abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 september 2007 @ 19:45:35 #176
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_52923396
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:41 schreef mspoez het volgende:
Wérkelijk, ik kan niet anders dan met walging kijken naar dit Dennis-wezen.
Weet je hoe ze dat noemen, hoe jij je voelt ???

Jaloersigheid !!
pi_52923400
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:43 schreef Py het volgende:

[..]

Ok, heftig teleurgesteld dan.

Maar de situatie nu dan. Wat de 5 nu doen is nog niets vergeleken met acties tegen de dates van Erik bijvoorbeeld. Onschuldige mensen die van buiten kwamen. Wat die letterlijk en figuurlijk over zich heen hebben gekregen...de beelden waren niet fraai.
Ik ben zo bang voor die roze Huubbrillen die alles maar bagatelliseren wat hij doet of ontkennen of verdraaien en opblazen wat de 'tegenstanders' doen. Er wordt heel eenzijdig gespeculeerd over dingen die we geen van allen hebben gezien.
De verpersoonlijking is te groot bij veel fans, je krijgt het er niet doorheen. Al maanden niet
pi_52923417
Jaap is zo een jaloerse knurft... bah

Ik wil nu weten of Huub nog in de villa is.... want anders wordt dat 44%-mannetje wel erg beschermd
Ohhh, hij zit in kantoor...
Die popo zit hem echt wel heel dwars
pi_52923430
Overigens was Huub verdomd blij met de inhoud van die brief. Hij was nadien zeer opgelucht en sprak frank en vrij met Palma.
pi_52923433
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:36 schreef Dreamboy het volgende:
Ik ben Dennix en ik vreet en praat gewoon met mijn bek vol.
[afbeelding]
Op deze foto lijkt hij net op een dikke shoarmaboer. Invloed van Jaap?
pi_52923441
quote:

[..]

Maar de situatie nu dan. Wat de 5 nu doen is nog niets vergeleken met acties tegen de dates van Erik bijvoorbeeld. Onschuldige mensen die van buiten kwamen. Wat die letterlijk en figuurlijk over zich heen hebben gekregen...de beelden waren niet fraai.
Ik ben zo bang voor die roze Huubbrillen die alles maar bagatelliseren wat hij doet of ontkennen of verdraaien en opblazen wat de 'tegenstanders' doen. Er wordt heel eenzijdig gespeculeerd over dingen die we geen van allen hebben gezien.
Dat was niet drie mannen tegen een vrouw.Het gaat ons ook meer om Lieke.Huub red zich wel,maar wat ze Lieke aandoen kan echt niet.
pi_52923451
quote:

[..]

Wat die Erik acties betreft heb je helemaal gelijk dat dat wel erger was maar het is niet vreemd dat daar alles nu wel over gezegd is.

Ik heb vanmiddag die brief gezien en heb mijn interpretatie over de ontvangst bij beide kampen daarnet gegeven.

Wat er precies werkelijk is gebeurt daar heb ik geen idee van natuurlijk.
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_52923453
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:45 schreef rooie3 het volgende:
Ze gebruiken Dennis als koffiejongen.Hij moest koffie halen van achter.
en de febo wist natuurlijk allang dat dat apparaat ontkalkt moest worden.....
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_52923461
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

De verpersoonlijking is te groot bij veel fans, je krijgt het er niet doorheen. Al maanden niet
Andersom ook
Goedemorgen :W
pi_52923464
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:47 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Dat was niet drie mannen tegen een vrouw.Het gaat ons ook meer om Lieke.Huub red zich wel,maar wat ze Lieke aandoen kan echt niet.
Wat doen ze dan nu bij Lieke dat ze niet al tien keer bij anderen heeft gedaan?
  maandag 3 september 2007 @ 19:49:43 #186
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_52923468
Prrrrr
pi_52923482
quote:

[..]

De acties tegen Eric en zijn date waren buitengewoon laag en konden echt niet door de beugel. Maar omdat daar aan werd deelgenomen door figuren die op de fora nogal hoog staan aangeschreven vind jij dat soortgelijke misselijke acties tegen de veroorzakers van toen nu wel kunnen? Oog om oog tand om tand?
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_52923483
quote:

[..]

Ok Huub en Lieke overklassen de anderen op een hoop onderdelen. In het huidige spel (niemand zegt hoe het gespeeld moet worden, op dit moment wordt het gespeeld zoals we het zien. Deze manier van spelen heeft Huub zelf geintroduceerd toen hij binnenkwam).
Ieder zijn kracht. Maar vanachter je pc moet je toch enigszins kunnen relativeren lijkt me. En alle spelers daarin gelijk beschouwen. Ok voorkeuren prima. Maar hier worden feiten verdraaid en leugens vertelt.
Propaganda zou ik haast zeggen.
  maandag 3 september 2007 @ 19:51:14 #189
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_52923490
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Overigens was Huub verdomd blij met de inhoud van die brief. Hij was nadien zeer opgelucht en sprak frank en vrij met Palma.
Huub en Lieke waren niet blij met de brief, de andere vijf gingen ballonnen opblazen, slingers ophangen, briefjes ophangen, dansen, zingen, schreeuwen en bashen. Veel duidelijker kunnen de beelden niet zijn.
Maar ja, als ik deze discussie met 1 van die 5 zou houden, dan zou het ook niet doordringen, dus tot zover....
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_52923498
Dit is dus toneelspel van nadia.
Goedemorgen :W
pi_52923500
Wat kan die Nada liegen zeggen....... als ze haar al aanraakte was het miniem en zeker geen duw
pi_52923508
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:45 schreef pasjesjen het volgende:
Is vanavond eigenlijk de uitslag van de popo????
Ben ik ook benieuwd naar. Ben net terug van varen op ons bootje en we hebben speciaal internet voor op het bootje aangeschaft voor DGK, maar het is heel duur, betalen per MB, dus ik heb alleen Fok gevolgd.
het water roept
  † In Memoriam † maandag 3 september 2007 @ 19:53:05 #193
135305 beequeen
Lost.
pi_52923513
OMG, Lieke loopt langs Naad en Naad zegt vervolgens dat Lieke haar duwt. Brian stuift naar beneden en noemt Lieke en stinkkut, en gaat zelfs bellen. Wat een zielepoten.
En steamlock omdat Brian Lieke aanpakt.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 3 september 2007 @ 19:53:14 #194
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_52923519
Wat nou duwen ze gaan gewoon voor dr staan
Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!
pi_52923520
nou ja zeg, lieke zit op de wc en jaap doet gewoon de deur open!
pi_52923523
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:49 schreef blomst het volgende:

[..]

Andersom ook
Er zijn voor anderen veel minder liefhebbers, maar ze zijn volgens mij ook veel genuanceerder in het algemeen, al heb je daar ook wel fanatieke uitzonderingen.
pi_52923530
En ja hoor, de boel dreigt uit de hand te lopen en lock
als je niets doet kan er niets gebeuren
pi_52923532
waarom weer streamlock

dit is leuke televisie
pi_52923535
Streamlock Brian ging richting Lieke en Jaap deed de wc deur open.
  maandag 3 september 2007 @ 19:54:00 #200
186734 ikpikhetnietmeer
Villalux = incognito
pi_52923538
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:41 schreef mspoez het volgende:
Wérkelijk, ik kan niet anders dan met walging kijken naar dit Dennis-wezen.
Al mijn haren gaan overeind staan als ik dit zie. Dit zijn de mannen waarvoor ik een andere camping opzoek als ik ze op vakantie tegenkom ... de mannen die roepen : Wil je uit eten? Dan moet je dat en dat tentje nemen, noem mijn naam maar, ze kennen me daar wel en dan krijg je écht iets lekkers.
Brrr.
nou ik ga niet naar een andere camping voor NIX, die gaat gewoon de sloot in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')