Geen wonder dat Brian moet winnen....quote:
WFT??? Ik zat net bij te lezen en las "Steve nogiets" ik dacht al het zal toch niet Steve Brown zijn hèquote:
Wat moet hij dan nu nog doen.Zou jij niet agressief van die gasten worden dan.quote:Op maandag 3 september 2007 19:19 schreef Py het volgende:
Aan Huub zijn uitdrukking en gedrag te zien heeft hij gigantisch op zijn kloten gehad. Hij durft niets meer en is volledig verlamd lijkt het. Waarschijnlijk heeft hij al zijn crediet verspeeld.
Wat een klassevrouw is het toch ook hequote:Op maandag 3 september 2007 19:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
WFT??? Ik zat net bij te lezen en las "Steve nogiets" ik dacht al het zal toch niet Steve Brown zijn hè
Maar dat meen je niet?? Natasia doet het met Steve Brown???![]()
![]()
![]()
![]()
Vind je niet dat hij teneergeslagen lijkt? In Lieke zit nog volop pit maar Huub durft niet goed aan te sluiten bij de actietjes van Lieke en houdt zich afzijdig. Ik denk echt dat hij gered is door achter maar weet dat hij al zijn crediet kwijt is.quote:Op maandag 3 september 2007 19:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat moet hij dan nu nog doen.Zou jij niet agressief van die gasten worden dan.
Yep, that's him.quote:Op maandag 3 september 2007 19:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is dit Tas d'r nieuwe vriendje![]()
http://www.dumpert.nl/mediabase/18486/4475cb08/index.html
Niet te hard roepen, anders gaat RTL deze regel ook weer veranderen.quote:Op maandag 3 september 2007 19:20 schreef mazaru het volgende:
Waar is die regel gebleven dat 's avonds iedereen gezamelijk aan de eettafel moet eten?
Het ga je goedquote:Op maandag 3 september 2007 19:26 schreef Giggio het volgende:
mijn streams zijn verlopen
ik neem geen nieuwe meer
ik neem afscheid van DGK
ik trek dit niet meer
ga jullie goed allemaal
hoop dat H&L wijs genoeg zijn en gewoon zelf de poort uitlopen met opgeheven hoofd
en laten die 5 zielepoten elkaar maar opofferen en in een hel belanden zodra zij DGK verlaten
I rest my case'
Í've seen it.. its more than enough!
wat denk je zelf?quote:Op maandag 3 september 2007 19:24 schreef Dreamboy het volgende:
Amanda schopte dus Lieke.
Huub deed iets bij Amanda.
En Brian deed daarna wat.
Wat deed Dennix dan?
Hij is teleurgesteld in ieder geval.quote:Op maandag 3 september 2007 19:24 schreef Py het volgende:
[..]
Vind je niet dat hij teneergeslagen lijkt? In Lieke zit nog volop pit maar Huub durft niet goed aan te sluiten bij de actietjes van Lieke en houdt zich afzijdig. Ik denk echt dat hij gered is door achter maar weet dat hij al zijn crediet kwijt is.
Je mag hier ook posten als je geen streams kijkt hoorquote:Op maandag 3 september 2007 19:26 schreef Giggio het volgende:
mijn streams zijn verlopen
ik neem geen nieuwe meer
ik neem afscheid van DGK
ik trek dit niet meer
ga jullie goed allemaal
hoop dat H&L wijs genoeg zijn en gewoon zelf de poort uitlopen met opgeheven hoofd
en laten die 5 zielepoten elkaar maar opofferen en in een hel belanden zodra zij DGK verlaten
I rest my case'
Í've seen it.. its more than enough!
Dat zet je ook aan het denken, terleurstelling ipv opluchting.quote:Op maandag 3 september 2007 19:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is teleurgesteld in ieder geval.
Er was ook een enorm verschil in reactie op de brief van vanmiddag. huub en Lieke waren zwaar teleurgesteld en de rest pakte meteen ballonnen.
Huub ( en wellicht de rest ) had toch wat anders verwacht als uitslag van de brief.
Ik ben ook geneigd die conclusie te trekken.quote:Op maandag 3 september 2007 19:29 schreef bloodymary het volgende:
Inderdaad, dus viel het voor Huub en Lieke tegen dat niemand sanctie had en voor de anderen mee. Conclusie, de anderen zijn de aanstichters geweest.
Nee, joh.quote:Op maandag 3 september 2007 19:24 schreef bloodymary het volgende:
Die Brown papt vast aan met Natasia omdat hij haar ziet als een potentiele bolletjesslikster. Kan altijd van pas komen!
Dank je!quote:Op maandag 3 september 2007 19:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je mag hier ook posten zonder streams te kijken hoor.![]()
vast als een mot er zingend omheen fladderen en kwakenquote:Op maandag 3 september 2007 19:24 schreef Dreamboy het volgende:
Amanda schopte dus Lieke.
Huub deed iets bij Amanda.
En Brian deed daarna wat.
Wat deed Dennix dan?
Denk alleen al aan het telefoontje van de Febo naar Naad, Amanda schreeuwde waaaaaaaaat, en weg waren die 2.quote:Op maandag 3 september 2007 19:29 schreef bloodymary het volgende:
Inderdaad, dus viel het voor Huub en Lieke tegen dat niemand sanctie had en voor de anderen mee. Conclusie, de anderen zijn de aanstichters geweest.
Huub wist dat hij door het oog van de naald was gekropen. Hij had nooit opgelucht kunnen reageren.quote:Op maandag 3 september 2007 19:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is teleurgesteld in ieder geval.
Er was ook een enorm verschil in reactie op de brief van vanmiddag. huub en Lieke waren zwaar teleurgesteld en de rest pakte meteen ballonnen.
Huub ( en wellicht de rest ) had toch wat anders verwacht als uitslag van de brief.
Huub probeert zijn woede onder controle te houden.Maar dat zal niet lang meer lukken.Brian heeft ook geslagen.Denk dat Huub alleen Lieke heeft beschermd die doordraaide omdat Brian haar sloeg.quote:Op maandag 3 september 2007 19:24 schreef Py het volgende:
[..]
Vind je niet dat hij teneergeslagen lijkt? In Lieke zit nog volop pit maar Huub durft niet goed aan te sluiten bij de actietjes van Lieke en houdt zich afzijdig. Ik denk echt dat hij gered is door achter maar weet dat hij al zijn crediet kwijt is.
ze moesten zich rotschamen.quote:Op maandag 3 september 2007 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Denk alleen al aan het telefoontje van de Febo naar Naad, Amanda schreeuwde waaaaaaaaat, en weg waren die 2.
Leuk zo'n redactie die hieraan meewerkt.
daar heb je inderdaad een positief puntquote:Op maandag 3 september 2007 19:34 schreef blomst het volgende:
Een voordeel van het gebeuren is dat we niet steeds een kleffe Dennix en Nadia in beeld zien.
Ditoquote:Op maandag 3 september 2007 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben ook geneigd die conclusie te trekken.
quote:Op maandag 3 september 2007 19:34 schreef blomst het volgende:
Een voordeel van het gebeuren is dat we niet steeds een kleffe Dennix en Nadia in beeld zien.
Teleurgesteld? Ze was gewoon boosquote:Op maandag 3 september 2007 19:33 schreef Py het volgende:
[..]
Huub wist dat hij door het oog van de naald was gekropen. Hij had nooit opgelucht kunnen reageren.
Lieke was, ietwat naief misschien, teleurgesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |