een ?wat? gebaar?quote:Op maandag 3 september 2007 18:33 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke heeft net al eten besteld voor morgen.
Toen Lieke ging bellen gaf Huub met zijn vinger een gebaar van buit bellen Lieke.
Huub heeft het nou een beetje door.
[afbeelding]
Oeh, misschien volgt er wel weer een tranendal van onze martelaar.quote:Op maandag 3 september 2007 18:36 schreef Meganog het volgende:
Brian is het grote slachtoffer van dit weekend.
Zijn vriendin is getrapt.
Hij is op zijn plaat gegaan.
Hij is niet op het uitje gegaan.
Hij is voor de kooi opgekomen.
Dat doet Jaap ook. Is om zgn de streamers te misleiden. Als je toch iemand geen cent mee moet geven dan is het die pad en die rat en dat rijmt verdomme ook nog eens vloeiend.quote:Op maandag 3 september 2007 18:37 schreef mazaru het volgende:
Brrr is weer met zijn rattenpraat bezig.
Hij schuift alles in de schoenen van Huub.
Huub is de enige die fout is geweest
Die gore Wifebeater moet zijn rattenbek houden
Hij is de hele dag al vreemd, overdreven hyper en nu weer slachtoffer.quote:Op maandag 3 september 2007 18:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Oeh, misschien volgt er wel weer een tranendal van onze martelaar.
Dat waren toch de meest grappige hoogtepunten van dgk.![]()
![]()
Ik had meer het idee dat Huub naar bed wou omdat de febo hem had betrapt op 'stiekum' drinken...quote:Op maandag 3 september 2007 18:39 schreef neehe het volgende:
Het is een setup van de FEBO om Huub en Lieke eruit te krijgen.
Nathanael die opeens kwam en tips aan die 5 ging geven.
Huub die naar bed wilde en opeens naar achteren moest, en meer dronken of stoned terugkwam.
En daarna deden de camera's bij de stal het zogenaamd niet, dus geen bewijs.
Ik heb Lieke ook niet wrijvend langs Jaap zien lopen hoor!quote:Op maandag 3 september 2007 18:40 schreef blomst het volgende:
Nadia: Uitlokken dat mag toch niet![]()
wat doen ze nu zelf de heletijd.
Amanda heeft meerdere malen de blaren op haar kont gehad door het schuren tijdens haar teaserdansje en toen hoorde je Nadia niet.quote:Op maandag 3 september 2007 18:41 schreef Vandaag... het volgende:
nadia: lieke schuurde net expres langs jaap in de keuken. Dat is toch uitlokken, dat mag toch niet?
Alsof jullie niet continue uitlokken met z´n vijven![]()
Bij Brian zit nog een stuk frustratie van de uilokperiode van Huub en de 'tikjes' die hij heeft gekregen zonder iets terug te mogen doen.quote:Op maandag 3 september 2007 18:43 schreef Vandaag... het volgende:
Brian op klagerig toontje: "en omdat wij in de meerderheid zijn krijgen wij steeds de schuld. "
Kijk nou uihuitquote:Op maandag 3 september 2007 18:43 schreef ericahysterica het volgende:
Gezien het verloop van deze middag in DGK moet ik zeggen dat de bewoners erg onder de indruk waren van de brief die zij vandaag kregen. Je ziet dat er een positieve vibe door de villa is gegaan, het spel wordt weer sportief en intelligent gespeeld echt zoals RTL het wenst./ En dat is mede te danken aan de Febo die een en ander in zeer positieve banen weet te leiden.![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 18:43 schreef ericahysterica het volgende:
Gezien het verloop van deze middag in DGK moet ik zeggen dat de bewoners erg onder de indruk waren van de brief die zij vandaag kregen. Je ziet dat er een positieve vibe door de villa is gegaan, het spel wordt weer sportief en intelligent gespeeld echt zoals RTL het wenst./ En dat is mede te danken aan de Febo die een en ander in zeer positieve banen weet te leiden.![]()
Geen cameraman in de tuin natuurlijk? Die is er nl altijd tijdens de meeste flutgesprekken tussen Dennis en Jaap of tussen Dennis en Nadia. Dan staat er altijd zo'n lullo met een camera op een statief maar ja, toen net even niet..quote:Op maandag 3 september 2007 18:44 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag me toch af waarom Huub Amada heeft getrapt. De enige verlkaring voor mij is dat Amanda, na het telefoontje van de FEBO met Naad, waar Amanda riep, waaaaaaaaaaat, snel naar buiten is gelopen en Lieke heeft aangevallen en Huub haar wilde verdedigen. Anders kan ik het niet verklaren. Btw, bij de pardenbak hangen tig camera's en die hebben ook niks gezien?![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 18:43 schreef ericahysterica het volgende:
En dat Lieke zich verdedigde en Brain daarom Lieke heeft getrapt oid. Toen is Huub er ook opaf gegaan. Denk dat er zoiets is gebeurd.quote:Op maandag 3 september 2007 18:44 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag me toch af waarom Huub Amada heeft getrapt. De enige verlkaring voor mij is dat Amanda, na het telefoontje van de FEBO met Naad, waar Amanda riep, waaaaaaaaaaat, snel naar buiten is gelopen en Lieke heeft aangevallen en Huub haar wilde verdedigen. Anders kan ik het niet verklaren. Btw, bij de pardenbak hangen tig camera's en die hebben ook niks gezien?![]()
Kunnen we niet effe die kant op rijden en met een megafoon over het hek schreeuwen dat de streamers over een week mogen gaan wegstemmen en beginnen bij homo's en fakende jankwijven?quote:Op maandag 3 september 2007 18:44 schreef BuffyJan het volgende:
Nadia vindt t wel gemeen van Stanley, dat had ze niet verwacht. Maar ze weet ook dat hij Huub en Lieke leuk vindt, en hij wil graag televisie maken
Dat zij en Amanda zeggen dat Dennix een homo of bi is, dat is dan weer niet gemeen natuurlijkquote:Op maandag 3 september 2007 18:44 schreef BuffyJan het volgende:
Nadia vindt t wel gemeen van Stanley, dat had ze niet verwacht. Maar ze weet ook dat hij Huub en Lieke leuk vindt, en hij wil graag televisie maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |