Dus toch gewoon oog om oog tand om tand? pietje schopt jantje de vernielng in dan mag de familie van jantje pietje het ziekenhuis in schoppen? ( Ik doe het maar even in jip en janneke taal).quote:Op maandag 3 september 2007 20:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke, en vooral Huub kunnen mij voorlopig niet hard genoeg worden aangepakt. What goes around comes around.
Dat vind ik dus echt niet kunnen. Weer een voorbeeld dat Huub doorquote:Op maandag 3 september 2007 20:16 schreef Desii het volgende:
ze wisten precies wie hem om die koffie gestuurd had.
geloof dat je veel gemist hebquote:Op maandag 3 september 2007 20:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke, en vooral Huub kunnen mij voorlopig niet hard genoeg worden aangepakt. What goes around comes around.
Klopt. Febo is alleen geinteresseerd in mooie tv en kijkcijfers. Over twee weken zijn de rollen weer volledig omgedraaid.quote:Op maandag 3 september 2007 20:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch eens opletten wat er dan over vier weken aan de hand is.....er lijkt wel iets van een cyclus in te zitten.
Ik ga dan ook niet mee in jouw Jip en Janneke taal. Ik gebruik het woord ziekenhuis en in de vernieling niet, sorry. Ik heb het over het bashen, dat wat nu aan de hand is.quote:Op maandag 3 september 2007 20:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dus toch gewoon oog om oog tand om tand? pietje schopt jantje de vernielng in dan mag de familie van jantje pietje het ziekenhuis in schoppen? ( Ik doe het maar even in jip en janneke taal).
hoe kan je nou voor lul worden gezet als je dat al bent?quote:Op maandag 3 september 2007 20:17 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt niet kunnen. Weer een voorbeeld dat Huub door
achter wordt voorgetrokken en Dennis zo voor lul wordt gezet........
Lieke ongesteld tijdens de PoPollweek??quote:Op maandag 3 september 2007 20:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch eens opletten wat er dan over vier weken aan de hand is.....er lijkt wel iets van een cyclus in te zitten.
dennis heeft helemaal niemand nodig om zichzelf voor lul te zettenquote:Op maandag 3 september 2007 20:17 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Als dat waar is staat de 5 kneuzen nog heel wat te wachten. Ook wifebeater Brian en superkneus Dennix.quote:Op maandag 3 september 2007 20:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb op z'n minst een kleur of drie minder dan de H en L fans.....en ben uitstekend in staat om positief over H en L uit te spreken als er positief nieuws te melden is.quote:Op maandag 3 september 2007 20:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
NMNS leest erg selectief, ik postte het ook al.
och liefie... bij DHWP waar jij zeker bij zal zijn, mag jij koffie voor hem halenquote:Op maandag 3 september 2007 20:17 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Hij schreef al zijn ideeen en ideetjes op in een document. Kennelijk is er een update o.i.d. op de computer geweest waardoor hij denkt dat hij ze kwijt is.quote:
Maar over de posters hier generaliseer je en toon je wel je voorkeur: voor het toespreken van de H&L fans en het negeren van de genuanceerde posts.quote:Op maandag 3 september 2007 20:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb op z'n minst een kleur of drie minder dan de H en L fans.....en ben uitstekend in staat om positief over H en L uit te spreken als er positief nieuws te melden is.
De manier waarop dat in het verleden ging, door wie dan ook, beviel me niet en nou bevalt het me ook niet. Er hoeft van mij geen ziekenhuis aan te pas te komen. En het strookt tniet met de opzet van De Mol.quote:Op maandag 3 september 2007 20:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ga dan ook niet mee in jouw Jip en Janneke taal. Ik gebruik het woord ziekenhuis en in de vernieling niet, sorry. Ik heb het over het bashen, dat wat nu aan de hand is.
Ik ben niet zo heel slim, kan je me nog 1 keer uitleggen waaraan Lieke dit verdiend heeft?quote:Op maandag 3 september 2007 20:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dan is DGK afgelopen, mooi.quote:Op maandag 3 september 2007 20:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb op z'n minst een kleur of drie minder dan de H en L fans.....en ben uitstekend in staat om positief over H en L uit te spreken als er positief nieuws te melden is.
Beltegoed op denk ikquote:Op maandag 3 september 2007 20:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lieke ongesteld tijdens de PoPollweek??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |