Vraagje: staat het vast dat Lieke dit weekend door 3 mannen is mishandeld?quote:Op maandag 3 september 2007 19:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat was niet drie mannen tegen een vrouw.Het gaat ons ook meer om Lieke.Huub red zich wel,maar wat ze Lieke aandoen kan echt niet.
Ho, wat gebeurt hier nou? Omdat één persoon niet blij is met een of andere 'roze Huubbril', wil dat nog niet zeggen dat iedereen hier kanten kiest of bij kanten ingedeeld mag worden hoorquote:Op maandag 3 september 2007 19:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat was niet drie mannen tegen een vrouw.Het gaat ons ook meer om Lieke.Huub red zich wel,maar wat ze Lieke aandoen kan echt niet.
Volgens mij wordt Lieke op dit moment door twee mannen en een soort van vrouw mishandeltquote:Op maandag 3 september 2007 19:54 schreef Py het volgende:
[..]
Vraagje: staat het vast dat Lieke dit weekend door 3 mannen is mishandeld?
Volgens mij word er op dit moment door de meeste hier behoorlijk rustig gereageerdquote:Op maandag 3 september 2007 19:50 schreef Py het volgende:
[..]
Ok Huub en Lieke overklassen de anderen op een hoop onderdelen. In het huidige spel (niemand zegt hoe het gespeeld moet worden, op dit moment wordt het gespeeld zoals we het zien. Deze manier van spelen heeft Huub zelf geintroduceerd toen hij binnenkwam).
Ieder zijn kracht. Maar vanachter je pc moet je toch enigszins kunnen relativeren lijkt me. En alle spelers daarin gelijk beschouwen. Ok voorkeuren prima. Maar hier worden feiten verdraaid en leugens vertelt.
Propaganda zou ik haast zeggen.
Ze moeten Jaap nou 's een flinke boete geven voor ongewenste intimiteiten... gadver!!!quote:Op maandag 3 september 2007 19:53 schreef Casshern het volgende:
nou ja zeg, lieke zit op de wc en jaap doet gewoon de deur open!
Koninklijk meervoudquote:Op maandag 3 september 2007 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ho, wat gebeurt hier nou? Omdat één persoon niet blij is met een of andere 'roze Huubbril', wil dat nog niet zeggen dat iedereen hier kanten kiest of bij kanten ingedeeld mag worden hoor![]()
Er staat erg weinig vast want er was niets op de streams te zien.quote:Op maandag 3 september 2007 19:54 schreef Py het volgende:
[..]
Vraagje: staat het vast dat Lieke dit weekend door 3 mannen is mishandeld?
Nee ik zei dat die acties tegen de dates veel erger waren. Wat er nu gebeurd is verbaal bashen en briefjes en slingers ophangen. Lijkt me niets mis mee. Tis tenslotte wel DGK you know.quote:Op maandag 3 september 2007 19:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De acties tegen Eric en zijn date waren buitengewoon laag en konden echt niet door de beugel. Maar omdat daar aan werd deelgenomen door figuren die op de fora nogal hoog staan aangeschreven vind jij dat soortgelijke misselijke acties tegen de veroorzakers van toen nu wel kunnen? Oog om oog tand om tand?
Dus Amanda en Nadia hebben ook al drie mannen op zich gehad.Kijk nu net Lieke zit te plassen en ze stormen de wc in.Vind dat echt niet kunnen.Dat is echt vernederend voor een vrouw.quote:Op maandag 3 september 2007 19:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat doen ze dan nu bij Lieke dat ze niet al tien keer bij anderen heeft gedaan?
Ah, daar had ik even niet aan gedacht.quote:
ik had die vetklep ook meteen een rottrap verkocht, wat een eikel zegquote:Op maandag 3 september 2007 19:56 schreef ericahysterica het volgende:
elke keer als nadia over die duw vertelde kwam er weer eenduw bij ,ze zat inmiddels al op 6 duwen en een pruillip. En dat jaap zomaar een wc deur openmaakt terwijl iemand daar zit,dat zou voor mij al een exit zijn!
heb je het vandaag eigenlijk wel gezien allemaal? Heb je toevallig amanda ook horen zeggen dat lieke met bloed de poort uitgaat......een klein voorvalletje maar toch......quote:Op maandag 3 september 2007 19:57 schreef Py het volgende:
[..]
Nee ik zei dat die acties tegen de dates veel erger waren. Wat er nu gebeurd is verbaal bashen en briefjes en slingers ophangen. Lijkt me niets mis mee. Tis tenslotte wel DGK you know.
Waarom gaat Brian bellen, kan die huppelkut dat zelf dan niet als ze zo'n onrecht is aangedaan?quote:Op maandag 3 september 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
OMG, Lieke loopt langs Naad en Naad zegt vervolgens dat Lieke haar duwt. Brian stuift naar beneden en noemt Lieke en stinkkut, en gaat zelfs bellen. Wat een zielepoten.
En steamlock omdat Brian Lieke aanpakt.
Nee die wordt beschermd,het zijn een stelletje hoere lopers,ik hoop dat er nu wat gebeurd,of stoppen.quote:Op maandag 3 september 2007 19:56 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Als ze nu Brain er niet uitzetten, snap ik er niets meer van, want als er één agressief is, is hij het wel!! Die gozer is eng. Heel eng.
Nou ja, de meesten toch echt wel, dat kun je niet ontkennen.quote:Op maandag 3 september 2007 19:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, daar had ik even niet aan gedacht.
Maar serieus, omdat iemand hier komt polariseren en er inderdaad een meerderheid is die het niet terecht vindt wat Huub en Lieke wordt aangedaan, wil nog niet zeggen dat we allemaal aan dat spel mee (moeten) doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |