortdurend de streams te volgen. Als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het daarom op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic. Iedereen kan hieraan toevoegen, ook enkele regels over een gebeurtenis zijn zeer welkom:
[DGK] Updates

Kun je snel typen en vind je het leuk af en toe eens een gesprek of gebeurtenis te verslaan, dan is je bijdrage meer dan welkom in
[DGK] Streamverslagen

Ben je op de hoogte van alle ins en outs, dan is je kennis hier welkom:
[DGK] Vraag het een streamer

Deze COSsen zijn vaak tijdelijk zoek. Als je op Active Topics in de tweede menubalk hierboven klikt, kom je terecht in een lijst met links naar aktieve topics; de actuele COS staat hierbij.
pi_52921816
Jaap zei vanmiddag dat hij het beter vond om met Dennix samen te werken als met Huub,omdat Huub altijd de baas was over Jaap.

Nu is Jaap de baas over Dennix en dat weet Jaap donders goed vandaar de blijschap bij hem.
  maandag 3 september 2007 @ 18:29:55 #3
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_52921817
Moet ik nu vragen of deze het eerst was ??
pi_52921825
en het juiste nummer
pi_52921875
Dennix en Jaap kunnen over niets anders meer praten, hebben ze wel eens een normaal gesprek gehad? of gaat het echt tussen die twee over Huub en Lieke?
Goedemorgen :W
pi_52921876
Lieke heeft net al eten besteld voor morgen.
Toen Lieke ging bellen gaf Huub met zijn vinger een gebaar van buiten bellen Lieke.

Huub heeft het nou een beetje door.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dreamboy op 03-09-2007 18:39:52 ]
  maandag 3 september 2007 @ 18:35:05 #7
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52921907
Hoeveel maanden hangt deze collectieve kut sfeer al niet in het huis....? Ik vind het prima dat ze Huub een koekje van eigen deeg geven... Maar wat Lieke eigenlijk heeft misdaan is me tot nu toe nog steeds niet duidelijk.
Amanda heeft daar een zeer groot aandeel in. Dat ze haar niet mag prima.... maar ze trekt alle miljonairs in haar haat mee. Mijns inziens heeft dat te maken met een laag IQ.

Voor een nix lijkt het me iets anders te liggen... kij kan alleen maar groeien omdat hij groot gemaakt wordt door anderen.... Het zou me ook niet verbazen dat hij deze enorme egoboost niet kan handelen. Ik vind hem dan ook een enorme profiteur.

Jaap is simpel een doorgeefluik die alles op zijn manier heeft doorgerekend om zichzelf straks tot koning te kronen. Een koning zonder onderdanen.

Brian is gewoon simpel.... hij maakt simpel gebruik van de mogelijkheden en zal over alles goed nadenken dat ie niet te ver gaat.
Op maandag 3 september 2007 18:33 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke heeft net al eten besteld voor morgen.
Toen Lieke ging bellen gaf Huub met zijn vinger een gebaar van buit bellen Lieke.

Huub heeft het nou een beetje door.
[afbeelding]
een ?wat? gebaar?
pi_52921936
Brian heeft het over de exstra camera's die er bij komen.

Ik heb het iedee dat ze er wel komen maar dat ze niet aangesloten worden om iedereen daar te laten denken van nou zien we alles.
pi_52921947
Brian is het grote slachtoffer van dit weekend.
Zijn vriendin is getrapt.
Hij is op zijn plaat gegaan.
Hij is niet op het uitje gegaan.
Hij is voor de kooi opgekomen.
  maandag 3 september 2007 @ 18:37:30 #11
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_52921964
Brrr is weer met zijn rattenpraat bezig.
Hij schuift alles in de schoenen van Huub.
Huub is de enige die fout is geweest
Die gore Wifebeater moet zijn rattenbek houden
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_52921971
quote:
Op maandag 3 september 2007 18:35 schreef avonne het volgende:

[..]

een ?wat? gebaar?
Hij gaf aan dat Lieke even buiten moest gaan staan met de hoorn
  † In Memoriam † maandag 3 september 2007 @ 18:38:34 #13
137949 Disana
pi_52921980
Da's mooi, Nadia zegt dat Amanda geen zin heeft er de hele dag achteraan te zitten. En dan maar zeggen dat Lieke er slecht tegen kan...
pi_52921992
Het is een setup van de FEBO om Huub en Lieke eruit te krijgen.
Nathanael die opeens kwam en tips aan die 5 ging geven.
Huub die naar bed wilde en opeens naar achteren moest, en meer dronken of stoned terugkwam.
En daarna deden de camera's bij de stal het zogenaamd niet, dus geen bewijs.
pi_52921994
quote:
Op maandag 3 september 2007 18:36 schreef Meganog het volgende:
Brian is het grote slachtoffer van dit weekend.
Zijn vriendin is getrapt.
Hij is op zijn plaat gegaan.
Hij is niet op het uitje gegaan.
Hij is voor de kooi opgekomen.
Oeh, misschien volgt er wel weer een tranendal van onze martelaar.
Dat waren toch de meest grappige hoogtepunten van dgk.
Go hard or go home
pi_52922004
Nadia: Uitlokken dat mag toch niet

wat doen ze nu zelf de heletijd.
  maandag 3 september 2007 @ 18:40:21 #17
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_52922011
Brian over Lieke: Hoezo ga je Mannie trappen en lock erop
  maandag 3 september 2007 @ 18:40:27 #18
38396 mazaru
pi_52922014
Nada zegt nu dat uitlokken niet mag. Volgens Nada loopt Lieke uit te lokken
  maandag 3 september 2007 @ 18:40:35 #19
521 ruby
Hell yeah!
pi_52922019
Moeten we nou overtuigd zijn door dat sneue gezanik van die rioolbewoner?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_52922021
Brian. hoezo ga je Mannie trappen en hij komt er nog mee weg ook.
pi_52922030
Streamlock..... Uitspraak van Brian over het er mee wegkomen na trappen......
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  maandag 3 september 2007 @ 18:41:18 #22
38396 mazaru
pi_52922035
Ahhh is mistte het al zo. Maar daar is de streamlock gelukkig weer
  maandag 3 september 2007 @ 18:41:21 #23
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_52922036
nadia: lieke schuurde net expres langs jaap in de keuken. Dat is toch uitlokken, dat mag toch niet?

Alsof jullie niet continue uitlokken met z´n vijven
  maandag 3 september 2007 @ 18:41:25 #24
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_52922041
Eerste streamlock, vanaf vanmiddag 1300 uur ??
.
pi_52922042
quote:
Op maandag 3 september 2007 18:37 schreef mazaru het volgende:
Brrr is weer met zijn rattenpraat bezig.
Hij schuift alles in de schoenen van Huub.
Huub is de enige die fout is geweest
Die gore Wifebeater moet zijn rattenbek houden
Dat doet Jaap ook. Is om zgn de streamers te misleiden. Als je toch iemand geen cent mee moet geven dan is het die pad en die rat en dat rijmt verdomme ook nog eens vloeiend.
Go hard or go home
  maandag 3 september 2007 @ 18:41:39 #26
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_52922047
Brian baalt ook dat hij weer geduwd heeft, maar Lieke liep wrijvend langs Jaap?
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_52922051
Brian en Nadia spreken hun grote verontwaardiging uit dat Huub nog in de Kooi zit. Er worden ook extra camera's opgehangen. Brian denkt dat Huub onschendbaar is.
Ook Lieke wordt behandeld. Ze is gemeen en vals. Als Jaap in de keuken staat schuurt ze express itrritant langs hem heen, dat soort dingen.
  maandag 3 september 2007 @ 18:41:48 #28
521 ruby
Hell yeah!
pi_52922054
Nah, hebben we weer een streamlock. Het kon ook niet uitblijven natuurlijk. Hopelijk duurt ie maar eventjes.
pi_52922057
quote:
Op maandag 3 september 2007 18:39 schreef noekje het volgende:

[..]

Oeh, misschien volgt er wel weer een tranendal van onze martelaar.
Dat waren toch de meest grappige hoogtepunten van dgk.
Hij is de hele dag al vreemd, overdreven hyper en nu weer slachtoffer.
Dat komt nog wel tot een uitbarsting vandaag.
  maandag 3 september 2007 @ 18:42:13 #30
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52922058
quote:
Op maandag 3 september 2007 18:39 schreef neehe het volgende:
Het is een setup van de FEBO om Huub en Lieke eruit te krijgen.
Nathanael die opeens kwam en tips aan die 5 ging geven.
Huub die naar bed wilde en opeens naar achteren moest, en meer dronken of stoned terugkwam.
En daarna deden de camera's bij de stal het zogenaamd niet, dus geen bewijs.
Ik had meer het idee dat Huub naar bed wou omdat de febo hem had betrapt op 'stiekum' drinken...
  maandag 3 september 2007 @ 18:42:13 #31
168951 STAP01
body and brain
pi_52922059
quote:
Op maandag 3 september 2007 18:40 schreef blomst het volgende:
Nadia: Uitlokken dat mag toch niet

wat doen ze nu zelf de heletijd.
Ik heb Lieke ook niet wrijvend langs Jaap zien lopen hoor!
Why don't you just use that thing inside your head....
  maandag 3 september 2007 @ 18:43:02 #32
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_52922071
Brian op klagerig toontje: "en omdat wij in de meerderheid zijn krijgen wij steeds de schuld. "
pi_52922074
Hahaha die Brian is weer slachtoffer natuurlijk. Huub en Lieke waren teleurgesteld met de brief vertelden ze, daarom liep Lieke meteen naar achter.
Brian maakt ervan dat ze opgelucht waren. Het leek mij eerder dat de 5 opgelucht waren, die werden ineens helemaal gek met hun slingers hangen etc.
pi_52922079
Gezien het verloop van deze middag in DGK moet ik zeggen dat de bewoners erg onder de indruk waren van de brief die zij vandaag kregen. Je ziet dat er een positieve vibe door de villa is gegaan, het spel wordt weer sportief en intelligent gespeeld echt zoals RTL het wenst./ En dat is mede te danken aan de Febo die een en ander in zeer positieve banen weet te leiden.
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_52922095
quote:
Op maandag 3 september 2007 18:41 schreef Vandaag... het volgende:
nadia: lieke schuurde net expres langs jaap in de keuken. Dat is toch uitlokken, dat mag toch niet?

Alsof jullie niet continue uitlokken met z´n vijven
Amanda heeft meerdere malen de blaren op haar kont gehad door het schuren tijdens haar teaserdansje en toen hoorde je Nadia niet.
Go hard or go home
  † In Memoriam † maandag 3 september 2007 @ 18:44:33 #36
135305 beequeen
Lost.
pi_52922098
Ik vraag me toch af waarom Huub Amada heeft getrapt, als het al waar is. De enige verlkaring voor mij is dat Amanda, na het telefoontje van de FEBO met Naad, waar Amanda riep, waaaaaaaaaaat, snel naar buiten is gelopen en Lieke heeft aangevallen en Huub haar wilde verdedigen. Anders kan ik het niet verklaren. Btw, bij de paardenbak hangen tig camera's en die hebben ook niks gezien?

[ Bericht 2% gewijzigd door beequeen op 03-09-2007 18:50:17 ]
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 3 september 2007 @ 18:44:55 #37
103972 BuffyJan
pi_52922106
Nadia vindt t wel gemeen van Stanley, dat had ze niet verwacht. Maar ze weet ook dat hij Huub en Lieke leuk vindt, en hij wil graag televisie maken
pi_52922119
quote:
Op maandag 3 september 2007 18:43 schreef Vandaag... het volgende:
Brian op klagerig toontje: "en omdat wij in de meerderheid zijn krijgen wij steeds de schuld. "
Bij Brian zit nog een stuk frustratie van de uilokperiode van Huub en de 'tikjes' die hij heeft gekregen zonder iets terug te mogen doen.
pi_52922125
quote:
Op maandag 3 september 2007 18:43 schreef ericahysterica het volgende:
Gezien het verloop van deze middag in DGK moet ik zeggen dat de bewoners erg onder de indruk waren van de brief die zij vandaag kregen. Je ziet dat er een positieve vibe door de villa is gegaan, het spel wordt weer sportief en intelligent gespeeld echt zoals RTL het wenst./ En dat is mede te danken aan de Febo die een en ander in zeer positieve banen weet te leiden.
Kijk nou uihuit Cynisme begrijpen ze daar niet
pi_52922129
Rtl Boulevard:
Natasja is helemaal verliefd. Haar nieuwe vriend is ook een miljonair
Golddigger?
pi_52922135
quote:
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
pi_52922142
quote:
Op maandag 3 september 2007 18:44 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag me toch af waarom Huub Amada heeft getrapt. De enige verlkaring voor mij is dat Amanda, na het telefoontje van de FEBO met Naad, waar Amanda riep, waaaaaaaaaaat, snel naar buiten is gelopen en Lieke heeft aangevallen en Huub haar wilde verdedigen. Anders kan ik het niet verklaren. Btw, bij de pardenbak hangen tig camera's en die hebben ook niks gezien?
Geen cameraman in de tuin natuurlijk? Die is er nl altijd tijdens de meeste flutgesprekken tussen Dennis en Jaap of tussen Dennis en Nadia. Dan staat er altijd zo'n lullo met een camera op een statief maar ja, toen net even niet..
Go hard or go home
pi_52922147
gelukkig was het maar een korte streamlock
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_52922151
Amanda laat zich nooit meer iets doen door een man vertelt Nadia.
Nee, Amanda niet, die laat zich liever door Brian slaan en spugen, maar altijd een grote bek over wat ze zou doen als....
pi_52922156
quote:

SImpelweg indrukwekkend hoe de redactie optreedt wanneer de situatie uit de hand dreigt te lopen en met ferme maatregelen de zaak weer in handen neemt en duidelijk laat zien wie er de baas is.
  maandag 3 september 2007 @ 18:47:22 #46
168951 STAP01
body and brain
pi_52922158
quote:
Ik vraag me toch af waarom Huub Amada heeft getrapt. De enige verlkaring voor mij is dat Amanda, na het telefoontje van de FEBO met Naad, waar Amanda riep, waaaaaaaaaaat, snel naar buiten is gelopen en Lieke heeft aangevallen en Huub haar wilde verdedigen. Anders kan ik het niet verklaren. Btw, bij de pardenbak hangen tig camera's en die hebben ook niks gezien?
En dat Lieke zich verdedigde en Brain daarom Lieke heeft getrapt oid. Toen is Huub er ook opaf gegaan. Denk dat er zoiets is gebeurd.
Why don't you just use that thing inside your head....
  maandag 3 september 2007 @ 18:47:51 #47
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_52922172
Brian:"Lieke valt ook heel erg op als ze verdacht gedrag vertoont."
  maandag 3 september 2007 @ 18:48:13 #48
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_52922176
quote:
Op maandag 3 september 2007 18:44 schreef BuffyJan het volgende:
Nadia vindt t wel gemeen van Stanley, dat had ze niet verwacht. Maar ze weet ook dat hij Huub en Lieke leuk vindt, en hij wil graag televisie maken
Kunnen we niet effe die kant op rijden en met een megafoon over het hek schreeuwen dat de streamers over een week mogen gaan wegstemmen en beginnen bij homo's en fakende jankwijven? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_52922194
quote:
Op maandag 3 september 2007 18:44 schreef BuffyJan het volgende:
Dat zij en Amanda zeggen dat Dennix een homo of bi is, dat is dan weer niet gemeen natuurlijk
pi_52922207
Zojuist op RTL-boulevard natasia die als nieuws te melden had dat ze een nieuw stoer ventje had en hij is ook nog miljonair
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_52922225
quote:
Ik vraag me toch af waarom Huub Amada heeft getrapt, als het al waar is. De enige verlkaring voor mij is dat Amanda, na het telefoontje van de FEBO met Naad, waar Amanda riep, waaaaaaaaaaat, snel naar buiten is gelopen en Lieke heeft aangevallen en Huub haar wilde verdedigen. Anders kan ik het niet verklaren. Btw, bij de pardenbak hangen tig camera's en die hebben ook niks gezien?
eerder denk ik dat Amanda langs Huub zijn voet is gelopen, en daar nu een trap van maakt, anders had ze vanaf het begin het wel van de daken lopen schreeuwen.

En Brian ontkend ook dat hij Lieke heeft geslagen.
pi_52922231
quote:
Op maandag 3 september 2007 18:48 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Kunnen we niet effe die kant op rijden en met een megafoon over het hek schreeuwen dat de streamers over een week mogen gaan wegstemmen en beginnen bij homo's en fakende jankwijven? .
nee zonde joh dan is het geen verrassing meer
  maandag 3 september 2007 @ 18:50:31 #53
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52922235
quote:
Ik heb de streams dan ook uitgezet.... het is me allemaal veel te lief....
  maandag 3 september 2007 @ 18:50:45 #54
103972 BuffyJan
pi_52922243
quote:
Op maandag 3 september 2007 18:48 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Vergeet de vetkleppen niet
je zou t bijna doen
Eemnes is hier 10 minuutjes vandaan.
We kunnen morgen ook even bij Fons op de koffie gaan, zit toch naast mn werk
pi_52922261
ik zit mij btw toch af te vragen wat Amanda ontvreemd heeft........heeft iemand dat gezien?
pi_52922262
quote:
Ik vraag me toch af waarom Huub Amada heeft getrapt, als het al waar is. De enige verlkaring voor mij is dat Amanda, na het telefoontje van de FEBO met Naad, waar Amanda riep, waaaaaaaaaaat, snel naar buiten is gelopen en Lieke heeft aangevallen en Huub haar wilde verdedigen. Anders kan ik het niet verklaren. Btw, bij de pardenbak hangen tig camera's en die hebben ook niks gezien?
Ze mag blij zijn dat hij haar niet heeft getrapt toen zij die hak in zijn schouder vastpinde, dus ik vermoed dat ze weer eens zelf is begonnen en hij zich dit keer niet heeft ingehouden omdat 6-2 nog op zijn netvlies staat natuurlijk.
  maandag 3 september 2007 @ 18:53:07 #57
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52922272
Sjees... in DGK gaat het niet zoals ik wil Fok is traaaaagggg.... m'n leven is een ramp.
Op maandag 3 september 2007 18:50 schreef blomst het volgende:
En Brian ontkend ook dat hij Lieke heeft geslagen.
Hij ontkend ook dat hij Amanda geslagen heeft, so what else is new?

Er is duidelijk véél meer gebeurd zaterdag dan de redaktie ons wilt doen geloven met die brief. En tuurlijk waren er geen cameras aanwezig om een goed oordeel te vellen
  † In Memoriam † maandag 3 september 2007 @ 18:54:44 #59
135305 beequeen
Lost.
pi_52922287
quote:
Op maandag 3 september 2007 18:49 schreef pullup het volgende:
Zojuist op RTL-boulevard natasia die als nieuws te melden had dat ze een nieuw stoer ventje had en hij is ook nog miljonair
Het schijnt een crimineel te zijn van het zuiverste water, ene Steve en nog iets, staat te lezen op Nowlive.

[ Bericht 4% gewijzigd door beequeen op 03-09-2007 19:00:04 ]
― Mark Twain
pi_52922291
quote:
Ik vraag me toch af waarom Huub Amada heeft getrapt, als het al waar is. De enige verlkaring voor mij is dat Amanda, na het telefoontje van de FEBO met Naad, waar Amanda riep, waaaaaaaaaaat, snel naar buiten is gelopen en Lieke heeft aangevallen en Huub haar wilde verdedigen. Anders kan ik het niet verklaren. Btw, bij de paardenbak hangen tig camera's en die hebben ook niks gezien?
tuurlijk wel, maar...

- door te zeggen dat er geen beeld van is, hoeven ze het niet aan ons kijkertjes te laten zien.
- door te zeggen dat er geen beelden van zijn hoeven ze ook hun beslissing naar de bewoners niet te verantwoorden.
  maandag 3 september 2007 @ 18:56:25 #61
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_52922300
quote:
Op maandag 3 september 2007 18:50 schreef BuffyJan het volgende:

[..]

Vergeet de vetkleppen niet
je zou t bijna doen
Eemnes is hier 10 minuutjes vandaan.
We kunnen morgen ook even bij Fons op de koffie gaan, zit toch naast mn werk
Ja daarom! Doen we daarna koffie bij mijn mutti! .

Naar RTL fietsen is 5 minuten, zonde van mijn pauze .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_52922306
quote:
Op maandag 3 september 2007 18:52 schreef ericahysterica het volgende:
ik zit mij btw toch af te vragen wat Amanda ontvreemd heeft........heeft iemand dat gezien?
Bij VOL las ik dat het om make-up zou gaan.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_52922309
Volgens mij zijn Brian en Nadia de hele middag al aan het flirten met elkaar, Brian slooft zich enorm uit, Nadia kirt en er zijn veelbetekende blikken over en weer. Lijkt het wel.
pi_52922330
quote:
Op maandag 3 september 2007 18:54 schreef beequeen het volgende:

[..]

Het schijnt een crimineel te zijn van het zuiverste water, ene Steve en nog niets, staat te lezen op Nowlive.
Even kijken of ik het kan vinden.
Steve Brown
pi_52922333
quote:
Op maandag 3 september 2007 18:58 schreef Meganog het volgende:
Volgens mij zijn Brian en Nadia de hele middag al aan het flirten met elkaar, Brian slooft zich enorm uit, Nadia kirt en er zijn veelbetekende blikken over en weer. Lijkt het wel.
Dat zou mooi zijn
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_52922338
Lieke is in slaap gevallen.
pi_52922341
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:02 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Steve Brown
De arme man
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  maandag 3 september 2007 @ 19:03:54 #68
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52922352
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:03 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke is in slaap gevallen.
[afbeelding]
Kan iemand van die vijf haar even wakker maken....?
Op maandag 3 september 2007 18:58 schreef Margo37 het volgende:

[..]

thx
  † In Memoriam † maandag 3 september 2007 @ 19:05:09 #70
137949 Disana
pi_52922386
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:02 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat zou mooi zijn
Ze moet toch tegen iemand kirren, he. Haar Dennis zit voortdurend vastgeplakt aan Jaap en voelde zich nog nooit zo geweldig, dus die is ze even kwijt
pi_52922389
quote:
Op maandag 3 september 2007 18:54 schreef avonne het volgende:

[..]

tuurlijk wel, maar...

- door te zeggen dat er geen beeld van is, hoeven ze het niet aan ons kijkertjes te laten zien.
- door te zeggen dat er geen beelden van zijn hoeven ze ook hun beslissing naar de bewoners niet te verantwoorden.
ws heeft Achter ook een grote rol in het geheel.
Waarom werden Nadia en Amanda gebeld?
Waarom lieten ze Huub niet naar bed gaan, het was al 23.00uur geweest, dus volgens de regels had hij in bed kunnen gaan.
  maandag 3 september 2007 @ 19:05:41 #72
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52922399
Verbaast me dat de plasma d'r nog niet heeft gewekt.
als je niets doet kan er niets gebeuren
pi_52922401
Huub en Lieke zijn maar een beetje tammetjes vanavond terwijl het huis zo leuk versierd is
pi_52922420
quote:
Op maandag 3 september 2007 18:58 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Lieke was wel haar roze makupkoffertje kwijt.
Dus zou zomaar kunnen.
pi_52922424
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:05 schreef blomst het volgende:

[..]

Waarom lieten ze Huub niet naar bed gaan, het was al 23.00uur geweest, dus volgens de regels had hij in bed kunnen gaan.
En wat heeft hij gekregen achter, Een joint?
pi_52922444
Wie zin heeft om het te lezen:

http://nl.wikipedia.org/w(...)derlands_zakenman%29

Onfris type in ieder geval
pi_52922458
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:05 schreef Disana het volgende:

[..]

Ze moet toch tegen iemand kirren, he. Haar Dennis zit voortdurend vastgeplakt aan Jaap en voelde zich nog nooit zo geweldig, dus die is ze even kwijt
En ik kan me zelfs niet aan de indruk ontrekken dat ze het wel best vind.. Dus hoop ik wel op die ontwikkeling.
Zou lachen zijn. Denk aleen dat Brian het niet echt met Nadia opheeft
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_52922481
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:05 schreef blomst het volgende:

[..]

En waarom gingen de streams meteen zo resoluut op slot toen er nog niet al te veel aan de hand was.

Wat ik ook raar vond was die' anti- Huub instructie ' van Natanael eerder. en het feit dat er op een gegeven moment een gesprekje tussen Jaap , Brian en Dennis was over waar je moest zijn om niet door de camera' s waar te worden genomen.
pi_52922482
quote:

[..]

Steve Brown
De "Drugsbaron in spijkerbroek....." echt ?
pi_52922496
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:07 schreef Mokum020 het volgende:

Onfris type in ieder geval
quote:
De journalist Bas van Hout stelde dat Brown had gedreigd om Johnny de Mol, de zoon van ondernemer John de Mol te ontvoeren. Brown ontkent de beschuldiging en zegt dat Van Hout te maken heeft met de moordaanslag op hem in 1999.
  † In Memoriam † maandag 3 september 2007 @ 19:09:29 #82
137949 Disana
pi_52922506
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:07 schreef Soury het volgende:

[..]

En ik kan me zelfs niet aan de indruk ontrekken dat ze het wel best vind.. Dus hoop ik wel op die ontwikkeling.
Zou lachen zijn. Denk aleen dat Brian het niet echt met Nadia opheeft
Ofwel ze vindt haar Dennis momenteel een stoere held, ofwel ze denkt stiekem al aan een triootje met Amanda en Brian
  † In Memoriam † maandag 3 september 2007 @ 19:09:44 #83
135305 beequeen
Lost.
pi_52922515
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:07 schreef Mokum020 het volgende:

Heb ik al gedaan, lekker type, maar ik gun hem Natasja wel.
― Mark Twain
  maandag 3 september 2007 @ 19:09:50 #84
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_52922518
Toch bedankt voor de OP
pi_52922524
Ja, maar is hij het wel? Ik las ook ergens dat het een misverstand is en dat het om een of andere Steven Brown gaat.
pi_52922539
Lieke verstopt het eten van de 5 wat ze hadden besteld
pi_52922546
Lieke zet het bestelde eten van de rest achter de bank.
Huub er zit ook nog een kaatje bij.
Lieke ja die is van Amanda.
Lieke ze schopte mijn ook dan mag dit toch ook.

[ Bericht 36% gewijzigd door Dreamboy op 03-09-2007 19:22:05 ]
pi_52922551
Lieke verstopt het eten, en neemt dus Huub zijn advies niet over.
Huub laat het toch op tafel staan.
  † In Memoriam † maandag 3 september 2007 @ 19:11:53 #89
135305 beequeen
Lost.
pi_52922552
Lieke verstopt het eten van de bende van vijf achter de bank. Ze is nog steeds pissed dat ze geslagen is.
― Mark Twain
pi_52922573
En telefoon..
Lieke : Ga nou niet zeggen dat het niet mag !
  † In Memoriam † maandag 3 september 2007 @ 19:14:26 #91
137949 Disana
pi_52922584
Brian is redelijk hyper

pi_52922588
De Febo belde en Lieke pakt het weer terug.
pi_52922591
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:10 schreef bloodymary het volgende:
Ja, maar is hij het wel? Ik las ook ergens dat het een misverstand is en dat het om een of andere Steven Brown gaat.
Ja hij is het..........
foto's gezien van een signeersessie van zijn laatste boek...Natasia stond er ook op...
misschien is hij zichzelf Steven gaan noemen omdat de naam Steve meer deuren dichtgooit dan opent...
  † In Memoriam † maandag 3 september 2007 @ 19:15:16 #94
137949 Disana
pi_52922602
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:09 schreef Marrije het volgende:

Toch bedankt voor de OP
Graag gedaan Ik kom er trouwens bijna niet meer door, zo druk als de server het heeft.
pi_52922612
Wat irritant de hele tijd dat bericht dat de database druk is en dat je even wat te drinken moet halen. Ik heb hier inmiddels zes glazen drinken staan......
pi_52922636
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:11 schreef beequeen het volgende:
Lieke verstopt het eten van de bende van vijf achter de bank. Ze is nog steeds pissed dat ze geslagen is.
Tja inderdaad, wat dat betreft kan ze zich er maar slecht overheen zetten. Wat een rancune zeg!
pi_52922638
pi_52922641
quote:
Op maandag 3 september 2007 18:54 schreef beequeen het volgende:

[..]

Het schijnt een crimineel te zijn van het zuiverste water, ene Steve en nog iets, staat te lezen op Nowlive.
Is dit Tas d'r nieuwe vriendje

http://www.dumpert.nl/mediabase/18486/4475cb08/index.html
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_52922659
quote:

[..]

Steve Brown
Gut, heeft hij ook weer een manier gevonden om in de bladen te staan?
pi_52922673

van vol
  maandag 3 september 2007 @ 19:18:10 #101
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52922688
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:09 schreef tipsch het volgende:

[..]

[..]
Geen wonder dat Brian moet winnen....

Voor de liefhebbers.........
en nu stop ik ermee...anders denkt iedereen dat ik banden heb met die gast
pi_52922712
Aan Huub zijn uitdrukking en gedrag te zien heeft hij gigantisch op zijn kloten gehad. Hij durft niets meer en is volledig verlamd lijkt het. Waarschijnlijk heeft hij al zijn crediet verspeeld.
  maandag 3 september 2007 @ 19:19:16 #104
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52922718
quote:
[..]
Steve Brown
WFT??? Ik zat net bij te lezen en las "Steve nogiets" ik dacht al het zal toch niet Steve Brown zijn hè

Maar dat meen je niet?? Natasia doet het met Steve Brown???
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 3 september 2007 @ 19:20:30 #105
38396 mazaru
pi_52922743
Waar is die regel gebleven dat 's avonds iedereen gezamelijk aan de eettafel moet eten?
pi_52922753
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:19 schreef Py het volgende:
Aan Huub zijn uitdrukking en gedrag te zien heeft hij gigantisch op zijn kloten gehad. Hij durft niets meer en is volledig verlamd lijkt het. Waarschijnlijk heeft hij al zijn crediet verspeeld.
Wat moet hij dan nu nog doen.Zou jij niet agressief van die gasten worden dan.
pi_52922762
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

WFT??? Ik zat net bij te lezen en las "Steve nogiets" ik dacht al het zal toch niet Steve Brown zijn hè

Maar dat meen je niet?? Natasia doet het met Steve Brown???
Wat een klassevrouw is het toch ook he

Arme kindjes
pi_52922763
  † In Memoriam † maandag 3 september 2007 @ 19:21:35 #109
137949 Disana
pi_52922770
Jaap 'zit te wachten op die opmerking, die gevatte opmerking, waar níemand overheen kan'.

Zo zie je maar weer dat het niet alleen spel is maar ook gewoon de kift dat Huub slim is.
pi_52922792
pi_52922797
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:21 schreef Ning het volgende:
[afbeelding]
pi_52922807
Die Brown papt vast aan met Natasia omdat hij haar ziet als een potentiele bolletjesslikster. Kan altijd van pas komen!
pi_52922817
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:20 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Wat moet hij dan nu nog doen.Zou jij niet agressief van die gasten worden dan.
Vind je niet dat hij teneergeslagen lijkt? In Lieke zit nog volop pit maar Huub durft niet goed aan te sluiten bij de actietjes van Lieke en houdt zich afzijdig. Ik denk echt dat hij gered is door achter maar weet dat hij al zijn crediet kwijt is.
pi_52922818
Amanda schopte dus Lieke.
Huub deed iets bij Amanda.
En Brian deed daarna wat.

Wat deed Dennix dan?
pi_52922838
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:23 schreef Soury het volgende:

[..]

† In Memoriam † maandag 3 september 2007 @ 19:26:02 #116
135305 beequeen
Lost.
pi_52922853
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:16 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Is dit Tas d'r nieuwe vriendje

http://www.dumpert.nl/mediabase/18486/4475cb08/index.html
Yep, that's him.
― Mark Twain
  maandag 3 september 2007 @ 19:26:05 #117
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_52922855
mijn streams zijn verlopen
ik neem geen nieuwe meer
ik neem afscheid van DGK
ik trek dit niet meer
ga jullie goed allemaal
hoop dat H&L wijs genoeg zijn en gewoon zelf de poort uitlopen met opgeheven hoofd
en laten die 5 zielepoten elkaar maar opofferen en in een hel belanden zodra zij DGK verlaten
I rest my case'
Í've seen it.. its more than enough!
... en huiver mee
pi_52922871
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:20 schreef mazaru het volgende:
Waar is die regel gebleven dat 's avonds iedereen gezamelijk aan de eettafel moet eten?
Niet te hard roepen, anders gaat RTL deze regel ook weer veranderen.
  † In Memoriam † maandag 3 september 2007 @ 19:26:49 #119
137949 Disana
pi_52922872
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:26 schreef Giggio het volgende:

ik neem geen nieuwe meer
ik neem afscheid van DGK
ik trek dit niet meer
ga jullie goed allemaal
hoop dat H&L wijs genoeg zijn en gewoon zelf de poort uitlopen met opgeheven hoofd
en laten die 5 zielepoten elkaar maar opofferen en in een hel belanden zodra zij DGK verlaten
I rest my case'
Het ga je goed
  maandag 3 september 2007 @ 19:27:19 #120
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_52922885
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:24 schreef Dreamboy het volgende:

Wat deed Dennix dan?
wat denk je zelf?
100% niks maar morgen.....
Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!
pi_52922901
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:24 schreef Py het volgende:

[..]

Vind je niet dat hij teneergeslagen lijkt? In Lieke zit nog volop pit maar Huub durft niet goed aan te sluiten bij de actietjes van Lieke en houdt zich afzijdig. Ik denk echt dat hij gered is door achter maar weet dat hij al zijn crediet kwijt is.
Hij is teleurgesteld in ieder geval.
Er was ook een enorm verschil in reactie op de brief van vanmiddag. huub en Lieke waren zwaar teleurgesteld en de rest pakte meteen ballonnen.
Huub ( en wellicht de rest ) had toch wat anders verwacht als uitslag van de brief.
pi_52922944
Inderdaad, dus viel het voor Huub en Lieke tegen dat niemand sanctie had en voor de anderen mee. Conclusie, de anderen zijn de aanstichters geweest.
  † In Memoriam † maandag 3 september 2007 @ 19:29:16 #123
135305 beequeen
Lost.
pi_52922949
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:26 schreef Giggio het volgende:
ik neem geen nieuwe meer
ik neem afscheid van DGK
ik trek dit niet meer
ga jullie goed allemaal
I rest my case'
Je mag hier ook posten als je geen streams kijkt hoor
― Mark Twain
pi_52922984
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:27 schreef pullup het volgende:

[..]

Er was ook een enorm verschil in reactie op de brief van vanmiddag. huub en Lieke waren zwaar teleurgesteld en de rest pakte meteen ballonnen.
Huub ( en wellicht de rest ) had toch wat anders verwacht als uitslag van de brief.
Dat zet je ook aan het denken, terleurstelling ipv opluchting.
  † In Memoriam † maandag 3 september 2007 @ 19:30:11 #125
137949 Disana
pi_52922985
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:29 schreef bloodymary het volgende:

Inderdaad, dus viel het voor Huub en Lieke tegen dat niemand sanctie had en voor de anderen mee. Conclusie, de anderen zijn de aanstichters geweest.
Ik ben ook geneigd die conclusie te trekken.
pi_52922988
De gesprekken in de chill....Lieke Lieke Lieke Lieke
Ze weten nergens anders meer over te praten
De meest hebberige verwende personen in het huis betichten degene die totaal niet egoistisch is van hebberig gedrag
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_52923028
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:24 schreef bloodymary het volgende:
Die Brown papt vast aan met Natasia omdat hij haar ziet als een potentiele bolletjesslikster. Kan altijd van pas komen!
Nee, joh.
Hij duwt Natasia naar voren als Peter R. de Vries weer eens voor zijn neus staat.
Ik gok dat Natasia wint.
  maandag 3 september 2007 @ 19:31:37 #128
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_52923030
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:29 schreef beequeen het volgende:

[..]

Je mag hier ook posten zonder streams te kijken hoor.
Dank je!
maar wil hier geen woord en seconde meer aan besteden

Mijn leven is net weer begonnen: welkom in GiggioosKooi (helaas met maar één cam )

... en huiver mee
pi_52923063
quote:

Wat deed Dennix dan?
vast als een mot er zingend omheen fladderen en kwaken
  † In Memoriam † maandag 3 september 2007 @ 19:32:57 #130
135305 beequeen
Lost.
pi_52923065
quote:
Denk alleen al aan het telefoontje van de Febo naar Naad, Amanda schreeuwde waaaaaaaaat, en weg waren die 2.
Leuk zo'n redactie die hieraan meewerkt.
― Mark Twain
pi_52923067

mooiboy?
pi_52923071
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:27 schreef pullup het volgende:

[..]

Huub wist dat hij door het oog van de naald was gekropen. Hij had nooit opgelucht kunnen reageren.
Lieke was, ietwat naief misschien, teleurgesteld.
pi_52923090
Zo eindelijk bijgelezen,ik denk dat de produktie weer gigantisch de fout is ingegaan.Op diverse fora zagen mensen het al dagen geleden aankomen.De 5-2 situatie dat gaat weer helemaal fout.Maar wat doet de produktie niets,ja een streamlock zodat de streamers niet over de rooie gaan.Fons zei het al,die streamers zijn gevaarlijk die zien alles,hoe moet je dan dingen naar je hand zetten....juist de streams locken.Het meest verachtelijke is dat die 5 dwazen maar door gaan.
  maandag 3 september 2007 @ 19:33:54 #134
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_52923091
Brian: het focking uitje....

streamlock(je)
Prrrrr
pi_52923095
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:24 schreef Py het volgende:

[..]

Huub probeert zijn woede onder controle te houden.Maar dat zal niet lang meer lukken.Brian heeft ook geslagen.Denk dat Huub alleen Lieke heeft beschermd die doordraaide omdat Brian haar sloeg.
pi_52923101
Een voordeel van het gebeuren is dat we niet steeds een kleffe Dennix en Nadia in beeld zien.
pi_52923105
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:32 schreef beequeen het volgende:

[..]

Denk alleen al aan het telefoontje van de Febo naar Naad, Amanda schreeuwde waaaaaaaaat, en weg waren die 2.
Leuk zo'n redactie die hieraan meewerkt.
ze moesten zich rotschamen.

dennis heeft het over de brede schouders van lieke ( ik zet haast alleen nog maar jankertjes neer het is ook zo triest allemaal)
pi_52923128
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:34 schreef blomst het volgende:
Een voordeel van het gebeuren is dat we niet steeds een kleffe Dennix en Nadia in beeld zien.
daar heb je inderdaad een positief punt
pi_52923130
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:30 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik ben ook geneigd die conclusie te trekken.
Dito

En ik zeg ook nog steeds "Amanda!"
pi_52923141
Amanda zei dat Huub of Lieke haar getrapt heeft
  † In Memoriam † maandag 3 september 2007 @ 19:35:55 #141
135305 beequeen
Lost.
pi_52923147
Even serieus, wie kan hier met droge ogen naar kijken en luisteren.
― Mark Twain
pi_52923158
Ik ben Dennix en ik vreet en praat gewoon met mijn bek vol.
pi_52923159
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:34 schreef blomst het volgende:
pi_52923176
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:33 schreef Py het volgende:

[..]

Huub wist dat hij door het oog van de naald was gekropen. Hij had nooit opgelucht kunnen reageren.
Lieke was, ietwat naief misschien, teleurgesteld.
Teleurgesteld? Ze was gewoon boos
  maandag 3 september 2007 @ 19:37:10 #145
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_52923178
Lieke doet dit goed.....gewoon negeren
pi_52923193
jaap zegt te weigeren de sfeer gemoedelijk te maken ondanks dat de febo dat wil.

Nou redactie ik zou maar eens mijn tanden laten zien aan dit aardvarken
  maandag 3 september 2007 @ 19:37:35 #147
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_52923194
Is het uit tussen Naad en Dennis? Begrijp ik dat uit het gesprek?
Prrrrr
pi_52923201
Ze luisteren dus niet naar RTl.
pi_52923217
Wat is dennis toch een zielig vies meelopertje. Van Jaap heb ik eens ooit iets gelezen dat hij contacten had met extreem rechtse figuren. Weet iemand daar iets over?

En dit kwam ik tegen onder een linkje van Mootie van vanmiddag:

De Mol
"Net als fysiek geweld is ook geestelijk geweld absoluut verboden. Wie zich er herhaaldelijk aan schuldig maakt, wordt eruit gezet. Ik durf te zeggen dat De Gouden Kooi kinderen beter zal laten zien hoe mensen met elkaar moeten omgaan dan al die Postbus-51-spotjes."
  maandag 3 september 2007 @ 19:38:38 #150
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_52923225
Nix moet naar achter
pi_52923230
dennis wordt naar achteren geroepen en steekt nog gauw een pepermuntje in zijn mond
  maandag 3 september 2007 @ 19:39:21 #152
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_52923249
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:36 schreef Dreamboy het volgende:
[afbeelding]
Dat doen de anderen ook en nog VEEL erger !!!
pi_52923250
Dus Jaap geeft openlijk toe dat hij niet naar Achter luistert.
pi_52923256
Dennix moet naar de FEFO.
Hij kreeg vast te horen dat je met een bek vol niet moet praten.
pi_52923258
jaapt kijkt olijk in de camera terwijl hij oh oh oh ik ben alleen zingt....
pi_52923268
Dus we zijn eruit? Huub en Lieke zijn niet begonnen, maar het waren die anderen
pi_52923271
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:37 schreef ericahysterica het volgende:
jaap zegt te weigeren de sfeer gemoedelijk te maken ondanks dat de febo dat wil.

Nou redactie ik zou maar eens mijn tanden laten zien aan dit aardvarken
Dennix moet naar "achteren" en Jaap zegt... "laat je niet omlullen"

Wie heeft nu de touwtjes in handen.... als er dan toch 2 vervangen mogen worden... weet ik wel wie daarvoor in aanmerking komen
pi_52923272
Brian probeert alweer wat terug te krabbelen...is natuurlijk bang dat ie stemmen verliest....die gaat ie sowieso wel verliezen
pi_52923274
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:37 schreef rooie3 het volgende:
Ze luisteren dus niet naar RTl.
liever dit dan zogenaamd vriendlijk tegen elkaar doen.
  maandag 3 september 2007 @ 19:40:39 #160
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_52923288
Ze moeten koffie hebben, nix weet niet hoe dat ding werkt en lieke lacht!!!
pi_52923289
dennis bij de koffiemachine en lieke met een brede smile omdat hij het niet doet
pi_52923294
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:35 schreef beequeen het volgende:
Even serieus, wie kan hier met droge ogen naar kijken en luisteren.
Vind het niet normaal meer.Dit is wel tegen een vrouw.Maar sommige vinden dit uiterst vermakelijk.
Brian had de hele kooi al in elkaar getrapt als het bij Amanda gebeurde.
  maandag 3 september 2007 @ 19:41:01 #163
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_52923300
Wérkelijk, ik kan niet anders dan met walging kijken naar dit Dennis-wezen.
Al mijn haren gaan overeind staan als ik dit zie. Dit zijn de mannen waarvoor ik een andere camping opzoek als ik ze op vakantie tegenkom ... de mannen die roepen : Wil je uit eten? Dan moet je dat en dat tentje nemen, noem mijn naam maar, ze kennen me daar wel en dan krijg je écht iets lekkers.
Brrr.
Prrrrr
pi_52923303
pi_52923306
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dus we zijn eruit? Huub en Lieke zijn niet begonnen, maar het waren die anderen
Dat weten we helaas niet zeker, ik denk dat Achter er een hele grote rol in had.
  maandag 3 september 2007 @ 19:42:02 #166
521 ruby
Hell yeah!
pi_52923316
quote:

Wat deed Dennix dan?
Die deed weer aan anustikkerij natuurlijk.
  maandag 3 september 2007 @ 19:42:13 #167
111260 Charmian
a little joy
pi_52923317
quote:
Ik ben ook heel erg nieuwsgierig hoe ze afgelopen weekend in de uitzending willen verwerken. Villa Vandaag klopt in ieder geval van geen kanten en verliest, zoals altijd, totaal z'n geloofwaardigheid. Eerst een flauwe vermelding van het gebash van de 5, dan de brief die dan zwaar overdreven lijkt en vervolgens een soort (imo kleuterniveau) feestje omdat Huub op z'n kloten heeft gehad o.i.d. (over de aanleiding is natuurlijk niets te lezen).
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_52923333
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:37 schreef Ning het volgende:

[..]

Teleurgesteld? Ze was gewoon boos
Ok, heftig teleurgesteld dan.

Maar de situatie nu dan. Wat de 5 nu doen is nog niets vergeleken met acties tegen de dates van Erik bijvoorbeeld. Onschuldige mensen die van buiten kwamen. Wat die letterlijk en figuurlijk over zich heen hebben gekregen...de beelden waren niet fraai.
Ik ben zo bang voor die roze Huubbrillen die alles maar bagatelliseren wat hij doet of ontkennen of verdraaien en opblazen wat de 'tegenstanders' doen. Er wordt heel eenzijdig gespeculeerd over dingen die we geen van allen hebben gezien.
pi_52923343
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:41 schreef blomst het volgende:

[..]

Dat weten we helaas niet zeker, ik denk dat Achter er een hele grote rol in had.
Ik dacht zoiets te lezen een paar pagina's geleden. We neigen naar....... En ja natuurlijk zit de regie hierachter. Mensen moeten deze week ook weer volop sms-en. Puppets on string
pi_52923346
Moet Dennix koffie mee nemen naar achter? Of stelt hij het bezoek achter wat uit omdat hij bang is.
Jaap is ook bang dat Dennix overstag gaat, die geeft Dennix nog even mee dat hij eraan moet denken dat het realiteit is
  maandag 3 september 2007 @ 19:44:11 #171
38396 mazaru
pi_52923348
Dennix moet naar achter komen, en word dan door achter teruggestuurd om koffie voor ze te halen.
Nix weet nix van het koffieapparaat, en kan hem niet aan de gang krijgen, ook masterbrein Jaap weet er geen raad mee.
Lieke zit op de bank, en hoort ze tobben

pi_52923354
was jaap nou bang dat huub alles meekeek?
pi_52923367
Als Lieke en Huub nou gewoon de hele dag die twee computers bezet houden, zo simpel en zo doeltreffend
  maandag 3 september 2007 @ 19:45:05 #174
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_52923379
Is vanavond eigenlijk de uitslag van de popo????
pi_52923382
Ze gebruiken Dennis als koffiejongen.Hij moest koffie halen van achter.
  maandag 3 september 2007 @ 19:45:35 #176
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_52923396
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:41 schreef mspoez het volgende:
Weet je hoe ze dat noemen, hoe jij je voelt ???

Jaloersigheid !!
pi_52923400
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:43 schreef Py het volgende:

[..]

Maar de situatie nu dan. Wat de 5 nu doen is nog niets vergeleken met acties tegen de dates van Erik bijvoorbeeld. Onschuldige mensen die van buiten kwamen. Wat die letterlijk en figuurlijk over zich heen hebben gekregen...de beelden waren niet fraai.
Ik ben zo bang voor die roze Huubbrillen die alles maar bagatelliseren wat hij doet of ontkennen of verdraaien en opblazen wat de 'tegenstanders' doen. Er wordt heel eenzijdig gespeculeerd over dingen die we geen van allen hebben gezien.
De verpersoonlijking is te groot bij veel fans, je krijgt het er niet doorheen. Al maanden niet
pi_52923417
Jaap is zo een jaloerse knurft... bah

Ik wil nu weten of Huub nog in de villa is.... want anders wordt dat 44%-mannetje wel erg beschermd
Ohhh, hij zit in kantoor...
Die popo zit hem echt wel heel dwars
pi_52923430
Overigens was Huub verdomd blij met de inhoud van die brief. Hij was nadien zeer opgelucht en sprak frank en vrij met Palma.
pi_52923433
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:36 schreef Dreamboy het volgende:
[afbeelding]
Op deze foto lijkt hij net op een dikke shoarmaboer. Invloed van Jaap?
pi_52923441
quote:

[..]

Dat was niet drie mannen tegen een vrouw.Het gaat ons ook meer om Lieke.Huub red zich wel,maar wat ze Lieke aandoen kan echt niet.
pi_52923451
quote:

[..]

Wat die Erik acties betreft heb je helemaal gelijk dat dat wel erger was maar het is niet vreemd dat daar alles nu wel over gezegd is.

Ik heb vanmiddag die brief gezien en heb mijn interpretatie over de ontvangst bij beide kampen daarnet gegeven.

Wat er precies werkelijk is gebeurt daar heb ik geen idee van natuurlijk.
pi_52923453
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:45 schreef rooie3 het volgende:
Ze gebruiken Dennis als koffiejongen.Hij moest koffie halen van achter.
en de febo wist natuurlijk allang dat dat apparaat ontkalkt moest worden.....
pi_52923461
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

De verpersoonlijking is te groot bij veel fans, je krijgt het er niet doorheen. Al maanden niet
Andersom ook
pi_52923464
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:47 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Dat was niet drie mannen tegen een vrouw.Het gaat ons ook meer om Lieke.Huub red zich wel,maar wat ze Lieke aandoen kan echt niet.
Wat doen ze dan nu bij Lieke dat ze niet al tien keer bij anderen heeft gedaan?
  maandag 3 september 2007 @ 19:49:43 #186
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_52923468
Prrrrr
pi_52923482
quote:

[..]

De acties tegen Eric en zijn date waren buitengewoon laag en konden echt niet door de beugel. Maar omdat daar aan werd deelgenomen door figuren die op de fora nogal hoog staan aangeschreven vind jij dat soortgelijke misselijke acties tegen de veroorzakers van toen nu wel kunnen? Oog om oog tand om tand?
pi_52923483
quote:

[..]

Ok Huub en Lieke overklassen de anderen op een hoop onderdelen. In het huidige spel (niemand zegt hoe het gespeeld moet worden, op dit moment wordt het gespeeld zoals we het zien. Deze manier van spelen heeft Huub zelf geintroduceerd toen hij binnenkwam).
Ieder zijn kracht. Maar vanachter je pc moet je toch enigszins kunnen relativeren lijkt me. En alle spelers daarin gelijk beschouwen. Ok voorkeuren prima. Maar hier worden feiten verdraaid en leugens vertelt.
Propaganda zou ik haast zeggen.
  maandag 3 september 2007 @ 19:51:14 #189
38396 mazaru
pi_52923490
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Overigens was Huub verdomd blij met de inhoud van die brief. Hij was nadien zeer opgelucht en sprak frank en vrij met Palma.
Huub en Lieke waren niet blij met de brief, de andere vijf gingen ballonnen opblazen, slingers ophangen, briefjes ophangen, dansen, zingen, schreeuwen en bashen. Veel duidelijker kunnen de beelden niet zijn.
Maar ja, als ik deze discussie met 1 van die 5 zou houden, dan zou het ook niet doordringen, dus tot zover....
pi_52923498
Dit is dus toneelspel van nadia.
pi_52923500
Wat kan die Nada liegen zeggen....... als ze haar al aanraakte was het miniem en zeker geen duw
pi_52923508
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:45 schreef pasjesjen het volgende:
Is vanavond eigenlijk de uitslag van de popo????
Ben ik ook benieuwd naar. Ben net terug van varen op ons bootje en we hebben speciaal internet voor op het bootje aangeschaft voor DGK, maar het is heel duur, betalen per MB, dus ik heb alleen Fok gevolgd.
het water roept
  † In Memoriam † maandag 3 september 2007 @ 19:53:05 #193
135305 beequeen
Lost.
pi_52923513
OMG, Lieke loopt langs Naad en Naad zegt vervolgens dat Lieke haar duwt. Brian stuift naar beneden en noemt Lieke en stinkkut, en gaat zelfs bellen. Wat een zielepoten.
En steamlock omdat Brian Lieke aanpakt.
― Mark Twain
  maandag 3 september 2007 @ 19:53:14 #194
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_52923519
Wat nou duwen ze gaan gewoon voor dr staan
pi_52923520
nou ja zeg, lieke zit op de wc en jaap doet gewoon de deur open!
pi_52923523
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:49 schreef blomst het volgende:

[..]

Andersom ook
Er zijn voor anderen veel minder liefhebbers, maar ze zijn volgens mij ook veel genuanceerder in het algemeen, al heb je daar ook wel fanatieke uitzonderingen.
pi_52923530
En ja hoor, de boel dreigt uit de hand te lopen en lock
pi_52923532
waarom weer streamlock

dit is leuke televisie
pi_52923535
Streamlock Brian ging richting Lieke en Jaap deed de wc deur open.
  maandag 3 september 2007 @ 19:54:00 #200
186734 ikpikhetnietmeer
Villalux = incognito
pi_52923538
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:41 schreef mspoez het volgende:
Al mijn haren gaan overeind staan als ik dit zie. Dit zijn de mannen waarvoor ik een andere camping opzoek als ik ze op vakantie tegenkom ... de mannen die roepen : Wil je uit eten? Dan moet je dat en dat tentje nemen, noem mijn naam maar, ze kennen me daar wel en dan krijg je écht iets lekkers.
Brrr.
nou ik ga niet naar een andere camping voor NIX, die gaat gewoon de sloot in!
pi_52923541
en lock
pi_52923545
quote:

[..]

Vraagje: staat het vast dat Lieke dit weekend door 3 mannen is mishandeld?
  † In Memoriam † maandag 3 september 2007 @ 19:55:08 #203
137949 Disana
pi_52923569
quote:

[..]

Ho, wat gebeurt hier nou? Omdat één persoon niet blij is met een of andere 'roze Huubbril', wil dat nog niet zeggen dat iedereen hier kanten kiest of bij kanten ingedeeld mag worden hoor
pi_52923574
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:54 schreef Py het volgende:

[..]

Volgens mij wordt Lieke op dit moment door twee mannen en een soort van vrouw mishandelt
pi_52923580
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:50 schreef Py het volgende:

[..]

Ok Huub en Lieke overklassen de anderen op een hoop onderdelen. In het huidige spel (niemand zegt hoe het gespeeld moet worden, op dit moment wordt het gespeeld zoals we het zien. Deze manier van spelen heeft Huub zelf geintroduceerd toen hij binnenkwam).
Ieder zijn kracht. Maar vanachter je pc moet je toch enigszins kunnen relativeren lijkt me. En alle spelers daarin gelijk beschouwen. Ok voorkeuren prima. Maar hier worden feiten verdraaid en leugens vertelt.
Volgens mij word er op dit moment door de meeste hier behoorlijk rustig gereageerd en de nuance is in de meeste posts op dit moment ook we lterug te vinden toch ?
pi_52923588
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:53 schreef Casshern het volgende:
nou ja zeg, lieke zit op de wc en jaap doet gewoon de deur open!
Ze moeten Jaap nou 's een flinke boete geven voor ongewenste intimiteiten... gadver!!!
pi_52923595
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:55 schreef Disana het volgende:

[..]

Ho, wat gebeurt hier nou? Omdat één persoon niet blij is met een of andere 'roze Huubbril', wil dat nog niet zeggen dat iedereen hier kanten kiest of bij kanten ingedeeld mag worden hoor
Koninklijk meervoud
  maandag 3 september 2007 @ 19:55:51 #208
38396 mazaru
pi_52923597
Nadia liep Lieke te hinderen toen ze naar de slaapkamer wou gaan. Lieke liep gewoon door. Nadia helemaal uit haar dak dat Lieke loopt te duwen.
Nadia gooit water over Lieke heen, en Brian gaat bellen, daarna stormt Brian naar beneden naar Lieke toe, en gaat dreigend voor haar staan.
Streamlock.

pi_52923604
Als ze nu Brain er niet uitzetten, snap ik er niets meer van, want als er één agressief is, is hij het wel!! Die gozer is eng. Heel eng.
En inderdaad J.aap een hele fikse boete geven, wegens ongewenste intimiteiten.
Dit is niet de eerste keer, dat hij dit flikt en ook niet de 2e keer. Goorlap.
Dit is de 1e keer, dat ik dit zeg, maar van mij mag de Kooi DICHT!!!!!!
pi_52923611
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:54 schreef Py het volgende:

[..]

Er staat erg weinig vast want er was niets op de streams te zien.
pi_52923612
elke keer als nadia over die duw vertelde kwam er weer eenduw bij ,ze zat inmiddels al op 6 duwen en een pruillip. En dat jaap zomaar een wc deur openmaakt terwijl iemand daar zit,dat zou voor mij al een exit zijn!
pi_52923619
Het is toch wat, dat Lieke niet eens normaal naar de WC kan!!!
En Nadia stond gewoon te liegen
het water roept
pi_52923627
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:50 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

De acties tegen Eric en zijn date waren buitengewoon laag en konden echt niet door de beugel. Maar omdat daar aan werd deelgenomen door figuren die op de fora nogal hoog staan aangeschreven vind jij dat soortgelijke misselijke acties tegen de veroorzakers van toen nu wel kunnen? Oog om oog tand om tand?
Nee ik zei dat die acties tegen de dates veel erger waren. Wat er nu gebeurd is verbaal bashen en briefjes en slingers ophangen. Lijkt me niets mis mee. Tis tenslotte wel DGK you know.
pi_52923628
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Wat doen ze dan nu bij Lieke dat ze niet al tien keer bij anderen heeft gedaan?
Dus Amanda en Nadia hebben ook al drie mannen op zich gehad.Kijk nu net Lieke zit te plassen en ze stormen de wc in.Vind dat echt niet kunnen.Dat is echt vernederend voor een vrouw.
  maandag 3 september 2007 @ 19:57:25 #215
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_52923640
Brian gaat vast weer een nachtje in een hotel slapen, zelden iemand zo geforceerd mrhetdoetmeniks zien spelen...

Maareh, is de verkering tussen Naad en Dennis uit? Ze zat net te verkondigen, als het echt was geweest had ik er wel meer last van gehad. Weet iemand meer?
Prrrrr
  † In Memoriam † maandag 3 september 2007 @ 19:57:37 #216
137949 Disana
pi_52923645
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:55 schreef bosb het volgende:

[..]

Koninklijk meervoud
Ah, daar had ik even niet aan gedacht.

Maar serieus, omdat iemand hier komt polariseren en er inderdaad een meerderheid is die het niet terecht vindt wat Huub en Lieke wordt aangedaan, wil nog niet zeggen dat we allemaal aan dat spel mee (moeten) doen.
pi_52923647
Het grappige aan deze ellende is dat Naat net al bijna liep te janken. Het is allemaal zo oneerlijk, boehoe. Als die dame een uur terror krijgt loopt ze jankend naar haar moeder. Doos.
pi_52923652
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:56 schreef ericahysterica het volgende:
elke keer als nadia over die duw vertelde kwam er weer eenduw bij ,ze zat inmiddels al op 6 duwen en een pruillip. En dat jaap zomaar een wc deur openmaakt terwijl iemand daar zit,dat zou voor mij al een exit zijn!
ik had die vetklep ook meteen een rottrap verkocht, wat een eikel zeg
en die enge Brian d'r bij. het is toch niet normaal hoe hij uit zijn eigen kijkt
zijn de bij de Febo allemaal blind ofzo ?
pi_52923654
Ik zat er op te kijken... het was echt geen duw (en ik heet geen Amanda)
pi_52923655
Ze zitten weer achter Lieke aan...(treamlock natuurlijk....) iedereen pissig..Brian gaat bellen...Nadia gooit het bed van Lieke nat..Jaap staat klaar met 2 ballonnen...??....Brian met een van woede vertrokken gezicht bij de wc waar Lieke was...al die agressie alleen omdat Lieke langs Nadia wou en haar daarbij aanraakte...hoezo duw...een duw is wat anders...

Die mensen staan op ploffen...dit is geen spel meer...dit is haat..

Ik voel ook haat....achterlijk gewoon dat een programma dit bij je op kan roepen..heb ik nog nooit gehad bij elk van welke BB dan ook...

"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  maandag 3 september 2007 @ 19:58:30 #221
130755 Kinga
versier hier
pi_52923675
Is het weer zover?
pi_52923685
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:57 schreef Py het volgende:

[..]

Nee ik zei dat die acties tegen de dates veel erger waren. Wat er nu gebeurd is verbaal bashen en briefjes en slingers ophangen. Lijkt me niets mis mee. Tis tenslotte wel DGK you know.
heb je het vandaag eigenlijk wel gezien allemaal? Heb je toevallig amanda ook horen zeggen dat lieke met bloed de poort uitgaat......een klein voorvalletje maar toch......
  maandag 3 september 2007 @ 19:58:51 #223
111260 Charmian
a little joy
pi_52923686
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
OMG, Lieke loopt langs Naad en Naad zegt vervolgens dat Lieke haar duwt. Brian stuift naar beneden en noemt Lieke en stinkkut, en gaat zelfs bellen. Wat een zielepoten.
En steamlock omdat Brian Lieke aanpakt.
Waarom gaat Brian bellen, kan die huppelkut dat zelf dan niet als ze zo'n onrecht is aangedaan?
Echt, dat jullie hier nog naar kunnen kijken, petje af hoor
  maandag 3 september 2007 @ 19:59:20 #224
186934 Jewscky
leven en laten leven
pi_52923703
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:56 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Als ze nu Brain er niet uitzetten, snap ik er niets meer van, want als er één agressief is, is hij het wel!! Die gozer is eng. Heel eng.
Nee die wordt beschermd,het zijn een stelletje hoere lopers,ik hoop dat er nu wat gebeurd,of stoppen.
pi_52923715
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:57 schreef Disana het volgende:

[..]

Maar serieus, omdat iemand hier komt polariseren en er inderdaad een meerderheid is die het niet terecht vindt wat Huub en Lieke wordt aangedaan, wil nog niet zeggen dat we allemaal aan dat spel mee (moeten) doen.
Nou ja, de meesten toch echt wel, dat kun je niet ontkennen.
pi_52923716
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:55 schreef pullup het volgende:

[..]

Volgens mij word er op dit moment door de meeste hier behoorlijk rustig gereageerd en de nuance is in de meeste posts op dit moment ook we lterug te vinden toch ?
Dat is idd wel weer zo. Maar kwam vanavond thuis en heb een paar cossen terug ziotten lezen en viel haast van mijn stoel.
pi_52923737
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:55 schreef mazaru het volgende:
Nadia liep Lieke te hinderen toen ze naar de slaapkamer wou gaan. Lieke liep gewoon door. Nadia helemaal uit haar dak dat Lieke loopt te duwen.
Nadia gooit water over Lieke heen, en Brian gaat bellen, daarna stormt Brian naar beneden naar Lieke toe, en gaat dreigend voor haar staan.
Streamlock.

[afbeelding]
neej hoor, lieke duwde nadia duidelijk en nadia gooide thee op lieke dr bed.. dus weet niet wat jij zag?
pi_52923739
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:57 schreef mspoez het volgende:
Brian gaat vast weer een nachtje in een hotel slapen, zelden iemand zo geforceerd mrhetdoetmeniks zien spelen...

Maareh, is de verkering tussen Naad en Dennis uit? Ze zat net te verkondigen, als het echt was geweest had ik er wel meer last van gehad. Weet iemand meer?
nee helaas dat is mij ontgaan....maar nadia lijkt me vals genoeg om het zelfs met een beer (mannelijk varken) te doen als het haar zo uitkomt en dan te gillen schatje harder harder ik kom
  maandag 3 september 2007 @ 20:00:47 #229
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_52923755
quote:
Charmian:
steamlock
Wel leuk. Een lock omdat Brian de stoom uit de oren komt...
Prrrrr
pi_52923758
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:00 schreef lillkiss het volgende:

[..]

neej hoor, lieke duwde nadia duidelijk en nadia gooide thee op lieke dr bed.. dus weet niet wat jij zag?
noem je dat duwen???
  † In Memoriam † maandag 3 september 2007 @ 20:01:14 #231
137949 Disana
pi_52923767
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:58 schreef Charmian het volgende:

[..]

Waarom gaat Brian bellen, kan die huppelkut dat zelf dan niet als ze zo'n onrecht is aangedaan?
Echt, dat jullie hier nog naar kunnen kijken, petje af hoor
Weet je nog dat dat bellen een paar maanden schering en inslag was... daar is toen door achter een streep onder gezet. Maar het geheugen is kort, en ik denk dat ze het gewoon weer willen proberen. Eens kijken of achter er nu anders op reageert als destijds.
pi_52923785
Brian ging helemaal over de zeik, terwijl hij niet eens in de buurt was.... hij gelooft Nada op der woord....

Huub zei het vanmiddag al, in deze vibe komt het niet goed........ hij heeft 100% gelijk
Ik hoop dat Lieke nu iedereen een karate-slag geeft.......... streams zijn nu toch gelockt.... dus kunnen ze later een brief schrijven... dat Nix, Japie, Brian, Nada en Amanda collectief van de trap zijn gekeukeld
pi_52923793
Afijn, ze hebben allemaal, inclusief Palma een pestpokke hekel aan Lieke. Veel meer dan aan Huub. En dat moet een reden hebben. En nee, dat is niet dat ze zogenaamd zo hoogstaand, beleefd en bescheiden is. Ook zij gaf vanmorgen toe in Natasia's oor gebeten te hebben. Ze is een sneaky fucker.....
pi_52923794
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:00 schreef Casshern het volgende:

[..]

noem je dat duwen???
na het was wel een duw
pi_52923799
mooi weer beeld
pi_52923802
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:55 schreef Disana het volgende:

[..]

Sorry bedoelde het niet verkeerd.
pi_52923830
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:50 schreef Py het volgende:

[..]

. Deze manier van spelen heeft Huub zelf geintroduceerd toen hij binnenkwam).
nee, dan moet je bij Nathanael en Natasia zijn
quote:
Ok voorkeuren prima. Maar hier worden feiten verdraaid en leugens vertelt.
Ik denk dat men het over de feiten wel eens is (voor zover we die met eigen ogen hebben kunnen aanschouwen).
Hoe je de feiten interpreteerd, en wat je zwaar vindt wegen, is voor iedereen weer anders.

Feit is bijvoorbeeld dat Eric hard aangepakt is.
Interpretatie is of het zwaar was, terecht was, geregisseerd was, of onacceptabel was.

Kan deze discussie niet naar een ander topic? Het neemt nogal wat ruimte in beslag, en gaat niet direct over de streams.
  † In Memoriam † maandag 3 september 2007 @ 20:03:26 #238
137949 Disana
pi_52923832
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:02 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Sorry bedoelde het niet verkeerd.
Weet ik, maar ik wou het toch even zeggen
pi_52923834
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:00 schreef Casshern het volgende:

[..]

noem je dat duwen???
lichamelijk contact is verboden....weet je nog? En gezien de situatie lijkt mij niet dat Lieke er heel voorzichtig langs loopt.
pi_52923852
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

lichamelijk contact is verboden....weet je nog? En gezien de situatie lijkt mij niet dat Lieke er heel voorzichtig langs loopt.
precies
pi_52923860
  maandag 3 september 2007 @ 20:05:06 #242
186734 ikpikhetnietmeer
Villalux = incognito
pi_52923872
Redactie........ jully vragen er om dat er een opstand komt tegen talpa/rtl dit gaat niet goed zo.dat ziet elke streamer en JULLY hebben hellemaal NIX te zeggen dat maakt Jaap (cult toch UIT) wel uit.
of moet de stekker er uit...oke doe dat dan,dan doe je nog eens iets! KOOTZAKKEN REDACTIE
pi_52923913
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:57 schreef Disana het volgende:

[..]

Hoi Disana. Je moet je niet aangesproken voelen alhoewel ik wel generaliseerde.
Ik heb niets tegen voorkeuren. Ik heb ze ook en ze komen overeen met de meesten hier denk ik. Maar probeer wel vanuit de situatie te kijken. Ik heb een probleem tegen het als waarheid verkondigen van leugens omdat dat voor iemands fravoriet beter past. Er zijn ook mensen die geen streams hebben en die worden hier soms behoorlijk op het verkeerde been gezet met zgn 'feiten'.
pi_52923926
Brian gaat de volwassen partij neerzetten
pi_52923948
Dit is afgelopen nadat het sms-en gestopt is. De buit is dan weer binnen voor een maand
  maandag 3 september 2007 @ 20:07:35 #246
186734 ikpikhetnietmeer
Villalux = incognito
pi_52923952
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

ik lees nou al de hele dag JOU waarneming..... maar je past bij die 5. op error ga je van mijn kant.
pi_52923955
Nadia, luister naar je vriendin, ga naar huis als je het niet aankan.
pi_52923967
ja hoor brian, heel volwassen als je toekijkt hoe jaap de wc deur opent tewijl lieke op de wc zit, heel volwassen als je dreigend voor een vrouw gaat staan
pi_52923969
  † In Memoriam † maandag 3 september 2007 @ 20:08:39 #250
135305 beequeen
Lost.
pi_52923970
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit is afgelopen nadat het sms-en gestopt is. De buit is dan weer binnen voor een maand
Dat was gisteren.
― Mark Twain
  maandag 3 september 2007 @ 20:08:41 #251
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_52923971
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze is een sneaky fucker.....
He he.. Kom je er EINDELIJK achter ? Dennis kende haar ook al van voor De Kooi (Sliko
woonde ook in Alphen) en in het echt is het dus een ECHTE bitch !!
  maandag 3 september 2007 @ 20:08:42 #252
111260 Charmian
a little joy
pi_52923973
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:01 schreef Disana het volgende:

[..]

Weet je nog dat dat bellen een paar maanden schering en inslag was... daar is toen door achter een streep onder gezet. Maar het geheugen is kort, en ik denk dat ze het gewoon weer willen proberen. Eens kijken of achter er nu anders op reageert als destijds.
True, maar ja als je maar één hersencel hebt kan er ook niet zoveel blijven hangen

Ik denk dat er nu een FEBO zit die absoluut niet weten wat ze met het hele gebeuren aan moeten en maar te pas en onpas op knopjes zit te drukken als iemand lelijk kijkt. Volgens mij durven ze geen sancties te geven, beats me waarom niet.
pi_52923975
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:03 schreef avonne het volgende:

[..]

nee, dan moet je bij Nathanael en Natasia zijn
[..]

Ik denk dat men het over de feiten wel eens is (voor zover we die met eigen ogen hebben kunnen aanschouwen).
Hoe je de feiten interpreteerd, en wat je zwaar vindt wegen, is voor iedereen weer anders.

Feit is bijvoorbeeld dat Eric hard aangepakt is.
Interpretatie is of het zwaar was, terecht was, geregisseerd was, of onacceptabel was.

Kan deze discussie niet naar een ander topic? Het neemt nogal wat ruimte in beslag, en gaat niet direct over de streams.
Ok
Klaar
Tis nu toch al van mijn lever
pi_52923978
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, ze hebben allemaal, inclusief Palma een pestpokke hekel aan Lieke. Veel meer dan aan Huub. En dat moet een reden hebben. En nee, dat is niet dat ze zogenaamd zo hoogstaand, beleefd en bescheiden is. Ook zij gaf vanmorgen toe in Natasia's oor gebeten te hebben. Ze is een sneaky fucker.....
Vreemd.
Een tijdje geleden zat je nog te beweren dat Lieke niet in het huis thuishoorde omdat zij in vergelijking met de rest van het tuig te beschaafd was.
(Gokje: je ogen zijn geopend?)
pi_52923986
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:07 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:

[..]

ik lees nou al de hele dag JOU waarneming..... maar je past bij die 5. op error ga je van mijn kant.
Prima, hou dat vast
  maandag 3 september 2007 @ 20:09:26 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52923993
Sjezus wat wordt Lieke schandalig hard aangepakt

Het wordt tijd dat er een paar exits komen, Dennis exit, Nadia exit, Amanda exit, RTL exit, Brian exit...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_52924000
Nog maar een keer die quote:

De Mol
"Net als fysiek geweld is ook geestelijk geweld absoluut verboden. Wie zich er herhaaldelijk aan schuldig maakt, wordt eruit gezet. Ik durf te zeggen dat De Gouden Kooi kinderen beter zal laten zien hoe mensen met elkaar moeten omgaan dan al die Postbus-51-spotjes."

Ik vind het verwerpelijk wat er in het verleden is gebeurd en wat er nu gebeurt.

En Nadia stookt de boel op met dingen die nu binnenhuis zijn gebeurt (of niet?) en nu dus wel met de camera's vast gelegd kunnen zijn.. Als Lieke of Huub fout zijn geweest dan donder die eruit en als een van die vijf over de schreef is gegaan dan ook. Interressert me niet wie, maar dat halfzachte gedoe van 'achter' slaat nergens op.
  maandag 3 september 2007 @ 20:09:45 #258
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_52924001
Ik denk dat de Febo van huub af wil
Maar zaterdag is het fout gegaan, ipv alleen Huub, hebben er meer mensen fysiek geweld gebruikt
Daarom kunnen ze huub er niet uit zetten nu, en is er zg niks gezien
pi_52924010
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:08 schreef Meganog het volgende:

[..]

Vreemd.
Een tijdje geleden zat je nog te beweren dat Lieke niet in het huis thuishoorde omdat zij in vergelijking met de rest van het tuig te beschaafd was.
(Gokje: je ogen zijn geopend?)
Nee, dat heb ik nooit gezegd, dat zeggen H en L fans.....
pi_52924024
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:09 schreef Leandra het volgende:

Het wordt tijd dat er een paar exits komen, Dennis exit, Nadia exit, Amanda exit, RTL exit, Brian exit...
  † In Memoriam † maandag 3 september 2007 @ 20:11:09 #261
137949 Disana
pi_52924042
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:06 schreef Py het volgende:

[..]

Hoi Disana. Je moet je niet aangesproken voelen alhoewel ik wel generaliseerde.
Ik heb niets tegen voorkeuren. Ik heb ze ook en ze komen overeen met de meesten hier denk ik. Maar probeer wel vanuit de situatie te kijken. Ik heb een probleem tegen het als waarheid verkondigen van leugens omdat dat voor iemands fravoriet beter past. Er zijn ook mensen die geen streams hebben en die worden hier soms behoorlijk op het verkeerde been gezet met zgn 'feiten'.
Ik hoop gewoon dat iedereen het hoofd koel houdt hier en dat we allemaal onze visies en voorkeuren mogen blijven opschrijven
pi_52924051
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:09 schreef Leandra het volgende:

Ben jij nu helemaal belazerd.....dan hebben we niets meer over
pi_52924075
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
smssen is al afgelopen, kom gisteren nog
pi_52924079
Lieke, en vooral Huub kunnen mij voorlopig niet hard genoeg worden aangepakt. What goes around comes around.
pi_52924087
  maandag 3 september 2007 @ 20:13:31 #266
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52924097
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben jij nu helemaal belazerd.....dan hebben we niets meer over
Die villa is sowieso te klein voor 7 bewoners... tijd voor een grondige opruiming dus
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_52924103
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:12 schreef blomst het volgende:

[..]

smssen is al afgelopen, kom gisteren nog
Dan zal het morgen al wel minderen vermoed ik. Je houdt dat ook niet vol....gedoe allemaal.
pi_52924112
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke, en vooral Huub kunnen mij voorlopig niet hard genoeg worden aangepakt. What goes around comes around.
Je hebt wel al maanden lol dan in ieder geval
pi_52924126
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nee, dat heb ik nooit gezegd, dat zeggen H en L fans.....
pi_52924136
Toch eens opletten wat er dan over vier weken aan de hand is.....er lijkt wel iets van een cyclus in te zitten.
pi_52924153
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:09 schreef ruudpuntenel het volgende:

De Mol

Ik vind het verwerpelijk wat er in het verleden is gebeurd en wat er nu gebeurt.

En Nadia stookt de boel op met dingen die nu binnenhuis zijn gebeurt (of niet?) en nu dus wel met de camera's vast gelegd kunnen zijn.. Als Lieke of Huub fout zijn geweest dan donder die eruit en als een van die vijf over de schreef is gegaan dan ook. Interressert me niet wie, maar dat halfzachte gedoe van 'achter' slaat nergens op.
Heeft ie dat gezegd? Geestelijk geweld Hoe handhaaf je dat (wanneer is iets geestelijk geweld)? Dat wordt dus winnen op populariteit als ik dit lees.
pi_52924157
Nee er is niemand
  maandag 3 september 2007 @ 20:16:14 #273
8898 Darklight
pi_52924169
Jaap denkt dat Lieke weg gaat voor de 23e
pi_52924175
Toch houden die twee hun humor .... knap hoor

Lieke: wil je wat drinken
Huub: nee.... ja doe toch maar koffie.... koffie van Dennix

Dit omdat Dennix door de buren om koffie werd gestuurd, want die koffie zou zgn. lekkerder zijn
Huub en Lieke vonden het prachtig... ze wisten precies wie hem om die koffie gestuurd had, omdat ze weten dat Dennix niet weet hoe het koffiezetapp. werkt
  † In Memoriam † maandag 3 september 2007 @ 20:16:32 #275
135305 beequeen
Lost.
pi_52924181
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:09 schreef ruudpuntenel het volgende:

De Mol

Helemaal mee eens. Ik heb geen idee waar dit over gaat, maar Ome Sjon heeft natuurlijk niet zoveel meer in de melk te brokkelen, dat is nu Tante Fons.
Jaap heeft schijt aan alles en ik snap niet waarom de FEBO geen stelling inneemt tegen Jaap.
BSOL heeft al aangegeven dat Jaap RTL chanteert op de een of andere manier en als ik hem zo bezig zie, zou me dat niks verbazen.
― Mark Twain
pi_52924182
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:14 schreef Meganog het volgende:

[..]

Dat moet je verkeerd begrepen hebben, ik heb Lieke helemaal niet zo hoog. Maar la maar...
pi_52924194
quote:
Dus toch gewoon oog om oog tand om tand? pietje schopt jantje de vernielng in dan mag de familie van jantje pietje het ziekenhuis in schoppen? ( Ik doe het maar even in jip en janneke taal).
pi_52924207
Ze zijn nou al weer moe van de akties...wat een loosers
  maandag 3 september 2007 @ 20:17:56 #279
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_52924208
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:16 schreef Desii het volgende:
ze wisten precies wie hem om die koffie gestuurd had.
Dat vind ik dus echt niet kunnen. Weer een voorbeeld dat Huub door
achter wordt voorgetrokken en Dennis zo voor lul wordt gezet........
pi_52924210
quote:
geloof dat je veel gemist heb

heel veel

vraag het een streamer ?
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
  † In Memoriam † maandag 3 september 2007 @ 20:18:34 #281
135305 beequeen
Lost.
pi_52924222
edit
― Mark Twain
pi_52924223
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch eens opletten wat er dan over vier weken aan de hand is.....er lijkt wel iets van een cyclus in te zitten.
Klopt. Febo is alleen geinteresseerd in mooie tv en kijkcijfers. Over twee weken zijn de rollen weer volledig omgedraaid.
pi_52924230
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:17 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Dus toch gewoon oog om oog tand om tand? pietje schopt jantje de vernielng in dan mag de familie van jantje pietje het ziekenhuis in schoppen? ( Ik doe het maar even in jip en janneke taal).
Ik ga dan ook niet mee in jouw Jip en Janneke taal. Ik gebruik het woord ziekenhuis en in de vernieling niet, sorry. Ik heb het over het bashen, dat wat nu aan de hand is.
pi_52924234
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:17 schreef dgk_fan het volgende:

[..]

hoe kan je nou voor lul worden gezet als je dat al bent?
  maandag 3 september 2007 @ 20:19:46 #285
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52924241
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke ongesteld tijdens de PoPollweek??
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_52924244
quote:

[..]

dennis heeft helemaal niemand nodig om zichzelf voor lul te zetten

das z'n enige echte talent
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_52924245
quote:
Als dat waar is staat de 5 kneuzen nog heel wat te wachten. Ook wifebeater Brian en superkneus Dennix.
  maandag 3 september 2007 @ 20:20:32 #288
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_52924258
Jaap zn plannen zijn gewist?
Prrrrr
pi_52924268
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:18 schreef beequeen het volgende:

[..]

NMNS leest erg selectief, ik postte het ook al.
Ik heb op z'n minst een kleur of drie minder dan de H en L fans.....en ben uitstekend in staat om positief over H en L uit te spreken als er positief nieuws te melden is.
pi_52924272
Lieke heeft flinke wallen zeg onder haar ogen.
  maandag 3 september 2007 @ 20:21:08 #291
8898 Darklight
pi_52924274
Hoe weet Brain dat er af en toe niet op de pc wordt gelet
pi_52924286
quote:

[..]

och liefie... bij DHWP waar jij zeker bij zal zijn, mag jij koffie voor hem halen
  † In Memoriam † maandag 3 september 2007 @ 20:21:49 #293
137949 Disana
pi_52924289
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:20 schreef mspoez het volgende:

Jaap zn plannen zijn gewist?
Hij schreef al zijn ideeen en ideetjes op in een document. Kennelijk is er een update o.i.d. op de computer geweest waardoor hij denkt dat hij ze kwijt is.
pi_52924300
vanavond 3 logés erin die pro huub en lieke zijn en met alles mee mogen doen?
  † In Memoriam † maandag 3 september 2007 @ 20:23:15 #295
137949 Disana
pi_52924325
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik heb op z'n minst een kleur of drie minder dan de H en L fans.....en ben uitstekend in staat om positief over H en L uit te spreken als er positief nieuws te melden is.
Maar over de posters hier generaliseer je en toon je wel je voorkeur: voor het toespreken van de H&L fans en het negeren van de genuanceerde posts.

En zo doet elk hier zijn ding
pi_52924329
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik ga dan ook niet mee in jouw Jip en Janneke taal. Ik gebruik het woord ziekenhuis en in de vernieling niet, sorry. Ik heb het over het bashen, dat wat nu aan de hand is.
De manier waarop dat in het verleden ging, door wie dan ook, beviel me niet en nou bevalt het me ook niet. Er hoeft van mij geen ziekenhuis aan te pas te komen. En het strookt tniet met de opzet van De Mol.
pi_52924336
quote:
Ik ben niet zo heel slim, kan je me nog 1 keer uitleggen waaraan Lieke dit verdiend heeft?
  † In Memoriam † maandag 3 september 2007 @ 20:24:10 #298
135305 beequeen
Lost.
pi_52924341
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dan is DGK afgelopen, mooi.
― Mark Twain
pi_52924369
Wat een gelul van die 5 Natanael vertelde hun alles over Huub.
Stanley die doet dat niet eens
pi_52924380
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Lieke ongesteld tijdens de PoPollweek??
Beltegoed op denk ik
pi_52924381
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:22 schreef riri het volgende:
vanavond 3 logés erin die pro huub en lieke zijn en met alles mee mogen doen?
Niet nodig. Met de huidige tactieken winnen de 5 het toch niet.

EN DICHT
  Admin maandag 3 september 2007 @ 20:26:43 #302
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52924430
Brian schrok zich de pestpokken

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')