eerder denk ik dat Amanda langs Huub zijn voet is gelopen, en daar nu een trap van maakt, anders had ze vanaf het begin het wel van de daken lopen schreeuwen.quote:Op maandag 3 september 2007 18:44 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag me toch af waarom Huub Amada heeft getrapt, als het al waar is. De enige verlkaring voor mij is dat Amanda, na het telefoontje van de FEBO met Naad, waar Amanda riep, waaaaaaaaaaat, snel naar buiten is gelopen en Lieke heeft aangevallen en Huub haar wilde verdedigen. Anders kan ik het niet verklaren. Btw, bij de pardenbak hangen tig camera's en die hebben ook niks gezien?![]()
nee zonde joh dan is het geen verrassing meerquote:Op maandag 3 september 2007 18:48 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Kunnen we niet effe die kant op rijden en met een megafoon over het hek schreeuwen dat de streamers over een week mogen gaan wegstemmen en beginnen bij homo's en fakende jankwijven?.
Ik heb de streams dan ook uitgezet.... het is me allemaal veel te lief....quote:Op maandag 3 september 2007 18:43 schreef ericahysterica het volgende:
Gezien het verloop van deze middag in DGK moet ik zeggen dat de bewoners erg onder de indruk waren van de brief die zij vandaag kregen. Je ziet dat er een positieve vibe door de villa is gegaan, het spel wordt weer sportief en intelligent gespeeld echt zoals RTL het wenst./ En dat is mede te danken aan de Febo die een en ander in zeer positieve banen weet te leiden.![]()
Vergeet de vetkleppen nietquote:Op maandag 3 september 2007 18:48 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Kunnen we niet effe die kant op rijden en met een megafoon over het hek schreeuwen dat de streamers over een week mogen gaan wegstemmen en beginnen bij homo's en fakende jankwijven?.
Ze mag blij zijn dat hij haar niet heeft getrapt toen zij die hak in zijn schouder vastpinde, dus ik vermoed dat ze weer eens zelf is begonnen en hij zich dit keer niet heeft ingehouden omdat 6-2 nog op zijn netvlies staat natuurlijk.quote:Op maandag 3 september 2007 18:44 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag me toch af waarom Huub Amada heeft getrapt, als het al waar is. De enige verlkaring voor mij is dat Amanda, na het telefoontje van de FEBO met Naad, waar Amanda riep, waaaaaaaaaaat, snel naar buiten is gelopen en Lieke heeft aangevallen en Huub haar wilde verdedigen. Anders kan ik het niet verklaren. Btw, bij de pardenbak hangen tig camera's en die hebben ook niks gezien?![]()
Hij ontkend ook dat hij Amanda geslagen heeft, so what else is new?quote:Op maandag 3 september 2007 18:50 schreef blomst het volgende:
En Brian ontkend ook dat hij Lieke heeft geslagen.
Het schijnt een crimineel te zijn van het zuiverste water, ene Steve en nog iets, staat te lezen op Nowlive.quote:Op maandag 3 september 2007 18:49 schreef pullup het volgende:
Zojuist op RTL-boulevard natasia die als nieuws te melden had dat ze een nieuw stoer ventje had en hij is ook nog miljonair
tuurlijk wel, maar...quote:Op maandag 3 september 2007 18:44 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag me toch af waarom Huub Amada heeft getrapt, als het al waar is. De enige verlkaring voor mij is dat Amanda, na het telefoontje van de FEBO met Naad, waar Amanda riep, waaaaaaaaaaat, snel naar buiten is gelopen en Lieke heeft aangevallen en Huub haar wilde verdedigen. Anders kan ik het niet verklaren. Btw, bij de paardenbak hangen tig camera's en die hebben ook niks gezien?![]()
Ja daarom! Doen we daarna koffie bij mijn mutti!quote:Op maandag 3 september 2007 18:50 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Vergeet de vetkleppen niet
je zou t bijna doen
![]()
Eemnes is hier 10 minuutjes vandaan.
We kunnen morgen ook even bij Fons op de koffie gaan, zit toch naast mn werk![]()
Bij VOL las ik dat het om make-up zou gaan.quote:Op maandag 3 september 2007 18:52 schreef ericahysterica het volgende:
ik zit mij btw toch af te vragen wat Amanda ontvreemd heeft........heeft iemand dat gezien?
Steve Brownquote:Op maandag 3 september 2007 18:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het schijnt een crimineel te zijn van het zuiverste water, ene Steve en nog niets, staat te lezen op Nowlive.
Even kijken of ik het kan vinden.
Dat zou mooi zijnquote:Op maandag 3 september 2007 18:58 schreef Meganog het volgende:
Volgens mij zijn Brian en Nadia de hele middag al aan het flirten met elkaar, Brian slooft zich enorm uit, Nadia kirt en er zijn veelbetekende blikken over en weer. Lijkt het wel.
Kan iemand van die vijf haar even wakker maken....?quote:Op maandag 3 september 2007 19:03 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke is in slaap gevallen.
[afbeelding]
thxquote:Op maandag 3 september 2007 18:58 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Bij VOL las ik dat het om make-up zou gaan.
Ze moet toch tegen iemand kirren, he. Haar Dennis zit voortdurend vastgeplakt aan Jaap en voelde zich nog nooit zo geweldig, dus die is ze even kwijtquote:
ws heeft Achter ook een grote rol in het geheel.quote:Op maandag 3 september 2007 18:54 schreef avonne het volgende:
[..]
tuurlijk wel, maar...
- door te zeggen dat er geen beeld van is, hoeven ze het niet aan ons kijkertjes te laten zien.
- door te zeggen dat er geen beelden van zijn hoeven ze ook hun beslissing naar de bewoners niet te verantwoorden.
Lieke was wel haar roze makupkoffertje kwijt.quote:Op maandag 3 september 2007 18:58 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Bij VOL las ik dat het om make-up zou gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |