Dat is idd wel weer zo. Maar kwam vanavond thuis en heb een paar cossen terug ziotten lezen en viel haast van mijn stoel.quote:Op maandag 3 september 2007 19:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens mij word er op dit moment door de meeste hier behoorlijk rustig gereageerden de nuance is in de meeste posts op dit moment ook we lterug te vinden toch ?
neej hoor, lieke duwde nadia duidelijk en nadia gooide thee op lieke dr bed.. dus weet niet wat jij zag?quote:Op maandag 3 september 2007 19:55 schreef mazaru het volgende:
Nadia liep Lieke te hinderen toen ze naar de slaapkamer wou gaan. Lieke liep gewoon door. Nadia helemaal uit haar dak dat Lieke loopt te duwen.
Nadia gooit water over Lieke heen, en Brian gaat bellen, daarna stormt Brian naar beneden naar Lieke toe, en gaat dreigend voor haar staan.
Streamlock.
[afbeelding]
nee helaas dat is mij ontgaan....maar nadia lijkt me vals genoeg om het zelfs met een beer (mannelijk varken) te doen als het haar zo uitkomt en dan te gillen schatje harder harder ik komquote:Op maandag 3 september 2007 19:57 schreef mspoez het volgende:
Brian gaat vast weer een nachtje in een hotel slapen, zelden iemand zo geforceerd mrhetdoetmeniks zien spelen...
Maareh, is de verkering tussen Naad en Dennis uit? Ze zat net te verkondigen, als het echt was geweest had ik er wel meer last van gehad. Weet iemand meer?
noem je dat duwen???quote:Op maandag 3 september 2007 20:00 schreef lillkiss het volgende:
[..]
neej hoor, lieke duwde nadia duidelijk en nadia gooide thee op lieke dr bed.. dus weet niet wat jij zag?
Weet je nog dat dat bellen een paar maanden schering en inslag was... daar is toen door achter een streep onder gezet. Maar het geheugen is kort, en ik denk dat ze het gewoon weer willen proberen. Eens kijken of achter er nu anders op reageert als destijds.quote:Op maandag 3 september 2007 19:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
Waarom gaat Brian bellen, kan die huppelkut dat zelf dan niet als ze zo'n onrecht is aangedaan?
Echt, dat jullie hier nog naar kunnen kijken, petje af hoor![]()
Sorry bedoelde het niet verkeerd.quote:Op maandag 3 september 2007 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ho, wat gebeurt hier nou? Omdat één persoon niet blij is met een of andere 'roze Huubbril', wil dat nog niet zeggen dat iedereen hier kanten kiest of bij kanten ingedeeld mag worden hoor![]()
nee, dan moet je bij Nathanael en Natasia zijnquote:Op maandag 3 september 2007 19:50 schreef Py het volgende:
[..]
. Deze manier van spelen heeft Huub zelf geintroduceerd toen hij binnenkwam).
Ik denk dat men het over de feiten wel eens is (voor zover we die met eigen ogen hebben kunnen aanschouwen).quote:Ok voorkeuren prima. Maar hier worden feiten verdraaid en leugens vertelt.
Propaganda zou ik haast zeggen.
lichamelijk contact is verboden....weet je nog? En gezien de situatie lijkt mij niet dat Lieke er heel voorzichtig langs loopt.quote:
preciesquote:Op maandag 3 september 2007 20:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
lichamelijk contact is verboden....weet je nog? En gezien de situatie lijkt mij niet dat Lieke er heel voorzichtig langs loopt.
Hoi Disana. Je moet je niet aangesproken voelen alhoewel ik wel generaliseerde.quote:Op maandag 3 september 2007 19:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, daar had ik even niet aan gedacht.
Maar serieus, omdat iemand hier komt polariseren en er inderdaad een meerderheid is die het niet terecht vindt wat Huub en Lieke wordt aangedaan, wil nog niet zeggen dat we allemaal aan dat spel mee (moeten) doen.
ik lees nou al de hele dag JOU waarneming..... maar je past bij die 5. op error ga je van mijn kant.quote:Op maandag 3 september 2007 20:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
lichamelijk contact is verboden....weet je nog? En gezien de situatie lijkt mij niet dat Lieke er heel voorzichtig langs loopt.
Dat was gisteren.quote:Op maandag 3 september 2007 20:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit is afgelopen nadat het sms-en gestopt is. De buit is dan weer binnen voor een maand![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |