Bingoquote:Op zondag 2 september 2007 14:06 schreef ppi het volgende:
Dit moet 'm dan zijn - pagina 7
Je komt ook altijd alleen thuis na met andere te zijn vertrokken?quote:Op zondag 2 september 2007 14:13 schreef ppi het volgende:
Bingo
Ik dacht overigens ook lang een goed richtingsgevoel te hebben.
Als een postduif zeg maar![]()
Doe rustig aan, en nog sorry voor het plaatje van een kotsende Pavemans maar dat moest even..quote:Op zondag 2 september 2007 14:08 schreef Veulen het volgende:
Kut verkeerde nummer. Momentje, ben even in de FB
Ik zie ook een kikkerquote:Op zondag 2 september 2007 14:16 schreef ppi het volgende:
Doe rustig aan, en nog sorry voor het plaatje van een kotsende Pavemans maar dat moest even..
Is dan sterker als mezelf, beetje para momentje à la Brian maar dan geweldloos.
Zal nu weer redelijk braaf zijn.
Rook jij nu wel of niet, zal nog eens ff de OP checken, daar ben je nog mee bezig volgens mij.
![]()
Ik zie wel een kikker
Eh - tis meer dat ik denk dat ik weet waar ik ben en dat ik dan later concludeer dat dat dus niet zo was.quote:Op zondag 2 september 2007 14:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je komt ook altijd alleen thuis na met andere te zijn vertrokken?
Kikker is weg - ben zelf met roken gestopt paar jaar geleden.quote:Op zondag 2 september 2007 14:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zie ook een kikkerAltijd maar die mootie die dwars is.
En neeh ik rook niet
Kikker is hier!quote:Op zondag 2 september 2007 14:23 schreef ppi het volgende:
[..]
Kikker is weg - ben zelf met roken gestopt paar jaar geleden.
quote:
quote:
Die laatst toegevoegde plaatjes zijn mooi.quote:Op zondag 2 september 2007 14:41 schreef Veulen het volgende:
Zo nou is ie echt wel klaar. [afbeelding]
Bagger on.
Ik ben klaar. Anders word ie veel te langquote:Op zondag 2 september 2007 14:43 schreef ppi het volgende:
Die laatst toegevoegde plaatjes zijn mooi.
![]()
Klus on
Nee hoor. Ik doe daar niet aan mee. Ben graag recalcitrant.quote:
Knap gedaan dus .quote:
Soms is het veel leuker om on-snap-baar te zijn hoor.quote:Op zondag 2 september 2007 15:17 schreef kleinzusje het volgende:
morning allen
![]()
ps. Voor dat niemand iets meer snapt![]()
Tuurlijk ben ik niet weg. IK ben weg uit het discussietopic en uit de COS, maar niet hier en niet op sport. DramaQueenzekers, weg
![]()
Kloptquote:Op zondag 2 september 2007 15:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Soms is het veel leuker om on-snap-baar te zijn hoor.![]()
Stiekem zijn we allemaal een beetje verliefd op jequote:Op zondag 2 september 2007 15:20 schreef kleinzusje het volgende:
Klopt![]()
Maar ik kan er niet zo goed tegen dat ik steeds de naam KZ voorbij zie komen ( ondanks mijn aandachtsgeilheid, is dat wel een beetje veel)
Is goed hoorquote:Op zondag 2 september 2007 14:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik doe daar niet aan mee. Ben graag recalcitrant.
Dat is toch ook wel en beetje je eigen schuld hoor mevrouw Don Quichota.quote:Op zondag 2 september 2007 15:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar ik kan er niet zo goed tegen dat ik steeds de naam KZ voorbij zie komen ( ondanks mijn aandachtsgeilheid, is dat wel een beetje veel)
Nou dat zeg je nu welquote:Op zondag 2 september 2007 15:26 schreef ppi het volgende:
Is goed hoor![]()
Plaatste hem eigenlijk ook puur uit balorigheid - en nog een beetje afkicken van het volbaggeren van de vorige SC.
Had verder niks met jouw kekke OP te maken.
Tis wel zo dat het 2e plaatje bij mij wreed onderbroken word, ergens in het midden.quote:
Bij mij in ieder geval niet.quote:Op zondag 2 september 2007 15:34 schreef ppi het volgende:
Tis wel zo dat het 2e plaatje bij mij wreed onderbroken word, ergens in het midden.
En dan ongeveer anderhalve cm lager begint die weer![]()
![]()
Ben ik de enige ??
Oef - nu begrijp ik het.quote:Op zondag 2 september 2007 15:17 schreef kleinzusje het volgende:
morning allen
![]()
ps. Voor dat niemand iets meer snapt![]()
Tuurlijk ben ik niet weg. Ik ben weg uit het discussietopic en uit de COS, maar niet hier en niet op sport. DramaQueenzekers, weg
![]()
quote:Ik rende gisteren weg omdat ik een afspraak had in RL![]()
Firefoxquote:Op zondag 2 september 2007 15:43 schreef NietVerkeerd het volgende:
Ppi gebruikt FireFox.
In Opera is het plaatje![]()
Wat gebruik jij, Windows Explorer ?
Raar, dan zal het wel aan mijn computer liggen.quote:
Beetje extra stroom wil ook nog wel is helpenquote:Op zondag 2 september 2007 15:50 schreef ppi het volgende:
Raar, dan zal het wel aan mijn computer liggen.
Misschien eens goed opnieuw opstarten en de bougies vervangen.
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 15:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Stiekem zijn we allemaal een beetje verliefd op je [afbeelding]
quote:Op zondag 2 september 2007 15:43 schreef NietVerkeerd het volgende:
Ppi gebruikt FireFox.
In Opera is het plaatje![]()
Wat gebruik jij, Windows Explorer ?
Er zijn twee jongemannen in Thera's leven. Met de eerste leek het iets te worden tot hij vond dat ze toch anders was dan hij dacht; de tweede, latere, vindt haar echt leuk. Thera denkt echter nog steeds aan de eerste.quote:Op zondag 2 september 2007 15:55 schreef kleinzusje het volgende:
Kan iemand mij een korte uitleg geven van dat Thera nummer spel ?? Ik snap er niks van![]()
Thxquote:Op zondag 2 september 2007 15:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zijn twee jongemannen in Thera's leven. Met de eerste leek het iets te worden tot hij vond dat ze toch anders was dan hij dacht; de tweede, latere, vindt haar echt leuk. Thera denkt echter nog steeds aan de eerste.
Ze maakt lijstjes met pro's en cons van beiden![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 15:59 schreef kleinzusje het volgende:
Thx![]()
even lachen:
Kaarten Actie huub en Lieke .
![]()
![]()
![]()
![]()
Te triest voor woordenquote:Op zondag 2 september 2007 15:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Thx![]()
even lachen:
![]()
![]()
![]()
![]()
'de gebeurtenissen van gisteren'. Zal wel aan mij liggen dat ik niets bijzonders heb gezienquote:Op zondag 2 september 2007 15:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Thx![]()
even lachen:
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoiquote:Op zondag 2 september 2007 16:07 schreef Veulen het volgende:
Wat een drukte ineens. Iedereen uitgeslapen?
Met moppen dweil je de vloer. Ik vermoed dat je dat met mij niet gaat lukkenquote:Op zondag 2 september 2007 16:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nee, voel me nog wakker van afgelopen nacht moppie, ging pas om 7 uur slapen skattie...
Geweldig je bijdragen in het Tennis Topic, je laat er echt een frisse vrouwelijke wind door heenquote:
Veeg de vloer met je an!!!quote:Op zondag 2 september 2007 16:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Met moppen dweil je de vloer. Ik vermoed dat je dat met mij niet gaat lukken![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 16:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geweldig je bijdragen in het Tennis Topic, je laat er echt een frisse vrouwelijke wind door heen
waaien!!![]()
Ik vind het heerlijk, al die smeuïgheid...quote:Op zondag 2 september 2007 16:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ik heb mn persoonlijke stalker en ze vinden me een tietenteaser, maar thx
![]()
Maar ik mag je vast wel een keer als miniduster gebruiken toch?quote:Op zondag 2 september 2007 16:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Met moppen dweil je de vloer. Ik vermoed dat je dat met mij niet gaat lukken![]()
Ja lekker hè een frisse wind, je laat toch iets los...quote:Op zondag 2 september 2007 16:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geweldig je bijdragen in het Tennis Topic, je laat er echt een frisse vrouwelijke wind door heen
waaien!!![]()
Heb net heerlijk 10 km tegen windkracht 6 ingefietst....quote:Op zondag 2 september 2007 16:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja lekker hè een frisse wind, je laat toch iets los...
quote:Op zondag 2 september 2007 16:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb net heerlijk 10 km tegen windkracht 6 ingefietst....![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 16:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]Respect, op een Gazelle?
Die schijnen het best te fietsen, en ik kan het weten weet je...![]()
Met of zonder aangepaste kleding?quote:Op zondag 2 september 2007 16:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Batavus he
Iets anders komt er niet tussen mijn benen..
![]()
Nou vooruit dan maar weer, die Batavieren hadden ook wel iets met wielenquote:Op zondag 2 september 2007 16:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Batavus he
Iets anders komt er niet tussen mijn benen..
![]()
Is dit oprechte interesse?quote:Op zondag 2 september 2007 17:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met of zonder aangepaste kleding?
Waar?quote:Op zondag 2 september 2007 17:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar weer, die Batavieren hadden ook wel iets met wielen
Kijk je wel een beetje uit voor de vuurpijlen vanavond?
Geen wantrouwen, verbijstering... Maar we groeien naar elkaar toe...quote:Op zondag 2 september 2007 17:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk wel ja...wantrouw je mij zo![]()
Mooi, je hebt gelijk. Maar ik blijf zitten met een prangende vraag, en wel de volgende:quote:Op zondag 2 september 2007 17:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geen wantrouwen, verbijstering... Maar we groeien naar elkaar toe...![]()
Op mijn oude fiets, waar ik nooit problemen mee heb gehad. Zonder speciale kleding, of speciaal zadel..
Op een oude fiets moet je het leren...Je moet je oude fiets nooit weg doen, ook al heb je een nieuwe!
![]()
Alkmaar, 22:00 Kanaalkade, nu maar hopen dat het niet te hard gaat waaien en droog blijftquote:
Ik ben gistermiddag van huis gegaan en vandaag weer teruggekomen..... de wind draait weleensquote:Op zondag 2 september 2007 17:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi, je hebt gelijk. Maar ik blijf zitten met een prangende vraag, en wel de volgende:
Hoe red jij het om van huis te vertrekken en weer thuis te komen en toch alleen maar tegen de wind in gefietst te hebben?
Waarom vuurwerk? Was er ook kermisquote:Op zondag 2 september 2007 17:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Alkmaar, 22:00 Kanaalkade, nu maar hopen dat het niet te hard gaat waaien en droog blijft
Oja, nog een lief plaatje voor je
[afbeelding]
_edit 17.28_ sla maar over - mega-oninteressante post hier benedenquote:Op zondag 2 september 2007 16:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
waaien!!![]()
Tot dit jaar, was ik een trouwe Tour-kijker.quote:Op zondag 2 september 2007 17:32 schreef ppi het volgende:
[..]
_edit 17.28_ sla maar over - mega-oninteressante post hier beneden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgend jaar bij de Tour de France ook vrouwen naar het Tour de France Topic svp.
Er rijden ook genoeg lekkere wielrenners rond dus dat kan het probleem niet zijn.
Tis wel zo dat je misschien beter niet alle vlakke (en het gros van de berg) etappes kunt gaan kijken.
Want dan is het heeeel erg saaaai....![]()
Concentreer je gewoon op de rijders en kies je favoriete dopingzondaar wielercoureur.
Alhoewel die helmpjes welzijn.
[afbeelding]
Misschien toch niet zo'n goed idee - achter af.
Ik begrijp het helemaalquote:Op zondag 2 september 2007 17:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben gistermiddag van huis gegaan en vandaag weer teruggekomen..... de wind draait weleens.. Maar je snapt het wel...
![]()
'T was idd eigenlijk niet leuk meer met al dat gezeik eromheen.quote:Op zondag 2 september 2007 17:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tot dit jaar, was ik een trouwe Tour-kijker.
Toen vorig jaar al de ellende was met de winnaar en dit jaar er ook velen op het laatste moment niet mochten starten, wegens (vermeend) dopinggebruik, ben ik afgestapt....
Canasquote:Op zondag 2 september 2007 17:47 schreef ppi het volgende:
[..]
En voor Tennis vraag ik me ook wel eens af wie er allemaal uit welke potjes snoepen.
Helemaal schoon is het zeker niet.
quote:Op zondag 2 september 2007 17:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ooohhhh, dat zag ik! Laat ik nou veel meer op volwassen en vooral bejaarde katten zijn![]()
Ik ben (helaas) niet geweest.quote:Op zondag 2 september 2007 17:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben je al geweest, of moet je nog naar Spinvis?
ff google d'rbij, 2 x canas:quote:Op zondag 2 september 2007 17:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Canas![]()
Ben nu even kijken naar mn vrouwen favo![]()
![]()
![]()
Ik heb met jou in me achterhoofd die sigaretten er al in gezet, maar vooruit dan maar weer....quote:
Op mij ook niet.quote:Op zondag 2 september 2007 18:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Vraag me af of het 'lollig' bedoeld is. Op mij komt het niet erg leuk over.
quote:Op zondag 2 september 2007 18:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb met jou in me achterhoofd die sigaretten er al in gezet, maar vooruit dan maar weer....
Asje [afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 2 september 2007 18:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zal wel iets ontzettend grappigs missen ofzo?
quote:Op zondag 2 september 2007 18:20 schreef ppi het volgende:
[..]
En ze vond nog wel dat ze wat veel aandacht kreeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet het niet.quote:Op zondag 2 september 2007 18:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Is het nou een ingewikkelde grap of een kutgrap?
De vraag is: waarom doet KZ dat!quote:Op zondag 2 september 2007 18:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vind ik ook... Waarom doet iemand dat?
quote:
quote:Registrant:
EzraCreative
Registered through: GoDaddy.com, Inc. (http://www.godaddy.com)
Domain Name: ISADRAMAQUEEN.COM
Domain servers in listed order:
NS1.TECHEZRA.COM
NS2.TECHEZRA.COM
For complete domain details go to:
http://who.godaddy.com/whoischeck.aspx?Domain=ISADRAMAQUEEN.COM
Network Whois record
Queried whois.arin.net with "208.101.6.26"...
OrgName: SoftLayer Technologies Inc.
OrgID: SOFTL
Address: 1950 N Stemmons Freeway
City: Dallas
StateProv: TX
PostalCode: 75207
Country: US
ReferralServer: rwhois://rwhois.softlayer.com:4321
NetRange: 208.101.0.0 - 208.101.63.255
CIDR: 208.101.0.0/18
NetName: SOFTLAYER-NETBLOCK3
NetHandle: NET-208-101-0-0-1
Parent: NET-208-0-0-0-0
NetType: Direct Allocation
NameServer: NS1.SOFTLAYER.COM
NameServer: NS2.SOFTLAYER.COM
Comment: abuse@softlayer.com
RegDate: 2006-03-10
Updated: 2006-05-12
Ik heb alleen geschreven dat ik het niet leuk vind. Ongeacht wie erachter zit dusquote:Op zondag 2 september 2007 18:31 schreef ppi het volgende:
Aantal mensen vindt het eng.
Begrijp ik niet helemaal.
Enige wat mij opvalt is dat iemand blijkbaar geld over heeft gehad voor deze domeinnaam.
Maar dat kan Kleinzusje zelf wel geweest zijn.
En dat kost ook niet echt een kapitaal.
Ga mekaar nu geen paranoia aanpraten, we hebben genoeg aan het terrorisme![]()
Maar oké - eng - zie het (nog) niet.
Klopt, heb alles weggehaald.quote:Op zondag 2 september 2007 18:33 schreef Veulen het volgende:
Nu zie ik onder die link staan:
You haven't added any Text Links yet.
The URL of the first Text Link you add will automatically be displayed here when you load this page.
De domeinnaam zelf wordt al ergens anders voor gebruikt, dit is een subdomain. Dat kost niets.quote:Op zondag 2 september 2007 18:31 schreef ppi het volgende:
Aantal mensen vindt het eng.
Begrijp ik niet helemaal.
Enige wat mij opvalt is dat iemand blijkbaar geld over heeft gehad voor deze domeinnaam.
Maar dat kan Kleinzusje zelf wel geweest zijn.
En dat kost ook niet echt een kapitaal.
Ah, het was van jou?quote:Op zondag 2 september 2007 18:35 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Klopt, heb alles weggehaald.
Dacht dat dit foefje wel bekend was, sorry.
Nachtzuster heeft zojuist toegegeven, Sherlock.quote:Op zondag 2 september 2007 18:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De link is weer verdwenen. Het is dus iemand die hier zit te posten en mee zit te lezen?
He, jammer. Het was juist een handige paginaquote:Op zondag 2 september 2007 18:35 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 september 2007 18:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb alleen geschreven dat ik het niet leuk vind. Ongeacht wie erachter zit dus![]()
Was jij het ?quote:Op zondag 2 september 2007 18:35 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Vind het niet zo leuk dat mensen al die moeite doen om iemand in de zeik te nemen.quote:Op zondag 2 september 2007 18:38 schreef ppi het volgende:
![]()
Ik probeerde de stemmingswisseling in de SC iha weer te geven.
Voelde een huiveringwekkende ijskoude rilling van ontzetting - angst.
Maar Veulen schreef geloof eng.
nee, ik zit echt te jankenquote:
ho veulert.quote:Op zondag 2 september 2007 18:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vind het niet zo leuk dat mensen al die moeite doen om iemand in de zeik te nemen.
Grap is beetje verkeerd gevallen bij mij. Sorry.
Vaag bekend, in theorie dan.quote:Op zondag 2 september 2007 18:35 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Sorry KZ, ik ben somsvaak niet zo handig met mensen en humor.quote:Op zondag 2 september 2007 18:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
nee, ik zit echt te janken![]()
Nachtzusje als jij het was is het ok, maar wil je dat niet meer doen ajb ? Ik weet niks van Computers en heb echt te maken met stalkers, dus ik schrok heel erg![]()
Omdat het er op lijkt dat je bewust iemand een hak probeert te zetten. Verder lijkt het er op of je iemand stalkt. Je maakt een hele site over iemands forum gedrag.quote:Op zondag 2 september 2007 18:42 schreef willem-jozef het volgende:
ho veulert.
ik begrijp niet wat er erg aan is? je was ook niet de enige die dit zo zag. leg is uit svp?
Je komt ongevraagd in het middelpunt van de belangstelling te staan met "dramaqueen". Als je daarnaast ook nog een beetje bij sommigen in het verdomhoekje zit, dan schrik je daar van. Nou ja, probleem opgelost.....niets kwaadaardigs!quote:Op zondag 2 september 2007 18:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Omdat het er op lijkt dat je bewust iemand een hak probeert te zetten. Verder lijkt het er op of je iemand stalkt. Je maakt een hele site over iemands forum gedrag.
Kan nergens iets bedenken wat grappig is hieraan.
quote:Op zondag 2 september 2007 18:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Had je een site gemaakt en daar een grote foto van een huilende kz met een kroon op. Dan was het grappig geweest.
Afsluiting van de kermis ja, als het maar niet gaat regenen/waaien straks want dan gaat het feest niet door, net als vorig jaarquote:Op zondag 2 september 2007 17:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarom vuurwerk? Was er ook kermis?
Ben niet van plan om vanavond naar Alkmaar te gaan....
Dank u zeer, voor de frog!![]()
hee, vind ik ook. niet te snel conclusies trekken is de tegelspreuk...quote:Op zondag 2 september 2007 18:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je komt ongevraagd in het middelpunt van de belangstelling te staan met "dramaqueen". Als je daarnaast ook nog een beetje bij sommigen in het verdomhoekje zit, dan schrik je daar van. Nou ja, probleem opgelost.....niets kwaadaardigs!
Doe maar een onsje meerquote:Op zondag 2 september 2007 19:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee, vind ik ook. niet te snel conclusies trekken is de tegelspreuk...
pa, morgen worstje?
Ik begrijp je reactie en je gevoel wel wat beter nu geloof ik.quote:Op zondag 2 september 2007 18:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je maakt een hele site over iemands forum gedrag.
rellen zijn zo'n veelvoorkomend verschijnsel in de cos of hier. als ze er niet zijn worden ze gemaaktquote:Op zondag 2 september 2007 18:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Hadden we toch bijna een rel te pakken.
mwah, heb me al ziek gemeld voor morgen. komt wel weer goed. cheers.quote:Op zondag 2 september 2007 19:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe maar een onsje meer![]()
Nog steeds een grieperig of knapt het een beetje op?
helegaar niet!!!!quote:Op zondag 2 september 2007 19:07 schreef ppi het volgende:
Wat een grafstemming ineens
Ik weet het nog niet, heb eigenlijk niet zoveel trek. Magnetron gebruik ik bijna niet.quote:Op zondag 2 september 2007 19:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mwah, heb me al ziek gemeld voor morgen. komt wel weer goed. cheers.
gij nog laat wakker en wat op 't menu, wederom microgolf?
nee, weet ik chef-kok, was flauw grapje..quote:Op zondag 2 september 2007 19:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, heb eigenlijk niet zoveel trek. Magnetron gebruik ik bijna niet.
Ik heb geen humor vandaag....iemand zit mij te stalken de hele tijd.quote:Op zondag 2 september 2007 19:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, weet ik chef-kok, was flauw grapje..
had je je alimentatie maar is moeten lappenquote:Op zondag 2 september 2007 19:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb geen humor vandaag....iemand zit mij te stalken de hele tijd.
We zijn allemaal gepawned op een vreselijke manier door Nachtzuster.quote:Op zondag 2 september 2007 19:15 schreef willem-jozef het volgende:
jezus, wat een rust, pa. zijn wij nou zo dom of is er echt iets heul ergs aan de hand??
Nee, het is gewoon zondag. Iedereen zit met zijn gedachten bij de wandaden van het afgelopen weekend of al bij de ellende van de maandagmorgen. Ziek melden is geen verkeerde optie. Goed gedaan jong!quote:Op zondag 2 september 2007 19:15 schreef willem-jozef het volgende:
jezus, wat een rust, pa. zijn wij nou zo dom of is er echt iets heul ergs aan de hand??
quote:Op zondag 2 september 2007 19:18 schreef ppi het volgende:
[..]
We zijn allemaal gepawned op een vreselijke manier door Nachtzuster.
Volgens mij liggen de twee zusjes nu samen te snikken en uit te huilen.
En wij zijn brute ongevoelige mannen.
Maar dat is dan een pleonasme - witte sneeuw - waarschijnlijk.
OMG...........quote:Op zondag 2 september 2007 19:18 schreef willem-jozef het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=9QDNiPZn-Yk&NR=1
stalken? peanuts, het kan erger..
Hmmmmm dat is wel handig, hoeven ze niet zo lang door te gaan, de laatste 4 overgeblevenen krijgen gewoon allemaal een villa!quote:Op zondag 2 september 2007 19:20 schreef Peter6000 het volgende:
Hee, de streamlock is veranderd.
Het zijn nu 4 huizen, ipv 4 zwembaden.
Is goed schatquote:Op zondag 2 september 2007 18:53 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Sorry KZ, ik ben somsvaak niet zo handig met mensen en humor.
Bovendien dacht ik echt dat dit wel bekend was, het spijt me dat ik je zo heb laten schrikken.
En het was echt de bedoeling er wat leuks van te maken, met poezieplaatjes enzo, KZ-style zegmaar.
Dat dacht ik dus ook meteen.quote:Op zondag 2 september 2007 19:19 schreef mootie het volgende:
Nachtzus postte de link, Nachtzus is superhandig met internet e.d...... was toch duidelijk dat het van haar was en gewoon een grapje?![]()
hoihoi. kijk, er zijn ook nog vrouwen die rationeel zijn: hooties!!quote:Op zondag 2 september 2007 19:19 schreef mootie het volgende:
Nachtzus postte de link, Nachtzus is superhandig met internet e.d...... was toch duidelijk dat het van haar was en gewoon een grapje?![]()
lololquote:Op zondag 2 september 2007 19:18 schreef willem-jozef het volgende:
Sssst, voor je het weet heb ik loonbeslag.quote:Op zondag 2 september 2007 19:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
had je je alimentatie maar is moeten lappen
quote:Op zondag 2 september 2007 19:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmmmm dat is wel handig, hoeven ze niet zo lang door te gaan, de laatste 4 overgeblevenen krijgen gewoon allemaal een villa!![]()
Ja, wat te denken van getrouwd zijnquote:Op zondag 2 september 2007 19:18 schreef willem-jozef het volgende:
Ik lees het allemaal wel - later.quote:Op zondag 2 september 2007 19:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
![]()
ja, daar he je een punt. ik verwacht zometeen (hoop met hullie)de wind van voren te krijgen omdat ik het niet begrijp![]()
stommerdquote:Op zondag 2 september 2007 19:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, wat te denken van getrouwd zijn![]()
Ja menschen,quote:Op zondag 2 september 2007 19:26 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik lees het allemaal wel - later.
Ik heb wel een beetje medelijden met Nachtzuster - wees een beetje lief voor haar.
nachtzuster is ook lief!quote:Op zondag 2 september 2007 19:26 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje medelijden met Nachtzuster - wees een beetje lief voor haar.
Nachtzuster is 's nachts lief, overdag ken ik haar niet zo.quote:Op zondag 2 september 2007 19:26 schreef ppi het volgende:
[..]
Mootie... FOK!quote:Op zondag 2 september 2007 19:30 schreef mootie het volgende:
Ian... vol!
Kinkyquote:Op zondag 2 september 2007 19:33 schreef kleinzusje het volgende:
Nachtzuster is Super, lief, sterk, mooi, krachtig, slim................... ik ken haar niet, maar zou zo op mn fiets naar zeeland rijden om haar te knuffelen.![]()
Geen kwaad woord over haar of ik kom iedereen persoonlijk in elkaar meppen![]()
![]()
![]()
Je zit erdoor hé, zo emotioneel al die tekstenquote:Op zondag 2 september 2007 19:33 schreef kleinzusje het volgende:
Nachtzuster is Super, lief, sterk, mooi, krachtig, slim................... ik ken haar niet, maar zou zo op mn fiets naar zeeland rijden om haar te knuffelen.![]()
Geen kwaad woord over haar of ik kom iedereen persoonlijk in elkaar meppen![]()
![]()
![]()
Peet heeft me geredquote:Op zondag 2 september 2007 19:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je zit erdoor hé, zo emotioneel al die teksten![]()
Waarom krijg ik eigenlijk nooit een PM van je?quote:Op zondag 2 september 2007 19:39 schreef willem-jozef het volgende:
nachtzuster, doe ff je pm aan!
als we samen naar friesland gaan om orde op zaken te stellen, stuur ik je de tijden van de bus met pm..quote:Op zondag 2 september 2007 19:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom krijg ik eigenlijk nooit een PM van je?![]()
COS-kliekjesvormtactics dit.![]()
Aye.quote:Op zondag 2 september 2007 19:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
als we samen naar friesland gaan om orde op zaken te stellen, stuur ik je de tijden van de bus met pm..
Waar moest je dan wel van kotsen? En heb je nog wat nummertjes gemaakt naast de bestaande vier?quote:Op zondag 2 september 2007 19:45 schreef TherAngelina het volgende:
Hallo!
Ja, ik heb last van mijn buikje, maar daar moest ik niet van kotsen hoor.
Zijn het 'r ondertussen 4!?quote:Op zondag 2 september 2007 19:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar moest je dan wel van kotsen? En heb je nog wat nummertjes gemaakt naast de bestaande vier?
Vier?quote:Op zondag 2 september 2007 19:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar moest je dan wel van kotsen? En heb je nog wat nummertjes gemaakt naast de bestaande vier?
Doe 'm de groeten.quote:Op zondag 2 september 2007 19:49 schreef willem-jozef het volgende:
ga ff naar appie...leeters
Ga je naar ÁßráHaMpiíJh?quote:Op zondag 2 september 2007 19:49 schreef willem-jozef het volgende:
ga ff naar appie...leeters
Of ben ik de tel kwijtquote:Op zondag 2 september 2007 19:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zijn het 'r ondertussen 4!?
Goftedomme!![]()
Huh?quote:Op zondag 2 september 2007 19:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Die is zo weer terug.
De Albert Heijn is heul niet open op zondag.
Welke twee zijn er nog meer dan?quote:
Het is toch zondag?quote:
Kút, je hebt gelijkquote:Op zondag 2 september 2007 19:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is toch zondag?
Of alleen in Duitsland?
En mag ik geen slechte grapjes meer maken?
En waarom zitten er tegenwoordig maar 19 peuken in een pakje?
En waarom heeft de nieuwe HP zo'n teringtitel?
Ik heb een glas cola en een paars overhemd.quote:Op zondag 2 september 2007 19:55 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Kút, je hebt gelijk.
Jij mag best slechte grapjes maken als het maar wel flauwe zijn tegelijkertijd, met scheve mondjes en zo. Ik heb 23 peuken.
Gossie, je hebt het er maar druk mee.quote:Op zondag 2 september 2007 19:57 schreef TherAngelina het volgende:
Ja lekker.
Ciao.
![]()
![]()
Nu ben ik heul een afspraak vergeten. En ik moest ook nog iets maken
. $%#$%^$#$%$
Ik heb een fles cola en een robothemdje.quote:Op zondag 2 september 2007 19:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb een glas cola en een paars overhemd.
quote:Op zondag 2 september 2007 19:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gossie, je hebt het er maar druk mee.
Pech!?quote:Op zondag 2 september 2007 19:58 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik heb een fles cola en een robothemdje.
En pech!
Lay out!quote:Op zondag 2 september 2007 20:01 schreef TherAngelina het volgende:
HááááááááhahahahahahaahahahahahahahaháááhahahahahaháááááááÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁHH!!
Doe mij eens niet aan de praat houden als ik weg moetquote:
Eerst de lay out verneuken en 'm dan hard tiefen.quote:Op zondag 2 september 2007 20:03 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Doe mij eens niet aan de praat houden als ik weg moet.
Nu ga ik en niet over me roddelen!!
[afbeelding]
Bij mij wel hoor.quote:Op zondag 2 september 2007 19:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Die is zo weer terug.
De Albert Heijn is heul niet open op zondag.
Beetje, laat, maar je bent niet de enige die er met iets leuks helemaal onbedoeld naast kan zitten. Ik heb twee weken geleden ook iets heel stoms uitgehaald op een plek waar ik graag kwam. Ook leuk bedoeld, maar het ging mis en toen wist ik niet hoe het nog te redden - was echt niet leuk en nogal beschamend.quote:Op zondag 2 september 2007 18:53 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Sorry KZ, ik ben somsvaak niet zo handig met mensen en humor.
Bovendien dacht ik echt dat dit wel bekend was, het spijt me dat ik je zo heb laten schrikken.
En het was echt de bedoeling er wat leuks van te maken, met poezieplaatjes enzo, KZ-style zegmaar.
groetjes van appie(dwz, die meid met den acne achter de kassa)terug.quote:
Waar?quote:Op zondag 2 september 2007 20:30 schreef Disana het volgende:
Eeew... een TT met twee taalfouten.
Neverending, en of. Dat eerste is geen ramp, maar dat tweede doet zo'n zeer aan mijn ogenquote:Op zondag 2 september 2007 20:49 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zie maar 1 taalfout, maar ik heb wel een incoherentie in de haakjes ontdekt.
Wel storend trouwens, die e-regen in vreselijke.quote:Op zondag 2 september 2007 21:03 schreef yvonne het volgende:
Even de vreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeselijke TT aangepast, deed gewoon pijn aan m'n ogen.
ik ookquote:Op zondag 2 september 2007 21:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ben ik verslaafd? Ik mis de achtergrondgeluiden van die streams echt
quote:Op zondag 2 september 2007 21:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zullen we gaan fietsen?
Ga ik wel op je rug...quote:Op zondag 2 september 2007 21:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hoor, heb alleen geen bagagedrager![]()
Wat een randdebiel.quote:Op zondag 2 september 2007 21:18 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Op Nowlive wordt in Forum vermeld dat er een ambulance op het terrein is geweest en dat Dennix door glazen tafel is geduwd. Dit zou zijn bevestigd door radio 538. Wie weet hier meer vanaf??
Het viel mee.quote:Op zondag 2 september 2007 21:21 schreef amsterdammertje113 het volgende:
[..]
Ik lees ook maar en vraag of jullie er iets van weten. Ik zet niks neer. Is gewoon een vraag.
Voortaan alom met 1 L in onze geliefde SC, jongemanquote:Op zondag 2 september 2007 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat een randdebiel.
Gebaseerd op 1 forumberichtje.
Als ik zoiets zou posten zou het humor zijn, maar ik vrees dat deze meneer dit serieus post in onze allom gewaardeerde COS.
quote:Op zondag 2 september 2007 21:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Das goed.......ik til niet zo zwaar aan die dingen.![]()
Waar?quote:Op zondag 2 september 2007 21:22 schreef Leandra het volgende:
Godstering nog an toe zeg, wat een dom volk loopt er rond![]()
Ja.quote:Op zondag 2 september 2007 21:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Voortaan alom met 1 L in onze geliefde SC, jongeman![]()
![]()
Oh... blijf ik voorlopig binnen, gordijnen dicht, niemand die me ziet...quote:Op zondag 2 september 2007 21:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Overal eigenlijk, maar in de COS vallen ze wat meer op
quote:Op zondag 2 september 2007 21:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Oh... blijf ik voorlopig binnen, gordijnen dicht, niemand die me ziet...![]()
Hij doet zijn best, maar neigt er helaas veel te veel naar de hele tijd 'leuke' grapjes tussendoor te plaatsen.quote:Op zondag 2 september 2007 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip (ik moet De Leeuw niet). Heerlijk.
Bedankt voor de tip van dat spelletje, naam al weer vergeten, ben er wel ff zoet mee geweest, heb het alleen niet gesaved, en mag dus weer opnieuw beginnen...quote:Op zondag 2 september 2007 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip (ik moet De Leeuw niet). Heerlijk.
Ik heb het alweer afgezet. Cohen is dus niet zijn smaak, hij wordt er nerveus van. Nou, ik word nooit goed van zijn 'lol'.quote:Op zondag 2 september 2007 21:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij doet zijn best, maar neigt er helaas veel te veel naar de hele tijd 'leuke' grapjes tussendoor te plaatsen.
Beetje onnodig.
Ha ha. Dat was trouwens blomst, die over spelletjes begon. Toen vroeg ik of dat ene ding wat was. Maar ik heb er al teveel van dat genre gespeeld, dus ik heb het niet afgemaakt.quote:Op zondag 2 september 2007 21:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip van dat spelletje, naam al weer vergeten, ben er wel ff zoet mee geweest, heb het alleen niet gesaved, en mag dus weer opnieuw beginnen...![]()
Shake hands again, ik heb vaak het idee dat ik de enige ben, die niet kan lachen of huilen met P de L....quote:Op zondag 2 september 2007 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het alweer afgezet. Cohen is dus niet zijn smaak, hij wordt er nerveus van. Nou, ik word nooit goed van zijn 'lol'.
Momenteel niet. Ik weet niet of je Age of Empires III al hebt gespeeld (zou bij je kunnen passen als ik je smaak zo zie). Maar niet lang getreurd: in december komt de nieuwe SimCity uit.quote:Op zondag 2 september 2007 21:34 schreef Peter6000 het volgende:
Heeft iemand nog spelletjestips voor mij.
Ik zit sinds ik ben gestopt met streamen met zo`n 3 lege uren per dag: en Zootycoon en Prisontycoon wil me niet echt pakken.
Age of Empires III is ook voor de pc?quote:Op zondag 2 september 2007 21:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Momenteel niet. Ik weet niet of je Age of Empires III al hebt gespeeld (zou bij je kunnen passen als ik je smaak zo zie). Maar niet lang getreurd: in december komt de nieuwe SimCity uit.
Een paar jaar geleden speelde ik graag FLUX, denkspel, weet niet of het nog bestaat.quote:Op zondag 2 september 2007 21:34 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zit sinds ik ben gestopt met streamen met zo`n 3 lege uren per dag: en Zootycoon en Prisontycoon wil me niet echt pakken.
Het vereist wel XP. Dat is de reden dat ik het ook nog steeds op de plank heb liggen: heb nog niet zo lang XP.quote:Op zondag 2 september 2007 21:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Age of Empires III is ook voor de pc?
quote:Op zondag 2 september 2007 21:34 schreef Ian_Nick het volgende:
*meldt
Muhehehe, ik heb lekker schnitzel "paysanne"![]()
Zoonlief heeft Zootycoon, Cruisetycoon en Rollercoastertycoon, en vond ze een paar jaar geleden (toen hij nog kleiner was) wel leuk, maar Prisontycoon kent ie niet.....quote:Op zondag 2 september 2007 21:34 schreef Peter6000 het volgende:
Hij moet wat doen om elke maand bovenaan te staan...quote:Op zondag 2 september 2007 21:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik lees steeds dat Dennis homo zou zijn.
*zucht...
Josti-verzamelplek, dat soort topics.quote:Op zondag 2 september 2007 21:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij moet wat doen om elke maand bovenaan te staan...![]()
Ik heb XP, zelfs een legale versie.quote:Op zondag 2 september 2007 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Het vereist wel XP. Dat is de reden dat ik het ook nog steeds op de plank heb liggen: heb nog niet zo lang XP.
Maar als ik het zo lees, houd je wel van opbouwen. Dan moet je eens op zoek naar Age of Empires. Het ligt in de lijn van Civilization en Colonization, maar is sneller en mooier.quote:Op zondag 2 september 2007 21:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb XP, zelfs een legale versie.
Had het toen het eerder ter sprake kwam vluchtig gegoogled, maar meende dat het alleen voor x-box ed was.
Op zich is dat Tyconen ook wel leuk, maar iets te traag.
Ik wil nèt iets meer aktie (vaker snel moeten ingrijpen), maar ook weer niet teveel.
quote:Op zondag 2 september 2007 21:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Josti-verzamelplek, dat soort topics.
Is voor 6 euro te koop (Engelse versie) bij Dixons ed.quote:Op zondag 2 september 2007 21:39 schreef Leandra het volgende:
Ik begrijp dat jij Prisontycoon niet leuk vindt, dus kun je hem even opsturen??![]()
Empire Earth IIquote:Op zondag 2 september 2007 21:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb XP, zelfs een legale versie.
Had het toen het eerder ter sprake kwam vluchtig gegoogled, maar meende dat het alleen voor x-box ed was.
Op zich is dat Tyconen ook wel leuk, maar iets te traag.
Ik wil nèt iets meer aktie (vaker snel moeten ingrijpen), maar ook weer niet teveel.
Goede tip (hoop ik).quote:Op zondag 2 september 2007 21:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar als ik het zo lees, houd je wel van opbouwen. Dan moet je eens op zoek naar Age of Empires. Het ligt in de lijn van Civilization en Colonization, maar is sneller en mooier.
Verslavend als de hellquote:Op zondag 2 september 2007 21:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh inderdaad, die was ik helemaal vergeten. Aanrader.
Eén keer per maand kan er een glimlach vanaf bij mij.quote:Op zondag 2 september 2007 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het alweer afgezet. Cohen is dus niet zijn smaak, hij wordt er nerveus van. Nou, ik word nooit goed van zijn 'lol'.
Ik ben er verliefd op.quote:Op zondag 2 september 2007 21:51 schreef Peter6000 het volgende:
http://www.gamersnet.nl/previews/empire_earth_2/
Iets om in weg te zinken, hoop ik.
dag dagquote:Op zondag 2 september 2007 21:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben er verliefd op.
Sterker nog.
Ik ga het NU spelen.
Fijne avond, menschen![]()
Dat hoefde nou ook weer niet.quote:Op zondag 2 september 2007 21:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga het NU spelen.
Nou het is heel simpel: bij mij niet want ik switch hem altijd meteen wegquote:Op zondag 2 september 2007 21:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eén keer per maand kan er een glimlach vanaf bij mij.
Jazeker. Ik heb het heel lang gespeeld.quote:Op zondag 2 september 2007 21:51 schreef Peter6000 het volgende:
http://www.gamersnet.nl/previews/empire_earth_2/
Iets om in weg te zinken, hoop ik.
Ik ben alleen erg slecht in Engels (ben meer cijfertjes gericht), dus moet er iig eentje scoren met een Nederlandse handleiding.quote:Op zondag 2 september 2007 22:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Jazeker. Ik heb het heel lang gespeeld.
Da's wel jammer, dat maakt het zoeken meteen een stuk moeilijker. Maar je weet dat je hier http://www.nordinho.net/index.php? terecht kunt voor bakken vol links naar online spelen?quote:Op zondag 2 september 2007 22:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben alleen erg slecht in Engels (ben meer cijfertjes gericht), dus moet er iig eentje scoren met een Nederlandse handleiding.
En mij aangetrokkenquote:
Wel ff vluchtig, maar me er nog niet in verdiept.quote:Op zondag 2 september 2007 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee johHeb je al op nordinho gekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |