abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 3 september 2007 @ 18:29:05 #1
137949 Disana
pi_52921806
5 minuten COS

Lieke had wel zin om een van de vijf te laten schrikken, maar Huub adviseerde haar zich rustig te houden. Momenteel zou alles voeding zijn voor de vijf; beter is het af te wachten tot ze hun kruit verschoten hebben.

Dennis verkeert in een victoriestemming. Voortdurend volgt hij Jaap op de voet. Hij zegt zich nog nooit zo sterk gevoeld te hebben.

Huub mag niet meer uitpraten of met de vijf praten. Al zijn pogingen worden gedwarsboomd, maar hij zegt dat hij dit geen probleem vindt.

Hier leveren wij Commentaar Op de Streams

Als je over andere zaken dan de streams wilt babbelen, doe dat dan a.u.b niet hier maar in de gezellige slow chat:
[SC]

Voor wie meer wil bijdragen:

Veel users zijn niet in staat om voortdurend de streams te volgen. Als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het daarom op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic. Iedereen kan hieraan toevoegen, ook enkele regels over een gebeurtenis zijn zeer welkom:
[DGK] Updates

Kun je snel typen en vind je het leuk af en toe eens een gesprek of gebeurtenis te verslaan, dan is je bijdrage meer dan welkom in
[DGK] Streamverslagen

Ben je op de hoogte van alle ins en outs, dan is je kennis hier welkom:
[DGK] Vraag het een streamer

Deze COSsen zijn vaak tijdelijk zoek. Als je op Active Topics in de tweede menubalk hierboven klikt, kom je terecht in een lijst met links naar aktieve topics; de actuele COS staat hierbij.
pi_52921816
Jaap zei vanmiddag dat hij het beter vond om met Dennix samen te werken als met Huub,omdat Huub altijd de baas was over Jaap.

Nu is Jaap de baas over Dennix en dat weet Jaap donders goed vandaar de blijschap bij hem.
  maandag 3 september 2007 @ 18:29:55 #3
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_52921817
Moet ik nu vragen of deze het eerst was ??
pi_52921825
en het juiste nummer
pi_52921875
Dennix en Jaap kunnen over niets anders meer praten, hebben ze wel eens een normaal gesprek gehad? of gaat het echt tussen die twee over Huub en Lieke?
Goedemorgen :W
pi_52921876
Lieke heeft net al eten besteld voor morgen.
Toen Lieke ging bellen gaf Huub met zijn vinger een gebaar van buiten bellen Lieke.

Huub heeft het nou een beetje door.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dreamboy op 03-09-2007 18:39:52 ]
  maandag 3 september 2007 @ 18:35:05 #7
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52921907
Hoeveel maanden hangt deze collectieve kut sfeer al niet in het huis....? Ik vind het prima dat ze Huub een koekje van eigen deeg geven... Maar wat Lieke eigenlijk heeft misdaan is me tot nu toe nog steeds niet duidelijk.
Amanda heeft daar een zeer groot aandeel in. Dat ze haar niet mag prima.... maar ze trekt alle miljonairs in haar haat mee. Mijns inziens heeft dat te maken met een laag IQ.

Voor een nix lijkt het me iets anders te liggen... kij kan alleen maar groeien omdat hij groot gemaakt wordt door anderen.... Het zou me ook niet verbazen dat hij deze enorme egoboost niet kan handelen. Ik vind hem dan ook een enorme profiteur.

Jaap is simpel een doorgeefluik die alles op zijn manier heeft doorgerekend om zichzelf straks tot koning te kronen. Een koning zonder onderdanen.

Brian is gewoon simpel.... hij maakt simpel gebruik van de mogelijkheden en zal over alles goed nadenken dat ie niet te ver gaat.
Op maandag 3 september 2007 18:33 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke heeft net al eten besteld voor morgen.
Toen Lieke ging bellen gaf Huub met zijn vinger een gebaar van buit bellen Lieke.

Huub heeft het nou een beetje door.
[afbeelding]
een ?wat? gebaar?
pi_52921936
Brian heeft het over de exstra camera's die er bij komen.

Ik heb het iedee dat ze er wel komen maar dat ze niet aangesloten worden om iedereen daar te laten denken van nou zien we alles.
pi_52921947
Brian is het grote slachtoffer van dit weekend.
Zijn vriendin is getrapt.
Hij is op zijn plaat gegaan.
Hij is niet op het uitje gegaan.
Hij is voor de kooi opgekomen.
  maandag 3 september 2007 @ 18:37:30 #11
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_52921964
Brrr is weer met zijn rattenpraat bezig.
Hij schuift alles in de schoenen van Huub.
Huub is de enige die fout is geweest
Die gore Wifebeater moet zijn rattenbek houden
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_52921971
quote:
Op maandag 3 september 2007 18:35 schreef avonne het volgende:

[..]

een ?wat? gebaar?
Hij gaf aan dat Lieke even buiten moest gaan staan met de hoorn
  † In Memoriam † maandag 3 september 2007 @ 18:38:34 #13
137949 Disana
pi_52921980
Da's mooi, Nadia zegt dat Amanda geen zin heeft er de hele dag achteraan te zitten. En dan maar zeggen dat Lieke er slecht tegen kan...
pi_52921992
Het is een setup van de FEBO om Huub en Lieke eruit te krijgen.
Nathanael die opeens kwam en tips aan die 5 ging geven.
Huub die naar bed wilde en opeens naar achteren moest, en meer dronken of stoned terugkwam.
En daarna deden de camera's bij de stal het zogenaamd niet, dus geen bewijs.
pi_52921994
quote:
Op maandag 3 september 2007 18:36 schreef Meganog het volgende:
Brian is het grote slachtoffer van dit weekend.
Zijn vriendin is getrapt.
Hij is op zijn plaat gegaan.
Hij is niet op het uitje gegaan.
Hij is voor de kooi opgekomen.
Oeh, misschien volgt er wel weer een tranendal van onze martelaar.
Dat waren toch de meest grappige hoogtepunten van dgk.
Go hard or go home
pi_52922004
Nadia: Uitlokken dat mag toch niet

wat doen ze nu zelf de heletijd.
Goedemorgen :W
  maandag 3 september 2007 @ 18:40:21 #17
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_52922011
Brian over Lieke: Hoezo ga je Mannie trappen en lock erop
  maandag 3 september 2007 @ 18:40:27 #18
38396 mazaru
pi_52922014
Nada zegt nu dat uitlokken niet mag. Volgens Nada loopt Lieke uit te lokken
  maandag 3 september 2007 @ 18:40:35 #19
521 ruby
Hell yeah!
pi_52922019
Moeten we nou overtuigd zijn door dat sneue gezanik van die rioolbewoner?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_52922021
Brian. hoezo ga je Mannie trappen en hij komt er nog mee weg ook.
pi_52922030
Streamlock..... Uitspraak van Brian over het er mee wegkomen na trappen......
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  maandag 3 september 2007 @ 18:41:18 #22
38396 mazaru
pi_52922035
Ahhh is mistte het al zo. Maar daar is de streamlock gelukkig weer
  maandag 3 september 2007 @ 18:41:21 #23
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_52922036
nadia: lieke schuurde net expres langs jaap in de keuken. Dat is toch uitlokken, dat mag toch niet?

Alsof jullie niet continue uitlokken met z´n vijven
  maandag 3 september 2007 @ 18:41:25 #24
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_52922041
Eerste streamlock, vanaf vanmiddag 1300 uur ??
.
pi_52922042
quote:
Op maandag 3 september 2007 18:37 schreef mazaru het volgende:
Brrr is weer met zijn rattenpraat bezig.
Hij schuift alles in de schoenen van Huub.
Huub is de enige die fout is geweest
Die gore Wifebeater moet zijn rattenbek houden
Dat doet Jaap ook. Is om zgn de streamers te misleiden. Als je toch iemand geen cent mee moet geven dan is het die pad en die rat en dat rijmt verdomme ook nog eens vloeiend.
Go hard or go home
  maandag 3 september 2007 @ 18:41:39 #26
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_52922047
Brian baalt ook dat hij weer geduwd heeft, maar Lieke liep wrijvend langs Jaap?
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_52922051
Brian en Nadia spreken hun grote verontwaardiging uit dat Huub nog in de Kooi zit. Er worden ook extra camera's opgehangen. Brian denkt dat Huub onschendbaar is.
Ook Lieke wordt behandeld. Ze is gemeen en vals. Als Jaap in de keuken staat schuurt ze express itrritant langs hem heen, dat soort dingen.
  maandag 3 september 2007 @ 18:41:48 #28
521 ruby
Hell yeah!
pi_52922054
Nah, hebben we weer een streamlock. Het kon ook niet uitblijven natuurlijk. Hopelijk duurt ie maar eventjes.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_52922057
quote:
Op maandag 3 september 2007 18:39 schreef noekje het volgende:

[..]

Oeh, misschien volgt er wel weer een tranendal van onze martelaar.
Dat waren toch de meest grappige hoogtepunten van dgk.
Hij is de hele dag al vreemd, overdreven hyper en nu weer slachtoffer.
Dat komt nog wel tot een uitbarsting vandaag.
  maandag 3 september 2007 @ 18:42:13 #30
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52922058
quote:
Op maandag 3 september 2007 18:39 schreef neehe het volgende:
Het is een setup van de FEBO om Huub en Lieke eruit te krijgen.
Nathanael die opeens kwam en tips aan die 5 ging geven.
Huub die naar bed wilde en opeens naar achteren moest, en meer dronken of stoned terugkwam.
En daarna deden de camera's bij de stal het zogenaamd niet, dus geen bewijs.
Ik had meer het idee dat Huub naar bed wou omdat de febo hem had betrapt op 'stiekum' drinken...
  maandag 3 september 2007 @ 18:42:13 #31
168951 STAP01
body and brain
pi_52922059
quote:
Op maandag 3 september 2007 18:40 schreef blomst het volgende:
Nadia: Uitlokken dat mag toch niet

wat doen ze nu zelf de heletijd.
Ik heb Lieke ook niet wrijvend langs Jaap zien lopen hoor!
Why don't you just use that thing inside your head....
  maandag 3 september 2007 @ 18:43:02 #32
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_52922071
Brian op klagerig toontje: "en omdat wij in de meerderheid zijn krijgen wij steeds de schuld. "
pi_52922074
Hahaha die Brian is weer slachtoffer natuurlijk. Huub en Lieke waren teleurgesteld met de brief vertelden ze, daarom liep Lieke meteen naar achter.
Brian maakt ervan dat ze opgelucht waren. Het leek mij eerder dat de 5 opgelucht waren, die werden ineens helemaal gek met hun slingers hangen etc.
pi_52922079
Gezien het verloop van deze middag in DGK moet ik zeggen dat de bewoners erg onder de indruk waren van de brief die zij vandaag kregen. Je ziet dat er een positieve vibe door de villa is gegaan, het spel wordt weer sportief en intelligent gespeeld echt zoals RTL het wenst./ En dat is mede te danken aan de Febo die een en ander in zeer positieve banen weet te leiden.
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_52922095
quote:
Op maandag 3 september 2007 18:41 schreef Vandaag... het volgende:
nadia: lieke schuurde net expres langs jaap in de keuken. Dat is toch uitlokken, dat mag toch niet?

Alsof jullie niet continue uitlokken met z´n vijven
Amanda heeft meerdere malen de blaren op haar kont gehad door het schuren tijdens haar teaserdansje en toen hoorde je Nadia niet.
Go hard or go home
  † In Memoriam † maandag 3 september 2007 @ 18:44:33 #36
135305 beequeen
Lost.
pi_52922098
Ik vraag me toch af waarom Huub Amada heeft getrapt, als het al waar is. De enige verlkaring voor mij is dat Amanda, na het telefoontje van de FEBO met Naad, waar Amanda riep, waaaaaaaaaaat, snel naar buiten is gelopen en Lieke heeft aangevallen en Huub haar wilde verdedigen. Anders kan ik het niet verklaren. Btw, bij de paardenbak hangen tig camera's en die hebben ook niks gezien?

[ Bericht 2% gewijzigd door beequeen op 03-09-2007 18:50:17 ]
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 3 september 2007 @ 18:44:55 #37
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_52922106
Nadia vindt t wel gemeen van Stanley, dat had ze niet verwacht. Maar ze weet ook dat hij Huub en Lieke leuk vindt, en hij wil graag televisie maken
pi_52922119
quote:
Op maandag 3 september 2007 18:43 schreef Vandaag... het volgende:
Brian op klagerig toontje: "en omdat wij in de meerderheid zijn krijgen wij steeds de schuld. "
Bij Brian zit nog een stuk frustratie van de uilokperiode van Huub en de 'tikjes' die hij heeft gekregen zonder iets terug te mogen doen.
pi_52922125
quote:
Op maandag 3 september 2007 18:43 schreef ericahysterica het volgende:
Gezien het verloop van deze middag in DGK moet ik zeggen dat de bewoners erg onder de indruk waren van de brief die zij vandaag kregen. Je ziet dat er een positieve vibe door de villa is gegaan, het spel wordt weer sportief en intelligent gespeeld echt zoals RTL het wenst./ En dat is mede te danken aan de Febo die een en ander in zeer positieve banen weet te leiden.
Kijk nou uihuit Cynisme begrijpen ze daar niet
pi_52922129
Rtl Boulevard:
Natasja is helemaal verliefd. Haar nieuwe vriend is ook een miljonair
Golddigger?
pi_52922135
quote:
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
pi_52922142
quote:
Op maandag 3 september 2007 18:44 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag me toch af waarom Huub Amada heeft getrapt. De enige verlkaring voor mij is dat Amanda, na het telefoontje van de FEBO met Naad, waar Amanda riep, waaaaaaaaaaat, snel naar buiten is gelopen en Lieke heeft aangevallen en Huub haar wilde verdedigen. Anders kan ik het niet verklaren. Btw, bij de pardenbak hangen tig camera's en die hebben ook niks gezien?
Geen cameraman in de tuin natuurlijk? Die is er nl altijd tijdens de meeste flutgesprekken tussen Dennis en Jaap of tussen Dennis en Nadia. Dan staat er altijd zo'n lullo met een camera op een statief maar ja, toen net even niet..
Go hard or go home
pi_52922147
gelukkig was het maar een korte streamlock
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_52922151
Amanda laat zich nooit meer iets doen door een man vertelt Nadia.
Nee, Amanda niet, die laat zich liever door Brian slaan en spugen, maar altijd een grote bek over wat ze zou doen als....
pi_52922156
quote:

SImpelweg indrukwekkend hoe de redactie optreedt wanneer de situatie uit de hand dreigt te lopen en met ferme maatregelen de zaak weer in handen neemt en duidelijk laat zien wie er de baas is.
  maandag 3 september 2007 @ 18:47:22 #46
168951 STAP01
body and brain
pi_52922158
quote:
Op maandag 3 september 2007 18:44 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag me toch af waarom Huub Amada heeft getrapt. De enige verlkaring voor mij is dat Amanda, na het telefoontje van de FEBO met Naad, waar Amanda riep, waaaaaaaaaaat, snel naar buiten is gelopen en Lieke heeft aangevallen en Huub haar wilde verdedigen. Anders kan ik het niet verklaren. Btw, bij de pardenbak hangen tig camera's en die hebben ook niks gezien?
En dat Lieke zich verdedigde en Brain daarom Lieke heeft getrapt oid. Toen is Huub er ook opaf gegaan. Denk dat er zoiets is gebeurd.
Why don't you just use that thing inside your head....
  maandag 3 september 2007 @ 18:47:51 #47
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_52922172
Brian:"Lieke valt ook heel erg op als ze verdacht gedrag vertoont."
  maandag 3 september 2007 @ 18:48:13 #48
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_52922176
quote:
Op maandag 3 september 2007 18:44 schreef BuffyJan het volgende:
Nadia vindt t wel gemeen van Stanley, dat had ze niet verwacht. Maar ze weet ook dat hij Huub en Lieke leuk vindt, en hij wil graag televisie maken
Kunnen we niet effe die kant op rijden en met een megafoon over het hek schreeuwen dat de streamers over een week mogen gaan wegstemmen en beginnen bij homo's en fakende jankwijven? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_52922194
quote:
Op maandag 3 september 2007 18:44 schreef BuffyJan het volgende:
Dat zij en Amanda zeggen dat Dennix een homo of bi is, dat is dan weer niet gemeen natuurlijk
pi_52922207
Zojuist op RTL-boulevard natasia die als nieuws te melden had dat ze een nieuw stoer ventje had en hij is ook nog miljonair
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')