He he.. Kom je er EINDELIJK achter ? Dennis kende haar ook al van voor De Kooi (Slikoquote:Op maandag 3 september 2007 20:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze is een sneaky fucker.....
True, maar ja als je maar één hersencel hebt kan er ook niet zoveel blijven hangenquote:Op maandag 3 september 2007 20:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je nog dat dat bellen een paar maanden schering en inslag was... daar is toen door achter een streep onder gezet. Maar het geheugen is kort, en ik denk dat ze het gewoon weer willen proberen. Eens kijken of achter er nu anders op reageert als destijds.
Okquote:Op maandag 3 september 2007 20:03 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, dan moet je bij Nathanael en Natasia zijn
[..]
Ik denk dat men het over de feiten wel eens is (voor zover we die met eigen ogen hebben kunnen aanschouwen).
Hoe je de feiten interpreteerd, en wat je zwaar vindt wegen, is voor iedereen weer anders.
Feit is bijvoorbeeld dat Eric hard aangepakt is.
Interpretatie is of het zwaar was, terecht was, geregisseerd was, of onacceptabel was.
Kan deze discussie niet naar een ander topic? Het neemt nogal wat ruimte in beslag, en gaat niet direct over de streams.
Vreemd.quote:Op maandag 3 september 2007 20:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, ze hebben allemaal, inclusief Palma een pestpokke hekel aan Lieke. Veel meer dan aan Huub. En dat moet een reden hebben. En nee, dat is niet dat ze zogenaamd zo hoogstaand, beleefd en bescheiden is. Ook zij gaf vanmorgen toe in Natasia's oor gebeten te hebben. Ze is een sneaky fucker.....
Prima, hou dat vastquote:Op maandag 3 september 2007 20:07 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
ik lees nou al de hele dag JOU waarneming..... maar je past bij die 5. op error ga je van mijn kant.
Nee, dat heb ik nooit gezegd, dat zeggen H en L fans.....quote:Op maandag 3 september 2007 20:08 schreef Meganog het volgende:
[..]
Vreemd.
Een tijdje geleden zat je nog te beweren dat Lieke niet in het huis thuishoorde omdat zij in vergelijking met de rest van het tuig te beschaafd was.![]()
(Gokje: je ogen zijn geopend?)
quote:Op maandag 3 september 2007 20:09 schreef Leandra het volgende:
Sjezus wat wordt Lieke schandalig hard aangepakt
Het wordt tijd dat er een paar exits komen, Dennis exit, Nadia exit, Amanda exit, RTL exit, Brian exit...
Ik hoop gewoon dat iedereen het hoofd koel houdt hier en dat we allemaal onze visies en voorkeuren mogen blijven opschrijvenquote:Op maandag 3 september 2007 20:06 schreef Py het volgende:
[..]
Hoi Disana. Je moet je niet aangesproken voelen alhoewel ik wel generaliseerde.
Ik heb niets tegen voorkeuren. Ik heb ze ook en ze komen overeen met de meesten hier denk ik. Maar probeer wel vanuit de situatie te kijken. Ik heb een probleem tegen het als waarheid verkondigen van leugens omdat dat voor iemands fravoriet beter past. Er zijn ook mensen die geen streams hebben en die worden hier soms behoorlijk op het verkeerde been gezet met zgn 'feiten'.
![]()
![]()
Ben jij nu helemaal belazerd.....dan hebben we niets meer overquote:Op maandag 3 september 2007 20:09 schreef Leandra het volgende:
Sjezus wat wordt Lieke schandalig hard aangepakt
Het wordt tijd dat er een paar exits komen, Dennis exit, Nadia exit, Amanda exit, RTL exit, Brian exit...
smssen is al afgelopen, kom gisteren nogquote:Op maandag 3 september 2007 20:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit is afgelopen nadat het sms-en gestopt is. De buit is dan weer binnen voor een maand![]()
Die villa is sowieso te klein voor 7 bewoners... tijd voor een grondige opruiming dusquote:Op maandag 3 september 2007 20:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben jij nu helemaal belazerd.....dan hebben we niets meer over![]()
Dan zal het morgen al wel minderen vermoed ik. Je houdt dat ook niet vol....gedoe allemaal.quote:Op maandag 3 september 2007 20:12 schreef blomst het volgende:
[..]
smssen is al afgelopen, kom gisteren nog
Je hebt wel al maanden lol dan in ieder gevalquote:Op maandag 3 september 2007 20:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke, en vooral Huub kunnen mij voorlopig niet hard genoeg worden aangepakt. What goes around comes around.
quote:Op maandag 3 september 2007 20:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik nooit gezegd, dat zeggen H en L fans.....
Heeft ie dat gezegd? Geestelijk geweldquote:Op maandag 3 september 2007 20:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nog maar een keer die quote:
De Mol
"Net als fysiek geweld is ook geestelijk geweld absoluut verboden. Wie zich er herhaaldelijk aan schuldig maakt, wordt eruit gezet. Ik durf te zeggen dat De Gouden Kooi kinderen beter zal laten zien hoe mensen met elkaar moeten omgaan dan al die Postbus-51-spotjes."
Ik vind het verwerpelijk wat er in het verleden is gebeurd en wat er nu gebeurt.
En Nadia stookt de boel op met dingen die nu binnenhuis zijn gebeurt (of niet?) en nu dus wel met de camera's vast gelegd kunnen zijn.. Als Lieke of Huub fout zijn geweest dan donder die eruit en als een van die vijf over de schreef is gegaan dan ook. Interressert me niet wie, maar dat halfzachte gedoe van 'achter' slaat nergens op.
Helemaal mee eens. Ik heb geen idee waar dit over gaat, maar Ome Sjon heeft natuurlijk niet zoveel meer in de melk te brokkelen, dat is nu Tante Fons.quote:Op maandag 3 september 2007 20:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nog maar een keer die quote:
De Mol
"Net als fysiek geweld is ook geestelijk geweld absoluut verboden. Wie zich er herhaaldelijk aan schuldig maakt, wordt eruit gezet. Ik durf te zeggen dat De Gouden Kooi kinderen beter zal laten zien hoe mensen met elkaar moeten omgaan dan al die Postbus-51-spotjes."
Ik vind het verwerpelijk wat er in het verleden is gebeurd en wat er nu gebeurt.
En Nadia stookt de boel op met dingen die nu binnenhuis zijn gebeurt (of niet?) en nu dus wel met de camera's vast gelegd kunnen zijn.. Als Lieke of Huub fout zijn geweest dan donder die eruit en als een van die vijf over de schreef is gegaan dan ook. Interressert me niet wie, maar dat halfzachte gedoe van 'achter' slaat nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |