abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52923541
en lock
pi_52923545
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:47 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Dat was niet drie mannen tegen een vrouw.Het gaat ons ook meer om Lieke.Huub red zich wel,maar wat ze Lieke aandoen kan echt niet.
Vraagje: staat het vast dat Lieke dit weekend door 3 mannen is mishandeld?
  † In Memoriam † maandag 3 september 2007 @ 19:55:08 #203
137949 Disana
pi_52923569
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:47 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Dat was niet drie mannen tegen een vrouw.Het gaat ons ook meer om Lieke.Huub red zich wel,maar wat ze Lieke aandoen kan echt niet.
Ho, wat gebeurt hier nou? Omdat één persoon niet blij is met een of andere 'roze Huubbril', wil dat nog niet zeggen dat iedereen hier kanten kiest of bij kanten ingedeeld mag worden hoor
pi_52923574
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:54 schreef Py het volgende:

[..]

Volgens mij wordt Lieke op dit moment door twee mannen en een soort van vrouw mishandelt
als je niets doet kan er niets gebeuren
pi_52923580
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:50 schreef Py het volgende:

[..]

Ok Huub en Lieke overklassen de anderen op een hoop onderdelen. In het huidige spel (niemand zegt hoe het gespeeld moet worden, op dit moment wordt het gespeeld zoals we het zien. Deze manier van spelen heeft Huub zelf geintroduceerd toen hij binnenkwam).
Ieder zijn kracht. Maar vanachter je pc moet je toch enigszins kunnen relativeren lijkt me. En alle spelers daarin gelijk beschouwen. Ok voorkeuren prima. Maar hier worden feiten verdraaid en leugens vertelt.
Propaganda zou ik haast zeggen.
Volgens mij word er op dit moment door de meeste hier behoorlijk rustig gereageerd en de nuance is in de meeste posts op dit moment ook we lterug te vinden toch ?
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_52923588
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:53 schreef Casshern het volgende:
nou ja zeg, lieke zit op de wc en jaap doet gewoon de deur open!
Ze moeten Jaap nou 's een flinke boete geven voor ongewenste intimiteiten... gadver!!!
pi_52923595
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:55 schreef Disana het volgende:

[..]

Ho, wat gebeurt hier nou? Omdat één persoon niet blij is met een of andere 'roze Huubbril', wil dat nog niet zeggen dat iedereen hier kanten kiest of bij kanten ingedeeld mag worden hoor
Koninklijk meervoud
  maandag 3 september 2007 @ 19:55:51 #208
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_52923597
Nadia liep Lieke te hinderen toen ze naar de slaapkamer wou gaan. Lieke liep gewoon door. Nadia helemaal uit haar dak dat Lieke loopt te duwen.
Nadia gooit water over Lieke heen, en Brian gaat bellen, daarna stormt Brian naar beneden naar Lieke toe, en gaat dreigend voor haar staan.
Streamlock.

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_52923604
Als ze nu Brain er niet uitzetten, snap ik er niets meer van, want als er één agressief is, is hij het wel!! Die gozer is eng. Heel eng.
En inderdaad J.aap een hele fikse boete geven, wegens ongewenste intimiteiten.
Dit is niet de eerste keer, dat hij dit flikt en ook niet de 2e keer. Goorlap.
Dit is de 1e keer, dat ik dit zeg, maar van mij mag de Kooi DICHT!!!!!!
pi_52923611
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:54 schreef Py het volgende:

[..]

Er staat erg weinig vast want er was niets op de streams te zien.
pi_52923612
elke keer als nadia over die duw vertelde kwam er weer eenduw bij ,ze zat inmiddels al op 6 duwen en een pruillip. En dat jaap zomaar een wc deur openmaakt terwijl iemand daar zit,dat zou voor mij al een exit zijn!
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_52923619
Het is toch wat, dat Lieke niet eens normaal naar de WC kan!!!
En Nadia stond gewoon te liegen
het water roept
pi_52923627
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:50 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

De acties tegen Eric en zijn date waren buitengewoon laag en konden echt niet door de beugel. Maar omdat daar aan werd deelgenomen door figuren die op de fora nogal hoog staan aangeschreven vind jij dat soortgelijke misselijke acties tegen de veroorzakers van toen nu wel kunnen? Oog om oog tand om tand?
Nee ik zei dat die acties tegen de dates veel erger waren. Wat er nu gebeurd is verbaal bashen en briefjes en slingers ophangen. Lijkt me niets mis mee. Tis tenslotte wel DGK you know.
pi_52923628
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Wat doen ze dan nu bij Lieke dat ze niet al tien keer bij anderen heeft gedaan?
Dus Amanda en Nadia hebben ook al drie mannen op zich gehad.Kijk nu net Lieke zit te plassen en ze stormen de wc in.Vind dat echt niet kunnen.Dat is echt vernederend voor een vrouw.
  maandag 3 september 2007 @ 19:57:25 #215
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_52923640
Brian gaat vast weer een nachtje in een hotel slapen, zelden iemand zo geforceerd mrhetdoetmeniks zien spelen...

Maareh, is de verkering tussen Naad en Dennis uit? Ze zat net te verkondigen, als het echt was geweest had ik er wel meer last van gehad. Weet iemand meer?
Prrrrr
  † In Memoriam † maandag 3 september 2007 @ 19:57:37 #216
137949 Disana
pi_52923645
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:55 schreef bosb het volgende:

[..]

Koninklijk meervoud
Ah, daar had ik even niet aan gedacht.

Maar serieus, omdat iemand hier komt polariseren en er inderdaad een meerderheid is die het niet terecht vindt wat Huub en Lieke wordt aangedaan, wil nog niet zeggen dat we allemaal aan dat spel mee (moeten) doen.
pi_52923647
Het grappige aan deze ellende is dat Naat net al bijna liep te janken. Het is allemaal zo oneerlijk, boehoe. Als die dame een uur terror krijgt loopt ze jankend naar haar moeder. Doos.
pi_52923652
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:56 schreef ericahysterica het volgende:
elke keer als nadia over die duw vertelde kwam er weer eenduw bij ,ze zat inmiddels al op 6 duwen en een pruillip. En dat jaap zomaar een wc deur openmaakt terwijl iemand daar zit,dat zou voor mij al een exit zijn!
ik had die vetklep ook meteen een rottrap verkocht, wat een eikel zeg
en die enge Brian d'r bij. het is toch niet normaal hoe hij uit zijn eigen kijkt
zijn de bij de Febo allemaal blind ofzo ?
pi_52923654
Ik zat er op te kijken... het was echt geen duw (en ik heet geen Amanda)
pi_52923655
Ze zitten weer achter Lieke aan...(treamlock natuurlijk....) iedereen pissig..Brian gaat bellen...Nadia gooit het bed van Lieke nat..Jaap staat klaar met 2 ballonnen...??....Brian met een van woede vertrokken gezicht bij de wc waar Lieke was...al die agressie alleen omdat Lieke langs Nadia wou en haar daarbij aanraakte...hoezo duw...een duw is wat anders...

Die mensen staan op ploffen...dit is geen spel meer...dit is haat..

Ik voel ook haat....achterlijk gewoon dat een programma dit bij je op kan roepen..heb ik nog nooit gehad bij elk van welke BB dan ook...

"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  maandag 3 september 2007 @ 19:58:30 #221
130755 Kinga
versier hier
pi_52923675
Is het weer zover?
pi_52923685
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:57 schreef Py het volgende:

[..]

Nee ik zei dat die acties tegen de dates veel erger waren. Wat er nu gebeurd is verbaal bashen en briefjes en slingers ophangen. Lijkt me niets mis mee. Tis tenslotte wel DGK you know.
heb je het vandaag eigenlijk wel gezien allemaal? Heb je toevallig amanda ook horen zeggen dat lieke met bloed de poort uitgaat......een klein voorvalletje maar toch......
  maandag 3 september 2007 @ 19:58:51 #223
111260 Charmian
a little joy
pi_52923686
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
OMG, Lieke loopt langs Naad en Naad zegt vervolgens dat Lieke haar duwt. Brian stuift naar beneden en noemt Lieke en stinkkut, en gaat zelfs bellen. Wat een zielepoten.
En steamlock omdat Brian Lieke aanpakt.
Waarom gaat Brian bellen, kan die huppelkut dat zelf dan niet als ze zo'n onrecht is aangedaan?
Echt, dat jullie hier nog naar kunnen kijken, petje af hoor
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  maandag 3 september 2007 @ 19:59:20 #224
186934 Jewscky
leven en laten leven
pi_52923703
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:56 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Als ze nu Brain er niet uitzetten, snap ik er niets meer van, want als er één agressief is, is hij het wel!! Die gozer is eng. Heel eng.
Nee die wordt beschermd,het zijn een stelletje hoere lopers,ik hoop dat er nu wat gebeurd,of stoppen.
pi_52923715
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:57 schreef Disana het volgende:

[..]

Maar serieus, omdat iemand hier komt polariseren en er inderdaad een meerderheid is die het niet terecht vindt wat Huub en Lieke wordt aangedaan, wil nog niet zeggen dat we allemaal aan dat spel mee (moeten) doen.
Nou ja, de meesten toch echt wel, dat kun je niet ontkennen.
pi_52923716
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:55 schreef pullup het volgende:

[..]

Volgens mij word er op dit moment door de meeste hier behoorlijk rustig gereageerd en de nuance is in de meeste posts op dit moment ook we lterug te vinden toch ?
Dat is idd wel weer zo. Maar kwam vanavond thuis en heb een paar cossen terug ziotten lezen en viel haast van mijn stoel.
pi_52923737
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:55 schreef mazaru het volgende:
Nadia liep Lieke te hinderen toen ze naar de slaapkamer wou gaan. Lieke liep gewoon door. Nadia helemaal uit haar dak dat Lieke loopt te duwen.
Nadia gooit water over Lieke heen, en Brian gaat bellen, daarna stormt Brian naar beneden naar Lieke toe, en gaat dreigend voor haar staan.
Streamlock.

[afbeelding]
neej hoor, lieke duwde nadia duidelijk en nadia gooide thee op lieke dr bed.. dus weet niet wat jij zag?
pi_52923739
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:57 schreef mspoez het volgende:
Brian gaat vast weer een nachtje in een hotel slapen, zelden iemand zo geforceerd mrhetdoetmeniks zien spelen...

Maareh, is de verkering tussen Naad en Dennis uit? Ze zat net te verkondigen, als het echt was geweest had ik er wel meer last van gehad. Weet iemand meer?
nee helaas dat is mij ontgaan....maar nadia lijkt me vals genoeg om het zelfs met een beer (mannelijk varken) te doen als het haar zo uitkomt en dan te gillen schatje harder harder ik kom
  maandag 3 september 2007 @ 20:00:47 #229
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_52923755
quote:
Charmian:
steamlock
Wel leuk. Een lock omdat Brian de stoom uit de oren komt...
Prrrrr
pi_52923758
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:00 schreef lillkiss het volgende:

[..]

neej hoor, lieke duwde nadia duidelijk en nadia gooide thee op lieke dr bed.. dus weet niet wat jij zag?
noem je dat duwen???
  † In Memoriam † maandag 3 september 2007 @ 20:01:14 #231
137949 Disana
pi_52923767
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:58 schreef Charmian het volgende:

[..]

Waarom gaat Brian bellen, kan die huppelkut dat zelf dan niet als ze zo'n onrecht is aangedaan?
Echt, dat jullie hier nog naar kunnen kijken, petje af hoor
Weet je nog dat dat bellen een paar maanden schering en inslag was... daar is toen door achter een streep onder gezet. Maar het geheugen is kort, en ik denk dat ze het gewoon weer willen proberen. Eens kijken of achter er nu anders op reageert als destijds.
pi_52923785
Brian ging helemaal over de zeik, terwijl hij niet eens in de buurt was.... hij gelooft Nada op der woord....

Huub zei het vanmiddag al, in deze vibe komt het niet goed........ hij heeft 100% gelijk
Ik hoop dat Lieke nu iedereen een karate-slag geeft.......... streams zijn nu toch gelockt.... dus kunnen ze later een brief schrijven... dat Nix, Japie, Brian, Nada en Amanda collectief van de trap zijn gekeukeld
pi_52923793
Afijn, ze hebben allemaal, inclusief Palma een pestpokke hekel aan Lieke. Veel meer dan aan Huub. En dat moet een reden hebben. En nee, dat is niet dat ze zogenaamd zo hoogstaand, beleefd en bescheiden is. Ook zij gaf vanmorgen toe in Natasia's oor gebeten te hebben. Ze is een sneaky fucker.....
pi_52923794
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:00 schreef Casshern het volgende:

[..]

noem je dat duwen???
na het was wel een duw
pi_52923799
mooi weer beeld
pi_52923802
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:55 schreef Disana het volgende:

[..]

Sorry bedoelde het niet verkeerd.
pi_52923830
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:50 schreef Py het volgende:

[..]

. Deze manier van spelen heeft Huub zelf geintroduceerd toen hij binnenkwam).
nee, dan moet je bij Nathanael en Natasia zijn
quote:
Ok voorkeuren prima. Maar hier worden feiten verdraaid en leugens vertelt.
Propaganda zou ik haast zeggen.
Ik denk dat men het over de feiten wel eens is (voor zover we die met eigen ogen hebben kunnen aanschouwen).
Hoe je de feiten interpreteerd, en wat je zwaar vindt wegen, is voor iedereen weer anders.

Feit is bijvoorbeeld dat Eric hard aangepakt is.
Interpretatie is of het zwaar was, terecht was, geregisseerd was, of onacceptabel was.

Kan deze discussie niet naar een ander topic? Het neemt nogal wat ruimte in beslag, en gaat niet direct over de streams.
  † In Memoriam † maandag 3 september 2007 @ 20:03:26 #238
137949 Disana
pi_52923832
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:02 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Sorry bedoelde het niet verkeerd.
Weet ik, maar ik wou het toch even zeggen
pi_52923834
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:00 schreef Casshern het volgende:

[..]

noem je dat duwen???
lichamelijk contact is verboden....weet je nog? En gezien de situatie lijkt mij niet dat Lieke er heel voorzichtig langs loopt.
pi_52923852
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

lichamelijk contact is verboden....weet je nog? En gezien de situatie lijkt mij niet dat Lieke er heel voorzichtig langs loopt.
precies
pi_52923860
  maandag 3 september 2007 @ 20:05:06 #242
186734 ikpikhetnietmeer
Villalux = incognito
pi_52923872
Redactie........ jully vragen er om dat er een opstand komt tegen talpa/rtl dit gaat niet goed zo.dat ziet elke streamer en JULLY hebben hellemaal NIX te zeggen dat maakt Jaap (cult toch UIT) wel uit.
of moet de stekker er uit...oke doe dat dan,dan doe je nog eens iets! KOOTZAKKEN REDACTIE
pi_52923913
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:57 schreef Disana het volgende:

[..]

Hoi Disana. Je moet je niet aangesproken voelen alhoewel ik wel generaliseerde.
Ik heb niets tegen voorkeuren. Ik heb ze ook en ze komen overeen met de meesten hier denk ik. Maar probeer wel vanuit de situatie te kijken. Ik heb een probleem tegen het als waarheid verkondigen van leugens omdat dat voor iemands fravoriet beter past. Er zijn ook mensen die geen streams hebben en die worden hier soms behoorlijk op het verkeerde been gezet met zgn 'feiten'.
pi_52923926
Brian gaat de volwassen partij neerzetten
pi_52923948
Dit is afgelopen nadat het sms-en gestopt is. De buit is dan weer binnen voor een maand
  maandag 3 september 2007 @ 20:07:35 #246
186734 ikpikhetnietmeer
Villalux = incognito
pi_52923952
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

ik lees nou al de hele dag JOU waarneming..... maar je past bij die 5. op error ga je van mijn kant.
pi_52923955
Nadia, luister naar je vriendin, ga naar huis als je het niet aankan.
pi_52923967
ja hoor brian, heel volwassen als je toekijkt hoe jaap de wc deur opent tewijl lieke op de wc zit, heel volwassen als je dreigend voor een vrouw gaat staan
pi_52923969
  † In Memoriam † maandag 3 september 2007 @ 20:08:39 #250
135305 beequeen
Lost.
pi_52923970
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit is afgelopen nadat het sms-en gestopt is. De buit is dan weer binnen voor een maand
Dat was gisteren.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 3 september 2007 @ 20:08:41 #251
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_52923971
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze is een sneaky fucker.....
He he.. Kom je er EINDELIJK achter ? Dennis kende haar ook al van voor De Kooi (Sliko
woonde ook in Alphen) en in het echt is het dus een ECHTE bitch !!
  maandag 3 september 2007 @ 20:08:42 #252
111260 Charmian
a little joy
pi_52923973
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:01 schreef Disana het volgende:

[..]

Weet je nog dat dat bellen een paar maanden schering en inslag was... daar is toen door achter een streep onder gezet. Maar het geheugen is kort, en ik denk dat ze het gewoon weer willen proberen. Eens kijken of achter er nu anders op reageert als destijds.
True, maar ja als je maar één hersencel hebt kan er ook niet zoveel blijven hangen

Ik denk dat er nu een FEBO zit die absoluut niet weten wat ze met het hele gebeuren aan moeten en maar te pas en onpas op knopjes zit te drukken als iemand lelijk kijkt. Volgens mij durven ze geen sancties te geven, beats me waarom niet.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_52923975
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:03 schreef avonne het volgende:

[..]

nee, dan moet je bij Nathanael en Natasia zijn
[..]

Ik denk dat men het over de feiten wel eens is (voor zover we die met eigen ogen hebben kunnen aanschouwen).
Hoe je de feiten interpreteerd, en wat je zwaar vindt wegen, is voor iedereen weer anders.

Feit is bijvoorbeeld dat Eric hard aangepakt is.
Interpretatie is of het zwaar was, terecht was, geregisseerd was, of onacceptabel was.

Kan deze discussie niet naar een ander topic? Het neemt nogal wat ruimte in beslag, en gaat niet direct over de streams.
Ok
Klaar
Tis nu toch al van mijn lever
pi_52923978
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, ze hebben allemaal, inclusief Palma een pestpokke hekel aan Lieke. Veel meer dan aan Huub. En dat moet een reden hebben. En nee, dat is niet dat ze zogenaamd zo hoogstaand, beleefd en bescheiden is. Ook zij gaf vanmorgen toe in Natasia's oor gebeten te hebben. Ze is een sneaky fucker.....
Vreemd.
Een tijdje geleden zat je nog te beweren dat Lieke niet in het huis thuishoorde omdat zij in vergelijking met de rest van het tuig te beschaafd was.
(Gokje: je ogen zijn geopend?)
pi_52923986
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:07 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:

[..]

ik lees nou al de hele dag JOU waarneming..... maar je past bij die 5. op error ga je van mijn kant.
Prima, hou dat vast
  maandag 3 september 2007 @ 20:09:26 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52923993
Sjezus wat wordt Lieke schandalig hard aangepakt

Het wordt tijd dat er een paar exits komen, Dennis exit, Nadia exit, Amanda exit, RTL exit, Brian exit...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_52924000
Nog maar een keer die quote:

De Mol
"Net als fysiek geweld is ook geestelijk geweld absoluut verboden. Wie zich er herhaaldelijk aan schuldig maakt, wordt eruit gezet. Ik durf te zeggen dat De Gouden Kooi kinderen beter zal laten zien hoe mensen met elkaar moeten omgaan dan al die Postbus-51-spotjes."

Ik vind het verwerpelijk wat er in het verleden is gebeurd en wat er nu gebeurt.

En Nadia stookt de boel op met dingen die nu binnenhuis zijn gebeurt (of niet?) en nu dus wel met de camera's vast gelegd kunnen zijn.. Als Lieke of Huub fout zijn geweest dan donder die eruit en als een van die vijf over de schreef is gegaan dan ook. Interressert me niet wie, maar dat halfzachte gedoe van 'achter' slaat nergens op.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  maandag 3 september 2007 @ 20:09:45 #258
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_52924001
Ik denk dat de Febo van huub af wil
Maar zaterdag is het fout gegaan, ipv alleen Huub, hebben er meer mensen fysiek geweld gebruikt
Daarom kunnen ze huub er niet uit zetten nu, en is er zg niks gezien
pi_52924010
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:08 schreef Meganog het volgende:

[..]

Vreemd.
Een tijdje geleden zat je nog te beweren dat Lieke niet in het huis thuishoorde omdat zij in vergelijking met de rest van het tuig te beschaafd was.
(Gokje: je ogen zijn geopend?)
Nee, dat heb ik nooit gezegd, dat zeggen H en L fans.....
pi_52924024
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:09 schreef Leandra het volgende:

Het wordt tijd dat er een paar exits komen, Dennis exit, Nadia exit, Amanda exit, RTL exit, Brian exit...
  † In Memoriam † maandag 3 september 2007 @ 20:11:09 #261
137949 Disana
pi_52924042
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:06 schreef Py het volgende:

[..]

Hoi Disana. Je moet je niet aangesproken voelen alhoewel ik wel generaliseerde.
Ik heb niets tegen voorkeuren. Ik heb ze ook en ze komen overeen met de meesten hier denk ik. Maar probeer wel vanuit de situatie te kijken. Ik heb een probleem tegen het als waarheid verkondigen van leugens omdat dat voor iemands fravoriet beter past. Er zijn ook mensen die geen streams hebben en die worden hier soms behoorlijk op het verkeerde been gezet met zgn 'feiten'.
Ik hoop gewoon dat iedereen het hoofd koel houdt hier en dat we allemaal onze visies en voorkeuren mogen blijven opschrijven
pi_52924051
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:09 schreef Leandra het volgende:

Ben jij nu helemaal belazerd.....dan hebben we niets meer over
pi_52924075
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
smssen is al afgelopen, kom gisteren nog
Goedemorgen :W
pi_52924079
Lieke, en vooral Huub kunnen mij voorlopig niet hard genoeg worden aangepakt. What goes around comes around.
pi_52924087
  maandag 3 september 2007 @ 20:13:31 #266
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52924097
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben jij nu helemaal belazerd.....dan hebben we niets meer over
Die villa is sowieso te klein voor 7 bewoners... tijd voor een grondige opruiming dus
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_52924103
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:12 schreef blomst het volgende:

[..]

smssen is al afgelopen, kom gisteren nog
Dan zal het morgen al wel minderen vermoed ik. Je houdt dat ook niet vol....gedoe allemaal.
pi_52924112
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke, en vooral Huub kunnen mij voorlopig niet hard genoeg worden aangepakt. What goes around comes around.
Je hebt wel al maanden lol dan in ieder geval
pi_52924126
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nee, dat heb ik nooit gezegd, dat zeggen H en L fans.....
pi_52924136
Toch eens opletten wat er dan over vier weken aan de hand is.....er lijkt wel iets van een cyclus in te zitten.
pi_52924153
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:09 schreef ruudpuntenel het volgende:

De Mol
"Net als fysiek geweld is ook geestelijk geweld absoluut verboden. Wie zich er herhaaldelijk aan schuldig maakt, wordt eruit gezet. Ik durf te zeggen dat De Gouden Kooi kinderen beter zal laten zien hoe mensen met elkaar moeten omgaan dan al die Postbus-51-spotjes."

Ik vind het verwerpelijk wat er in het verleden is gebeurd en wat er nu gebeurt.

En Nadia stookt de boel op met dingen die nu binnenhuis zijn gebeurt (of niet?) en nu dus wel met de camera's vast gelegd kunnen zijn.. Als Lieke of Huub fout zijn geweest dan donder die eruit en als een van die vijf over de schreef is gegaan dan ook. Interressert me niet wie, maar dat halfzachte gedoe van 'achter' slaat nergens op.
Heeft ie dat gezegd? Geestelijk geweld Hoe handhaaf je dat (wanneer is iets geestelijk geweld)? Dat wordt dus winnen op populariteit als ik dit lees.
pi_52924157
Nee er is niemand
  maandag 3 september 2007 @ 20:16:14 #273
8898 Darklight
pi_52924169
Jaap denkt dat Lieke weg gaat voor de 23e
pi_52924175
Toch houden die twee hun humor .... knap hoor

Lieke: wil je wat drinken
Huub: nee.... ja doe toch maar koffie.... koffie van Dennix

Dit omdat Dennix door de buren om koffie werd gestuurd, want die koffie zou zgn. lekkerder zijn
Huub en Lieke vonden het prachtig... ze wisten precies wie hem om die koffie gestuurd had, omdat ze weten dat Dennix niet weet hoe het koffiezetapp. werkt
  † In Memoriam † maandag 3 september 2007 @ 20:16:32 #275
135305 beequeen
Lost.
pi_52924181
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:09 schreef ruudpuntenel het volgende:

De Mol

Helemaal mee eens. Ik heb geen idee waar dit over gaat, maar Ome Sjon heeft natuurlijk niet zoveel meer in de melk te brokkelen, dat is nu Tante Fons.
Jaap heeft schijt aan alles en ik snap niet waarom de FEBO geen stelling inneemt tegen Jaap.
BSOL heeft al aangegeven dat Jaap RTL chanteert op de een of andere manier en als ik hem zo bezig zie, zou me dat niks verbazen.
― Mark Twain
pi_52924182
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:14 schreef Meganog het volgende:

[..]

Dat moet je verkeerd begrepen hebben, ik heb Lieke helemaal niet zo hoog. Maar la maar...
pi_52924194
quote:
Dus toch gewoon oog om oog tand om tand? pietje schopt jantje de vernielng in dan mag de familie van jantje pietje het ziekenhuis in schoppen? ( Ik doe het maar even in jip en janneke taal).
pi_52924207
Ze zijn nou al weer moe van de akties...wat een loosers
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  maandag 3 september 2007 @ 20:17:56 #279
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_52924208
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:16 schreef Desii het volgende:
ze wisten precies wie hem om die koffie gestuurd had.
Dat vind ik dus echt niet kunnen. Weer een voorbeeld dat Huub door
achter wordt voorgetrokken en Dennis zo voor lul wordt gezet........
pi_52924210
quote:
geloof dat je veel gemist heb

heel veel

vraag het een streamer ?
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
  † In Memoriam † maandag 3 september 2007 @ 20:18:34 #281
135305 beequeen
Lost.
pi_52924222
edit
― Mark Twain
pi_52924223
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch eens opletten wat er dan over vier weken aan de hand is.....er lijkt wel iets van een cyclus in te zitten.
Klopt. Febo is alleen geinteresseerd in mooie tv en kijkcijfers. Over twee weken zijn de rollen weer volledig omgedraaid.
pi_52924230
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:17 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Dus toch gewoon oog om oog tand om tand? pietje schopt jantje de vernielng in dan mag de familie van jantje pietje het ziekenhuis in schoppen? ( Ik doe het maar even in jip en janneke taal).
Ik ga dan ook niet mee in jouw Jip en Janneke taal. Ik gebruik het woord ziekenhuis en in de vernieling niet, sorry. Ik heb het over het bashen, dat wat nu aan de hand is.
pi_52924234
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:17 schreef dgk_fan het volgende:

[..]

hoe kan je nou voor lul worden gezet als je dat al bent?
  maandag 3 september 2007 @ 20:19:46 #285
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52924241
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke ongesteld tijdens de PoPollweek??
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_52924244
quote:

[..]

dennis heeft helemaal niemand nodig om zichzelf voor lul te zetten

das z'n enige echte talent
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_52924245
quote:
Als dat waar is staat de 5 kneuzen nog heel wat te wachten. Ook wifebeater Brian en superkneus Dennix.
  maandag 3 september 2007 @ 20:20:32 #288
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_52924258
Jaap zn plannen zijn gewist?
Prrrrr
pi_52924268
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:18 schreef beequeen het volgende:

[..]

NMNS leest erg selectief, ik postte het ook al.
Ik heb op z'n minst een kleur of drie minder dan de H en L fans.....en ben uitstekend in staat om positief over H en L uit te spreken als er positief nieuws te melden is.
pi_52924272
Lieke heeft flinke wallen zeg onder haar ogen.
  maandag 3 september 2007 @ 20:21:08 #291
8898 Darklight
pi_52924274
Hoe weet Brain dat er af en toe niet op de pc wordt gelet
pi_52924286
quote:

[..]

och liefie... bij DHWP waar jij zeker bij zal zijn, mag jij koffie voor hem halen
  † In Memoriam † maandag 3 september 2007 @ 20:21:49 #293
137949 Disana
pi_52924289
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:20 schreef mspoez het volgende:

Jaap zn plannen zijn gewist?
Hij schreef al zijn ideeen en ideetjes op in een document. Kennelijk is er een update o.i.d. op de computer geweest waardoor hij denkt dat hij ze kwijt is.
pi_52924300
vanavond 3 logés erin die pro huub en lieke zijn en met alles mee mogen doen?
  † In Memoriam † maandag 3 september 2007 @ 20:23:15 #295
137949 Disana
pi_52924325
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik heb op z'n minst een kleur of drie minder dan de H en L fans.....en ben uitstekend in staat om positief over H en L uit te spreken als er positief nieuws te melden is.
Maar over de posters hier generaliseer je en toon je wel je voorkeur: voor het toespreken van de H&L fans en het negeren van de genuanceerde posts.

En zo doet elk hier zijn ding
pi_52924329
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik ga dan ook niet mee in jouw Jip en Janneke taal. Ik gebruik het woord ziekenhuis en in de vernieling niet, sorry. Ik heb het over het bashen, dat wat nu aan de hand is.
De manier waarop dat in het verleden ging, door wie dan ook, beviel me niet en nou bevalt het me ook niet. Er hoeft van mij geen ziekenhuis aan te pas te komen. En het strookt tniet met de opzet van De Mol.
pi_52924336
quote:
Ik ben niet zo heel slim, kan je me nog 1 keer uitleggen waaraan Lieke dit verdiend heeft?
  † In Memoriam † maandag 3 september 2007 @ 20:24:10 #298
135305 beequeen
Lost.
pi_52924341
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dan is DGK afgelopen, mooi.
― Mark Twain
pi_52924369
Wat een gelul van die 5 Natanael vertelde hun alles over Huub.
Stanley die doet dat niet eens
pi_52924380
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Lieke ongesteld tijdens de PoPollweek??
Beltegoed op denk ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')