abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52923716
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:55 schreef pullup het volgende:

[..]

Volgens mij word er op dit moment door de meeste hier behoorlijk rustig gereageerd en de nuance is in de meeste posts op dit moment ook we lterug te vinden toch ?
Dat is idd wel weer zo. Maar kwam vanavond thuis en heb een paar cossen terug ziotten lezen en viel haast van mijn stoel.
pi_52923737
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:55 schreef mazaru het volgende:
Nadia liep Lieke te hinderen toen ze naar de slaapkamer wou gaan. Lieke liep gewoon door. Nadia helemaal uit haar dak dat Lieke loopt te duwen.
Nadia gooit water over Lieke heen, en Brian gaat bellen, daarna stormt Brian naar beneden naar Lieke toe, en gaat dreigend voor haar staan.
Streamlock.

[afbeelding]
neej hoor, lieke duwde nadia duidelijk en nadia gooide thee op lieke dr bed.. dus weet niet wat jij zag?
pi_52923739
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:57 schreef mspoez het volgende:
Brian gaat vast weer een nachtje in een hotel slapen, zelden iemand zo geforceerd mrhetdoetmeniks zien spelen...

Maareh, is de verkering tussen Naad en Dennis uit? Ze zat net te verkondigen, als het echt was geweest had ik er wel meer last van gehad. Weet iemand meer?
nee helaas dat is mij ontgaan....maar nadia lijkt me vals genoeg om het zelfs met een beer (mannelijk varken) te doen als het haar zo uitkomt en dan te gillen schatje harder harder ik kom
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  maandag 3 september 2007 @ 20:00:47 #229
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_52923755
quote:
Charmian:
steamlock
Wel leuk. Een lock omdat Brian de stoom uit de oren komt...
Prrrrr
pi_52923758
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:00 schreef lillkiss het volgende:

[..]

neej hoor, lieke duwde nadia duidelijk en nadia gooide thee op lieke dr bed.. dus weet niet wat jij zag?
noem je dat duwen???
  † In Memoriam † maandag 3 september 2007 @ 20:01:14 #231
137949 Disana
pi_52923767
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:58 schreef Charmian het volgende:

[..]

Waarom gaat Brian bellen, kan die huppelkut dat zelf dan niet als ze zo'n onrecht is aangedaan?
Echt, dat jullie hier nog naar kunnen kijken, petje af hoor
Weet je nog dat dat bellen een paar maanden schering en inslag was... daar is toen door achter een streep onder gezet. Maar het geheugen is kort, en ik denk dat ze het gewoon weer willen proberen. Eens kijken of achter er nu anders op reageert als destijds.
pi_52923785
Brian ging helemaal over de zeik, terwijl hij niet eens in de buurt was.... hij gelooft Nada op der woord....

Huub zei het vanmiddag al, in deze vibe komt het niet goed........ hij heeft 100% gelijk
Ik hoop dat Lieke nu iedereen een karate-slag geeft.......... streams zijn nu toch gelockt.... dus kunnen ze later een brief schrijven... dat Nix, Japie, Brian, Nada en Amanda collectief van de trap zijn gekeukeld
pi_52923793
Afijn, ze hebben allemaal, inclusief Palma een pestpokke hekel aan Lieke. Veel meer dan aan Huub. En dat moet een reden hebben. En nee, dat is niet dat ze zogenaamd zo hoogstaand, beleefd en bescheiden is. Ook zij gaf vanmorgen toe in Natasia's oor gebeten te hebben. Ze is een sneaky fucker.....
pi_52923794
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:00 schreef Casshern het volgende:

[..]

noem je dat duwen???
na het was wel een duw
pi_52923799
mooi weer beeld
pi_52923802
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:55 schreef Disana het volgende:

[..]

Ho, wat gebeurt hier nou? Omdat één persoon niet blij is met een of andere 'roze Huubbril', wil dat nog niet zeggen dat iedereen hier kanten kiest of bij kanten ingedeeld mag worden hoor
Sorry bedoelde het niet verkeerd.
pi_52923830
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:50 schreef Py het volgende:

[..]

. Deze manier van spelen heeft Huub zelf geintroduceerd toen hij binnenkwam).
nee, dan moet je bij Nathanael en Natasia zijn
quote:
Ok voorkeuren prima. Maar hier worden feiten verdraaid en leugens vertelt.
Propaganda zou ik haast zeggen.
Ik denk dat men het over de feiten wel eens is (voor zover we die met eigen ogen hebben kunnen aanschouwen).
Hoe je de feiten interpreteerd, en wat je zwaar vindt wegen, is voor iedereen weer anders.

Feit is bijvoorbeeld dat Eric hard aangepakt is.
Interpretatie is of het zwaar was, terecht was, geregisseerd was, of onacceptabel was.

Kan deze discussie niet naar een ander topic? Het neemt nogal wat ruimte in beslag, en gaat niet direct over de streams.
  † In Memoriam † maandag 3 september 2007 @ 20:03:26 #238
137949 Disana
pi_52923832
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:02 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Sorry bedoelde het niet verkeerd.
Weet ik, maar ik wou het toch even zeggen
pi_52923834
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:00 schreef Casshern het volgende:

[..]

noem je dat duwen???
lichamelijk contact is verboden....weet je nog? En gezien de situatie lijkt mij niet dat Lieke er heel voorzichtig langs loopt.
pi_52923852
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

lichamelijk contact is verboden....weet je nog? En gezien de situatie lijkt mij niet dat Lieke er heel voorzichtig langs loopt.
precies
pi_52923860
  maandag 3 september 2007 @ 20:05:06 #242
186734 ikpikhetnietmeer
Villalux = incognito
pi_52923872
Redactie........ jully vragen er om dat er een opstand komt tegen talpa/rtl dit gaat niet goed zo.dat ziet elke streamer en JULLY hebben hellemaal NIX te zeggen dat maakt Jaap (cult toch UIT) wel uit.
of moet de stekker er uit...oke doe dat dan,dan doe je nog eens iets! KOOTZAKKEN REDACTIE
pi_52923913
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:57 schreef Disana het volgende:

[..]

Ah, daar had ik even niet aan gedacht.

Maar serieus, omdat iemand hier komt polariseren en er inderdaad een meerderheid is die het niet terecht vindt wat Huub en Lieke wordt aangedaan, wil nog niet zeggen dat we allemaal aan dat spel mee (moeten) doen.
Hoi Disana. Je moet je niet aangesproken voelen alhoewel ik wel generaliseerde.
Ik heb niets tegen voorkeuren. Ik heb ze ook en ze komen overeen met de meesten hier denk ik. Maar probeer wel vanuit de situatie te kijken. Ik heb een probleem tegen het als waarheid verkondigen van leugens omdat dat voor iemands fravoriet beter past. Er zijn ook mensen die geen streams hebben en die worden hier soms behoorlijk op het verkeerde been gezet met zgn 'feiten'.
pi_52923926
Brian gaat de volwassen partij neerzetten
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_52923948
Dit is afgelopen nadat het sms-en gestopt is. De buit is dan weer binnen voor een maand
  maandag 3 september 2007 @ 20:07:35 #246
186734 ikpikhetnietmeer
Villalux = incognito
pi_52923952
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

ik lees nou al de hele dag JOU waarneming..... maar je past bij die 5. op error ga je van mijn kant.
pi_52923955
Nadia, luister naar je vriendin, ga naar huis als je het niet aankan.
als je niets doet kan er niets gebeuren
pi_52923967
ja hoor brian, heel volwassen als je toekijkt hoe jaap de wc deur opent tewijl lieke op de wc zit, heel volwassen als je dreigend voor een vrouw gaat staan
pi_52923969
  † In Memoriam † maandag 3 september 2007 @ 20:08:39 #250
135305 beequeen
Lost.
pi_52923970
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit is afgelopen nadat het sms-en gestopt is. De buit is dan weer binnen voor een maand
Dat was gisteren.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')