Dat doen de anderen ook en nog VEEL erger !!!quote:Op maandag 3 september 2007 19:36 schreef Dreamboy het volgende:
Ik ben Dennix en ik vreet en praat gewoon met mijn bek vol.
[afbeelding]
Dennix moet naar "achteren" en Jaap zegt... "laat je niet omlullen"quote:Op maandag 3 september 2007 19:37 schreef ericahysterica het volgende:
jaap zegt te weigeren de sfeer gemoedelijk te maken ondanks dat de febo dat wil.
Nou redactie ik zou maar eens mijn tanden laten zien aan dit aardvarken
liever dit dan zogenaamd vriendlijk tegen elkaar doen.quote:Op maandag 3 september 2007 19:37 schreef rooie3 het volgende:
Ze luisteren dus niet naar RTl.
Vind het niet normaal meer.Dit is wel tegen een vrouw.Maar sommige vinden dit uiterst vermakelijk.quote:Op maandag 3 september 2007 19:35 schreef beequeen het volgende:
Even serieus, wie kan hier met droge ogen naar kijken en luisteren.![]()
Dat weten we helaas niet zeker, ik denk dat Achter er een hele grote rol in had.quote:Op maandag 3 september 2007 19:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dus we zijn eruit? Huub en Lieke zijn niet begonnen, maar het waren die anderen
Die deed weer aan anustikkerij natuurlijk.quote:Op maandag 3 september 2007 19:24 schreef Dreamboy het volgende:
Amanda schopte dus Lieke.
Huub deed iets bij Amanda.
En Brian deed daarna wat.
Wat deed Dennix dan?
Ik ben ook heel erg nieuwsgierig hoe ze afgelopen weekend in de uitzending willen verwerken. Villa Vandaag klopt in ieder geval van geen kanten en verliest, zoals altijd, totaal z'n geloofwaardigheid. Eerst een flauwe vermelding van het gebash van de 5, dan de brief die dan zwaar overdreven lijkt en vervolgens een soort (imo kleuterniveau) feestje omdat Huub op z'n kloten heeft gehad o.i.d. (over de aanleiding is natuurlijk niets te lezen).quote:Op maandag 3 september 2007 19:29 schreef bloodymary het volgende:
Inderdaad, dus viel het voor Huub en Lieke tegen dat niemand sanctie had en voor de anderen mee. Conclusie, de anderen zijn de aanstichters geweest.
Ok, heftig teleurgesteld dan.quote:
Ik dacht zoiets te lezen een paar pagina's geleden. We neigen naar....... En ja natuurlijk zit de regie hierachter. Mensen moeten deze week ook weer volop sms-en. Puppets on stringquote:Op maandag 3 september 2007 19:41 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat weten we helaas niet zeker, ik denk dat Achter er een hele grote rol in had.
Weet je hoe ze dat noemen, hoe jij je voelt ???quote:Op maandag 3 september 2007 19:41 schreef mspoez het volgende:
Wérkelijk, ik kan niet anders dan met walging kijken naar dit Dennis-wezen.
De verpersoonlijking is te groot bij veel fans, je krijgt het er niet doorheen. Al maanden nietquote:Op maandag 3 september 2007 19:43 schreef Py het volgende:
[..]
Ok, heftig teleurgesteld dan.
Maar de situatie nu dan. Wat de 5 nu doen is nog niets vergeleken met acties tegen de dates van Erik bijvoorbeeld. Onschuldige mensen die van buiten kwamen. Wat die letterlijk en figuurlijk over zich heen hebben gekregen...de beelden waren niet fraai.
Ik ben zo bang voor die roze Huubbrillen die alles maar bagatelliseren wat hij doet of ontkennen of verdraaien en opblazen wat de 'tegenstanders' doen. Er wordt heel eenzijdig gespeculeerd over dingen die we geen van allen hebben gezien.
Op deze foto lijkt hij net op een dikke shoarmaboer. Invloed van Jaap?quote:Op maandag 3 september 2007 19:36 schreef Dreamboy het volgende:
Ik ben Dennix en ik vreet en praat gewoon met mijn bek vol.
[afbeelding]
Dat was niet drie mannen tegen een vrouw.Het gaat ons ook meer om Lieke.Huub red zich wel,maar wat ze Lieke aandoen kan echt niet.quote:Op maandag 3 september 2007 19:43 schreef Py het volgende:
[..]
Maar de situatie nu dan. Wat de 5 nu doen is nog niets vergeleken met acties tegen de dates van Erik bijvoorbeeld. Onschuldige mensen die van buiten kwamen. Wat die letterlijk en figuurlijk over zich heen hebben gekregen...de beelden waren niet fraai.
Ik ben zo bang voor die roze Huubbrillen die alles maar bagatelliseren wat hij doet of ontkennen of verdraaien en opblazen wat de 'tegenstanders' doen. Er wordt heel eenzijdig gespeculeerd over dingen die we geen van allen hebben gezien.
Wat die Erik acties betreft heb je helemaal gelijk dat dat wel erger was maar het is niet vreemd dat daar alles nu wel over gezegd is.quote:Op maandag 3 september 2007 19:43 schreef Py het volgende:
[..]
en de febo wist natuurlijk allang dat dat apparaat ontkalkt moest worden.....quote:Op maandag 3 september 2007 19:45 schreef rooie3 het volgende:
Ze gebruiken Dennis als koffiejongen.Hij moest koffie halen van achter.
Andersom ookquote:Op maandag 3 september 2007 19:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De verpersoonlijking is te groot bij veel fans, je krijgt het er niet doorheen. Al maanden niet![]()
Wat doen ze dan nu bij Lieke dat ze niet al tien keer bij anderen heeft gedaan?quote:Op maandag 3 september 2007 19:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat was niet drie mannen tegen een vrouw.Het gaat ons ook meer om Lieke.Huub red zich wel,maar wat ze Lieke aandoen kan echt niet.
De acties tegen Eric en zijn date waren buitengewoon laag en konden echt niet door de beugel. Maar omdat daar aan werd deelgenomen door figuren die op de fora nogal hoog staan aangeschreven vind jij dat soortgelijke misselijke acties tegen de veroorzakers van toen nu wel kunnen? Oog om oog tand om tand?quote:Op maandag 3 september 2007 19:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De verpersoonlijking is te groot bij veel fans, je krijgt het er niet doorheen. Al maanden niet![]()
Ok Huub en Lieke overklassen de anderen op een hoop onderdelen. In het huidige spel (niemand zegt hoe het gespeeld moet worden, op dit moment wordt het gespeeld zoals we het zien. Deze manier van spelen heeft Huub zelf geintroduceerd toen hij binnenkwam).quote:Op maandag 3 september 2007 19:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub en Lieke waren niet blij met de brief, de andere vijf gingen ballonnen opblazen, slingers ophangen, briefjes ophangen, dansen, zingen, schreeuwen en bashen. Veel duidelijker kunnen de beelden niet zijn.quote:Op maandag 3 september 2007 19:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Overigens was Huub verdomd blij met de inhoud van die brief. Hij was nadien zeer opgelucht en sprak frank en vrij met Palma.
Ben ik ook benieuwd naar. Ben net terug van varen op ons bootje en we hebben speciaal internet voor op het bootje aangeschaft voor DGK, maar het is heel duur, betalen per MB, dus ik heb alleen Fok gevolgd.quote:Op maandag 3 september 2007 19:45 schreef pasjesjen het volgende:
Is vanavond eigenlijk de uitslag van de popo????
Er zijn voor anderen veel minder liefhebbers, maar ze zijn volgens mij ook veel genuanceerder in het algemeen, al heb je daar ook wel fanatieke uitzonderingen.quote:
nou ik ga niet naar een andere camping voor NIX, die gaat gewoon de sloot in!quote:Op maandag 3 september 2007 19:41 schreef mspoez het volgende:
Wérkelijk, ik kan niet anders dan met walging kijken naar dit Dennis-wezen.
Al mijn haren gaan overeind staan als ik dit zie. Dit zijn de mannen waarvoor ik een andere camping opzoek als ik ze op vakantie tegenkom ... de mannen die roepen : Wil je uit eten? Dan moet je dat en dat tentje nemen, noem mijn naam maar, ze kennen me daar wel en dan krijg je écht iets lekkers.
Brrr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |