abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52923541
en lock
pi_52923545
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:47 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Dat was niet drie mannen tegen een vrouw.Het gaat ons ook meer om Lieke.Huub red zich wel,maar wat ze Lieke aandoen kan echt niet.
Vraagje: staat het vast dat Lieke dit weekend door 3 mannen is mishandeld?
  † In Memoriam † maandag 3 september 2007 @ 19:55:08 #203
137949 Disana
pi_52923569
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:47 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Dat was niet drie mannen tegen een vrouw.Het gaat ons ook meer om Lieke.Huub red zich wel,maar wat ze Lieke aandoen kan echt niet.
Ho, wat gebeurt hier nou? Omdat één persoon niet blij is met een of andere 'roze Huubbril', wil dat nog niet zeggen dat iedereen hier kanten kiest of bij kanten ingedeeld mag worden hoor
pi_52923574
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:54 schreef Py het volgende:

[..]

Volgens mij wordt Lieke op dit moment door twee mannen en een soort van vrouw mishandelt
als je niets doet kan er niets gebeuren
pi_52923580
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:50 schreef Py het volgende:

[..]

Ok Huub en Lieke overklassen de anderen op een hoop onderdelen. In het huidige spel (niemand zegt hoe het gespeeld moet worden, op dit moment wordt het gespeeld zoals we het zien. Deze manier van spelen heeft Huub zelf geintroduceerd toen hij binnenkwam).
Ieder zijn kracht. Maar vanachter je pc moet je toch enigszins kunnen relativeren lijkt me. En alle spelers daarin gelijk beschouwen. Ok voorkeuren prima. Maar hier worden feiten verdraaid en leugens vertelt.
Propaganda zou ik haast zeggen.
Volgens mij word er op dit moment door de meeste hier behoorlijk rustig gereageerd en de nuance is in de meeste posts op dit moment ook we lterug te vinden toch ?
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_52923588
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:53 schreef Casshern het volgende:
nou ja zeg, lieke zit op de wc en jaap doet gewoon de deur open!
Ze moeten Jaap nou 's een flinke boete geven voor ongewenste intimiteiten... gadver!!!
pi_52923595
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:55 schreef Disana het volgende:

[..]

Ho, wat gebeurt hier nou? Omdat één persoon niet blij is met een of andere 'roze Huubbril', wil dat nog niet zeggen dat iedereen hier kanten kiest of bij kanten ingedeeld mag worden hoor
Koninklijk meervoud
  maandag 3 september 2007 @ 19:55:51 #208
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_52923597
Nadia liep Lieke te hinderen toen ze naar de slaapkamer wou gaan. Lieke liep gewoon door. Nadia helemaal uit haar dak dat Lieke loopt te duwen.
Nadia gooit water over Lieke heen, en Brian gaat bellen, daarna stormt Brian naar beneden naar Lieke toe, en gaat dreigend voor haar staan.
Streamlock.

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_52923604
Als ze nu Brain er niet uitzetten, snap ik er niets meer van, want als er één agressief is, is hij het wel!! Die gozer is eng. Heel eng.
En inderdaad J.aap een hele fikse boete geven, wegens ongewenste intimiteiten.
Dit is niet de eerste keer, dat hij dit flikt en ook niet de 2e keer. Goorlap.
Dit is de 1e keer, dat ik dit zeg, maar van mij mag de Kooi DICHT!!!!!!
pi_52923611
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:54 schreef Py het volgende:

[..]

Er staat erg weinig vast want er was niets op de streams te zien.
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_52923612
elke keer als nadia over die duw vertelde kwam er weer eenduw bij ,ze zat inmiddels al op 6 duwen en een pruillip. En dat jaap zomaar een wc deur openmaakt terwijl iemand daar zit,dat zou voor mij al een exit zijn!
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_52923619
Het is toch wat, dat Lieke niet eens normaal naar de WC kan!!!
En Nadia stond gewoon te liegen
het water roept
pi_52923627
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:50 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

De acties tegen Eric en zijn date waren buitengewoon laag en konden echt niet door de beugel. Maar omdat daar aan werd deelgenomen door figuren die op de fora nogal hoog staan aangeschreven vind jij dat soortgelijke misselijke acties tegen de veroorzakers van toen nu wel kunnen? Oog om oog tand om tand?
Nee ik zei dat die acties tegen de dates veel erger waren. Wat er nu gebeurd is verbaal bashen en briefjes en slingers ophangen. Lijkt me niets mis mee. Tis tenslotte wel DGK you know.
pi_52923628
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Wat doen ze dan nu bij Lieke dat ze niet al tien keer bij anderen heeft gedaan?
Dus Amanda en Nadia hebben ook al drie mannen op zich gehad.Kijk nu net Lieke zit te plassen en ze stormen de wc in.Vind dat echt niet kunnen.Dat is echt vernederend voor een vrouw.
  maandag 3 september 2007 @ 19:57:25 #215
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_52923640
Brian gaat vast weer een nachtje in een hotel slapen, zelden iemand zo geforceerd mrhetdoetmeniks zien spelen...

Maareh, is de verkering tussen Naad en Dennis uit? Ze zat net te verkondigen, als het echt was geweest had ik er wel meer last van gehad. Weet iemand meer?
Prrrrr
  † In Memoriam † maandag 3 september 2007 @ 19:57:37 #216
137949 Disana
pi_52923645
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:55 schreef bosb het volgende:

[..]

Koninklijk meervoud
Ah, daar had ik even niet aan gedacht.

Maar serieus, omdat iemand hier komt polariseren en er inderdaad een meerderheid is die het niet terecht vindt wat Huub en Lieke wordt aangedaan, wil nog niet zeggen dat we allemaal aan dat spel mee (moeten) doen.
pi_52923647
Het grappige aan deze ellende is dat Naat net al bijna liep te janken. Het is allemaal zo oneerlijk, boehoe. Als die dame een uur terror krijgt loopt ze jankend naar haar moeder. Doos.
als je niets doet kan er niets gebeuren
pi_52923652
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:56 schreef ericahysterica het volgende:
elke keer als nadia over die duw vertelde kwam er weer eenduw bij ,ze zat inmiddels al op 6 duwen en een pruillip. En dat jaap zomaar een wc deur openmaakt terwijl iemand daar zit,dat zou voor mij al een exit zijn!
ik had die vetklep ook meteen een rottrap verkocht, wat een eikel zeg
en die enge Brian d'r bij. het is toch niet normaal hoe hij uit zijn eigen kijkt
zijn de bij de Febo allemaal blind ofzo ?
pi_52923654
Ik zat er op te kijken... het was echt geen duw (en ik heet geen Amanda)
pi_52923655
Ze zitten weer achter Lieke aan...(treamlock natuurlijk....) iedereen pissig..Brian gaat bellen...Nadia gooit het bed van Lieke nat..Jaap staat klaar met 2 ballonnen...??....Brian met een van woede vertrokken gezicht bij de wc waar Lieke was...al die agressie alleen omdat Lieke langs Nadia wou en haar daarbij aanraakte...hoezo duw...een duw is wat anders...

Die mensen staan op ploffen...dit is geen spel meer...dit is haat..

Ik voel ook haat....achterlijk gewoon dat een programma dit bij je op kan roepen..heb ik nog nooit gehad bij elk van welke BB dan ook...

"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  maandag 3 september 2007 @ 19:58:30 #221
130755 Kinga
versier hier
pi_52923675
Is het weer zover?
pi_52923685
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:57 schreef Py het volgende:

[..]

Nee ik zei dat die acties tegen de dates veel erger waren. Wat er nu gebeurd is verbaal bashen en briefjes en slingers ophangen. Lijkt me niets mis mee. Tis tenslotte wel DGK you know.
heb je het vandaag eigenlijk wel gezien allemaal? Heb je toevallig amanda ook horen zeggen dat lieke met bloed de poort uitgaat......een klein voorvalletje maar toch......
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  maandag 3 september 2007 @ 19:58:51 #223
111260 Charmian
a little joy
pi_52923686
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
OMG, Lieke loopt langs Naad en Naad zegt vervolgens dat Lieke haar duwt. Brian stuift naar beneden en noemt Lieke en stinkkut, en gaat zelfs bellen. Wat een zielepoten.
En steamlock omdat Brian Lieke aanpakt.
Waarom gaat Brian bellen, kan die huppelkut dat zelf dan niet als ze zo'n onrecht is aangedaan?
Echt, dat jullie hier nog naar kunnen kijken, petje af hoor
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  maandag 3 september 2007 @ 19:59:20 #224
186934 Jewscky
leven en laten leven
pi_52923703
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:56 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Als ze nu Brain er niet uitzetten, snap ik er niets meer van, want als er één agressief is, is hij het wel!! Die gozer is eng. Heel eng.
Nee die wordt beschermd,het zijn een stelletje hoere lopers,ik hoop dat er nu wat gebeurd,of stoppen.
pi_52923715
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:57 schreef Disana het volgende:

[..]

Ah, daar had ik even niet aan gedacht.

Maar serieus, omdat iemand hier komt polariseren en er inderdaad een meerderheid is die het niet terecht vindt wat Huub en Lieke wordt aangedaan, wil nog niet zeggen dat we allemaal aan dat spel mee (moeten) doen.
Nou ja, de meesten toch echt wel, dat kun je niet ontkennen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')